باز هم انتخاب قاب سخت و محکم و ضد ضربه iFace برای گوشی موبایل

خرید انواع کاور و قاب iface یا آی فیس ضد ضربه و سخت و محکم
5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب درباره‌ی قاب ضد ضربه و محکم و محبوب آی فیس iFace خواهد بود. اما پیش از آن مقدماتی بیان می‌کنیم که خواندنی هستند و به پیش رفتن موضوع کمک می‌کنند.

اسکرین سیور، محافظ صفحه نمایش!

ارتباط screen saver با محافظت از گوشی موبایل!
اسکرین سیور معروف آکواریوم برای ویندوز

کاربرد Screen Saver در ویندوز را می‌دانید؟! اشتباه نکنید! منظور از کاربرد، نمایش انیمیشن‌ها و عناصر متحرکی نیست که به عنوان اسکرین سیور روی صفحه نمایش کامپیوتر یا لپ‌تاپ ظاهر می‌شوند. این نمایش و ظاهر کار است؛ پشت این ظاهر زیبا، یک کاربرد اولیه وجود داشت که کاملاً از ذهن‌ها پاک شده است!

مانیتورهای اولیه و قدیمی، زمانی که مدت طولانی به صورت ثابت، متون و عکس‌هایی را نشان می‌دادند؛ این خطر برای آن‌ها بود که دچار سوختن پیکسل‌ها شوند و بخش‌هایی از صفحه‌ی مانیتور سیاه شود و دیگر چیزی نمایش ندهد. برای جلوگیری از صدمه زدن به مانیتورها، اسکرین سیورها ایجاد شدند تا هر چند دقیقه یک‌بار، تصاویر متحرکی را نشان دهند. بعدها مانیتورها پیشرفته‌تر شدند و دیگر این خطر برای آن‌ها وجود نداشت؛ ولی اسکرین سیورها به عنوان یک نمایش سرگرم کننده در کامپیوترها باقی ماندند.

قاب زیبای دخترانه و زنانه برای گوشی های موبایل
قاب هایی با ظاهر زیبا و جذاب برای گوشی های موبایل

قاب و کاور، محافظ گوشی موبایل!

خب این چه ربطی به قاب گوشی موبایل دارد؟! می‌دانیم روز به روز بر ظرافت، باریکی و زیبایی گوشی‌های موبایل افزوده می‌شود و هر چه جلوتر می‌رویم با گوشی‌هایی مواجه می‌شویم که ظریف‌تر و شکننده‌تر از قبل ساخته می‌شوند. طبیعی است برای پولی که پرداخته‌ایم ارزش قائل باشیم و گوشی موبایل خریداری شده را با قاب و محافظی بپوشانیم تا صدمه و ضربه نبیند.

همان‌طور که کاربرد Screen Saver در کامپیوتر از ذهن‌ها محو شد، ظاهراً در حال تجربه‌ی این اتفاق در مورد قاب گوشی موبایل هستیم! یعنی کم کم فراموش می‌کنیم که قرار بود محافظ گوشی موبایل، بتواند در برابر ضربه خوردن و آسیب‌های احتمالی از گوشی ما مراقبت کند. حالا فقط به دنبال کیف و کاور و قاب‌هایی هستیم که صرفاً ظاهر زیبایی داشته باشند!!

اکثر افراد برای محافظت از گوشی، بر روی صفحه نمایش آن، برچسب شیشه‌ای یا گلس می‌زنند؛ اما چیزی که در اصل، از گوشی در مقابل ضربه محافظت می‌کند، کیف یا قاب یا گارد یا بامپر یا کاور است. اگر سری به موبایل فروشی‌ها بزنید متوجه می‌شوید که چقدر تنوع طرح در قاب گوشی زیاد شده؛ به نحوی که انتخاب را برای خریدار سخت می‌کند.

پیشنهاد: بررسی خرید گوشی دوم و کلاسیک ارزان در کنار گوشی هوشمند

قاب آیفیس محکم و مقاوم برای انواع گوشی موبایل

قاب سخت و محکم و ضد ضربه؛ انتخابی فراموش شده!

اما این همه قاب و کاور، با تمام رنگبندی و طرح‌های زیبایی که در آن‌ها به کار رفته، از کاربرد اولیه و هدف اصلی‌شان دور مانده‌اند. یعنی آن‌طور که باید مقاوم و محکم نیستند و صرفاً پوششی رنگی و جذاب برای گوشی موبایل محسوب می‌شوند. همین چند سال پیش قاب‌هایی با برند iFace در تمام فروشگاه‌های موبایل در دسترس بود و از نظر مقاومت کاملاً راضی کننده بودند و بسیاری از اوقات، حتی در مواقع افتادن گوشی هم به خوبی از آن محافظت می‌کردند. اتفاقاً با طرح‌های ساده و اسپرتی که داشتند مشتری پسند هم بودند؛ اما امروز در پیشخوان فروشگاه‌های موبایلی، بیش‌تر قاب و کاورهای معمولی ولی خوش آب و رنگ به چشم می‌خورند تا قاب‌های سخت و محکمی از قبیل آی‌فیس و…

در کنار پیشنهادهای زرق و برق‌داری که پیش روی شما قرار دارد، می‌توانید به تهیه‌ی این‌گونه کاور و قاب‌های محکم هم فکر کنید. شاید محافظت از گوشی را به خرید یک قاب ضعیف زیبا ترجیح بدهید! فراموش نکنید بسیاری از اوقات زیبایی واقعی در سادگی است!

مزایای استفاده از قاب محکم و سخت iFace

قاب گوشی موبایل آیفیس، معمولاً از جنس پلاستیک سخت یا فشرده ساخته و رنگ‌های متنوع زیادی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. این قاب‌ها اکثراً به صورت رنگ ساده و بدون طرح‌های گرافیکی ارائه می‌شوند.

تمرکز iFace بر سخت و محکم و ضد ضربه بودن کاور است که به خوبی از پس آن برمی‌آید و کاملاً از گوشی موبایل حتی در برابر زمین خوردن و ضربات شدید، محافظت می‌کند. بنابراین مهم ترین ویژگی مثبت قاب‌های آی فیس، مقاومت بسیار بالای آن‌ها در برابر ضربه است. زمانی که گوشی را به درستی درون قاب قرار دهید، خارج کردن مجدد آن کار کمی سختی خواهد بود؛ زیرا این قاب سفت و سخت، گوشی را در خود نگه می‌دارد و به خوبی از آن محافظت می کند. قسمت دکمه‌ها در این مدل گارد، کمی برجسته است تا امر محافظت از گوشی موبایل بدون نقص انجام گیرد.

البته مفهوم ضد ضربه یا shockproof به این معنی نیست که در صورت استفاده از چنین قابی، سقوط گوشی از هر ارتفاعی یا برخورد هرگونه ضربه با هر نوع فشاری در گوشی تحمل می‌شود و هیچ آسیبی به موبایل نمی‌رسد. گوشی ضد ضربه یعنی هنگام حادثه، تا حد ممکن شوک ناشی از برخورد باشیء دیگر، کنترل می‌شود.

مورد بعدی در قاب‌های آی فیس، محافظت از لبه‌های موبایل توسط این قاب‌ها است. برخی از گاردها، به خوبی لبه‌ی گوشی را پوشش نمی‌دهند و به همین دلیل، با وارد شدن یک ضربه‌ی ساده به لبه‌ی موبایل، گلس صفحه نمایش ترک می‌خورد و حتی در مواردی، احتمال شکستن صفحه نمایش گوشی وجود دارد. اما کاورهای آیفیس به خوبی لبه‌ها را نیز پوشش می‌دهند. این مورد به محافظت 360 درجه قاب از گوشی تعبیر می‌شد.

معایب قاب ضد ضربه iFace – آی فیس

قاب‌های آی‌فیس به دلیل خاصیت ضد ضربه بودنشان، باید از جنس مقاومی ساخته شوند. همچنین باید بتوانند کل گوشی را بپوشانند و خصوصاً در چهار گوشه‌ی موبایل، برجستگی‌های اضافه داشته باشند تا موقع سقوط گوشی، کمترین آسیب به موبایل وارد شود. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود قاب آی فیس، قطر و وزن زیادی پیدا کند و برای بعضی سلیقه‌ها زیبا به نظر نرسد. خصوصاً افرادی که تمایل داشته باشند قاب نازک و ظریف مانند خود گوشی موبایل داشته باشند. همچنین این قاب‌ها ممکن است گوشی را کمی سنگین کنند و غالباً کمی هم به حجم بدنه‌ی گوشی اضافه می‌کنند. اما از طرفی باعث محافظت بالای گوشی شما در برابر ضربه‌های وارده و یا افتادن از دست می‌شوند.

نقص بعدی در قاب های iFace این است که بیشتر آنها فاقد دستگیره یا هولدر انگشتی هستند. گیره‌ی انگشتی ابزاری است که پشت بعضی از قاب‌ها تعبیه شده تا بتوان با انگشت آن را نگه داشت و به این صورت قاب و گوشی از دست نمی‌افتد. همچنین با کج کردن حلقه‌ی انگشتی، می‌توان از آن به عنوان نگه دارنده موبایل یا هولدر استفاده کنیم.

طراحی قاب‌های آیفیس موجود در بازار ایران متعلق به چند سال پیش و گوشی‌های قدیمی‌تر است. این طراحی‌ها به روز نیستند و در گذشته مانده‌اند. اما در ادامه خواهیم دید آی‌فیس مدل‌های جدید و زیبایی نیز طراحی کرده است؛ اما در بازار کمتر عرضه شده‌اند.

قیمت کاور ضد ضربه آی فیس در بازار

با وجود کاربرد قابل توجه قاب محافظ iFace اما این گونه گاردها قیمت مناسبی نیز دارند. به صورتی که تقریباً همه‌ی افراد می‌توانند آنها را خریداری کنند. قیمت کاورهای آی‌فیس، در لحظه‌ی نگارش این متن، برای گوشی‌های قدیمی‌تر از 12 هزار تومان شروع می‌شود و به عدد 150 هزار تومان نیز می‌رسد که در کل ارقام مناسبی هستند.

اما برای گوشی‌های جدیدتر، قیمت کاوهای iFace تا حد زیادی بالاتر ارائه شده و در برخی موارد غیرمنطقی به نظر می‌رسد. مثلاً قیمت قاب iFace برای گوشی iPhone 14 Pro Max با تخفیف ویژه، 5 میلیون تومان یعنی چیزی در حدود 100 دلار قیمت گذاری شده؛ در حالی که این قاب در سایت خود iFace با قیمت 25 دلار به فروش می‌رسد! این مورد جای تعجب دارد!

قیمت قاب آی فیس ضد ضربه برای موبایل آیفون 4 پرو مکس
قیمت قاب و کاور آیفون 14 پرو مکس در سایت خود iFace

برچسب‌های مهم: خرید قاب آی فیس برای موبایل، فروش اینترنتی iface برای انواع گوشی، خرید آنلاین قاب سخت و محکم آی‌فیس، قاب iFace مناسب تمام گوشی‌ها، معرفی فروشگاه اینترنتی برای خرید قاب گوشی، راهنمای خرید قاب و محافظ گوشی، خرید پستی کاور آی فیس، کاور iface برای گوشی های سامسونگ و اپل، خرید قاب آی‌فیس گوشی گلکسی، فروش ویژه کاور آی‌فیس گوشی آیفون، محافظ و کاور سخت، سفارش اینترنتی گارد محکم برای گوشی

انواع مدل های قاب و کاور iFace

این قاب برای گوشی‌های مختلف مانند آیفون، سامسونگ، سونی، ال جی، هواوی، شیائومی و دیگر برندها تولید شده است؛ اما در سال‌های اخیر تمرکز این شرکت، بیشتر بر تولید قاب گوشی‌های اپل و سامسونگ بوده است.

پیشنهاد: بهترین فلش مموری های بازار + بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی

iFace mall محبوب‌ترین قاب ضد ضربه آی فیس

پرفروش‌ترین قاب تولیدی آی‌فیس مربوط به این مدل است. در بالای صفحه، عکس این مدل از آیفیس را مشاهده کردید. بعدها مدل ظریف‌تر این طراحی نیز توسط iFace ارائه شد اما همه برای گوشی‌های قدیمی‌تر بودند. در انتهای صفحه، چند مدل از قاب‌های ارزان آی‌فیس برای گوشی‌های متداول چند سال گذشته را مشاهده می‌کنید.

اما آی فیس چند سالی است که حرکاتی رو به جلو از خود نشان داده و مدل‌های جدیدی را ارائه کرده است. چند نمونه از مدل‌های جدید آی‌فیس در ادامه بررسی می‌شوند:

قاب ضد ضربه آی‌فیس مدل First Class

قاب فرست کلاس یا first class ساخت آیفیس برای اپل iphone 14 pro

این مدل قاب از طراحی‌های جدید آی‌فیس به شمار می‌رود که نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر از طرح به‌روزتری برخوردار است. آی‌فیس تصمیم گرفته نقطه ضعف همیشگی خود را بهبود دهد و از طراحی‌‌های مدرن‌تری استفاده کند تا محکوم به این نشود که صرفاً به محکم بودن قاب اهمیت می‌دهد.

قاب فرست کلاس تولیدی iFace با مواد بادوام و طراحی بدون درز مخصوص خود که برای محافظت از گوشی هوشمند از هر زاویه‌ای ساخته شده، جزو جدیدترین ارائه‌های آی‌فیس است. این قاب از طراحی بادام‌زمینی شکل بهره می‌برد و دارای منحنی‌هایی است که در دست گرفتن گوشی را راحت و پایدار می‌کند.

قسمت بیرونی کاور First Class، از جنس پلی کربنات با رنگ‌های متنوع و قسمت داخلی آن از جنس TPU است که انعطاف پذیر هم هست. داخل قاب یک طراحی مشبک و شش ضلعی دارد که سبب می‌شود احتمال وارد شدن آسیب به هنگام ضربه به گوشی به حداقل برسد. برای قسمت دور لنزهای دوربین و صفحه نمایش نیز کمی برجستگی در نظر گرفته شده تا هنگام قرار گیری روی سطوح، به لنز دوربین و صفحه نمایش آسیبی وارد نشود.

بامپر ضد ضربه آی فیس مدل Floaty

بامپر floaty از ساخته های آی فیس

این قاب‌ها توانایی حفاظت از گوشی در تمام زوایا را دارند و انحنای جالب آن در اطراف گوشی، فشار ضربه را در تمام زاویه‌ها پوشش می‌دهد. طبق ادعای iFace بارها گوشی حاوی قاب و بامپر فلوتی یا شناور را از ارتفاع 1.22 متری انداخته‌اند و هیچ آسیبی به گوشی وارد نشده است.

کاور ضد ضربه و سخت آی فیس مدل reflection

قاب آی فیس مدل رفلکشن reflection دارای گلس پشتی 9h

این مدل قاب ضد ضربه iFace به صورتی طراحی شده که پشت گوشی را به طور شفافی نشان دهد؛ بنابراین در پشت گوشی از گلس 9H استفاده کرده و به این ترتیب، لوگوی گوشی و رنگ بدنه‌ی پشتی تلفن همراه و طراحی آن کاملاً مشخص خواهد بود. گلس استفاده شده در قاب رفلکشن آی‌فیس، به شکلی است که در صورت اصابت ضربه‌ی شدید، ترک برمی‌دارد اما خرد نمی‌شود و به این ترتیب به دست شخص، آسیب نمی‌رساند.

کاور جدید iFace مدل Pellucid

کاور ضد ضربه و سخت و محکم آی فیس مدل پلوسید

در قاب‌های مدل Pellucid علاوه بر پشت گوشی، کناره‌های آن نیز به صورت شفاف کار شده تا ظرافت طراحی خود موبایل را به زیبایی نشان دهد. این مدل نیز طراحی بدون درزی دارد و کاملاً از گوشی در برابر ضربات حمایت خواهد کرد.

قاب آی فیس مدل look in clear

کاور تمام شفاف آی فیس مدل لوک این کلیر جدید

این مدل نیز از قاب‌های تمام شفاف iFace است که مثل دستکش بر روی گوشی پوشانده می‌شود و البته بدون جاگذاشتن حباب، به گوشی می‌چسبد و آن را در بر می‌گیرد.

قاب iFace مدل Glaston Toy

قاب دارای طرح پینگ مومو ping momo از شرکت iface

کاور مدل گلاستون توی از ساخته‌های آی‌فیس، علاوه بر شفافیت کامل، از طراحی‌های کارتونی بهره برده است. معمولاً قاب‌های محافظ iFace هیچ طرح و نقشی بر روی خود ندارند؛ اما این بار آی‌فیس در این مدل از این طرح‌ها استفاده کرده است.

جمع بندی

کار شرکت iFace تمام نشده و مدل‌های جدیدی به بازار عرضه کرده است؛ اما این که مدل‌های جدید برخلاف طرح‌های قدیمی، وارد بازار ایران نشده‌اند، بحث دیگری است. آی‌فیس تلاش کرده در طرح‌های تازه‌ش به غیر از محافظت از گوشی، بر روی ظاهر کاور و قاب نیز توجه کند و از ایده‌های نوتری بهره بگیرد.

معرفی چند مدل از محصولات قدیمی‌تر آی‌فیس

کاور آی فیس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 edge

گارد محافظ آی فیس برای گلکسی اس7 ادج

کاور آی فیس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy E7 2015 / E700

گارد ضد ضربه آی فیس برای سامسونگ گلکسی ای7

کاور آی فیس مناسب برای گوشی موبایل هوآوی P9 Lite

قاب و کاور مناسب هواوی پی9 لایت ارزان قیمت

کاور آی فیس مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A7 2016/A710

قیمت کاور گلکسی آ7 سامسونگ

کاور آی فیس مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 6 /6s Plus

گارد آی فیس ارزان برای گوشی آیفون 6 و 6اس پلاس

برای مشاهده ارزان ترین محصولات آی‌فیس در مدل‌های مختلف، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

5/5 - (3 امتیاز)