نقد و بررسی کامل ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890_20

بررسی تخصصی ماشین اصلاح صورت آقایان مدل فیلیپس 890
5/5 - (4 امتیاز)

استفاده از انواع ماشین‌های اصلاح صورت امری است که دهه‌هاست رواج دارد و برای بسیاری از آقایان، جایگزین استفاده از تیغ در اصلاح صورت شده است. وقتی ابزاری جایگزین تیغ می‌شود پس باید به گونه‌ای باشد که بر روی صورت زخم ایجاد نکند و در عین حال به طور یکپارچه و مرتب صورت را اصلاح کند. برند philips در ماشین اصلاح موی صورت، برند شناخته شده‌ای است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 یک انتخاب عالی برای آقایان است و با داشتن ویژگی‌های مناسب و باکیفیت، می‌تواند خواسته و نیاز خریداران را پاسخگو باشد. اگر قصد خرید یک ماشین اصلاح صورت با کیفیت دارید با شناسور همراه شوید تا شما را با ویژگی‌های ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 آشنا کنیم.

بررسی و نقد و نظر درباره فیلیپس 890 ماشین اصلاح

83 درصد از خریداران این محصول، آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت

پیشنهاد می‌کنیم پیش از مطالعه‌ی این صفحه، سری به راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت بزنید. در آن مطلب اطلاعات جامع‌تری درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب ریش‌تراش‌ها و ماشین‌های اصلاح صورت وجود دارد که به شما در انتخاب کمک خواهد کرد.

پیشنهاد: معرفی ارزان ترین و بهترین ماشین های اصلاح صورت و ریش

مزیت های ماشین اصلاح صورت نسبت به تیغ

از صدها سال پیش و حتی امروز، یکی از روش‌های اصلاح صورت، استفاده از تیغ و کف بوده است. تیغ اصلاح قدیمی‌ترین و پرکاربردترین وسیله‌ برای اصلاح صورت بوده است؛ اما امروزه دیگر نمی‌توان گفت که بهترین وسیله نیز هست. چند دهه است که با رشد و پیشرفت علم و فن‌آوری، ماشین‌های اصلاح برقی رشد کردند و رایج شدند. استفاده از ماشین اصلاح آسان‌تر است و در حالت خشکی صورت نیز قابل استفاده است. اما برای استفاده از تیغ حتماً باید از فوم و کرم یا کف صابون استفاده کرد. در صورت استفاده از تیغ ممکن است پوست صورت زخمی شود؛ اما چنین اتفاقی با ماشین اصلاح نمی‌افتد. در ضمن تیغ هر اندازه با کیفیت هم باشد و اگر حتی موقع اصلاح با آن از خمیر ریش هم استفاده کنید، باز هم ممکن است به بخشی از سلول‌های پوستی آسیب برساند. به طور کلی تیغ باعث برش کامل موی صورت می‌شود و اثر مضر بیشتری بر روی پوست دارد. در تصویر زیر می‌توانید فرق اصلاح با تیغ و اصلاح با ماشین ریش تراش را زیر میکروسکوپ ببینید:

فرق ریش تراش برقی با تیغ اصلاح صورت
تفاوت اصلاح با ماشین ریش تراش برقی و تیغ در زیر میکروسکوپ
(راست: ماشین اصلاح صورت | چپ: تیغ)

به طور کلی استفاده از ریش تراش برای انواع پوست‌ها (چه حساس و غیر حساس) مناسب‌تر و در عین حال کار با آن راحت‌تر است. اما باید توجه کنید که استفاده‌ی زیاد از ریش تراش نیز می‌تواند برای پوست صورت مضر باشد. بهتر است بین اصلاح صورت خود چند روز فاصله قرار دهید؛ با این کار پوست سالم‌تر و شاداب‌تر می‌ماند.

تاریخچه استفاده از ماشین اصلاح صورت

اصلاح و مرتب کردن موهای سر و صورت یکی از کارهای همیشگی آقایان است و بایستی برای آن وقت و دقت کافی بگذارند. از دیرباز ابزارهای تیزی همچون تیغ جهت اصلاح صورت استفاده می‌‌شده است. به مرور زمان کیفیت تیغ‌های اصلاح صورت نیز تغییر یافته و پیوسته با معرفی تکنولوژی‌‌های نوین، شاهد معرفی مدل‌های جدیدتر و کاربردی‌تری از تیغ های اصلاح هستیم. اما به دلیل مواردی که اشاره کردیم، تولیدکننده‌ها به دنبال ایجاد تغییراتی در شیوه‌ی اصلاح صورت افتادند.

اختراع نخستین ریش‌تراش برقی به سال ۱۹۳۰ برمی‌گردد و توسط Jacob Schick طراحی و به خط تولید رسید. مزیت استفاده از ماشین اصلاح در مقایسه با تیغ این بود که دیگر نیازی به کف و خمیر ریش ‌تراشی نداشت و لذا برای نخستین بار امکان اصلاح صورت در وضعیت خشک میسر شده بود.

از آن سال به بعد ماشین‌های اصلاح صورت به‌ عنوان جایگزین مناسبی برای تیغ اصلاح معرفی شدند، اما چند سال طول کشید تا مردم به استفاده از ریش‌تراش برقی به جای تیغ اصلاح، عادت کرده و به آن روی بیاورند. اشخاصی همچون فیلیپس و رمینگتون از نخستین سازندگان ماشین‌های برقی اصلاح صورت بودند. فیلیپس در اواخر دهه‌ی 1930 با طراحی و تولید ریش‌تراش چرخشی برای اولین بار، از همان آغاز، اختراعی بزرگ برای اصلاح موهای صورت ارائه داد و تاکنون نیز این نوع طراحی ادامه داشته است.

ماشین‌های اصلاح فیلیپس در آغاز راه، تنها دارای یک صفحه‌ی دایره‌ای‌شکل بودند که موهای صورت در شکاف‌های آن وارد می‌شد و تیغی که زیر آن در حال چرخش بود، موها را اصلاح می‌کرد. در گذر زمان و با پیشرفت فن‌آوری، ماشین‌های اصلاح فیلیپس دو صفحه‌ای شدند و پس از آن، سال‌ها است که این ماشین‌های اصلاح با سه صفحه‌ی فلزی به بازار عرضه می‌شوند.

راهنمای خرید و بررسی تخصصی ماشین ریش تراش فیلیپس ات 890 سری Aqua Touch

انواع ماشین اصلاح صورت و مو

ماشین‌های اصلاح صورت را به دو دسته‌ی تریمر و ریش تراش تقسیم‌ می‌کنند. تفاوت این دو دسته در این است که تریمرها توان اصلاح صورت از ته را ندارند و از خود ته‌ریش به جا می‌گذارند؛ اما ریش‌تراش‌ها که شیور (shaver) هم نامیده می‌شوند برای اصلاح از ته در حد ژیلت یا نزدیک به آن طراحی و ساخته شده‌اند. نمونه‌ی یک تریمر (trimmer)، ماشین اصلاح Mozer است که در ایران بسیار محبوب است و برای تراشیدن ریش و خط زنی و کوتاه کردن موی سر نیز استفاده می‌شود. البته موزر را می‌توان یک کلیپر نیز محسوب کرد. اما ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 یک شیور محسوب می‌شود و جایگزین ژیلت است.

در طول سال‌های اخیر، روش‌های برش مو به وسیله تیغه‌های ریش ‌تراش دستخوش تغییر و تحولات بزرگی شده است. در حالت کلی ریش‌تراش‌ها یکی از دو نوع تیغه‌ی فویلی و چرخشی را دارا هستند که در ادامه‌ی مطلب بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

ماشین های اصلاح چرخشی و فویلی

می‌توان گفت تیغه‌ی ریش‌تراش، اصلی‌ترین بخش آن است. همانطور که اشاره کردیم ماشین‌های اصلاح از نظر تیغه به دو نوع فویلی و چرخشی تقسیم‌بندی می‌شوند. هر یک از این دو نوع ریش ‌تراش کاربران و طرفداران منحصر به خود را دارند و نمی‌توان با صراحت بیان کرد که کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد.

مشهورترین کمپانی سازنده‌ی ریش‌ تراش‌های چرخشی، شرکت فیلیپس است که ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20  یک نمونه‌ی پرطرفدار این شرکت محسوب می‌شود. به جرئت می‌توان گفت که در این زمینه، فیلیپس رقیب قَدَری در کنار خود احساس نمی‌‌کند. اما تولید کنندگان ریش ‌تراش‌های نوسانی یا فویلی گسترده‌تر هستند.

ریش‌تراش‌های چرخشی اکثراً سه تیغه هستند و ریش‌تراش‌های فویلی دارای یک تا پنج تیغه هستند. هر یک از تولیدکنندگان ریش‌تراش مدعی هستند که از تکنولوژی منحصر به فردی در طراحی تیغه های ماشین اصلاح استفاده می‌کنند.

معیارهای خرید ماشین اصلاح صورت

به‌ طور خلاصه اساسی‌ترین معیارهایی که هنگام خرید ریش تراش برقی شارژی بایستی به آن‌ها توجه داشته باشید، عبارت‌اند از:

  • سهولت ارگونومیک
  • درصد شارژ باتری
  • هشدار تمام شدن شارژ باتری 
  • امکان شارژ سریع
  • راحتی تمیز کردن ماشین
  • خط زن
  • خاصیت ضد آب 

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 تقریباً تمام این اصول و معیارها را برآورده ساخته و تجربه‌ی اصلاح لذت بخشی را به ارمغان می‌آورد.

نظرات و بررسی ویژه ماشین شیور ضد آب philips مدل 890

بررسی تخصصی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین‌های اصلاح سری Aqua Touch کمپانی فیلیپس از جمله محبوب‌ترین ریش‌تراش‌های این برند معروف هستند که برجسته‌ترین ویژگی آن‌ها ضدآب ‌بودنشان است. ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 نیز در همین سری قرار می‌گیرد.

این ماشین دارای تیغه‌‌های دولبه و سر متحرکی است و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب را توأمان دارد. فلز قرار گرفته بر روی تیغه‌های این ماشین اصلاح، به حالت منحنی طراحی شده است که به سهولت بر روی پوست حرکت می‌کند و حداقل تماس را با پوست دارد؛ بنابراین حساسیت‌هایی نظیر التهاب و قرمزشدن پوست صورت را کمتر به دنبال خواهد داشت.

در این ماشین ریش تراش شیور، پوشش موجود بر روی تیغه‌ها شناور است، به این معنا که با حرکت بر روی صورت، حالت انحناهای صورت را به خود گرفته و بنابراین نیازی به فشار بیش‌ از اندازه سر ریش‌ تراش بر روی صورت نخواهد بود. طراحی تیغه‌ها نیز به شکل دو لبه است که یک لبه موها را بلند کرده و دیگری قطع می‌کند. با این قابلیت موهای خوابیده‌ی زیر گردن را هم تا حد زیادی به  چنگ انداخته و اصلاح می‌کند.

این ماشین ریش تراش مجهز به یک باتری لیتیوم یونی با کیفیت و قابل‌ شارژ است که در مدت ‌زمانی حدود ۱ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و سپس ۵۰ دقیقه قابل ‌استفاده خواهد بود. دقت داشته باشید ازآن جایی ‌که ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 به‌ شکل مرطوب نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، جهت حفظ ایمنی و سلامت کاربر در هنگام اتصال به شارژر کار نمی‌کند.

از ویژگی‌های بارز ظاهری این نوع ریش‌ تراش فیلیپس می‌توان به استفاده از سه رنگ متفاوت در طراحی بدنه، طراحی ارگونومیک و همچنین جنس ضد لغزش بدنه‌ی این ماشین اشاره کرد. در قسمت جلویی این ماشین اصلاح، یک علامت LED  وجود دارد که در موقعیت‌های گوناگون، مقدار شارژ باتری را نشان می‌دهد. برای نگهداری راحت‌تر و بهتر از ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 به خصوص در مواقع جا به‌ جایی منزل یا مسافرت، یک کیف نگهداری بادوام و زیبا به همراه آن ارائه شده است.

نقد و بررسی تخصصی شیور shaver فیلیپس

ویژگی های ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ضد آب بودن

یکی از بارزترین و منحصر به فردترین ویژگی‌های ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 خاصیت ضد آب آن است که آن را در میان آقایان بسیار محبوب و پرکاربرد کرده است. همانطور که می‌دانیم رطوبت رسانای جریان الکتریکی است و می‌تواند به وسایل برقی تا حد بسیار زیادی آسیب برساند. اما ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 با استفاده از طراحی خاص و ویژه می‌تواند تا عمق ۵ متر در آب غوطه ور شده و آسیب نبیند. در واقع بعد از اصلاح صورت خود به راحتی می‌توانید ماشین را زیر شیر آب گرفته و آن را به طور کامل بشوئید. این ویژگی باعث می‌شود خرده‌های مو کاملاً از ماشین تمیز شده و عملکرد دستگاه تحت تأثیر منفی آن‌ها قرار نگیرد.

استفاده به صورت خشک و تر

بدیهی است زمانی که پوست مرطوب باشد، اصلاح صورت بهتر انجام می‌گیرد. اصلاح خشک با تیغ و ژیلت ممکن نیست و حتماً نیاز به فوم و خمیر ریش وجود دارد. از طرفی بسیاری از ریش تراش‌ها ضد آب نیستند و نمی‌توان هنگام استفاده از آن‌ها به صورت، آب یا کف و فوم زد. رطوبت و مواد موجود در فوم‌ها پوست بدن را نرم کرده و از آن محافظت می‌کند؛ اما بسیاری از دستگاه‌های اصلاح، توانایی کار با صورت خیس و همراه با فوم را ندارند و بایستی با صورت خشکی اصلاح انجام شود.

نکته‌ی ویژه در ریش تراش شیور صورت فیلیپس مدل AT890/20 این است که می‌توانید به هر دو صورت خشک و مرطوب که مایل هستید، صورتتان را اصلاح کنید. در واقع می‌توانید قبل از انجام کار، صورتتان را با فوم و یا ژل‌های اصلاح مرطوب کرده و سپس با استفاده از ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 آن را اصلاح کنید.

استفاده و کاربری آسان

ممکن است به علت خیس و لیز شدن دست، دستگاه اصلاح صورت از دست‌تان بیفتد و ماشین یا خودتان آسیب ببینید. اما در طراحی و ساخت ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 به این مسئله توجه شده است. طراحی ارگونومیک این ماشین اصلاح به گونه‌ای است که به شکل کاملاً مناسب در دست‌ها قرار می‌گیرد. از طرف دیگر یک پوشش پلاستیکی روی بدنه قرار گرفته است تا از لیز خوردن و افتادن آن هنگام خیس و مرطوب شدن دست‌ها جلوگیری شود.

در مورد استفاده‌ی آسان از این وسیله باید گفت برای کار با آن هیچ پیچیدگی وجود ندارد و همه می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. بر روی بدنه‌ی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 یک شانه‌ی خط زن قرار داده شده است که تنها با حرکت انگشت شست روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این خط زن، هم می‌توانید خط های کناری مو و شقیقه‌ها را تنظیم کنید و هم موی صورت را که از حد توان ماشین بلندتر شده است، کوتاه کنید.

پوشش روی تیغه‌های ماشین اصلاح به صورت شناور طراحی شده‌اند و در انحناهای صورت، شکل آن‌ها را به خود می‌گیرند. بنابراین استفاده از آن نیازی به فشار زیادی نخواهد داشت.

مزایا و قابلیت های ریش تراش اصلاح صورت فیلیپس 890 at

باتری قوی و قابل شارژ

از دیگر ویژگی‌های ماشین اصلاح صورت philips مدل AT890/20 داشتن باتری لیتیوم یونی قوی و قابل شارژ است که از صفر تا صد در کمتر از یک ساعت شارژ می‌شود. در صورتی که ماشین اصلاح را به طور کامل شارژ کرده باشید، می‌توانید به طور بی‌وقفه تا ۵۰ دقیقه از آن استفاده کنید. اما اگر زمان کافی ندارید و ماشین اصلاح شارژ ندارد، تنها آن را 3 دقیقه به برق بزنید تا بتوانید اصلاح صورت خود را انجام دهید.

یک چراغ LED نیز روی بدنه‌ی این ماشین اصلاح طراحی شده است که در هر لحظه میزان شارژ دستگاه را به شما نشان می‌دهد تا هنگامی که شارژ باتری رو به کم شدن بود بتوانید آن را به برق وصل کنید. همچنین برای حفظ ایمنی افراد و دستگاه، هنگامی که ماشین اصلاح در شارژ است، نمی‌توانید از آن استفاده کنید و تنها با استفاده از باتری شارژ شده می‌توان اصلاح صورت را با آن انجام داد.

مناسب برای پوست های حساس

بعضی از دستگاه‌های اصلاح صورت، پوست را زخم و یا بعد از اصلاح صورت را سرخ و ملتهب می‌کنند. اما ماشین اصلاح فیلیپس مدل AT890/20 به صورت تیغه‌های دو لبه و با سر متحرک طراحی و ساخته شده است تا التهاب و قرمزی پوست در آن کمتر رخ دهد. فلز قرار گرفته روی این تیغه‌ها به صورت منحنی است؛ بنابراین حین استفاده به راحتی روی پوست حرکت کرده و مهم‌تر از آن، تماس با پوست را بسیار کم می‌کند.

طراحی دو لبه تیغه ها

از دیگر قابلیت‌های ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 طراحی دو لبه‌ی تیغه‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد که تمامی موهای خود را به خوبی اصلاح کنید. در واقع یکی از لبه‌ها موها را کوتاه کرده و لبه‌ی دیگر آن را قطع می‌کند. بنابراین صورت بعد از اصلاح کاملاً مرتب و یک دست خواهد شد. این ویژگی می‌تواند حتی تا حد بسیار زیادی موهای بسیار ریز و بلند خوابیده‌ی زیر گردن را نیز اصلاح کند.

پاک سازی آسان

یکی از مشکلات بعد از اصلاح، پاک کردن دستگاه و بیرون آوردن موهای ریز گیر کرده در قطعات آن است. اما به دلیل ضد آب بودن این محصول، این مشکل حل شده است. چرا که بعد از استفاده از ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 به راحتی می‌توانید سر آن را زیر آب گرفته و به طور کامل بشویید. از طرف دیگر همراه با ماشین، یک برس کوچک پاک سازی قرار داده شده که می‌توانید از آن برای پاک کردن موهای ریز گیر کرده در دستگاه استفاده کنید.

طراحی بسیار زیبا

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 بدون شک ظاهر بسیار شیک و امروزی آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. این ماشین اصلاح ابعاد ۹۹*۱۵۷*۴۸ میلی متر داشته و تنها ۳۷۷ گرم وزن دارد. این ابعاد و وزن کاملاً برای یک ماشین اصلاح مناسب بوده و هنگام استفاده در دست گرفتن آن، شما را اذیت نمی‌کند. از طرف دیگر ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 در بدنه‌ی سه رنگی بسیار زیبا و متناسب با یکدیگر طراحی شده و ظاهری شیک و زیبا دارد.

قابلیت اصلاح با شماره صفر

اصلاح به شماره صفر یکی از ویژگی‌های ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 است که بسیاری از دستگاه‌های اصلاح دیگر فاقد آن هستند.

مشخصات فنی

امکانات و قابلیت ها

مشخصات اصلیسایر ویژگی‌ها
  • ضد آب : بله
  • تکنولوژی اصلاح : برش چرخشی
  • خط زن : دارد
  • طراحی ارگونومیک : دارد
  • استفاده به صورت خشک و مرطوب : دارد
  • منبع انرژی : آداپتور برق
  • نوع باتری: لیتیوم یونی قابل شارژ
  • جنس تیغه : استیل ضد زنگ
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر : دارد
  • تیغه های خود تیز شونده : ندارد
  • قابلیت شست‌وشو : دارد
  • مدت شارژ کامل : ۶۰ دقیقه
  • امکان شارژ شدن سریع : دارد
  • مدت شارژ سریع : ۳ دقیقه
  • استند شارژ : ندارد
  • وزن دستگاه : ۳۷۷ گرم
  • مدت استفاده پس از شارژ : ۵۰ دقیقه
  • اقلام همراه : کیف نگهداری – برس تمیزکننده – شارژر
  • سایر قابلیت‌ها : ابعاد ۹۹ × ۱۵۷ × ۴۸ میلی‌متر- وجود سیستم Quick Rinse که باعث می‌شود بتوانید تیغه‌ها را زیر آب بشویید و یا از آن زیر دوش استفاده کنید – سیستم تیغه‌های خیلی دقیق ۲ دقته
  • معایب و نقاط ضعف

    ضعیف بودن خط زن این ماشین اصلاح را می‌توان یکی از کاستی‌های آن دانست. در واقع بخش خط‌زن توانایی ایجاد خطوط دقیق مانند زمانی که به آرایشگاه می‌روید را ندارد. از طرف دیگر در صورت خراب یا کند شدن تیغه‌های دستگاه، هزینه‌ی نسبتاً زیادی برای خرید تیغه‌ها باید پرداخت کنید. البته اگر فیلیپس اصل خریداری کنید تیغه‌های آن تا سال‌ها بدون عیب کار خواهد کرد و نیازی به تعویض نخواهد داشت.

    قیمت شیور ریش تراش philips مدل AT890/20

    این مدل از ماشین اصلاح فیلیپس، جزو گران قیمت‌ترین ریش تراش‌های فیلیپس نیست و نمونه‌هایی داریم که چند برابر این مدل قیمت دارند. اما این مدل در بازار ایران شیور ارزان قیمتی نیز محسوب نمی‌شود. اگر توان پرداخت این مدل از فیلیپس را ندارید، می‌توانید ریش‌تراش‌های ارزان‌تر فیلیپس را امتحان کنید.

    ماشین اصلاح صورت فیلیپس اصل یا های کپی؟!

    سال‌ها است در کنار تولید محصولات اصل و اورجینال شرکت فیلیپس، نمونه‌های غیراصل یا های کپی نیز توسط شرکت‌های متفرقه تولید شده‌اند. نمونه‌ی کپی و غیراصل آن یک دهم قیمت دارد! پس این مسئله بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید. برای این‌که مطمئن شوید فیلیپس اصل را خریداری می‌کنید، حتماً آن را با گارانتی معتبر تهیه کنید. خصوصاً یک نمونه از گارانتی 24 ماهه از فیلیپس در بازار وجود دارد که قابل اعتماد است.

    جمع بندی

    اگر قصد خرید یک دستگاه اصلاح با ویژگی‌های عالی و قیمت متوسط و با کارکرد چند ساله دارید، ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. شارژ سریع، قابلیت استفاده به دو صورت خشک و مرطوب، سری قابل شست و شو به همراه برس، طراحی ارگونومیک، ظاهری محکم و زیبا و… از ویژگی‌های ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 است.

    5/5 - (4 امتیاز)