نقد و بررسی اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

بررسی تخصصی اتوی بخار پارس خزر اس آی - 702
5/5 - (3 امتیاز)

قبل از بررسی اتو بخار پارس خزر، کمی درباره‌ی خود برند پارس خزر صحبت کنیم. گرچه پارس خزر را همه می‌شناسند! در بسیاری از منازل ایرانی‌ها، حداقل یکی از محصولات پارس خزر اعم از پنکه، اتو، پلوپز، چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری و… دیده می‌شود. در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه‌ی توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. پارس خزر تولیدکننده‌ی باکیفیت ایرانی است که تمرکز خود را بر روی تولید لوازم خانگی قرار داده و بیش از 50 سال است که به این امر مشغول است.

اتو بخار یکی از پر استفاده‌ترین لوازم خانگی است و هر هفته و در بعضی موارد چند روز یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیچ کدام از ما دوست نداریم با لباس‌های چروک و کثیف در مهمانی‌ها، محیط کار و بیرون از منزل حضور داشته باشیم؛ به همین خاطر تهیه و خرید اتو الزامی است.

با خرید این محصول هم یک خرید اقتصادی و به صرفه انجام می‌دهید و هم با حمایت از کالای ایرانی، به چرخه‌ی اقتصاد کشور کمک می‌کنید. در این بخش قصد داریم به طور کامل به بررسی ویژگی‌های اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 بپردازیم تا اگر قصد خرید اتو دارید، این مورد را نیز در سبد انتخاب‌های خود قرار دهید. این مدل یکی از بهترین اتو بخار های پارس خزر است که مشاهده می‌کنید.

پیشنهاد: چرا ظروف چدنی سالم ترین محصولات آشپزخانه هستند؟

نقد و نظر درباره بهترین اتو بخار پارس خزر مدل 702

85 درصد از خریداران این کالا، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند…

ویژگی‌های اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

مناسب، خوش قیمت، محبوب و پرفروش

اتوی بخار مدل 702 در حال حاضر محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اتوی شرکت پارس خزر است. البته در محصولات این شرکت، یک مدل اتوی دیگر با قیمت بالاتر وجود دارد؛ اما اقبال عمومی به اتو مدل SI-702 با توجه به امکانات و قیمت مناسبی که دارد،‌ بیش‌تر است. بنابراین این جزو بهترین اتو بخار های پارس خزر محسوب می‌شود. اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 با داشتن ویژگی‌های عالی مانند چرخش ۳۶۰ درجه‌ی سیم، شوک عمودی و افقی، جنس کفی الماسه و استیل، سیستم قطع خودکار، سیستم ضد چکه، گنجایش مخزن آب بالا، سیستم ضد رسوب و البته قیمت به صرفه می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. نکته‌ی مثبت خرید اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 حمایت از کالای ایرانی و کارگران زحمت کش ایرانی و کمک به پیشرفت اقتصاد کشور است.

طراحی شیک و زیبای اتو بخار پارس خزر

یکی از ویژگی‌های اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 که در نگاه اول توجهات را به خود جلب می‌کند، بدون شک ظاهر زیبا و متفاوت آن است. این محصول از نظر طراحی و ظاهر، یک سر و گردن از اتوهای قبلی این شرکت بالاتر است و شبیه اتوهای شرکت بوش به نظر می‌رسد. این اتو رنگ‌های بسیار شیک و زنده‌ای از نقره‌ای گرفته تا مشکی را در طراحی و ساخت خود به کار برده و یک طرح امروزی محسوب می‌شود. این اتو بخار در سه رنگ سفید، مشکی-نقره‌ای و سفید-توسی تولید شده است.

رنگ های مختلف تولیدی شرکت پارس خزر برای مدل اتو 702 اس آی

جنس کفی الماسه و استیل

ویژگی‌ دیگر این اتو بخار مدل SI-702 داشتن کفی الماسه (دیاموند- نقره ای) و استیل است. این جنس از کفی باعث می‌شود حداکثر حرارت ایجاد شده به لباس‌ها منتقل شده و از هدر رفتن انرژی تولید شده جلوگیری شود. از طرفی کفی الماسه کمک می‌کند کفی به شکل کامل با لباس‌های زیر خود ارتباط برقرار کرده و ریزترین چروک‌های آن را نیز برطرف کند.

تنظیم میزان بخاردهی

یکی از خصوصیت‌هایی که باید در اتوهای ایده‌آل دنبال آن بگردید، داشتن قابلیت تنظیم شدت بخاردهی است. شما با استفاده از اتوی خود لباس‌های مختلفی از جنس‌های کتان و ضخیم گرفته تا لباس‌های نازک مانند حریر را اتو می‌کنید. در صورتی که برای تمامی لباس‌ها از یک میزان بخار استفاده کنید، بعضی از لباس‌ها دچار آسیب شده و بعضی از آن‌ها به اندازه‌ی کافی صاف نمی‌شوند! اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 با قابلیت تنظیم میزان بخاردهی به شما این امکان را می‌دهد که برای هر لباس، با توجه به جنس آن از بخار متناسب استفاده کنید.

پرفروش ترین و بهترین اتوی ایرانی کدام مدل است؟

سیستم قطع خودکار

ویژگی دیگر اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 داشتن سیستم قطع خودکار است که به شما کمک می‌کند در زمان‌هایی که فراموش می‌کنید اتو را خاموش کنید، بابت خرابی اتو و سوختن لباس‌هایتان نگرانی نداشته باشید. سیستم خودکار قطع، علاوه بر ایمنی، باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و برق شده و باعث کاهش هزینه‌های مصرفی خریدار نیز می‌شود.

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای سیم

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد هنگام اتو کشیدن با آن روبه‌رو می‌شوند خشک بودن سیم است که باعث می‌شود موقع کار مجبور شوید به طور مداوم، جهت حرکت دست خود را تغییر دهید. اما یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 این است که سیم آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد. شما به راحتی می‌توانید با تغییر جهت دست خود، بخش‌های مختلف لباس را اتو کنید. این ویژگی، اتو کردن را بسیار راحت‌تر کرده است.

همچنین طول سیم بالای 2 متر آن باعث می‌شود دست و اتو آزاد باشند و هنگام اتو کردن، فشاری به سیم نیاید. در ضمن پشت اتو فضای خالی جهت جمع کردن سیم تعبیه شده است. این نیز مزیت دیگر این اتو است. زمانی که با اتو کار ندارید، سیم آن فضایی را اشغال نمی‌کند و در دور خود اتو قابل جمع شدن است.

سیستم ضد چکه اتو بخار پارس خزر

از دیگر ویژگی های اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 که بدون شک همه‌‌ی افراد هنگام اتو کشیدن به دنبال آن هستند، داشتن سیستم ضد چکه است. بارها برای شما پیش آمده است که هنگام اتو کردن لباس‌ها به خصوص البسه‌ی رنگ روشن، چند قطره آب از اتو روی لباس ریخته و تبدیل به لکه شود! این اتفاق یکی از بدترین تجربه‌ها هنگام اتو کشیدن است! اما اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 با داشتن سیستم ضد چکه سبب می‌شود در تمام درجه حرارت‌های مورد استفاده، هنگام اتو کردن قطرات آب از اتو روی لباس نچکد و لباس به خوبی اتو شود.

پیشنهاد: روش پس انداز پول برای خرید محصولات الکترونیکی

بررسی تخصصی بهترین اتوی پارس خزر

طراحی ارگونومیک و پایدار

طراحی پایه‌ی اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 به گونه‌ای است که هنگام کار، از حداکثر پایداری برخوردار بوده و چه در حالت افقی و چه عمودی، ثبات و ایستایی کافی را دارا است. دسته‌ی اتو نیز بسیار نرم طراحی شده است؛ به گونه‌ای که اتو کشیدن‌های طولانی مدت باعث خسته شدن دست‌ها و انگشت‌ها نگردد. همچنین کفی اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 به صورتی طراحی و ساخته شده است که روی هر گونه پارچه و هر جنسی به راحتی حرکت کرده و نیازی به استفاده از نیروی زیاد برای حرکت دادن اتو نیست؛ چرا که کفی این اتو صیقلی و نچسب است و اصطلاحاً روی لباس سُر می‌خورد.

بخاردهی پیوسته تا ۴۰ گرم در دقیقه

در صورتی که بخواهید با اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 به طور پیوسته و طولانی مدت تعداد زیادی لباس را اتو کنید، این اتو قابلیت بخاردهی پیوسته تا ۴۰ گرم در دقیقه را دارد. بنابراین به راحتی می‌توان با استفاده از آن تعداد زیادی لباس را اتو کرد.

سیستم ضد رسوب

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیاری از اتوهای دستی با آن روبه‌رو می‌شوند، ایجاد رسوب در اتو و کاهش کارایی آن‌ها است. اما اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 با داشتن سیستم ضد رسوب این نگرانی را برطرف کرده است.

راهنمای تخصصی برای خرید بهترین اتو بخار پارس خزر مدل 702 si

شوک بخار افقی و عمودی

از دیگر مشخصات اتو بخار مدل SI-702 داشتن شوک بخار به هر دو صورت افقی و عمودی است که باعث می‌شود البسه به طور کامل اتو کشیده و صاف شوند. این سیستم می‌تواند لباس‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به اتوهای دیگر صاف کرده و در زمان نیز صرفه جویی شود.

گنجایش مخزن آب ۳۰۰ میلی لیتر

در صورتی که بخواهید تعداد زیادی لباس را پشت سر هم اتو کنید، اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 با داشتن گنجایش مخزن آب ۳۰۰ میلی لیتر به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پر کردن مجدد مخزن، لباس‌های زیادی را پی‌در‌پی اتو کشی کنید. در صورتی که بعد از اتمام کار، آب داخل مخزن باقی ماند حتماً آن را خالی کنید.

میزان رضایت مشتریان از این محصول

یکی از نکاتی که به شما کمک می‌کند بتوانید از کیفیت کار این محصول مطمئن شوید میزان رضایت بالای خریداران پیشین آن است. این موضوع کارایی و کیفیت این اتو بخار را اثبات می‌کند. طبق بررسی نظرات خریداران، اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 در سایت‌های فروشگاهی مختلف، میزان رضایت خرید حدود ۹۰ درصدی را تأمین کرده است. این درصد بالا و موفقیت‌آمیز نشان می‌دهد که این محصول می‌تواند تا حد زیادی رضایت خاطر شما را از خرید جلب کند.

مشخصات فنی اتو بخار پارس خزر

امکانات و قابلیت‌ها

مشخصات اصلیسایر ویژگی‌ها
  • جنس کف : الماسه (دیاموند-نقره ای) و استیل
  • تنظیم میزان بخاردهی : بله
  • سیستم قطع خودکار : بله
  • مخزن آب : بله
  • گنجایش مخزن آب : ۳۰۰ میلی لیتر
  • سیستم ضدچکه : بله
  • بخاردهی عمودی : بله
  • سیستم ضد رسوب : بله
  • مخزن رسوب : خیر
  • بخاردهی پیوسته : ۴۰ گرم در دقیقه
  • توان مصرفی : 2400 وات
  • طول سیم : 2.5 متر با قابلیت چرخش 360 درجه
  • وزن : 2500 گرم
  • ضمانت : 24 ماهه
  • دارای درجه‌ی مصرف انرژی A
  • حرکت روان اتو روی پارچه، سیستم بخاردهی پیشرفته(Advance Steam System)، شوک بخار افقی و عمودی ۱۲۰ گرم در دقیقه، طراحی جدید پایه اتو برای پایداری بهتر و مکانیزم جمع آوری کابل، دارای دسته با پوشش نرم
  • نقاط ضعف

    اشاره کردیم این مدل از بهترین اتو بخار های پارس خزر محسوب می‌شود. اما در کنار داشتن ویژگی‌های مثبت، اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 بهتر است با معایب این دستگاه نیز آشنا شوید. هنگام استفاده از اتو حتماً به این نکته توجه داشته باشید که بعد از پایان کار، حتما آب باقی مانده در دستگاه را خالی کنید. اتو مخزن رسوب ندارد، بنابراین در صورتی که آب بعد از اتمام کار در مخزن باقی بماند، باعث ایجاد رسوب در اتو شده و کارایی دستگاه تا حدی پایین می‌آید.

    از طرفی شاید در موارد خاصی، پایداری پایه‌ی اتو چندان برای شما رضایت بخش نباشد. به دلیل ارتفاع بخش جمع کردن سیم، ارتفاع اتو زیاد شده و در گذاشتن و برداشتن اتو باید احتیاط کنید.

    جمع بندی

    گاهی اوقات قیمت بالای بعضی از محصولات، تفاوت زیادی را با مدل‌های پایین‌تر رقم نمی‌زند. به این معنی که به خاطر یکی دو ویژگی نه چندان کاربردی، قیمت یک محصول تا حدی زیادی بالاتر می‌رود؛ در صورتی که عموم مشتریان اصلاً نیازی به آن ویژگی‌های اضافه ندارند. بنابراین در صورتی که به یک اتوی با کیفیت و کارا و با امکانات قابل قبول و قیمت به صرفه و مناسب نیاز دارید، اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 کاملاً نیاز شما را برطرف می‌کند و واقعاً لزومی به خرید اتوهای خارجی با قیمت بعضاً چند برابری نیست.

    5/5 - (3 امتیاز)