خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR انتخاب ایده آل برای آشپزخانه

بررسی خرید و انتخاب ماشین ظرفشویی بوش از اینترنت
5/5 - (2 امتیاز)

اگر برای آشپزخانه‌ی خود به دنبال یک ماشین ظرفشویی با اندازه مناسب و کیفیت فوق العاده هستید، بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR باشد. این ماشین ظرف شویی می‌تواند حتی سخت‌گیرترین خانم‌های خانه دار را نیز از کیفیت و عملکرد خود راضی نگه دارد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR در یک نگاه

ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR با داشتن ابعاد ۵۵۱ میلی متر عرض، ۵۰۰ میلی متر عمق، ۴۵۰ میلی متر ارتفاع از جمله ماشین ظرفشویی های رومیزی با سایز مناسب است. وزن این ماشین ظرفشویی حدود ۲۲ کیلوگرم است. این ماشین ظرف شویی توانایی شست و شوی ظروف ۶ تا ۸ نفر را دارد. بنابراین انتخابی مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت و یا مهمانی‌های کوچک است. این ظرفشویی به راحتی بالای کابینت‌های آشپزخانه قرار می‌گیرد و نیازی به ایجاد هیچ گونه تغییری در فضای آشپزخانه‌تان ندارید.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR با داشتن مصرف انرژی +A  و مصرف انرژی خشک کن A در صرفه جویی انرژی نیز جزو ظرفشویی‌های کم مصرف قرار می گیرد و خرید آن را به صرفه می‌کند. این ماشین ظرفشویی بوش برخلاف بسیاری از ماشین های ظرفشویی دیگر، طول سیم بلند ۱۷۰ سانتی متری دارد که می‌توانید آن را در فاصله‌های مناسبی از پریز برق قرار دهید. در ادامه به طور اختصاصی در مورد ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR صحبت می‌کنیم.

خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی بوش مدل جدید

ویژگی های خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR

بوش یکی از بزرگترین تولید کننده محصولات الکترونیکی خانگی در جهان است که ماشین های ظرفشویی بسیار با کیفیت و متنوعی نیز در کنار سایر محصولات به بازار عرضه می‌کند. در این بخش، ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR و ویژگی های جزئی آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. حتی اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی هم نداشته باشید؛ خواندن این مقاله، برای افزایش اطلاعات عمومی شما مفید خواهد بود و شاید حتی پس از آن، نسبت به خرید این ماشین ظرفشویی بوش راغب شوید!

پیشنهاد: بهترین ماشین ظرفشویی های سال 2020

سیستم شروع به کار با تأخیر

گاهی اوقات بنا به هر دلیلی، نمی‌خواهید بلافاصله بعد از اتمام غذایتان ظروف را بشویید. ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR این امکان را به شما می‌دهد که بعد از چیدن ظروف در آن، زمانی را مشخص کنید تا پس از سپری شدن این زمان مشخص شده، ظرفشویی به طور اتوماتیک و خودکار شروع به کار کند.

از این ویژگی برای شست و شو در زمان‌های غیر از پیک و اوج مصرف انرژی یا هنگامی که در منزل نیستید، می‌توانید استفاده کنید. زمان تأخیر در این ظرفشویی از یک ساعت تا ۲۴ ساعت است.

فضای کافی

ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR با وجود داشتن حجمی نسبتاً کم و استفاده از تنها یک سبد قرارگیری ظروف، فضای کافی دارد تا بتوانید به راحتی ظروف مختلف خود را از جمله بشقاب‌ها، لیوان و ظروف ریزتر مثل قاشق و چنگال در آن قرار دهید.

صرفه جویی در مصرف آب با AquaSensor

یکی دیگر از ویژگی های قابل اشاره در خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR استفاده از سنسور آکوا است. این سنسور بعد از یک دوره شست و شوی کامل، میزان چربی و آلودگی آب دستگاه را بررسی می‌کند و اگر میزان چربی از حد مشخصی بیشتر باشد یک بار دیگر عمل شست و شو را انجام می‌دهد.

استفاده از سنسور LoadSensor

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR از سنسور بار نیز برای صرفه جویی در میزان آب مصرفی استفاده شده است. این سنسور قبل از شست و شو، تعداد و حجم ظروف را می‌سنجد و براساس آن، میزان و مقدار آب لازم برای آب کشی را مشخص می‌کند.

استفاده از صفحه نمایشگر زمان

در هنگام استفاده از این ماشین ظرفشویی می‌توانید زمان کل شستشو و زمان باقی مانده از آن را بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR مشاهده کنید که گزینه‌ای کاربردی است.

استفاده از فیلتر سه لایه

ویژگی دیگر ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR که خرید آن را معقول می‌کند، گزینه‌ای است که برای نظافت بهتر طراحی شده است. با استفاده از یک فیلتر سه لایه با قابلیت تمیزکنندگی خودکار شما را مطمئن می‌کند که تمام ظروف به طور کامل از هرگونه غذایی پاکیزه شده‌اند.

قابلیت شست و شوی سریع

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR می‌توان با استفاده از گزینه VarioSpeed زمان شست و شو را تا حدود ۶۰ درصد کاهش داد. در این حالت هم مطمئن باشید کیفیت و سطح پاک کنندگی ظرفشویی همچنان مانند حالت‌های قبل عالی است.

خشک کن Extra Dry

یکی از متفاوت ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR استفاده از تکنولوژی فوق خشک کن است که کمک می کند ضمن مصرف بهینه انرژی، تمام ظروف بعد از شست و شو به طور کامل خشک شوند. درحالی که در بعضی از ظرفشویی های دیگر شما نیاز دارید مجدداً نم ظروف شسته شده را با یک دستمال خشک کنید.

موتور EcoSilenceDrive

معمولاً ماشین ظرفشویی جزو وسایل برقی پر مصرف در آشپزخانه محسوب می‌شود. مصرف زیاد انرژی تا حد زیادی به نحوه کارایی موتور بر می‌گردد. موتور EcoSilenceDrive با استفاده از یک آهن‌ربای دائمی به جای برس‌های کربنی، اصطکاک و نیروی لازم برای کار را تا حد زیادی کاهش داده و باعث می‌شود این ظرفشویی مصرف انرژی پایینی داشته باشد.

تکنولوژی Active Water

از دیگر مزیت های ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR استفاده از تکنولوژی اکتیو واتر در حین شست و شو است. این تکنولوژی از سنسورهای هوشمندی برای توزیع هدفمند آب، گرم شدن آن در صورت نیاز و افزایش فشار و قدرت آب برای شست و شوی بهتر استفاده می‌کند. این فناوری نیز در جهت بهینه سازی مصرف انرژی در این ماشین ظرفشویی طراحی شده است.

شست وشوی پیشرفته ظروف شیشه ای

ظروف شیشه ای پس از چندین بار شست وشو در ماشین لباسشویی، ممکن است براق بودن و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. اما ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR یک روش جداگانه برای شست‌وشوی ظروف شیشه‌ای بدون بروز هیچ مشکلی طراحی کرده است. در این حالت، علاوه بر این‌که ظروف به بهترین شکل تمیز می‌شوند، با اضافه کردن زمان خشک کردن ظروف و افزایش دمای آب آخرین آب‌کشی کمک می کند ظروف شیشه‌ای تا مدت‌ها براق باقی بمانند. دمای اولیه‌ی شست‌وشو در این حالت ۴۰ درجه سانتی گراد است.

سیستم ضد نشت آب

اگر از ظرفشویی های کوچک بر روی کابینت خود استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که این ظرفشویی‌ها آب را به بیرون نشت نمی‌دهند. زیرا در این حالت به مرور باعث از بین رفتن کابینت و وسایل داخل آن می‌شود. با خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR با داشتن یک شیلنگ آب دو جداره، یک خروجی آب سوییچ‌دار و یک شیر ایمنی، خیالتان از نشت آب راحت خواهد بود و ظرفشویی را در هر جای آشپزخانه خواستید می‌توانید قرار دهید.

سایر ویژگی ها برای خرید ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR

  • این ماشین ظرفشویی ۶ برنامه مختلف شست وشو برای ظروف گوناگون دارد.
  • دارای قفل کودک است؛ پس در صورت داشتن کودک خردسال در خانه با خیال راحت از آن استفاده کنید.
  • این ظرفشویی با تولید تنها ۴۸ دسی بل نویز، از جمله ماشین های ظرفشویی کم صدا به شمار می‌رود.
  • این ظرف شویی بوش، دارای ۴ دمای شست و شوی مجزای ۴۵-۶۵ درجه، ۷۰ درجه برای شست و شوی ظروف بسیار کثیف، شست و شوی اقتصادی ۵۰ درجه و شست و شوی ۴۰ درجه برای حفاظت از ظروف شیشه‌ای است.
  • به همراه ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR یک خشک کن اضافه نیز به مشتری تحویل داده می‌شود.
  • این ظرفشویی در هر سیکل شست و شو تنها ۸ لیتر آب مصرف می‌کند که از نظر میزان مصرف آب بسیار مناسب است.
  • این ظرفشویی در هر سیکل شست و شو تنها ۰٫۶۱ کیلو وات ساعت انرژی مصرف می‌کند که باعث قرار گرفتن آن در رده مصرف انرژی +A شده است.
  • رنگ بیرونی این ماشین ظرفشویی، رنگ نقره‌ای بسیار شیک و زیبا است که قابلیت ست کردن با سایر وسایل آشپزخانه تان را دارد.
  • بدنه داخلی ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR از جنس استیل ضد زنگ بوده که سال‌ها می‌تواند بدون کوچکترین نقصی بهترین عملکرد را برایتان داشته باشد.
  • این ظرفشویی دارای LED نشانگر میزان نمک و مواد شوینده است.
  • علاوه بر داشتن ۵ دمای شست و شو در برنامه‌ی داخلی ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR می‌توانید از شست و شوی اولیه Pre Rinse نیز برای شستن بهتر ظروف استفاده کنید.
خرید آنلاین ماشین ظرفشویی بوش مدل sks62e28ir

مشخصات فنی خرید ماشین ظرفشویی بوش

سریسری 4
رنگسیلور
برچسب مصرف انرژی+A
کلاس بهره وری انرژی خشک کنA
ميزان صدا48dB
میزان مصرف انرژی در هر چرخه شستشو0.61 کیلو وات ساعت
میزان مصرف انرژی سالیانه174 کیلو وات ساعت در سال
ميزان مصرف آب در هر شستشو8 لیتر
میزان مصرف آب سالیانه2240 لیتر
ظرفیت6 نفره
تعداد برنامه ها6 برنامه
سیستم صرفه جویی مصرف آبActive Water
تعداد سبد شستشو1 سبد
برنامه های شستشوAuto 45-65 – Economy 50 – Glas 40 – Intensive 70 – Pre Rinse – Quick Wash 45
گزینه های ویژهExtraDry – Vario Speed
ارتفاع450 میلیمتر
عرض551 میلیمتر
عمق500 میلیمتر
طول سیم برق175 سانتیمتر
وزن22 کیلوگرم

معایب و کاستی‌های ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR

در کنار تمامی ویژگی های مفید و مثبت ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR قطعاً این وسیله‌ی برقی نیز مانند تمامی تجهیزات دیگر یک سری ضعف‌ها و کاستی‌ها دارد؛ از جمله اینکه این ماشین ظرفشویی برخلاف ماشین‌های بزرگتر تنها از یک سبد شست وشو استفاده می‌کند. همچنین برخلاف سایر مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش، این ظرفشویی صفحه کنترل لمسی ندارد. در ضمن سبد استفاده شده در این مدل ماشین ظرفشویی، قابلیت تنظیم ارتفاع را ندارد.

جمع بندی خرید ماشین ظرفشویی بوش SKS62E28IR

اگر در مورد خرید یک ماشین ظرفشویی بخواهیم تصمیم گیری کنیم؛ قطعاً ویژگی‌های مثبت ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E28IR در کفه ترازو، بسیار سنگین‌تر از معایب و کاستی‌های آن است. این ماشین ظرفشویی با داشتن کیفیت و کارایی بالا، طول عمر زیاد، استفاده از برنامه‌های متنوع شست وشو، تکنولوژی‌های مختلف در طراحی، تولید نویز و صدای بسیار کم، سایز مناسب و دماهای شست‌وشوی متفاوت و… بهترین انتخاب برای خرید ماشین ظرفشویی رومیزی برای آشپزخانه در این رده‌ی قیمتی است.

5/5 - (2 امتیاز)