معرفی کامل پاوربانک محبوب ای دیتا مدل P20000D

بررسی تخصصی پاوربانک ای دیتا پی 20000 دی
5/5 - (3 امتیاز)

استفاده از دستگاه‌های پاوربانک و شارژ های همراه این روزها بسیار رایج و مرسوم است. پاوربانک محبوب ای دیتا مدل P20000D یکی از مناسب‌ترین و پرقدرت‌ترین شارژرهای همراه است که با قیمتی مناسب می‌توانید برای تلفن همراه یا تبلت خود تهیه کنید. شما می‌توانید در سفر یا هنگامی که در طبیعت هستید و به انرژی برق دسترسی ندارید، از پاوربانک ای دیتا مدل P20000D استفاده کرده و نگرانی بابت خاموش شدن و تمام شدن شارژ گوشی موبایلتان نداشته باشید. در این بخش قصد داریم شما را با ویژگی‌های این شارژر همراه آشنا کنیم.

پاوربانک ADATA مدل P20000D در یک نگاه

  • شدت جریان خروجی: ۲٫۱ آمپر
  • شدت جریان ورودی: ۲ آمپر
  • تعداد درگاه خروجی: ۲ پورت
  • وزن: بیش از ۴۰۰ گرم
  • ابعاد: ۲۳٫۳*۸۰٫۶*۱۶۳ میلی متر
  • محدوده ظرفیت: بیش از ۱۵ هزار میلی آمپر
  • قابلیت شارژ تبلت: دارد
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • ولتاژ ورودی: ۵ ولت
  • ولتاژ خروجی: ۵ ولت
  • ظرفیت اسمی: ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دارای نشانگر شارژر به درصد
ویژگی های شارژر همراه ای دیتا برای خرید اینترنتی

84 درصد از خریداران این کالا، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند…

بررسی کامل ویژگی های پاوربانک ای دیتا مدل P20000D

به صورت کلی و در یک نگاه، با مشخصات این شارژر همراه محبوب آشنا شدیم. خوب است به طور کلی و با جزئیات بیشتر در مورد شارژر همراه ای‌دیتا (ADATA) با ظرفیت اسمی 20 هزار میلی آمپر ساعت بپردازیم.

استفاده از نمایشگر در پاوربانک محبوب ای دیتا

در بسیاری از شارژر های همراه، برای نشان دادن میزان شارژ باقی مانده در شارژر از چند چراغ رنگی استفاده می‌شود. به طوری که هر چراغ نشان می‌دهد پاوربانک چه میزان شارژ داخلی دارد. اما در پاوربانک محبوب ای دیتا مدل P20000D یک صفحه نمایش ظریف و زیبا طراحی شده که در هر زمان به شما نشان می‌دهد دقیقاً چه میزان از شارژ داخلی دستگاه باقی مانده است. این قابلیت به شما کمک می‌کند قبل از آنکه پاوربانک ADATA مدل P20000D خاموش شود از آن مطلع شده و آن را به شارژ بزنید.

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت

در پاوربانک ای دیتا مدل P20000D، از یک باتری لیتیوم یونی و قوی استفاده شده که ظرفیت اسمی ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت دارد. این باتری قوی در حدود ۷ ساعت از صفر تا صد درصد شارژ می‌شود که این میزان زمان در میان شارژرهای همراه مناسب است.

از این شارژ همراه ساعت‌ها می‌توانید برای شارژ انواع گوشی و تبلت استفاده کنید. (بدون آنکه نیاز داشته باشید آن را مجدداً شارژ کنید.) به طور میانگین اگر گوشی شما را از صفر تا صد شارژ کند، شارژ باتری خود پاوربانک حدود 20 درصد کاهش پیدا می کند. یعنی حدوداً می‌توانید به وسیله‌ی شارژر همراه ای دیتا مدل P20000D حدود 4 یا 5 گوشی را شارژ کنید.

مجهز به شارژ سریع

از آنجا که باتری اکثر گوشی‌های جدید مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است، باید از شارژرها و پاوربانک‌هایی استفاده کنید که قابلیت فست شارژ (Fast charging) یا شارژ سریع را داشته و با باتری شما تناسب داشته باشد. در صورت استفاده مداوم از شارژرها یا پاوربانک‌هایی که این خاصیت را ندارند، باتری گوشی شما به مرور ضعیف خواهد شد. پاور بانک محبوب ای دیتا مدل P20000D دارای قابلیت شارژ سریع بوده و می تواند گوشی‌هایی با این ویژگی را شارژ کند.

طراحی و ظاهر زیبا و کلاسیک

یکی دیگر از ویژگی‌های پاوربانک ای‌دیتا مدل P20000D که در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می کند، ظاهر زیبا و کلاسیک این نوع شارژر است. شارژر همراه adata مدل P20000D بدنه ای تمام مشکی یا سفید (یا رنگ‌های دیگر) دارد و به صورت مستطیلی طراحی شده است. برخلاف بسیاری از قاب‌های مستطیلی، این شارژر گوشه‌های تیز ندارد؛ بلکه گوشه‌ها به صورت منحنی طراحی شده‌اند که همین مورد به زیبایی آن افزوده است. طراحی بدنه‌ی آن نیز حرفه‌ای و زیبا است و این شارژر همراه را خوش دست کرده است.

در کل این پاوربانک طرح ساده ولی زیبایی دارد و از نوع غیرمتعارف و فانتزی نیست. بعضی از افراد تمایل دارند از شارژر همراه فانتزی استفاده کنند که به خودی خود نه مزیت محسوب می‌شود و نه عیب. اما این پاوربانک محبوب ADATA یک پاوربانک فانتزی و طرح‌دار به شمار نمی‌رود. در ضمن در نظر داشته باشید ابعاد این پاوربانک کوچک نیست و چیزی در حدود یک گوشی موبایل اندازه و سایز آن است.

مقاوم در برابر شرایط مختلف

مشخصه و ویژگی دیگر پاوربانک adata مدل P20000D که آن را محبوب و پرطرفدارتر کرده است، مقاوم بودن آن در برابر شرایط مختلف است. از آن‌جا که معمولاً از شارژر همراه در جاهایی مانند طبیعت و سفر استفاده می‌کنید و در این مکان‌ها دسترسی به برق کمتر وجود دارد، افتادن شارژر از دست می‌تواند باعث وارد شدن ضربه‌های اساسی به آن شده و یا آن را از کار بیاندازد. اما پاوربانک ای‌دیتا مدل P20000D به گفته‌ی سازندگان خود در برابر ضربه، آتش، شوک و دیگر شرایط مقاوم است و می‌توانید در نهایت کیفیت از آن استفاده کنید.

معرفی خرید شارژر همراه ای دیتا adata محبوب و ارزان

دو پورت خروجی جداگانه

در صورتی که دستگاه شارژر همراه، تنها یک پورت داشته باشد و شما در سفر خانوادگی و دوستانه‌ی خود بخواهید از آن استفاده کنید، باید در صف انتظار زیادی بمانید تا نوبت به شارژ گوشی شما برسد! اما در پاوربانک محبوب ای دیتا مدل P20000D دو پورت خروجی جداگانه طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان، دو گوشی را با آن شارژ کنید. نکته‌ی قابل ذکر در مورد دو پورت خروجی این پاوربانک، آن است که شارژ همزمان دو دستگاه، تأثیر منفی روی عملکرد آن ندارد و مانند زمانی که یک دستگاه به آن وصل است تلفن همراه را شارژ می‌کند.

قابلیت شارژ تبلت و دوربین های عکاسی

احتمالاً تنها وسیله‌های الکترونیکی که شما یا اعضای خانواده‌تان از آن استفاده می‌کنید، گوشی موبایل نیست. ممکن است در مسافرت از دوربین‌های دیجیتال برای گرفتن عکس استفاده کنید و یا فرزندتان ساعت ها با تبلت خود بازی کند. در این صورت نیاز دارید علاوه بر تلفن همراه وسایل دیگری را نیز شارژ کنید. از دیگر مزایای خرید پاوربانک ای‌دیتا مدل P20000D آن است که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی دیگری مانند تبلت، دوربین‌های دیجیتال و موزیک پلیر را نیز شارژ کنید و در سفر نگران خاموش شدن آن‌ها نباشید. البته این وسایل باید بتوانند با پورت خروجی USB این پاوربانک اتصال برقرار کنند.

محافظت هوشمند چند لایه

حتماً شنیده اید که نوسانات برق می‌تواند باعث خرابی دستگاه‌های الکترونیکی متصل به برق شهری شود و یا آن که شارژ بیش از حد دستگاه‌های مختلف و ماندن آن‌ها در پریز برق باعث بروز مشکلات در دستگاه شود. نکته‌ی قابل توجه و مهم در طراحی و ساخت پاوربانک ای دیتا مدل P20000D استفاده از سیستم هوشمند محافظت چند لایه است که پاوربانک و دستگاه‌های متصل به آن را در مقابل نوسانات برق، تولید حرارت بیش از حد، شارژ بیش از حد، ولتاژ و جریان بیشتر از مقادیر نامی دستگاه و موارد مشابه محافظت می‌کند. محافظت شش گانه‌ی استفاده شده در پاوربانک ای دیتا مدل P20000D حتی توانایی محافظت در برابر اتصال کوتاه و نشتی شارژ را نیز دارد. این ویژگی به شما ضمانت می‌کند که پاور بانک از بالاترین میزان طول عمر برخوردار بوده و سال‌ها می‌توانید از آن در نهایت کیفیت استفاده کنید.

چراغ قوه LED

در پاوربانک ای دیتا مدل P20000D از یک چراغ قوه LED استفاده شده است که بر کاربری و به صرفه بودن خرید آن افزوده است. بدون شک چراغ قوه یکی از لوازم مهم و مورد نیاز در خانه و البته در سفر است. با استفاده از پاوربانک ای دیتا مدل P20000D می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در مواقع لزوم، از چراغ قوه شارژر همراه نیز استفاده کنید. جالب است بدانید روشن بودن چراغ قوه، تأثیر بسیار کمی در مصرف باتری شارژر دارد و می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید.

خرید اینترنتی پاوربانک ای دیتا مدل پی 20000 دی

میزان رضایت مشتریان از خرید این شارژر همراه

میزان رضایت خریداران پاوربانک محبوب ای دیتا مدل P20000D از آن بیش از ۸۰ درصد است. این میزان بازخورد مثبت نشان می‌دهد که پاوربانک محبوب و پرطرفداری است، دستگاه کارایی و کیفیت بالایی داشته و در صورت خرید می‌تواند احتمالاً رضایت خاطر شما را نیز به دست آورد.

نقاط ضعف و معایب شارژر همراه ADATA مدل پی 20000 دی

در کنار تمام نقاط مثبت ذکر شده برای پاوربانک ای دیتا مدل P20000D باید گفت وزن نسبتاً بالای این شارژر همراه یکی از ویژگی‌های منفی و معایب دستگاه است. پاوربانک ADATA مدل P20000D در کلاس شارژرهای همراه سنگین قرار می‌گیرد. اگر چه در حالت کلی، ۴۰۰ گرم وزن زیادی محسوب نمی‌شود، اما جابجایی مداوم آن همراه خود ممکن است تا حدی شما را خسته کند.

مورد بعد آن که این پاوربانک از درگاه ورودی Type-C بهره نبرده و برای شارژ آن باید از کابل micro USB استفاده کنید. (دو درگاه خروجی آن از نوع USB هستند و هر موبایل یا وسایل دیگر دارای پورت یواس‌بی را می‌توانید با آن شارژر کنید. اما در برخی از آنها باید کابل متفاوتی تهیه کرد. مثلاً برای گوشی موبایلی که ورودی تایپ C داشته باشد، از کابلی استفاده کنید که یک طرف آن USB و سمت دیگر آن Type-C باشد.)

قیمت پاوربانک محبوب ای دیتا مدل P20000D

با توجه به ویژگی های پاوربانک ای دیتا مدل P20000D که در بالا کاملاً توضیح داده شد، بدون شک این شارژر همراه نسبت به مدل‌های مشابه خود قیمتی بسیار مناسب دارد. بنابراین خرید این پاوربانک، خریدی به صرفه است و در عین حال یک شارژر همراه با کیفیت نصیبتان می‌شود. برای مشاهده‌ی قیمت روز این پاوربانک می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

اگر به دنبال پاوربانک های ارزان تری می‌گردید، لینک زیر را ببینید:

جمع بندی و کلام آخر

در صورتی که دنبال خرید یک شارژر همراه با ویژگی های مناسب و قیمت خوب هستید، پاوربانک محبوب ای دیتا مدل P20000D می‌تواند یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. این شارژر همراه، ویژگی‌هایی از قبیل ظرفیت بالا، قابلیت شارژ دو دستگاه همزمان، توانایی شارژ سایر دستگاه‌های الکترونیکی مانند تبلت، مقاوم در برابر ضربه و شوک، محافظت شش گانه و غیره را دارا است و کیفیت ساخت و طول عمر بالایی دارد.

5/5 - (3 امتیاز)