بهترین ماشین ظرفشویی سال 2020 کدام است؟

انتخاب و خرید بهترین ماشین ظرفشویی بازار
5/5 - (1 امتیاز)

در این بخش قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین ماشین ظرفشویی های سال 2020 آشنا کنیم تا اگر قصد خرید ظرفشویی دارید بتوانید با خیال آسوده‌تر انتخاب کنید. این روزها استفاده از ماشین ظرفشویی به نسبت سال‌های گذشته، کاربرد بیشتری پیدا کرده و کم کم به یکی از انتخاب‌های لوازم جهیزیه و خانگی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. البته همچنان بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند به صورت دستی ظروف خود را مورد شست‌وشو قرار دهند که امری طبیعی است.

اما در برخی خانواده‌ها خصوصاً در مواردی که زن و شوهر، هر دو بیرون از منزل شاغل هستند و مانند سال‌های گذشته، زمان زیادی برای آشپزی، شست‌وشوی ظرف و یا نظافت منزل اختصاص نمی‌دهند، از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنند. از طرفی ماشین ظرفشویی چون با ظروفی که در آن غذا می‌خوریم سر و کار دارد، ارتباط مستقیمی با سلامت و بهداشت افراد داشته و باید هنگام خرید به کیفیت بالای آن توجه داشته باشیم.

پیشنهاد: سالم ترین ظروف غذاخوری آشپزخانه از چه نوعی هستند؟

معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های سال 2020

با 5 مدل از بهترین ماشین های ظرفشویی سال 2020 آشنا شوید.

توجه: به دلیل این‌که محصولات زیر عمدتاً در بازار امروز موجود نیستند، لینک خرید آن‌ها را حذف کردیم.

ماشین ظرفشویی وستل مدل LT-T45 IX

قیمت بهترین ماشین ظرفشویی وستل

یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی سال 2020 بدون شک ماشین ظرفشویی وستل مدل LT-T45 IX است که توانسته است تا حد زیادی رضایت مشتریان خود را به دست آورد. این ماشین ظرفشویی مبله بوده و با سایز بسیار مناسبی که دارد در فضای کوچکی از آشپزخانه شما نیز جای می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های عالی در این مدل، داشتن ۹ برنامه شست و شوی متفاوت است که به شما کمک می‌کند برای انواع مختلف ظروف با میزان چربی و کثیفی گوناگون، از برنامه مخصوص خود استفاده کنید. برنامه‌های شستشو، هم تا حد زیادی میزان مصرف آب و انرژی را کاهش می‌دهند و هم باعث تمیزی کامل ظروف خواهند شد.

از دیگری ویژگی‌های مثبت این ماشین ظرفشویی وستل، داشتن دو سبد جادار برای قرارگیری ظروف است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و شما به راحتی می‌توانید ظروف مختلف در ابعاد متفاوت را در آن جای دهید. از دیگر فاکتورها وستل در این مدل، داشتن قابلیت سنسور نشتی است. این سنسور در صورت سرریز شدن آب به سرعت وارد عمل شده و عملیات آب ریزی را قطع می‌کند.

این ماشین ظرفشویی یکی از کم صداترین ماشین ظرفشویی هایی است که می‌توانید تهیه کنید. صدای آن، چه در حین شست‌وشو و چه در هنگام خشک کردن ظروف کم است و باعث آزار و اذیت روانی نمی‌شود. همچنین ماشین ظرفشویی وستل دارای سیستم تأخیر در شروع به کار است که به شما این امکان را می‌دهد زمانی که در منزل نیستید و یا هنگام استراحت‌تان، ماشین کار شستن ظروف را شروع کند.

این ماشین ظرفشویی همچنین با داشتن نشانگر مرحله شست و شو و نشانگر سطح نمک، المنت حرارتی، خشک کن توربو، گزینه خشک کن اضافی، شست و شوی فوق سریع ۱۸ دقیقه و… کیفیت و قابلیت‌های خود را نمایان می‌کند.

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411

ویژگی های ظرفشویی دوو مدل 1411

دومین مدل از بهترین ماشین ظرفشویی سال 2020، محصولی از دوو با مدل DDW-M1411 است. این ماشین ظرفشویی دارای ۶ برنامه شست‌و‌شوی مجزا است که به شما این امکان را می‌دهد با توجه به نوع و تعداد ظرف‌ها برنامه شست و شوی مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

یکی از برنامه‌های شست‌وشوی دوو M1411، شست و شوی سریع ظروف است که می‌تواند ظرف‌های بسیار کثیف و چرب را نیز در کم‌تر از ۲۰ دقیقه به طور کامل شستشو دهد. از فاکتورهای خاص این ماشین ظرفشویی، داشتن سه بازوی قدرتمند شست و شوی داخلی است که باعث می‌شود ظروف به طور کامل و در جهت‌های مختلف شسته شده و اثری از لکه و چربی روی آن‌ها باقی نماند.

پیشنهاد: معرفی بهترین مارک ماشین لباسشویی سال 2020

این ماشین ظرفشویی ظرفیت ۱۴ نفره دارد و می‌توانید بعد از اتمام یک مهمانی شلوغ، ظروف خود را به راحتی برای شست و شو داخل آن بچینید. این ماشین ظرفشویی علاوه بر داشتن دو سبد با اندازه‌های استاندارد (که قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارند)، قابلیت شست و شوی ظروف بزرگ را نیز دارد و می‌توانید ظروف بزرگ شامل قابلمه‌های خود را نیز به راحتی با آن بشویید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این ماشین ظرفشویی مصرف بسیار کم آب و انرژی آن در هر چرخه شست و شو است. به طوری که رده انرژی آن A بوده و در هر چرخه تنها ۱۱ لیتر آب مصرف می‌کند.

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDP-1T67

مشخصات ماشین ظرف شویی زیرووات مدل ZDP-1T67

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDP-1T67، یکی دیگر از بهترین ماشین ظرفشویی های تولید شده در سال 2020 است که توانسته است حدود ۸۵ درصد رضایت خریداران خود را به دست آورد. یکی از ویژگی‌های کاربردی این ماشین ظرفشویی گنجایش بالای آن با وجود ابعاد بسیار مناسب آن است، به طوری که با این ماشین ظرفشویی می‌توانید ظرف‌های یک مهمانی ۱۶ نفره را به طور کامل بشویید.

این ماشین ظرفشویی مانند اغلب ماشین‌های دیگر دارای دو سبد مجزا و جای ظروف مشخص است؛ به طوری که در طبقه پایینی می‌توانید سینی، بشقاب و ظروف کوچک و در طبقه میانی فنجان و لیوان و در طبقه‌ی بالای آن چنگال‌ها و قاشق قرار دهید.

یکی از ویژگی‌های کاربردی این ماشین ظرفشویی زیرووات سیستم سختی گیری آب است. این مشخصه کمک می‌کند حین شست و شو میزان سختی آب اندازه گیری شده و در صورتی که میزان سختی آن از اندازه نرمال بیشتر باشد، آن را کاهش دهد. از قابلیت‌های عالی در این ماشین ظرفشویی داشتن ۱۲ برنامه شست و شو است. این تعداد برنامه در میان دیگر ماشین های ظرفشویی کاملاً منحصر به فرد و عالی است.

این ماشین ظرفشویی دارای رده انرژی ++A  است که نمره‌ی بسیار خوبی در زمینه بازدهی انرژی و مصرف بهینه آن است. از طرفی ماشین ظرفشویی زیرووات در هر چرخه شست و شو تنها ۱۰ لیتر آب مصرف می‌کند که مصرف آب را نیز به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. این ماشین ظرفشویی دارای ویژگی‌های دیگری مانند نمایشگر میزان نمک، صفحه نمایش بزرگ، قفل کودک، لرزش و صدای بسیار کم، ابعاد مناسب و ظاهر بسیار زیبا است.

ماشین ظرفشویی رومیزی زیمنس مدل SK25210

مشخصات ماشین ظرفشویی رومیزی زیمنس مدل SK25210

ماشین ظرفشویی رومیزی زیمنس مدل SK25210 ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. این ماشین ظرفشویی از نوع رومیزی بوده و ابعاد بسیار مناسب و جمع و جوری دارد؛ به طوری که می‌توانید به راحتی آن را روی میز یا کابینت آشپزخانه خود قرار دهید.

یکی از ویژگی های لوازم خانگی زیمنس که در این ماشین ظرفشویی نیز به کار رفته است، ظاهر و طراحی زیبای آن است. چه آشپزخانه‌ای امروزی و شیک داشته باشید و چه آشپزخانه‌ی شما دکور و ظاهری قدیمی و کلاسیک داشته باشد، این ماشین ظرفشویی به راحتی با آن ست شده و محیط آشپزخانه شما را زیباتر می‌کند.

ماشین های ظرفشویی رومیزی معمولاً از لحاظ داشتن برنامه‌های شست و شو محدودیت‌های زیادی دارند؛ اما جالب است بدانید این ماشین ظرفشویی رومیزی زیمنس، دارای ۵ برنامه شست و شو بوده و می‌توانید مناسب با تعداد ظروف و میزان چربی و آلودگی آن‌ها، یکی از برنامه‌ها را انتخاب کنید.

برای آن که با اطمینان خاطر به دنبال خرید این ماشین ظرفشویی بروید، بهتر است بدانید این ماشین توانسته است حدود 90 درصد رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد که نشان دهنده، کیفیت و کارایی بالای آن است. مصرف انرژی ماشین ظرفشویی زیمنس نیز مناسب بوده و دارای برچسب انرژی A است. از طرف دیگر شما ممکن است حین شست و شوی دستی آب زیادی مصرف کنید، اما این ماشین در هر چرخه شست و شو تنها ۹٫۵ لیتر آب مصرف می کند؛ پس استفاده از این ماشین ظرفشویی نه تنها مصرف آب را افزایش نمی‌دهد، بلکه باعث کاهش و صرفه جویی در مصرف آب نیز خواهد شد.

ماشین ظرفشویی ریتون مدل ۷۶۰۵F

ماشین ظرفشویی ریتون ritton مدل 7605f

یکی از مشخصات قابل توجه در ماشین ظرفشویی ریتون مدل ۷۶۰۵F سیستم هوشمند Half Load Function است. این سیستم به صورت هوشمند باعث می‌شود زمانی که یکی از سبدها را از ظرف پر می‌کنید، تنها آن سبد شسته شود. این ویژگی تا حد بسیار زیادی میزان مصرف آب و انرژی را کاهش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی Ritton دارا بودن دو چراغ led روی بدنه آن است. یکی از این led ها هشدار دهنده اتمام نمک است که به شما این امکان را می‌دهد بلافاصله پس از تمام شدن نمک مطلع شده و آن را برای شست و شوی بهتر به ماشین اضافه کنید.

این ماشین ظرفشویی دارای بدنه عایق و بسیار محکم و زیبایی است که به شما این امکان را می‌دهد سال‌ها در نهایت کیفیت از آن برای شست و شوهای روزانه خود استفاده کنید. ماشین ظرفشویی ریتون دارای ظرفیت قرار گیری ظروف مربوط به ۱۴ نفر است و می‌تواند ظروف مهمان های شلوغ شما را به طور کامل شست و شو دهد. این ماشین ظرفشویی دارای ۳ قفسه بالایی است که می‌توانید ظروف خود را به راحتی در آن قرار داده و از حداکثر ظرفیت ماشین استفاده کنید.

رده انرژی ماشین ظرفشویی ریتون مدل ۷۶۰۵F مانند دیگر مدل‌های بهترین ماشین ظرفشویی سال 2020، رده انرژی +A است و در هر چرخه شست و شو تنها ۱۰ لیتر آب مصرف می‌کند. بنابراین با خرید این ماشین ظرفشویی نگرانی خاصی بابت مصرف آب و انرژی نخواهید داشت. این ماشین ظرفشویی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها بوده و می‌توانید ظروف بزرگ را نیز در آن قرار دهید.

بررسی و معرفی ماشین ظرفشویی بوش

در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش خواهیم پرداخت تا بتوانید با توجه به نیازهایتان یک مدل مناسب را انتخاب نمایید. صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، کیفیت مطلوب شستشوی ظرف‌ها، عمر طولانی و تنوع بالای برنامه‌های شستشو از مشخصات برجسته ماشین ظرفشویی های بوش است.

معرفی برند بوش – Bosch

برند بوش امروز به‌ عنوان یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی در جهان شناخته می‌شود و افزون ‌بر فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی فراوان، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای را نیز در کنار فعالیت‌های خود پیش می‌برد. درحال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار نیروی کار در سراسر جهان در شعبه‌های مختلف کمپانی بزرگ این برند مشغول کار هستند و درآمد شرکت بنا به آخرین آمار ثبت شده، حدود ۷۸ میلیارد یورو تقریب زده شده است.

پیشنهاد: لیست بهترین مچ بند های هوشمند سال 2020

ماشین ظرفشویی های بوش ۱۴ نفره

در عصر جدید با ورود و پیشرفت تکنولوژی در زندگی انسان‌ها، انجام کارها بسیار ساده‌تر شده است. تا آنجا که می توان ظروف کثیف یک مهمانی بزرگ و یا حتی یک وعده غذایی پیش خانواده را به سادگی در اختیار ماشین ظرفشویی قرار داد، تا خیلی بهتر و سریع‌تر از انسان آنها را شسته و تمیز و درخشان تحویلتان دهد.

ماشین ظرفشویی 14 نفره برای خانواده‌های پرجمعیت و یا در مهمانی‌های شلوغ بسیار کاربردی خواهد بود. با اندکی جستجو و اطلاع یافتن از قیمت ماشین ظرفشویی بوش ۱۴ نفره شما نیز تشویق و تحریک به خرید یکی از این ماشین ظرفشویی‌ها برای آشپزخانه خود شده و از کارایی فوق العاده آن در زندگیتان لذت می‌برید.

خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه

شهر بانه در مرز کردستان بازارهای متعددی دارد که در این بازارها انواع گوناگون کالاها با برندهای معتبر و به‌نام و مشهور خارجی همچون ماشین ظرفشویی با قیمتی بسیار کمتر و مناسب‌تر از بازارهای نقاط دیگر کشور عرضه می‌شوند و همین امر روزانه مسافران زیادی را به این شهر فرا می‌خواند.

با خرید لوازم خانگی از این شهر می‌توان تا حدود زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی کرد. این شهر در سال‌های اخیر تبدیل به رقیبی بسیار سرسخت و تأثیرگذار برای نمایندگی‌های لوازم خانگی تبدیل شده است. شاید پیش آمده باشد که تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی بوش بانه یا سایر لوازم خانگی با برند های گوناگون از این شهر گرفته باشید.

اما باید توجه داشته باشید این محصولات عمدتاً به صورت قاچاق وارد کشور شده و ممکن است با مشکلاتی همراه باشند. مثلاً بحث گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش در آن‌ها مسئله‌ی جدی به شمار می‌رود. یا حتی در برخی کالاها جنس غیراصل و کپی به عنوان محصول اورجینال و اصلی به فروش برسد و…

خصوصیات یک ماشین ظرفشویی بوش با کیفیت و مناسب

ماشین ظرفشویی نیز مانند سایر لوازم خانگی (لباسشویی، جاروبرقی، یخچال و…) قرار است سال‌های طولانی در منزل شما کار کند. از این رو بایستی موقع خرید نهایت دقت خود را به کار ببرید. هنگامی که قصد خرید یک ماشین ظرفشویی را دارید با طیف وسیعی از مدل‌ها و با قیمت‌های متنوع در بازار مواجه خواهید شد.

کمپانی «بوش» یک شرکت بسیار معتبر و قدرتمند آلمانی است که لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی‌های آن از لحاظ کیفیت زبانزد هستند. صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، کیفیت مطلوب شستشوی ظرف‌ها، عمر طولانی و تنوع بالای برنامه‌های شستشو از مشخصات برجسته ماشین ظرفشویی های بوش است.

پس چنانچه قصد خرید یک ماشین ظرفشویی بوش را دارید از صحت تصمیم خود اطمینان حاصل نمایید. استفاده از ماشین ظرفشویی افزون بر این‌که به صاحبخانه کمک می‌کند تا زمان بیشتری را به جای شستن ظروف، با میهمانان خود صرف کند و یا پس از تمام شدن میهمانی با کلی ظرف کثیف روبرو نشود، به صرفه جویی در مصرف برق و آب نیز کمک فراوانی می‌کند. برند بوش همواره در ارائه بهترین مدل ماشین ظرفشویی پیشتاز بوده و کیفیت و کارایی محصولات این برند را به اثبات رسانده است.

ماشین‌های ظرفشویی بوش معمولاً سه مرحله‌ی شست و شوی اتوماتیکی، سریع و اولیه دارند و نیز سرعت عملکرد و مقدار تأخیر عملکرد آن‌ها قابل تنظیم است. علاوه بر این به سه برنامه منحصربه فرد از جمله شست و شوی نصف ظرفیت، سرعت متغیر و خشک نمودن بیشتر نیز مجهز هستند. با برنامه شست و شوی نصف، ظرفیت تایم برنامه کاهش یافته و دستگاه تا حدود ۳۰ درصد آب کمتری را مصرف می‌کند. توجه داشته باشید که با انتخاب برنامه سرعت متغیر می‌توانید تایم شستشو را تقریباً حدود ۶۰ درصد کاهش دهید؛ بدون آن که حتی کوچکترین تأثیری در کیفیت عملکرد شستشو حاصل شود.

بسیاری از مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش، مجهز به سیستم سنسور آب هستند که درصد کثیفی آب در مرحله نخست آب کشی را سنجش و مشخص می‌کنند که آیا جهت استفاده در دور بعدی شست و شو قابل استفاده هستند یا نه. چنانچه آب تنها دارای درصد کمی از کثیفی و املاح باشد می‌تواند بار دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

معرفی بهترین ماشین ظرفشویی های بوش در سال 2020

در این بخش برترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش را با هم بررسی می‌کنیم:

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M

ماشین ظرفشویی بوش آلمان مدل SMS88TW02M

در اولین مدل از لیست بهترین ماشین ظرفشویی های بوش سال 2020، ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M را به شما معرفی خواهیم کرد. این ماشین ظرفشویی از نوع مبله بوده و قابلیت شست و شوی ظروف ۱۴ نفر را دارد. یکی از ویژگی‌های عالی این ماشین ظرفشویی دارا بودن ۱۳ برنامه شست و شوی متفاوت است.

از این برنامه‌های شست و شو می‌توان به شست و شوی سریع، شست و شوی براق، شست و شوی بهداشتی و شست و شوی نصف ظرفیت اشاره کرد. برای مثال برای ظروف کریستال که علاوه بر تمیزی، براق بودن و براق ماندن ظروف نیز مهم است می‌توانید از برنامه شست و شوی براق استفاده کنید. شست و شوی نصف ظرفیت نیز همانطور که می‌دانید میزان مصرف آب و انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

این ماشین ظرفشویی بوش هنگام کار تنها ۴۰ دسی بل صدا تولید می‌کند، به طوری که آلودگی صوتی در خانه ایجاد نمی‌کند. ماشین ظرفشویی بوش دارای صفحه نمایش و دکمه‌های لمسی است که استفاده از آن را بسیار ساده‌تر کرده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ماشین ظرفشویی برچسب انرژی +++A آن و میزان آب مصرفی ۹٫۵ لیتر در هر چرخه است که بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M

مشخصات ماشین ظرف شویی بوش SMS88TI02M

ماشین ظرف‌شویی بوش سری ۸ در مدل‌های گوناگون از جمله مدل SMS88TI02M در بازار موجود است که از بهترین محصولات کمپانی بوش محسوب می‌شوند. این مدل با ظرفیت ۱۴ نفره بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش برای خانواده‌های پرجمعیت است.

شرکت بوش با مد نظر قرار دادن ۸ برنامه‌ شست ‌وشو در این ماشین ظرفشویی، به کاربر امکان شستن ظروف به هر شیوه‌ی دلخواهی را می‌دهد. کلاس مصرف انرژی این مدل A+++ بوده و در هنگام شست‌ وشو صدایی بیشتر از ۴۴ دسی‌بل تولید نمی‌کند. بهره مندی از سنسور تشخیص تعداد ظروف و میزان آب از سایر مزایای این ماشین ظرف‌ شویی است.

مقدار آب مصرفی این دستگاه به طور متوسط ۹٫۵ لیتر است و به طور کلی می‌توان گفت استفاده از این ماشین ظرف ‌شویی در مقایسه با شست‌وشوی دستی اقتصادی‌تر است و به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کند. این ظرفشویی همچنین به سیستم آب هیدرولیک، ضد نشت آب و تکنولوژی زئولیت مخصوص کمپانی بوش مجهز است. امکان تنظیم تایم شست ‌وشو با تأخیر ۱ تا ۲۴ ساعت نیز یکی دیگر از مشخصات کاربردی این دستگاه است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TI02

تهیه اینترنتی ظرفشویی برقی بوش مدل SMS67TI02

ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ مدل SMS67TI02 از دیگر محصولات کم مصرف و فوق العاده با کیفیت برند بوش است که با داشتن ظرفیت ۱۴نفره و برنامه شست ‌وشوی پیشرفته جزو برترین مدل‌ها است. صفحه کنترل این ماشین ظرفشویی لمسی بوده و دارای قفل کودک است. نشانگری نیز به منظور نمایش تایم تعویض مواد جلادهنده و نمک دستگاه تعبیه شده است.

این مدل نیز دارای پنج برنامه‌ی شست ‌وشو مختلف است که می‌توان بنا به حجم و میزان ظروف و نیز درصد کثیفی آن‌ها از این برنامه‌ها استفاده کرد. توان شست‌وشوی با تأخیر، مجهز بودن به سنسور تشخیص میزان آب، سیستم‌های حالت شست و شوی اولیه و ضد نشت آب از قابلیت‌های کاربردی و مثال زدنی ماشین ظرفشویی بوش سری ۶ به شمار می‌آیند. شایان ذکر است که موتور این ماشین ظرف‌شویی بوش با توجه به قدرت بالایی که دارد بسیار کم صدا بوده و طول عمر بالایی دارد.

داشتن یک ماشین ظرف‌شویی خوب و باکیفیت در منزل افزون بر این که به صرفه جویی در انرژی شما می‌انجامد، با کاهش میزان آب مصرفی، به صرفه‌جویی در مصرف آب نیز کمک شایانی می‌کند.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MI01B

خرید ماشین ظرفشویی SMS46MI01B از اینترنت

ماشین ظرف‌شویی های بوش سری ۴ با مجهز بودن به قابلیت HygienePlus امکان شست‌وشوی فوق‌ بهداشتی ظروف را فراهم آورده است. با فعال‌ نمودن این حالت، ظروف در دمای بالایی شسته شده و در واقع عملیات شست‌وشو و چربی زدایی به شکل دقیق‌تری انجام می‌شود.

قابل ذکر است که این مدل نیز به پنج برنامه‌ی شست‌وشوی کاربردی مجهز است. قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ مدل SMS46MI01B بسیار مناسب بوده و موتوری فوق العاده کم‌ صدا دارد. طول عمر و دوام بالای موتور از مزایای دیگر این دستگاه است. مقدار آب مصرفی این ماشین ظرفشویی به طور متوسط ۹٫۵ لیتر در هر سیکل شست‌ وشو است.

این ماشین ظرف ‌شویی سه سبد با طراحی متفاوت دارد که برای ظروف گوناگون با اندازه‌های مختلف مناسب و مطلوب هستند. گفتنی است قابلیت تنظیم زمان آغاز شست‌‌وشو با تأخیر نیز در این دستگاه وجود دارد و شما می‌توانید کارایی این دستگاه را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید.

«بوش» برندی نام آشنا و قدرتمند است که نمونه های مختلفی از لوازم برقی منزل را با این مارک را دیده‌ایم. این کمپانی آلمانی خیال مشتری را از جهت کیفیت بالای ساخت محصول و طول عمر و دوام بالای آن آسوده می‌کند و می‌توانید سال‌ها از این دستگاه استفاده کنید. گزینه‌ی Aqua Stop در این ظرفشویی به هنگام وجود نشتی، منجر به قطع جریان آب می‌شود.

شرکت بوش همه تلاش خود را به کار بسته تا لوازم برقی کم مصرفی را به بازار عرضه نماید. بدین ‌منظور تکنولوژی‌های متعدد و پیشرفته‌‌ای در دستگاه SMS46MI01B وجود دارند که همراه با هم توانسته‌اند یک ماشین ظرفشویی با مصرف برق بهینه و راندمان بالایی را به وجود آورند. یکی از ویژگی‌های کاربردی این مدل، آپشن Active Water است که با توزیع آب مطلوب، افزایش سرعت گرمایش و قدرت پمپاژ آب توانسته کیفیت شست‌وشوی ظروف را در این ماشین  بالا ببرد.

5/5 - (1 امتیاز)