نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث ضد آب جی بی ال مدل Flip 6

خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوثی ضد آب جی بی ال فلیپ شش
5/5 - (3 امتیاز)

آشنایی با برند JBL و محصولات آن

شرکت‌ها و برندهای فراوانی به تولید و ارائه‌ی اسپیکرهای قابل‌حمل می‌پردازند. برند JBL چند سالی است در زمینه‌ی تولید محصولات صوتی از قبیل هدفون و هدست و هندزفری، بلندگوی خودرو، ساندبار، آمپلی فایر، میکروفون، پخش‌کننده‌های پرتابل و قابل حمل و… فعالیت می‌کند. جی‌بی‌ال همچنین اسپیکرهای بسیار باکیفیت و پرطرفداری نیز تولید می‌کند و سری Flip آن جزو محبوب‌ترین اسپیکرهای این شرکت است.

جی بی ال از زیر مجموعه‌های شرکت هارمن Harman است و این شرکت در سال 2017 توسط سامسونگ خریداری شد. بیش از 50 میلیون اتومبیل از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. همچنین میلیون‌ها دستگاه موبایل و دستگاه دیجیتال نیز در حال حاضر از تولیدات شرکت هارمن بهره می‌برند. امروزه حدود 30.000 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند. شبکه فروش هارمن آسیا، اروپا و آمریکا را پوشش می‌دهد.

بلندگوی قابل حمل یا اسپیکر پرتابل JBL مدل Flip 6 در یک نگاه

هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی شاید اصلی‌ترین نکات، کیفیت صدای پخش، هماهنگی میان صدا، قابل‌حمل بودن و طراحی شیک و زیبای آن باشد. در چند سال‌ اخیر شاهد پیدایش اسپیکرهای بلوتوثی بسیار باکیفیت بوده‌ایم که توقعات کاربران را تا حد فراوانی بالا برده‌اند. اسپیکر بلوتوث ضد آب جی بی ال مدل Flip 6 جزو تولیدات جدید شرکت JBL است و با امکانات و قابلیت‌های خاص و کیفیت و وضوح صدای بسیار خوب و البته با رنگ بندی‌های متنوع و شاد، می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب برای خرید اسپیکر بی‌سیم قابل حمل باشد. این وسیله به آسانی به تلفن همراه یا پخش ‌کننده‌ی موسیقی متصل شده و امکان گوش کردن به موسیقی دلخواه را در گردش‌ و سفر فراهم می آورد. در این مطلب از سایت شناسور، به نقد و بررسی جامع و کامل این محصول پرداخته‌ایم.

بررسی تخصصی و معرفی اسپیکر بلوتوث ضد آب فلیپ 6 جی بی ال در یک نگاه

84 درصد از خریداران این اسپیکر، خرید آن را به دیگران پیشنهاد کرده‌اند.

اسپیکرهای سری Flip جی بی ال در یک نگاه

کمپانی جی بی ال در سال ۲۰۱۷ اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip 4 را وارد بازار کرد که با داشتن کیفیت و قابلیت‌هایی بهتر و به روزتر از مدل‌های قبلی، به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین اسپیکرهای این شرکت تبدیل شد. بعدها Flip 5 و فلیپ 6 نیز به بازار آمدند.

اگر نگاهی اجمالی به سری اسپیکرهای بلوتوثی خانواده Flip بیندازیم، طراحی استوانه‌ای بارزترین ویژگی همه‌ی آنها است. همین موضوع سبب می‌شود که پخش‌کننده‌های بی‌سیم سری فلیپ، به عنوان یک اسپیکر دسکتاپ و قابل حمل استفاده شوند. یعنی هم به خوبی روی میز قرار می‌گیرند و هم این اسپیکرها به راحتی در دست جا می‌گیرند یا می‌توان آن‌ها را روی دوچرخه یا موتورسیکلت سوار کرد و یا آن‌ها را در کیف قرار داد و… خلاصه عنوان قابل حمل و پرتابل بودن نیز در مورد آنها کاربرد دارد.

تفاوت مدل‌های مختلف اسپیکر سری Flip

پیش از بررسی تخصصی و کاملی که درباره‌ی اسپیکر بلوتوثی ضد آب مدل Flip 6 از جی‌بی‌ال خواهیم داشت، بد نیست اشاره‌ای به فرق و تفاوت‌های این 3 نسخه از سری فلیپ داشته باشیم و آنها را با هم مقایسه کنیم. اسپیکر Flip 4 واقعاً اسپیکر خوب و کاملی بود (هم باسیم و هم بی‌سیم بود) و در صورتی که نسخه‌ی اورجینال و اصل آن را پیدا کنید در خرید آن تردید نداشته باشید. اما مشکل اینجا است که این مدل از ساخته‌های شرکت JBL دیگر نمونه‌ای قدیمی محسوب می‌شود و کمتر در فروشگاه‌های معتبر می‌توان آن را یافت. بنابراین خریدار خودبه‌خود به خرید Flip 5 و یا Flip 6 متمایل می‌شود. ضمن اینکه در کل، خرید محصول دیجیتالی قدیمی توصیه نمی‌شود. چرا که حتی اگر نو و دست اول باشند، از عمر باتری آنها گذشته است و کارکرد زمان ابتدای تولید را ندارند.

پیشنهاد: بهترین لپ تاپ ASUS تا 30 میلیون تومان

مقایسه اسپیکر Flip 4 و Flip 5 و Flip 6 | کدام JBL را بخریم؟

در اسپیکر Flip 5 نسبت به مدل قبلی، پورت Type-C اضافه شد ولی از طرفی، درگاه 3.5 میلی‌متری از آن حذف شد تا تنها ارتباط آن با سایر دستگاه‌ها از طریق بلوتوث باشد. این رویه در Flip 6 نیز ادامه پیدا کرد. بنابراین اگر بخواهید اسپیکری با قابلیت اتصال کابل‌های AUX داشته باشید، تنها گزینه اسپیکر بلوتوث Flip 4 خواهد بود.

در اسپیکر فلیپ 4، صدای موسیقی به صورت 360 درجه و دو طرفه از اسپیکر پخش می‌شد. اما در نسخه‌ی فلیپ 5 و 6 تنها از یک جهت، صدا پخش می‌شود. البته از طرفی بلندگوی قوی‌تر و بزرگ‌تری برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین مدل فلیپ 4 دارای میکروفون داخلی بود که می‌توانستید از آن به عنوان اسپیکرفون استفاده کنید، ولی در JBL Flip 5 و Flip 6 این قابلیت وجود ندارد. با این حال همچنان می‌توانید از فلیپ 5 و 6 برای دریافت و ایجاد تماس استفاده کنید؛ اما نیاز است که به صورت مستقیم با تلفن همراه خود صحبت کنید و نمی‌توانید از آن به عنوان دستیار یا منشی صوتی استفاده کنید.

از نظر نسخه‌ی بلوتوث، Flip 6 با داشتن بلوتوث ورژن 5.1 از دو مدل قبلی جلوتر است. هر دو مدل Flip 5 و 4 از بلوتوث ورژن 4.2 استفاده می‌کنند.

جمع بندی مقایسه

در مجموع، به نظر می‌رسد با توجه به قوت و کیفیت اسپیکر بلوتوث فلیپ 4 و این‌که تفاوت آن چنانی با فلیپ 5 ندارد، خرید آن معقول‌تر است. ولی اگر می‌خواهید مدل مدرن‌تری از اسپیکر JBL را داشته باشید، اسپیکر Flip 6 را پیشنهاد می‌کنیم. از طرفی Flip 5 تفاوت قیمت کمی با Flip 6 دارد و چندان عاقلانه نیست به خاطر این تفاوت قیمت کم، از اسپیکر بلوتوث Flip 6 بگذریم. (زمانی که فلیپ 6 تازه ارائه شده بود، قیمت آن با فلیپ 5 اختلاف زیادی داشت و در آن زمان، خرید فلیپ 5 به صرفه‌تر بود.) فلیپ 6 بلوتوث به‌روزتری دارد، کیفیت پخش صدای اندکی قدرتمندتر دارد و از نظر استحکام، علاوه بر ضد آب بودن، در برابر گرد و غبار نیز محافظت دارد. (چیزی که در Flip 5 تست نشده است) بنابراین پیشنهاد ما خرید بین فلیپ 4 یا فلیپ 6 است.

اما اگر قصد دارید دو اسپیکر با هم خریداری کنید تا در کنار هم به عنوان صدای دو بانده و استریو استفاده کنید، بهتر است از اسپیکرهای همنام استفاده کنید و یا اگر مایلید از مدل‌های مختلف بهره ببرید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که سازگاری بیشتری با هم دارند. مثلاً Flip 5 و 6 هر دو از قابلیت اتصال JBL PartyBoost بهره می‌برند؛ بنابراین می‌شود یک فلیپ 5 و یک فلیپ 6 را به هم متصل کرد. اما این دو اسپیکر با مدل‌های قبلی سری فلیپ سازگار نیستند. پس در صورت خرید اسپیکر فلیپ 4 و 6 نمی‌توانید این دو را به هم متصل کنید. چون فلیپ 4 از پروتکل اتصال دیگری بهره می‌برد.

تیزر رسمی JBL برای اسپیکر قابل حمل بلوتوثی مدل Flip 6

در این بخش ویدیوی ساخت جی بی ال برای این اسپیکر را مشاهده می‌کنید:

بررسی ویژگی های اسپیکر بلوتوث ضد آب JBL مدل Flip 6

پس از آشنایی جزئی و مختصر درباره‌ی اسپیکرهای مختلف سری flip شرکت جی بی ال، حالا به طور کامل و با جزئیات تخصصی به بررسی مشخصات و ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی JBL مدل فلیپ 6 می‌پردازیم.

جنس بدنه و کیفیت ساخت اسپیکر

جی بی ال همیشه در زمینه‌ی کیفیت ساخت و بدنه، نمره‌ی قبولی می‌گیرد. جنس بدنه‌ی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip 6 از پلاستیک سخت و مقاوم و پارچه‌ی ضد آب ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد؛ به گونه‌ای که اگر آن را با یک اسپیکر دیگر مقایسه کنید، تصور می‌کنید با یک تانک کوچک روبه‌رو هستید نه یک اسپیکر! این نوع ساخت بدنه می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که تا حدود زیادی از وارد شدن آسیب و ضربه به اسپیکر ممانعت می‌کند. (البته توجه داشته باشید این اسپیکر ضد ضربه نیست.)

از طرفی این اسپیکر، گواهی استاندارد IP67 (waterproof and dustproof) را از آن خود کرده است. به این معنی که کاملاً در برابر نفوذ آب و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار مقاوم است. یکی از تفاوت های این اسپیکر با مدل‌های پیشین سری Flip در همین نکته است که نمونه‌های قبلی، در برابر نفوذ گرد و خاک مقاوم نبودند یا تست نشده بودند تا بتوانند استاندارد آن را کسب کنند. همچنین بر خلاف مدل‌های پیشین، برای درگاه USB آن درپوشی تعبیه نشده و خود پورت یواس‌بی نیز ضد آب طراحی شده است.

بنابراین در گردش و مسافرت، خیالتان از استفاده از این اسپیکر در برابر نفوذ مایعات و شن و خاک، راحت خواهد بود و می‌توانید آن را تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت در آب بیندازید و مطمئن باشید که قطره‌ای آب وارد آن نخواهد شد و حتی برای تمیز کردن آن، بدون ترس از آب خوردگی، می‌توانید آن را بشویید!

اسپیکر بلوتوث ضد آب و مقاوم برابر گرد و غبار فلیپ 6 یا flip 6

طراحی اسپیکر بلوتوث ضد آب JBL فلیپ 6

بسیاری از مردم تصور می‌کنند اسپیکرهای قابل حمل کوچک و دستی (هندی Handy) کیفیت صدای بالایی ندارند و برای صدای قدرتمند باید اسپیکرهای بزرگ را خریداری کنند. اما JBL با این اسپیکر توانمند قاعده را به هم زده است. فلیپ 6 هم از قدرت صدای بالایی برخوردار است و هم ابعاد کوچکی دارد و فقط کمی بزرگتر از یک قوطی نوشابه است. ضمن این که طراحی آن بسیار امروزی و شیک است. هنر جی بی ال در طراحی اسپیکرهای سری Flip این است که یک استوانه را به خریدار تحویل می‌دهد؛ اما ظرافت‌های به کار رفته در آنها کاملاً آن را به اسپیکرهایی امروزی و زیبا تبدیل می‌کند.

این اسپیکر با این ابعاد و ظاهر نسبتاً کوچک، از بسیاری از اسپیکرهای بزرگ رومیزی کیفیت صدای بهتری دارد. طراحی خوش دست و جالب اسپیکر بلوتوث ضد آب Flip 6 باعث می‌شود بتوانید آن را همه جا با خود ببرید و حتی در محفظه‌ی نگهداره آب در دوچرخه‌ی خود قرار دهید و به این ترتیب هنگام دوچرخه سواری، موزیک گوش دهید.

جی بی ال فیلیپ 6 را می‌توان هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی قرار داد و در هر صورت زیبا است و کار خودش را می‌کند. شرکت جی‌بی‌ال جهت سهولت در حمل یا آویزان کردن از محل یا اتصال به کوله پشتی و… این اسپیکر را به یک بند نیز مجهز نموده است.

این محصول جان سخت و زیبا، دارای یک طراحی ساده است که در قسمت جلویی آن، از لوگوی جی بی ال استفاده شده است. در قسمت پشتی این اسپیکر، کنترلری وجود دارد که می‌توان از آن برای تنظیمات استفاده کرد. در این بخش، دکمه‌های اتصال به بلوتوث و روشن/خاموش قرار دارند و همچنین اندیکاتور یا نشانگر LED شاخص باتری وجود دارد که میزان باقیمانده‌ی باتری را نمایش می‌دهد. در ضمن دکمه‌ای برای عملیات PartyBoost دیده می‌شود (که در ادامه کاربرد آن را بیان خواهیم کرد.) در قسمت بالایی اسپیکر نیز دکمه‌های کم و زیاد کردن ولوم صدا و تغییر آهنگ وجود دارند.

این اسپیکر در 11 رنگ متنوع و جذاب از قبیل خاکستری، قرمز، آبی، مشکی، سفید، صورتی، سرمه‌ای، فیروزه‌ای، چند رنگه (ارتشی و چریکی) و … عرضه شده است که با توجه به کیفیت ساخت قوی، توانسته است جایگاه بسیار مناسبی را در میان دیگر محصولات هم‌رده‌ی خود داشته باشد.

در بخش بالا و پایین استوانه‌ی این اسپیکر، دو رادیاتور منفعل (Passive Radiator) سازگار با بیس عمیق وجود دارد که همزمان با پخش موسیقی، می‌تپند و تکان می‌خورند و حس جالبی را برای شنونده ایجاد می‌کنند. حتی می‌توانید داخل آن‌ها آب بریزید و همزمان با تپش آن‌ها، قطرات آب نیز پرتاب می‌شوند.

عملکرد پسیو رادیاتور بلندگوی ضد آب و رطوبت فلیپ شش

کیفیت پخش صدا در اسپیکر جی بی ال فلیپ 6

در یک کلام، این اسپیکر کیفیت پخش صدای حیرت انگیزی دارد! این جمله یک عبارت تبلیغاتی نیست و عین واقعیت است. باور نخواهید کرد که یک اسپیکر در این حجم و ابعاد، بتواند چنین حجم صدایی را تولید کند. پس از خرید این محصول، خواهید گفت اگر این یک پخش کننده پرتابل و اسپیکر است؛ پس بقیه‌ی اسپیکرها اسباب بازی به شمار می‌روند!

در صورتی که اسپیکر بلوتوث ضد آب JBL Flip 6 را در کنار اسپیکرهای دیگر قرار دهید، به وضوح متوجه می‌شوید که آنها صدای گنگ و مبهمی تولید می‌کنند و این اسپیکر صدای واضح و شفافی دارد. در واقع تفکیک صدا در این اسپیکر عالی است و می‌توانید صدای تک تک سازها را در آن بشنوید.

توان خروجی این اسپیکر شرکت JBL برابر با 20 وات (در سایت JBL عدد 30 وات درج شده است) و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی 63 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. به این معنی است که تا جای ممکن، بم‌ترین تا زیرترین صداها را پوشش می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید سه نوع صدای بم (فرکانس پایین)، زیر (فرکانس بالا) و متعادل و میانه داریم. اسپیکر فلیپ 6 در اصل دو اسپیکر دارد: اسیپکر ووفر (Woofer) برای پخش صداهای بم و باس و اسپیکر توییتر (Tweeter) برای پخش صداهای زیر و تریبل و به این ترتیب از بالاترین فرکانس تا پایین‌ترین فرکانس صدایی را پوشش می‌دهد و عملکرد مطلوبی از خود به جا می‌گذارد.

به صورت جزئی‌تر، اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip 6 دارای یک توییتر به ابعاد ۱۶ میلی‌متر است که توان خروجی آن تا ۱۰ وات می‌رسد. همچنین ووفر آن به ابعاد ۸۰ میلی‌متر است که توانایی تولید باس تا ۲۰ وات را دارد. با این اسپیکر می‌توانید انواع موسیقی ریتمیک یا ملودیک و یا مداحی یا پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی و … را با کیفیت صدای مطلوب و شفاف بشنوید.

این اسپیکر در یک محیط آرام و ابعاد متوسط مثلاً 50-40 متری به خوبی جواب می‌دهد و صدا را منتقل می‌کند؛ ولی در یک جای شلوغ، برای فضای کوچک‌تری قابل استفاده است.

پیشنهاد: روش پس انداز کردن پول برای خرید دستگاه‌های دیجیتالی

رنگ بندی مختلف در اسپیکر بی سیم قابل حمل با کیفیت جی بی ال فیلیپ شش

فن آوری JBL PartyBoost در اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip 6

یک اسپیکر قابل حمل هرچقدر قدرتمند باشد، در نهایت یک اسپیکر است! اما می‌توان با در کنار هم گذاشتن دو اسپیکر، یک صدای دو بانده و استریو داشت و یا با اتصال بی‌سیم چندین اسپیکر مختلف، یک صدای به شدت قوی و پرتوان تولید کرد. این امکان در اسپیکرهای شرکت JBL وجود دارد. با استفاده از این قابلیت، امکان اتصال دو دستگاه یا چند دستگاه (طبق ادعای JBL تا 100 اسپیکر) به یکدیگر وجود دارد.

دستگاه‌هایی که به یکدیگر متصل می‌کنید باید قابلیت پروتکل PartyBoost را داشته باشند. برای مثال، شما نمی‌توانید فلیپ 6 را به فیلپ 4 (که از فناوری قدیمی‌تر جی بی ال با عنوان JBL Connect+ استفاده می‌کند) یا فلیپ 3 (که از JBL Connect استفاده می‌کند) متصل کنید.

نرم افزار JBL Portable

شرکت جی بی ال، برای اسپیکر بلوتوث ضد آب JBL Flip 6 برنامه و اپلیکیشن کاربردی به نام  JBL PORTABLE دارد که می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید اقدام به شخصی‌سازی و تنظیم صدا در اکولایزر آن کنید و بین صدای زیر، بم و مید تغىیر حالت بدهید. همچنین با این اپ می‌توان اسپیکرهای متصل شده را مدیریت کرد. کاربرد بعدی این اپلیکشن آپدیت و به‌روزرسانی دستگاه است که ممکن است نسخه‌ی جدیدی توسط شرکت JBL ارائه شود و با استفاده از آن می‌توان، نرم افزار داخلی اسپیکر را بروز کرد.

رنگ سبز ارتشی یا چریکی در اسپیکر JBL (چند رنگه)

بلوتوث 5.1

این اسپیکر توسط فناوری بلوتوث می‌تواند به تلفن ‌همراه، تبلت، لپ تاپ یا هر پخش‌ کننده‌ی صوتی دیگری متصل شده و صدایی بسیار با کیفیت و مطلوب برای کاربر فراهم نماید. با فشردن دکمه‌ی بلوتوث موجود بر روی اسپیکر، بلوتوث اسپیکر روشن شده و قابل مشاهده در گوشی‌های موبایل یا سایر ابزارها می‌شود.

نسخه‌ی بلوتوث در این اسپیکر نسبت به مدل‌های قبلی پیشرفت کرده و از ورژن 5.1 در آن استفاده شده است. این نسخه به شما امکان می‌دهد تا در هر جای خانه اسپیکر را ببرید و اتصال آن با دستگاه بلوتوث پخش کننده قطع نشود. در کل استفاده از آن بسیار آسان است و به ندرت با مشکلات قطعی و ارتباطی مواجه می‌شوید.

از قابلیت‌های ویژه‌ی اسپیکر بلوتوث ضد آب جی بی ال، این است که می‌توان با آن به دو منبع پخش صدا وصل شد. یعنی همزمان می‌توانید یک اسپیکر را به دو گوشی یا تبلت متصل کنید و از دو منبع مختلف به صورت همزمان صدا دریافت کنید.

پیشنهاد: بهترین فلش مموری بازار و برترین هارد اکسترنال 1 و 2 ترابایت کدام است؟

عملکرد باتری

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip یک باتری لیتیومی 4800 میلی آمپری دارد که می‌تواند وظیفه‌ی پخش صوت و موزیک را به طور پیوسته تا ۱۲ ساعت با حجم صدای متوسط بر عهده بگیرد. انرژی مورد نیاز این اسپیکر بلوتوث ضد آب از طریق کابل و درگاه USB از نوع C تأمین می‌شود. پورت USB Type-C نسبت به نسخه‌های قبلی یو اس بی، سرعت شارژ بسیار بیشتری را به ارمغان می‌آورد. این اسپیکر را می‌توان در 2.5 ساعت به صورت کامل با استفاده از شارژر معمولی یا پاوربانک شارژ کرد.

بررسی اختصاصی ویژگی ها و خصوصیات جی بی ال مدل فلیپ 6

مشخصات فنی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال فلیپ 6

امکانات و قابلیت ها

مشخصات اصلیسایر ویژگی‌ها
  • نوع اتصال: بلوتوث (بی سیم)
  • حساسیت: ۸۰ دسی بل
  • نسخه بلوتوث: 5.1
  • منبع انرژی: باتری لیتیومی 4800 میلی آمپر ساعت
  • رابط: USB Type-C
  • توان خروجی کلی: 20 وات
  • فرکانس پاسخ گویی: ۶۳Hz-۲۰KHz هرتز
  • اتصال به اسپیکرهای دیگر : دارد (با Partyboost)
  • ویژگی خاص: ضد آب و رطوبت و گرد و غبار (IP67)
  • ابعاد: 17.8 در 6.8 در 7.2 سانتی متر
  • وزن: 550 گرم
  • قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
  • زمان شارژ: 2.5 ساعت
  • مدت زمان عملکرد: تا 12 ساعت
  • اقلام همراه بلندگو: ۱ عدد دفترچه راهنما – ۱ عدد کابل تایپ C به Usb
  • معایب و نقطه ضعف ها

    اسپیکر مدل Flip 6 ساخت شرکت جی بی ال، اسپیکر پرقدرتی است و نمونه‌ی آن کمتر در بازار یافت می‌شود. اما نقص‌هایی دارد که ممکن است برای بعضی از کاربران ضعف و عیب محسوب شود و آنها را نا امید کند. مثلاً بزرگترین نقص آن این است که تنها از طریق اتصال بلوتوث می‌توان در آن موسیقی پخش کرد. یعنی گزینه‌ای به اسم اتصال با سیم و کابل در آن وجود ندارد. همچنین در آن جک هدفون یا جک ورودی 3.5 میلی متری تعبیه نشده و نمی‌توان کابل aux را به آن متصل کرد.

    ضمن این‌که امکان پشتیبانی از کارت حافظه ندارد. یعنی نمی‌توانید مموری کارت در آن قرار دهید و برای استفاده از آن، صرفاً باید گوشی موبایل یا تبلت و لپ تاپی را به صورت بی سیم به آن متصل کرد. مورد بعد این که فلیپ 6 یک اسپیکرفون نیست؛ یعنی میکروفون داخلی ندارد و نمی‌توان با آن مکالمه برقرار کرد. در نهایت نکته‌ی بعدی که می‌شود در مورد این اسپیکر مطرح کرد ضد ضربه نبودن آن است. البته این اسپیکر استحکام و کیفیت خوبی دارد و این مسئله برای آن نقطه ضعفی محسوب نمی‌شود؛ اما اگر ضد ضربه هم بود، یک تانک واقعی بود!

    خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوث ضد گرد و غبار جی بی ال

    نظرات خریداران اسپیکر بلوتوث ضد آب JBL Flip 6

    صدا عالی، بیس قابل قبول، کیفیت عالی، بسته بندی عالی. من برا اتاق خواب گرفتم فراتر از تصور خوب بود. توصیه میکنم.

    اولش من به عنوان اسپیکری که بیرون کار راه انداز باشه گرفتم (چون سیستم صوتی دارم) ولی وقتی صداشو شنیدم از بلندی صدا و کیفیت عالی تعجب کردم. خودش یه سیستم کامل هست.
    برنامه اختصاصی جی بی ال پرتابل رو نصب کنید تا زمانی که میخواید کتاب صوتی گوش بدین باس رو کم کنید و میدرنج رو بالا ببرید تا وکال ها رو با بالاترین کیفیت گوش بدین.

    در ابتدا به نظر می رسید این مدل تفاوت چندانی با مدل های قبلی خود ندارد. از نظر زیبایی، یک خط پلاستیکی جدید وجود دارد که اجازه می دهد آن را به صورت افقی و “رو به سمت” جهتی که انتخاب می کنید قرار گیرد. کیفیت صدا البته عالیه. متوجه شدم که تمایز بیشتری بین بخش‌های صوتی (محدوده میانی، بیس، بلندی و غیره) دارد که نویز بیش از حد پس‌زمینه را در محدوده متوسط حذف می‌کند. بیس نسبت به اندازه عالی است.

    اسپیکر جمع و جور و زیبایی هست. کیفیت صدا خوبه و به راحتی به گوشی آیفون کانکت شد. نرم افزاری هم دارد که پس از دانلود متوجه شدم امکانات خاصی ندارد و خیلی کاربردی نیست. به باور بنده قیمت جی بی ال بیشتر بخاطر اسم برند آن است وگرنه می توان اسپیکرهایی با کیفیت جی بی ال ولی با قیمت بسیار پایین تری پیدا و خریداری کرد.

    جی بی ال یکی از قدیمی ترین و پیشرو‌ ترین ها در دنیای لوزام صوتی شناخته میشه و یکی از صاحب سبک های ساخت این مدل اسپیکر هاست. اگر با اطمینان میخواین اسپیکر بخرین و فرصت تست و شنیدن صداش را ندارین، این مدل را تا محدوده قیمت خودش چشم بسته بخرید.

    من در درجه اول از این به عنوان یک بلندگوی حمام استفاده می کنم. بند بسیار مفید است. من مال خودم را از قلاب حوله آویزان کرده ام. عمر باتری بسیار خوب است زیرا من تقریباً یک هفته است که این را دارم و هنوز نیازی به شارژ مجدد ندارم.

    اولش وقتی اسپیکر رو دیدم احساس کردم خیلی کوچیکه. ولی بعد اینکه آهنگ رو پلی کردم از کیفیت و بلندی صداش تعجب کردم. اتاق 12 متری رو راحت جواب می ده.

    این اسپیکر عالیهههه، حرف نداره، من واقعا راضی ام. فقط از جاهای معتبر بخرید که اصل باشه. چون های کپیش تو بازار هست. از نظر صدا که حرف نداره، انگار خواننده روبه روت داره میخونه. انقدر که طبیعیه.

    در مجموع خیلی فوق العاده است. برا یه اتاق ۳ در ۴ با نصف ولوم هم کیفیت عالی رو بهت میده. خوب کانکت میشه. قطع و وصلی نداره. در مجموع شک در خریدش نکنید و سراغ برند های متفرقه نرید که ضرر میکنید.

    من اسپیکر هارمن کاردون هم دارم. تا حالا فکر میکردم اون بهترینه؛ ولی این هم صدای شفاف تر و بروز تری داره، هم بلوتوثش از اون بهتره و ابعاد و وزن و اندازه بسیار مناسب برای حمل هست. تنها عیبش اینه که حجم صدا کمه و اصلاً به درد مهمونی و جای شلوغ نمیخوره.

    واقعا پرتاب صدای فوق العاده ای داره… فکرشو نمیکردم این حجم، همچین صدایی داشته باشه که نشون میده جی بی ال کارشو خوب بلده… اگر واقعا اهل موزیک هستید و دوست دارید در زمان هایی که بیکارید گوش کنید اونم با کیفیت خوب این اسپیکرو حتما خریداری کنید.

    جهت یه سالن ۳۰ متری و دور همی ۵ نفره خوبه و باس خوبی داره. ولی فضای بیشتر، صدا مناسبه ولی باس معمولی میشه. صدای نرم داره و تمام زیر و بم موزیک مشخصه. باطری هم با صدای ۹۰ درصد، نهایت ۴ ساعت جواب میده.

    واقعا از خروجی صدای باکیفیت و شفاف این اسپیکر سورپرایز شدم. با قیمت این اسپیکر راحت میشه دو یا سه اسپیکر دیگه خرید، کاری که من می خواستم انجام بدم ولی الان خوشحالم که این کار رو انجام ندادم. شک نکنین در خرید این اسپیکر. به نظرم ارزش خریدش از Charge 5 هم بیشتره چون 10 وات خروجی بیشتر نمی ارزه اونقدر پول اضافه بدی.

    قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Flip 6

    برای مشاهده‌ی قیمت این محصول یا خرید اینترنتی آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

    جمع بندی

    اسپیکر بلوتوث ضد آب جی بی ال مدل Flip 6  از آن دسته محصولات شرکت معتبر جی‌ بی ‌ال است که برای طرفداران عاشق سفر، ماجراجو و ورزش ‌های هیجان‌انگیز کارآمد است. این اسپیکر با طراحی فوق العاده خاص و دوست‌ داشتنی، کیفیت و وضوح پخش صدا و بیس مطلوب و توانایی اتصال به دو منبع پخش و اتصال به ده‌ها اسپیکر جی‌بی‌ال همسان، اسپیکر مقاوم و بادوامی است و یکی از جذاب‌ترین اسپیکرهای موجود در بازار است. با اینکه هزینه‌ی خرید این اسپیکر اندکی بالاست؛ اما قابلیت‌ها و کیفیت ساخت آن به قدری زیاد است که ارزش خرید دارد.

    جست و جوی اخیر کاربران برای ورود به این صفحه

    • یک عدد توییتر یک عدد ووفر در اسپیکر جی بی ال یعنی چه
    5/5 - (3 امتیاز)