بهترین مچ بند و ساعت مچی هوشمند تا 2020

معرفی بهترین ساعت موبایل و تلفن همراه مچی و مچ بند هوشمند الکترونیکی
5/5 - (2 امتیاز)

فهرست مطالب

ساعت مچی هوشمند چیست؟

ساعت‌ هوشمند، ساعت مچی کامپیوتری است که علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت انجام دادن کارها و وظایف گوناگون دیگری را نیز دارد. البته عنوان کامپیوتری شاید تعبیر درستی نباشد و ما را به یاد ساعت‌های قدیمی می‌اندازد که صرفاً اعداد را به صورت دیجیتالی نشان می‌دادند. منظور از ساعت هوشمند چیزی فراتر از این‌ها است. ساعت مچی هوشمند نوعی گجت پوشیدنی است که با اتصال به گوشی موبایل و اسمارت فون، می‌تواند بسیاری از کارهای موبایل را انجام دهد. ضمن این‌که به دلیل همراهی همیشگی با انسان، برای محاسبه‌ی رفتارهای بدن و تناسب اندام و سلامتی نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. در شناسور قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند تا سال 2020 آشنا کنیم.

لیست معرفی بهترین ساعت مچی های هوشمند تا 2020

با پیشرفت تکنولوژی، گجت‌های متنوعی به بازار عرضه شده است. یکی از محبوب‌ترین این لوازم، ساعت مچی هوشمند است. تمامی برندهای معتبر، به خصوص برندهایی که گوشی هوشمند تولید می‌کنند، اقدام به تولید این محصولات کرده‌اند. ساعت هوشمند کارایی بسیاری دارد. این کالاها در رابطه با سلامت هم تاثیر دارند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مارک‌های ساعت هوشمند می‌پردازیم.

به دلیل قدیمی بودن لیست این صفحه که مربوط به سال 2020 است، ممکن است برخی از ساعت‌های این مطلب، در بازار موجود نباشند. پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر، جدیدترین نمونه های ساعت مچی هوشمند را ببینید:

ساعت مچی هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800

خرید اینترنتی سامسونگ گلکسی واچ اصل و اورجینال

زندگی هوشمندتر با ساعت موبایلی هوشمند Galaxy Watch مدل SM-R800 ممکن است. یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های مچی و جزو پرفروش‌ترین گجت‌های سال‌های اخیر که 92 درصد خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند. همین یک جمله نشان از کیفیت و کارایی فوق العاده‌ی این ساعت دارد.

این ساعت سامسونگ در ابعاد 13 × 46 × 49 میلی‌متر و وزن 63 گرم به بازار عرضه شده است. این وزن سبک سبب شده تا این کالا در استفاده‌های درازمدت دستتان را خسته نکند. برای این ساعت هوشمند از شیشه گوریلا گلس DX+ و قفل سگگی ساده استفاده شده است. این مدل جنس بدنه فلزی و جنس بند لاستیکی دارد. اندازه صفحه نمایش این مدل 1.3 اینچ است. ساعت هوشمند سامسونگ مدلGalaxy Watch SM-R800 صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن 360 × 360 دارد. این صفحه نمایش از کیفیت بالایی برخوردار است و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد.

به وسیله بلوتوث قادر هستید این ساعت را به گوشی هوشمندتان متصل کنید. با اتصال این ساعت به گوشی، شما قادرید اطلاعاتی نظیر پیام‌هایتان را بر روی ساعت مشاهده کنید. این امکان سبب می‌شود دیگر برای هر کاری احتیاجی به استفاده از گوشی را نداشته باشید.

با گلکسی واچ سالم‌تر زندگی خواهید کرد! چرا که با کنترل سطح اکسیژن خون توسط این ساعت و قابلیت شمارنده ضربان قلب آن، از میزان سلامت خود به طور مداوم باخبر خواهید شد. ظاهر و صفحه نمایش این ساعت به گونه‌ای جذاب و با کیفیت طراحی شده که به سختی باور می‌کنید که این یک ساعت هوشمند دیجیتال باشد و در نگاه اول یک ساعت مچی عقربه‌ای به نظر می‌رسد.

ساعت مچی هوشمند اپل واچ سری ۴

قیمت خرید ساعت مچی هوشمند اپل واچ سری ۴

اگر از طرفداران پر و پا قرص شرکت «اپل» (Apple) و بهترین محصولاتش هستید، احتمالاً تا به‌ حال لذت استفاده از ساعت هوشمند این شرکت را تجربه کرده‌اید. اپل‌ واچ سری 4 از ساعت‌های موبایلی ورزشی و روزمره این برند است که ترکیب رنگی همه‌پسند و مردانه‌-زنانه دارد. برخورداری از پردازنده‌ی قدرتمند (S4 Dual Core) و مقاومت در برابر آب (تا عمق 50 متر) دو ویژگی مهم این ساعت هوشمند مچی است. یعنی می‌توانید با این تلفن همراه مچی، حتی به شنا بروید و مشکلی برای آن پیش نیاید! در این ساعت، سنسورهای متنوعی برای پایش فعالیت‌های فیزیکی از جمله سنجش ضربان قلب و گام شمار در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد: بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 میلیون تومان

  • ساعت هوشمند اپل واچ سری ۴ دارای صفحه نمایش رنگی است.
  • صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۷۸ اینچ از نوع TFT با رزولوشن ۳۶۸ × ۴۴۸ پیکسل، با ابعادی کوچک و کیفیتی قابل‌قبول همراه است.
  • مناسب جهت استفاده خانم ها و آقایان
  • دارای بند مشکی و بدنه آلومنیومی
  • دارای نسخه سیستم عامل ۵ و سازگار با iOS ورژن ۱۲ به بالا و گوشی‌های iPhone 6 به بالا
  • نگهداری شارژ باتری تا ۱۸ ساعت
  • دارای بلوتوث نسخه ۵
  • شتاب سنج
  • ژیروسکوپ
  • سنجش نور محیط
  • گام شمار
  • شمارش ضربان قلب
  • فشارسنج

ساعت مچی هوشمند اپل سری ۴ سلولار

اپل واچ سری 4 سلولار

تفاوت اپل واچ معمولی با اپل واچ سلولار

شرکت اپل ساعت‌های هوشمند خود را در دو نوع GPS و GPS + Cellular تولید و منتشر کرده است. نوع دوم یعنی GPS + Cellular در میان کاربران ایرانی به نام اپل واچ سلولار شناخته می‌شود. ویژگی‌ خاصی که توسط اپل واچ سلولار به کاربران ارائه می‌شود این است که می‌تواند درست مانند یک دستگاه مستقل به اینترنت متصل شود. در نتیجه شما می‌توانید آیفون‌تان را در خانه بگذارید و تنها با در دست داشتن ساعت هوشمند، تمامی پیام‌ها و ایمیل‌های خود را دریافت کنید.

اپل واچ با پوشش LTE به شما این امکان را می‌دهد تا هر کاری را که با گوشی هوشمند خود انجام می دهید، با ساعت نیز انجام دهید و نیازی به حضور گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. این عملیات شامل برقراری تماس، دریافت پیام، پیمایش از طریق برنامه Maps، بازی با برنامه‌های شخص ثالث و تقریباً هر چیز دیگری است.

اما متأسفانه، این ویژگی در ایران، نمی‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی ساعت های هوشمند سلولار، تنها در چند منطقه قابل استفاده بوده و در کشورهای دیگر، از جمله ایران، نمی‌توان از این ویژگی مهم استفاده کرد.

 ساعت مچی هوشمند اپل واچ سری ۵

خرید پستی اپل واچ 5 اورجینال

این ساعت مچی هوشمند دارای نمایشگری است که هرگز نمی‌خوابد! با نمایشگر جدید Always – On Retina همیشه زمان و صفحه ساعت هوشمندتان را مشاهده می‌کنید. استفاده از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، یکی از بهترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند مچی به حساب می‌آید.

می‌توانید اپل واچ سری 5 را به هر روشی که دوست دارید سفارشی کنید. این ساعت هوشمند می‌تواند ضربان قلب شما را شمارش کند! ضربان قلب خود را ببینید یا با برنامه ECG ضربانتان را بررسی کنید. وقتی صداها در اطرافتان بلند باشد به شما اخطار می‌دهد تا به شنوایی‌تان آسیب نرسد. برنامه جدید چرخه ردیابی امکان ثبت اطلاعات در مورد چرخه قاعدگی را آسان می‌کند. همچنین حلقه‌های فعالیت پیشرفت ورزشی شما را ردیابی می‌کند و به شما الهام می‌دهد تا هر روز کمتر بنشینید، بیشتر حرکت کنید و ورزش کنید. شما حتی می‌توانید در چالش‌ها با دوستان خود رقابت کنید.

می‌توانید در کتابخانه اپل موزیک گوش فرا دهید و به پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی نیز دسترسی داشته باشید. با قطب نما و ارتفاع سنج فراز و نشیب‌ها را کنترل کنید. انجام مکالمه و دادن پیام و پخش موزیک، همه در این ساعت هوشمند موبایلی که در مچ دست شما است؛ با بیش از صد نمایشگر تماشایی عقربه ساعت و روش‌هایی برای شخصی سازی.

برای اپل واچ سری 5 حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این مقدار فضای داخلی باعث می‌شود که بتوانید موسیقی‌های بیشتری روی آن ذخیره کنید و پادکست‌های بیشتری را دانلود کنید. سیستم عامل WatchOS 6 هم یک سری ویژگی‌های جذاب را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

ساعت مچی هوشمند Fossil مدل Skagen Falster Gen 6

ساعت هوشمند فسیل اسکاگن دانمارک مدل فالستر جن 6

ساعت هوشمند Fossil مدل Skagen با چند اصل فرهنگی دانمارک ترکیب شده و بر این اساس تولید می‌شود: میهمان نوازی، خانواده، دوستان، خنده و اجتماع. با داشتن ساعت هوشمند Skagen، می‌توانید تنظیمات اعلان شخصی را طوری تعریف کنید تا خانواده و دوستان مهم‌تر از همه برای شما قرار بگیرد.

در این ساعت مچی هوشمند می‌توانید یک منطقه زمانی دیگر را نیز تعریف کنید تا با دوستانی که در یک منطقه زمانی متفاوت دارید، در ارتباط باشید. یک ساعت مچی هوشمند متفاوت با دیگر ساعت‌ها و با طراحی ساده و متفکرانه که این تلفن همراه مچی را متمایز می‌کند. هر کاری که در Skagen Falster Gen 6 انجام شده است هدفمند است. طرحی برای ساده‌تر شدن زندگی! یک ساعت هوشمند مجهز به انواع قابلیت‌ها و گزینه‌های شخصی سازی برای استفاده و لذت بردن فرد از زندگی؛ مانند یادآوری فعالیت‌های روزانه و کنترل خواب و دریافت تماس و غیره.

پین‌های طراحی شده برای این ساعت هوشمند به سادگی قابل باز و بسته شدن هستند و همین مزیت باعث می‌شود به راحتی بند ساعت را تعویض کنید. آیا به دنبال مجموعه ساعت‌های هوشمند هیبریدی هستید که سطح عملکردی کاملاً جدید را برای شما فراهم آورد؟ این گجت پوشیدنی با ارتباط با گوشی هوشمندتان به شما کمک می‌کند تا تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌ها و اعلان‌هایتان را دریافت کنید. لازم به ذکر است که در این ساعت هوشمند خبری از GPS و سنسور ضربان قلب نیست و عمر باتری آن ۲۴ ساعت است. باتری این ساعت به شارژ سریع مجهز بوده و فقط 30 دقیقه اتصال آن به شارژر برای پر شدن 80 درصد از ظرفیت باتری کفایت می‌کند.

Flaster Gen 6 یک اسمار‌ت‌واچ دایره‌ای با بدنه‌ای 42 میلی‌متری‌ است که در شش استایل یا فرم مختلف و سه فرم بند مختلف از سیلیکون و چرم گرفته تا زنجیری (mesh) در رنگ‌های متفاوت عرضه می‌شود. رم 1 و حافظه 8 گیگابایتی نیز ویژگی‌های آن را تکمیل می‌کنند.

ساعت مچی هوشمند جی-تب مدل W101 Hero

خرید آنلاین ساعت هوشمند مچی جی تب 101

ساعت هوشمند جی تب مدل «W101 Hero» پرچم‌دار برند محبوب جی تب بوده که با‌ طراحی شیک و کیفیتی راضی کننده، رده قابل قبولی را در بین گجت‌های هوشمند پوشیدنی به خود اختصاص داده است‌. مدل «W101 Hero» در کنار کیفیت مطلوب و طراحی شیک، قابلیت‌های ویژه و حایز اهمیت دیگری نیز دارد که به‌ محبوبیت این مدل می‌افزاید.

خصوصیتی که برای اکثر طرفداران این گجت‌ها مورد اهمیت واقع است، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه بوده که با کمک میکروفون و اسپیکر داخلی، مدل W101 Hero را به یک تلفن همراه مچی تبدیل کرده است. این مدل دارای بلوتوث نسخه ۳٫۰ بوده که برای ارتباط ساعت به گوشی کافی است یک گوشی اندرویدی با اندروید حداقل ۴٫۳ به بالا داشته باشید.

پیشنهاد: لیست بهترین فلش مموری ها

ویژگی دیگر این مدل که به هنگام اتصال به گوشی هوشمندتان و نصب برنامه تحت اندروید «FUNRUN» و‌ یا «Bt Notification» فعال می‌شود؛ قابلیت نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی، نمایش و پاسخ دادن به تماس‌های ورودی، نمایش و پاسخ به پیامک‌های تلفن همراه از طریق ساعت، قابلیت ضد سرقت و‌… است. البته این بدین معنا نیست که این مدل تنها به سیستم عامل های اندروید متصل می‌شود؛ بلکه مدل W101 Hero قابلیت اتصال به سیستم عامل‌های iOS را نیزدارد. اما کارایی‌های آن محدود به نمایش تماس‎های ورودی و پاسخ دادن به آنها و نمایش مخاطبین تلفن همراهتان است.

قابلیت‌هایی نظیر شمارش گام‎ها، مسافت پیموده شده، سنجش خواب نیز از ویژگی‌های بارز این مدل از جی تب است. نکته دیگری که این مدل را به یکی از بهترین گجت‌های هوشمند پوشیدنی کارآمد و کامل تبدیل کرده است، طراحی قاب این مدل با صفحه نمایش ۱٫۵۴ اینچی «HD» و رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ است.

ساعت مچی هوشمند وی سریز مدل A1

قیمت ساعت هوشمند مچی وی سریز مدل A1
  • ساعت مچی هوشمند وی سریز مدل A1 نسل جدیدی از بهترین ساعت های هوشمند است که نیاز شما را به عنوان یک تلفن همراه مچی بر‌طرف می‌کند.
  • ساعت مچی هوشمند A1 قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت‌حافظه تا ۳۲ گیگابایت را دارا است.
  • نکته جالب وی سریز مدل A1 میکروفون‌ و بلندگو تعبیه شده در‌ قسمت بالا و‌ پایین آن است که امکان برقراری تماس با‌ اتصال بلوتوث و هم سیم‌کارت مجزا بدون نیاز به لوازم جانبی را‌ به شما می‌دهد.
  • قابلیت ارسال پیامک و دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی و ایمیل تنها بر‌ روی سیستم عامل اندروید، قدم‌ شمار، زنگ‌ هشدار، سنسور ‌ضد ‌سرقت و‌… از‌ ویژگی‌ها‌ی حائز اهمیت A1 است.
  • نکته مثبت دیگر مدل A1 صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن بوده که محبوبیت آن را دو ‌چندان می‌کند.
  • امکان تغییر صفحات ساعت اصلی هم قابلیت جذابی است که می‌تواند برای طرفداران این گجت پوشیدنی جالب باشد.
  • در‌مجموع، ساعت مچی هوشمند وی سریز مدل A1 می‌تواند نقش یک تلفن همراه مچی و ساعت موبایلی را برای شما ایفا کند و کار‌های روزمره شمارا جذاب‌تر و آسان‌تر کند.

ساعت مچی هوشمند وی سریز مدل J05

معرفی ساعت موبایلی We Series مدل j05
  • ساعت هوشمند مچی وی سریز (We Series) مدل J05 با صفحه نمایش لمسی و رنگی، اسپیکر و میکروفون داخلی و قابلیت‌های دیگر به بازار عرضه شده است. این گجت هوشمند پوشیدنی ارزان قیمت از امکان مکالمه نیز برخوردار است.
  • صفحه نمایش لمسی ۱٫۴۴ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل، با ابعادی کوچک و کیفیتی قابل‌قبول همراه است.
  • برای کنترل هرچه بهتر گجت در پایین صفحه نمایش، سه کلید لمسی نیز تعبیه شده است.
  • برای استفاده از تمام امکانات این ساعت هوشمند ابتدا باید اپلیکیشن BT notification را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و سپس از طریق بلوتوث بین ساعت و گوشی ارتباط برقرار کنید.
  • این اپلیکیشن برای اندروید است؛ ولی ساعت به پلتفرم ویندوز فون و حتی iOS(گوشی‌های آیفون) هم با امکانات محدود متصل می‌شود و می‌توان از طریق آن به پاسخگویی به تماس‌ها یا برقراری تماس پرداخت.
  • پس از برقراری اتصال، به لیست مخاطبان و پیامک‌های تلفن هوشمند اندرویدی خود دسترسی خواهید داشت و علاوه برامکان شماره‌گیری می‌توانید با هر یک از مخاطبان داخل تلفن خود تماس بگیرید.
  • علاوه براین، اعلان برنامه‌های مختلف از شبکه‌های اجتماعی تا پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام روی صفحه ظاهر می‌شوند. قابلیت خاموش کردن اعلان‌های مزاحم هم وجود دارد.
  • گام‌شمار
  • ثبت مسافت پیموده‌شده
  • پایش وضعیت خواب
  • فعالیت‌های فیزیکی (محاسبه‌ی میزان کالری مصرفی)
  • آلارم
  • تقویم میلادی (که امکان هماهنگ‌سازی آن با تلفن هوشمند وجود دارد.)
  • ماشین‌حساب
  • کرنومتر
  • قابلیت کنترل دوربین
  • پخش موزیک گوشی از دیگر امکانات J05 هستند.
  • باتری J05 از ظرفیت ۲۳۵ میلی‌آمپری برخوردار است که برای استفاده‌ی معمول یک روز به‌راحتی شارژدهی خواهد داشت.
  • شارژ ساعت توسط یک کابل USB صورت می‌گیرد که یک طرف آن باید به ساعت و طرف دیگر به شارژر موبایل، پاوربانک و … وصل ‌شود.
  • در مجموع این ساعت موبایلی با قابلیت‌های کارآمد، از کنترل موسیقی گرفته تا مکالمه، برای اغلب کاربران گجتی پوشیدنی جالب و جذاب محسوب می‌شود که با توجه به قیمت مناسب و کارایی‌های یادشده می‌تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند.

ساعت مچی هوشمند موبووی مدل TicWatch Pro 3

خرید آنلاین ساعت موبایلی هوشمند موبووی تیک واچ پرو 3

ساعت هوشمند موبایلی موبووی مدل TicWatch Pro 3 با امکانات زیادی عرضه شده است. در واقع هر آنچه که باید یک ساعت هوشمند داشته باشد در این محصول گنجانده شده است. عملکرد دقیق حسگرهای جی‌پی‌اس، اکسیژن و قلب، گام شمار دقیق، ظرفیت باتری بالا، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، امکان نصب انواع نرم افزارهای ساعت از گوگل استور، وجود انواع تمرین‌های ورزشی مختلف و… از جمله قابلیت‌های ویژه در این تلفن همراه مچی است.

موبووی تیک واچ پرو 3 از یک صفحه نمایش دو پنله شامل یک صفحه اصلی سوپر امولد رتینا 1.4اینچی با تراکم پیکسل 454×454 و یک صفحه نمایش دوم از نوع FSTN تک رنگ تشکیل شده است. این ساعت هوشمند از زبان فارسی برای دریافت پیام‌ها و اعلان‌ها پشتیبانی می‌کند.

از بهترین قابلیت‌های ویژه این ساعت مچی هوشمند می‌توان به داشتن امکان مکالمه و نوتیفیکیشن‌های مختلف و مقاومت در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متر مخصوص شناگران و همچنین داشتن مجموعه‌ای از واچ فیس‌ها و نرم افزارهای سلامت و ورزش و تندرسی و استفاده از مجموعه برنامه های گوگل پلی مخصوص اسمارت واچ ها اشاره کرد.

ساعت مچی هوشمند هوآوی مدل Watch 2 Concrete Grey

تلفن همراه مچی هواوی واچ 2

ساعت مچی هوشمند «هوآوی واچ ۲» (Huawei Watch 2) دارای GPS داخلی و امکان ثبت ضربان قلب است. ضربان قلب خود را زیر نظر بگیرید و مسیرهای تمرین خود را بدون تلفن دنبال کنید. با ردیاب علمی HUAWEI TruSleep مراحل خواب سبک، عمیق و نیمه خواب را ردیابی می‌کند تا استراحتی کاملاً آسوده داشته باشید.

مانند یک مربی تمرین دهنده، داده‌های واقع گرایانه را از نرم افزارهایی مانند VO2 MAX در اختیار داشته باشید. NFC و دستیار صوتی گوگل برای پرداخت و کنترل همه چیز در اختیار شما است. موزیک‌ها را دانلود کنید و به آن‌ها با پلیر Google music player گوش دهید.

شما می‌توانید مصرف باتری را بهینه سازی کنید تا از این ساعت هوشمند بهترین بهره را ببرید. استفاده از شیشه‌ی Gorilla Glass و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هم از جمله قابلیت‌هایی است که نشان از کیفیت و ماندگاری بالای این ساعت هوشمند اسپرت و ورزشی دارد.

 ساعت مچی هوشمند گارمین مدل vivo active 3 music

ساعت مچی هوشمند گارمین موزیک

ساعت هوشمند مچی موقعیت یاب، مسیریاب و با کیفیت گارمین، همراه با تکنولوژی سنجش ضربان قلب از روی مچ دست و قابلیت استفاده در چندین ورزش و همچنین قابلیت انتقال نقشه توپوگرافی منطقه بر روی ساعت، پیش روی شما است. این ساعت موبایلی، به واسطه طراحی محکم که حاصل استفاده از استیل ضد زنگ در دکمه‌ها و زیر ساعت و رویه فوقانی آن است، می‌تواند طول عمر بالایی داشته باشد.

با فشار دکمه‌های کناری، ویجت‌هایی برای نمایش آمار فعالیت‌های شما نشان داده می‌شود. این تلفن همراه مچی، دارای قابلیت اتصال و شامل اعلانات هوشمند و ارسال فایل به گارمین کانکت (شبکه مجازی فیتنس) و همچنین شخصی سازی ساعت به کمک نمایشگر ساعت و دریافت اپلیکیشن‌های سازگار با این ساعت هوشمند توسط فروشگاه اپلیکیشن Connect IQ است.

این ساعت مچی موبایلی با نمایشگر ساعت جذاب، از رزولوشن ۲۴۰×۲۴۰ استفاده می‌کند که حتی در زیر نور آفتاب نیز قابل دیدن است. عمر باطری آن نیز بسیار بالا است که تا ۷ روز دوام می‌آورد! البته استفاده از GPS و گوش دادن به موسیقی، عمر باطری را به ۵ ساعت کاهش می‌دهد.

پیشنهاد: معرفی بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایتی

تفاوت عمده این ساعت هوشمند گارمین با دیگر محصولات این شرکت، فضا برای ذخیره موسیقی است و این مدل برای همین کار طراحی شده است. vívoactive 3 Music حافظه کافی برای ذخیره ۵۰۰ موسیقی را در خود دارد. این موزیک‌ها نیز از طریق Garmin Express به راحتی قابل دانلود هستند.

وقتی که آهنگ شما دانلود شد، بدون استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید به آن گوش دهید. فقط یک هدفون بلوتوثی را به آن متصل کنید و از گوش کردن به موسیقی لذت ببرید. اگر بیش‌تر کار شما با استریم است، می‌توانید چند اپلیکیشن پرطرفدار مدیا را نیز دانلود کنید.

ساعت مچی هوشمند کودک Vtech Kidizoom

خرید ساعت هوشمند کودک وی تک

این ساعت هوشمند به کودکان اجازه می‌دهد تا فیلم و عکس بگیرند و بازی کنند و زمان را بگویند. این ساعت مچی موبایلی با کیفیت، شامل ۵۵ نمایشگر ساعت دیجیتال و آنالوگ است که به کودکان کمک می‌کند تا گفتن زمان را یاد بگیرند.

ساعت مچی هوشمند کودک Vtech دارای دو دوربین است که به فرزند شما امکان می‌دهد فیلم و عکس بگیرد و فیلم‌های گرفته شده را می‌توان در برنامه Silly Me شخصی سازی کرد و به صورت ساعت‌های جدید تبدیل کرد. همچنین شامل یک سنسور حرکت برای چالش‌های بازی فعال، گام شمار و جلوه‌های صوتی سرگرم کننده است.

این ساعت از مجموعه‌ای از بازی‌ها از جمله Monster Detector تشکیل شده است که از دوربین و واقعیت افزوده برای کمک به بچه‌ها در یافتن و گرفتن هیولا در دنیای واقعی استفاده می‌کند. کودکان همچنین می‌توانند از سنسور حرکت ساعت برای چالش‌های بازی فعال یا برای ردیابی مراحل استفاده کنند. ساعت هوشمند Vtech مدل KidiZoom یک ساعت مچی چند منظوره عالی مانند ساعت بزرگسالان است؛ ولی با طراحی خاص خود مناسب بچه‌ها و کودکان تولید شده است.

با استفاده از کابل Micro-USB، بارگذاری عکس و فیلم را انجام دهید و باتری را شارژ کنید. همچنین قادر خواهید بود محتوای اضافی رایگان مانند بازی‌ها و زمینه‌های ساعت را از Learning LodgeR دریافت کنید.

ساعتی با استانداردهای نظامی Casio Pro Trek Smart WSD-F20

خرید ساعت مچی هوشمند کاسیو

ساعت مچی موبایلی پروترک اسمارت کاسیو – CASIO WSD-F20 Protrek Smart یک ساعت هوشمند و مجهز به سیستم عامل اندروید ویر است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های قابل توجهی دارد. ساعتی مستحکم و اسپرت که در طرح و رنگ‌های متنوع و البته تعداد محدود به بازار عرضه شده است.

  • سیستم عامل Android wear 2.0
  • GPS، ضدآب تا ۵۰ متر، دوام mil-standard 810 g
  • ۸mm باریک تر از نسل اول
  • قطب نمای دیجیتال، ارتفاع سنج، فشار سنج، ردیاب، دو لایه ساختار ال سی دی، casio moment setter، میکروفون
  • Quartz Movement
  • Case Diameter: 61.7mm
  • تا ۲۵ ساعت عمر باتری بر روی GPS و تا ۱ ماه بر روی حالت Timepiece
  • اتصال به تلفن همراه به وسیله بلوتوث یا وای فای
  • مناسب برای پیاده روی، پارو زنی، دوچرخه سواری و ماهیگیری

مچ بند هوشمند چیست؟

مچ بند هوشمند یکی از جذاب‌ترین وسایل الکترونیکی و دیجیتال است که این روزها افراد زیادی برای سنجش میزان فعالیت و کالری مصرفی روزانه خود از آن استفاده می کنند. این مچ بندها بسیار ساده و سبک بوده و شما می‌توانید به راحتی در تمام طول روز و در حین فعالیت‌های روتین خود از آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید میزان انرژی مصرفی و فعالیت خود را در هر روز بدانید. در صورتی که برای خرید این وسیله دیجیتال به فروشگاه بروید با حجم بالایی از برند و مارک و انواع مچ بندهای هوشمند مواجه می‌شوید که انتخاب را برایتان سخت می‌کند. در این بخش ما قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین مچ بندهای هوشمند بازار تا سال 2020 آشنا کنیم.

مچ بندهای هوشمند چه کارهایی انجام می‌دهند؟

قبل از معرفی بهترین مچ بندهای هوشمند در بازار، بهتر است بدانیم این دستگاه‌های دیجیتال توانایی انجام چه کارهایی داشته و سپس با مقایسه آن‌ها بتوانیم بهترین مچ بندهای هوشمند را انتخاب کنیم. مچ بندهای هوشمند در حالت کلی می‌توانند میزان مسافت پیموده شده شما در طول روز، تعداد پله‌هایی که بالا یا پایین رفته‌اید و گام‌هایی که برداشته‌اید را شمرده و به شما اعلام کنند.

بسیاری از بهترین مچ بندهای هوشمند همچنین توانایی سنجش میزان کالری سوزانده شده در روز و اندازه گیری ضربان قلب شما را دارند. در صورتی که شما ورزشکار حرفه‌ای هستید و این دو فاکتور برایتان مهم است؛ بسیاری از مچ بندهای هوشمند اندازه گیری این دو فاکتور را در طول روز برایتان انجام می‌دهند. بعضی دیگر از مچ بندهای هوشمند، قابلیت سنجش موقعیت مکانی یا GPS را داشته و در هر زمان مکانی را که قرار گرفته‌اید و فراز و نشیب‌ها را نشان می‌دهند.

تفاوت ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند

ساعت‌های هوشمند صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و وضوح بیش‌تری دارند؛ درحالی‌که مچ‌بندهای هوشمند از وضوح کمتر و صفحه‌نمایش کوچک‌تر و باریک‌تری بهره می‌برند. همچنین ساعت‌های هوشمند سیستم‌عامل پیچیده‌ای دارند؛ درحالی‌که مچ بندهای هوشمند از سیستم‌عامل نسبتاً سبک و ساده‌ای استفاده می‌کنند.

ساعت هوشمند به‌عنوان بخشی اضافه‌شده از گوشی هوشمندتان است که به شما امکان می‌دهد اعلان‌هایی مانند پیام‌های متنی و ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در میان سایر ویژگی‌های سلامت‌محور مانند ردیابی خواب، شمارش گام‌ها و… را بررسی کنید. همچنین، ساعت هوشمند به شما اجازه‌ی پاسخ‌دادن و رد تماس تلفنی را می‌دهد. در مقابل، مچ‌بند هوشمند بخشی از گوشی شما نیست؛ بلکه پوشیدنی‌ای مکمل است که داده‌ها را به گوشی شما باز می‌گرداند. به‌عبارت‌دیگر، بیشتر برای تناسب اندام و سلامتی استفاده می‌شود.

مچ بند هوشمند بخریم یا ساعت مچی هوشمند؟

اگر اهل سلامتی و تناسب‌اندام هستید و قیمت نیز برای شما مهم است، احتمالاً مچ‌بند هوشمند رضایت شما را جلب خواهد کرد. اما اگر محصولی می‌خواهید که به‌عنوان بخشی از گوشی شما عمل کند و اجازه دهد تا اعلان‌ها را ردیابی کنید و به تماس‌ها پاسخ دهید، ساعت هوشمند انتخاب مناسبی برای شما است.

البته ساعت هوشمند طیف وسیعی از ویژگی‌های ردیابی تناسب‌اندام را نیز ارائه می‌دهد و به‌ همان اندازه‌ی مچ‌بند هوشمند کارآمد عمل می‌کند. همچنین مچ‌بندها نیز تا حد زیادی اعلان و نوتیفیکیشن‌های موبایل را دریافت می‌کنند. بنابراین هر دو بسیار به هم نزدیک شده‌اند و بیشتر فاکتور قیمت و اندازه‌ی صفحه نمایش در انتخاب آنها دخیل خواهد بود.

معرفی بهترین مچ بند های هوشمند تا 2020

مچ بندهای هوشمند در بازار در برندهای مختلف، با ویژگی‌ها و قیمت‌های متنوع موجود هستند. این که شما کدام مچ بند را انتخاب کنید به این بستگی دارد که دقیقاً از مچ بند هوشمند چه چیزی می‌خواهید و تا چه مقدار برای خرید آن هزینه خواهید کرد. در این بخش ما به شما بهترین مچ بندهای هوشمند را در رنج‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم تا با هر میزان هزینه بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

به دلیل قدیمی بودن لیست این صفحه که مربوط به سال 2020 است، ممکن است برخی از مچ‌بندهای این مطلب، در بازار موجود نباشند. پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر، جدیدترین نمونه های مچ بند هوشمند را ببینید:

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit

قیمت سامسونگ گلکسی فیت

مچ بند هوشمند گلکسی فیت سامسونگ سبک و راحت است و با داشتن صفحه نمایش AMOLED با کیفیتی بالا تمام اطلاعات مورد نیازتان را به شما نمایش می‌دهد. تهیه شده از مواد با کیفیت و سبک که به شما کمک می‌کند تمرینات ورزشی خود را با چالشی بیشتر انجام دهید. با دوام باتری بالای این مچ بند، نگران چیزی نخواهید بود و می‌توانید تمرینات خود را ادامه دهید. مطابق با استانداردهای نظامی و ضد آب و گرد و غبار است. همه چیز از قلب‌تان شروع می‌شود، ضربان قلب‌تان را ثبت می‌کند و در صورت تنظیم، به هنگام بالا رفتن ضربان‌تان اخطار می‌دهد.

Galaxy Fit فراتر از یک گزارشگیر تناسب اندام است و می‌تواند پیام‌های شما را در صورت یکی شدن با گوشی هوشمندتان جواب دهد. این مچ بند الکترونیکی، ۶ حرکت را به طور خودکار رصد می‌کند تا تمرکز شما بر روی تمرینات باشد. شخصی سازی ۱۰ حرکت از ۹۰ حرکت موجود در سامسونگ هلث Samsung Health و ثبت حرکت مورد علاقه برای شروع سریع نیز از قابلیت‌های آن است.

در صورتی که به دنبال خرید یکی از بهترین مچ بندهای هوشمند با قیمت مناسب هستید، این مدل از برند سامسونگ بدون شک انتخابی بسیار مناسب و عالی است. این مچ بند هوشمند صفحه نمایشی مستطیلی با اندازه ۰٫۹۵ اینچ با قابلیت استفاده لمسی دارد. شکل ظاهری این مچ بند زیبا و شیک به گونه‌ای است که می‌توانید به راحتی آن را با لباس‌های مختلف رسمی و اسپرت ست کرده و خوش پوش‌تر از همیشه شوید.

پیشنهاد: اسپیکر بلوتوث ضد آب JBL 6 با کیفیت پخش صدای عجیب و غریب

از دیگر ویژگی‌های عالی و بسیار پر کاربرد این مچ بند، مقاومت آن در برابر آب است. شرکت سامسونگ ادعا کرده است که شما می‌توانید از این مچ بند در استخر و حوضچه‌هایی تا عمق ۵۰ متر شنا کرده و هیچ نگرانی بابت خراب شدن دستگاه نداشته باشید. این مچ بند هوشمند با سیستم‌های عامل مختلف سازگاری داشته و شما می‌توانید به راحتی آن را به تلفن‌های همراه مختلف اندروید با نسخه ۵ به بالا، گوشی‌های اپل iPhone 7 و بالاتر و دستگاه‌هایی با سیستم عامل iOS 10.0 و غیره وصل کنید.

بعد از اتصال این مچ بند هوشمند با تلفن همراه، می‌توانید اعلان تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، اعلان شبکه‌های اجتماعی، وضعیت خواب و غیره را روی صفحه نمایش مچ بند دیده و پیام‌ها و تماس‌های مهم خود را از دست ندهید. این مچ بند علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، دارای حسگر شتاب سنج، ضربان قلب و ژیروسکوپ است و می‌توانید از آن برای سنجش میزان فعالیت و شرایط بدنی در کارهای روزمره و یا فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های این مچ بند به عنوان یکی از بهترین مچ بندهای هوشمند موجود در بازار، قابلیت شارژ بی‌سیم آن از طریق NFC است و شما می‌توانید به راحتی بدون نیاز به کابل نیز باطری ۱۲۰ میلی آمپری آن را شارژ کنید.

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit E

سامسونگ گلکسی فیت ای مچ بند الکترونیکی

یکی دیگر از بهترین مچ بندهای هوشمند موجود در بازار از برند سامسونگ، مدل Galaxy Fit E است. این مچ بند هوشمند صفحه نمایش بیضی شکل و بسیار زیبایی داشته و اندازه آن ۰٫۷۴ اینچ است. جنس بند این مچ بند هوشمند سیلیکونی بوده و هیچ گونه حساسیتی روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

کاربری این مچ بند، ورزشی و روزمره است و شما می‌توانید از آن برای سنجش میزان فعالیت خود به صورت روزمره و یا فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید. در واقع این مچ بند مانند دیگر مچ بندهای هوشمند می‌تواند ضربان قلب، گام‌ها و مسافت‌های پیموده شده، پله‌های بالا یا پایین رفته، ساعت خواب، کالری مصرفی و غیره را اندازه گیری کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مچ بند مقاومت در شرایط مختلف است. این مچ بند در برابر ضربه، آب و گرد و غبار مقاوم است و شما می‌توانید از آن حتی برای اندازه گیری فعالیت ورزشی خود در حین شنا نیز استفاده کنید. این مچ بند همچنین در برابر ضربه نیز مقاوم بوده و حتی اگر دستبند از دست‌تان بیفتد مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

برای اتصال به این مچ بند هوشمند می‌توانید از بلوتوث استفاده کنید. بعد از اتصال به گوشی همراه، همانند دیگر گجت‌های پوشیدنی می‌توانید اعلان پیام‌ها و تماس‌های خود را روی صفحه نمایش مچ بند خود ببینید و به این ترتیب هیچ تماس مهمی را از دست ندهید.

مچ بند هوشمند فیت بیت مدل versa

مچ بند هوشمند پوشیدنی فیت بیت مدل ورسا

مچ بند هوشمند فیت بیت ورسا دوام باتری ۴ روزه دارد؛ در حالی که تنها طی دو ساعت، از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد. به لطف حداکثر میزان روشنایی نمایشگر هزار نیتس آن، در بدترین شرایط و زیر نور مستقیم آفتاب نیز خواهید توانست محتواهای صفحه نمایش را به طور کاملاً واضح مشاهده کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم فیت بیت ورسا برای افراد ماجراجو، امکان جلوگیری از نفوذ آب است؛ به صورتی که شناگران می‌‌توانند حین در دست داشتن ساعت آن را تا ۵۰ متر زیر آب ببرند. در این مدل یک ردیاب ضربان قلب داخلی به کار رفته و بیش از ۱۵ حالت تمرین متفاوت وجود دارد.

با این گجت پوشیدنی می‌توان در یک نگاه، وضعیت سلامتی و تمرین خود طی هفته گذشته را ارزیابی کرد. فیت بیت ورسا از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده و نوتفیکیشن‌های‌ آن را به کاربر اعلام می‌کند. به لطف ظرفیت داخلی تعبیه شده برای خود ساعت، می‌توانند از سرویس Deezer تا ۳۰۰ فایل صوتی دریافت کنند.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

قیمت مچ بند اسمارت شیائومی می بند 4

شیائومی Mi band 4 صفحه نمایش ۰٫۹۵ اینچ و AMOLED تمام رنگی ضد خط و خش و ضربه و تمام لمسی دارد. این صفحه نمایش Mi band 4 با دارا بودن تعداد زیادی حالات و تم‌های مختلف به جذابیت‌های این مچ بند هوشمند ۲۲ گرمی افزوده است.

این مچ بند هوشمند شیائومی دارای حسگرهای ۶ محوره با طراحی خاص است که لحظه به لحظه و به صورت ۲۴ ساعته تمامی فعالیت‌های شما اعم از تحرک، خواب، میزان گام‌های طی شده، مسافت و فعالیت‌های مختلف ورزشی مانند شنا، دو، دوچرخه سواری و… را زیر نظر دارد و آن‌ها را پایش می‌کند.

به لطف این حسگرها چندین حالت ورزشی برای شما در مچبند وجود دارد که شما را در فعالیت‌های خود یاری خواهد داد. با وصل کردن این مچبند هوشمند به گوشی موبایل خود و از طریق برنامه Mi Fit قادر خواهید بود به تمامی قابلیت‌های متعدد این مچبند دسترسی پیدا کنید و نمودارهایی را جهت بهبود فعالیت‌های خود مانند خواب مشاهده کنید. اندازه گیری بسیار دقیق ضربان قلب شما نیز یکی از شاخص‌ترین امکانات این مچبند به حساب می‌رود و دستگاه در صورت تشخیص، هرگونه اختلال در کار سیستم ضربان قلب به شما هشدار خواهد داد.

مچ بند Mi band 4 به مانند سایر مچبندها از قابلیت نمایش اعلانات برنامه‌های مختلف، نمایش پیام‌ها، رد تماس و تنظیم یادآور و… بهره می‌برد و علاوه بر آن‌ها این مچبند قابلیت کنترل موسیقی را دارا است.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global یکی از بهترین مچبند های هوشمند در بازار است که فرم صفحه بیضی شکل و بسیار زیبا دارد. باتری این دستبند الکترونیکی از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت ۱۳۵ میلی آمپری است که می‌تواند در شارژ کامل تا چندین روز مورد استفاده قرار بگیرد. در این دستگاه دیجیتال از بلوتوث نسخه ۵ به کار رفته است که به کمک آن می‌توانید با سرعت بالا به دستگاه‌های مرتبط متصل شوید. این دستگاه هوشمند در مقابل گرد و غبار مقاوم بوده و می‌توانید از آن در شرایط اقلیمی مختلف استفاده کنید.

مچ بند هوشمند آنر مدل band 3 standard edition

مچبند هوشمند آنر بند 3

مچ بندهای آنر دارای انواع و مدل‌های مختلف بوده و مدل honor band3 standard edition نیز یکی از بهترین مچ بندهای هوشمند است. بارزرترین ویژگی این مچ بند هوشمند باطری بسیار قوی آن است. باطری این مچ بند از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای ظرفیت ۱۰۰ میلی آمپر است. این باطری قابلیت شارژ سریع داشته و ظرف مدت کوتاهی از صفر تا صد شارژ می‌شود. اما نکته مهم درباره این باطری طول کارکرد بسیار بالای آن است. این باتری بعد از شارژ کامل می‌تواند یک ماه کامل برای شما کار کرده و نیاز به شارژ مجدد پیدا نکند!

این مچبند هوشمند علاوه بر مشاهده اعلان‌های مختلف پیام، تماس، شبکه‌های اجتماعی، میزان کالری سوزانده شده، میزان مسافت طی شده و تعداد گام‌ها، میزان فعالیت‌های ورزشی مانند دو، دوچرخه سواری، شنا و غیره، قابلیت رد یا پاسخ تماس‌های دریافتی و تعیین اهداف روزانه نیز وجود دارد. در واقع با کمک این مچ بند می‌توانید یک برنامه ورزشی مناسب و پیوسته برای خود تعیین کرده و طبق آن پیش بروید.

مچ بند هوشمند آنر مدل honor band3 standard edition با سیستم‌های عامل مختلف اندروید ۴٫۴ و iOS 9.0 و بالاتر سازگار بوده و به دستگاه‌های هوشمند و تلفن‌های همراه مختلف به راحتی متصل می‌شود. این مچ بند هوشمند در برابر آب تا عمق ۵ متر و گرد و غبار مقاوم بوده و از آن در شرایط مختلف می‌توانید استفاده کنید. صفحه نمایش به کار رفته در این مچ بند از نوع PMOLED بوده و دارای اندازه ۰٫۹۱ اینچ و کیفیت ۱۹۳ پیکسل بر اینچ است. این مچ بند هوشمند بسیار شیک و زیبا بوده و در سه رنگ نارنجی، مشکی و آبی طراحی شده است.

مچ بند هوشمند مدل M2

مچبند و دستبند هوشمند و الکترونیکی ام 2

این دستبند هوشمند برخلاف سایر مدل‌ها ساخت برند مشهوری نیست و جزو محصولات متفرقه به شمار می‌رود؛ اما کیفیت مطلوبی دارد. این مچ بند هوشمند قابلیت اعلان تمامی تماس‌ها و پیام‌های دریافتی شما را به صورت ویبره دارد و شما را از آن‌ها مطلع می کند. صفحه نمایش این مچ بند از نوع TFT بوده و سایز آن ۰٫۴۲ اینچ است.

فرم این مچ بند هوش‌مند به شکل مستطیلی بوده و دارای دسته پلاستیکی و قفل سگکی ساده است. دسته این مچ بند با وجود پلاستیکی بودن بسیار انعطاف پذیر و نرم بوده و به راحتی روی هر مچ با هر اندازه‌ای قرار می گیرد. این دستگاه هوشمند ضربات قلب شما را در طی روز اندازه‌گیری و ثبت کرده و اگر مقدار آن از میزان استاندارد کم و یا زیاد شود، به وسیله آلارم شما را از آن مطلع می‌کند.

همانند دیگر مچ بندهای هوشمند پیشرفته، این مچبند نیز قابلیت اندازه گیری تعداد گام‌های برداشته شده، میزان کالری سوزانده شده، کیفیت خواب، میزان سکون و بی‌تحرکی را داشته و به شما کمک می‌کند که بتوانید میزان فعالیت و کالری روزانه، هفتگی و ماهیانه خود را آنالیز کرده و یک برنامه اصولی برای تناسب اندام و فعالیت روزانه خود بچینید.

این مچ بند با تمامی سیستم‌های عامل هوشمند اندروید 5 به بالا و iOS 8 به بالا سازگار بوده و شما می‌توانید آن را به تلفن‌های همراه مختلفی وصل کنید. از دیگر ویژگی‌های این مچ بند به عنوان یکی از بهترین دستبندهای هوشمند باطری لیتیوم یونی ۸۰ میلی آمپری آن است که بعد از شارژ کامل می‌توانید تا چند روز از آن استفاده کنید.

مچ بند هوشمند جک کام مدل B3

قیمت دستبند هوشمند جک کام jakcom

مچ بند هوشمند جک کام مدل B3 نیز جزو مارک‌های متفرقه بازار محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد در این مچ بند قابلیت جدا کردن صفحه نمایش آن از بدنه است. شما به راحتی می‌توانید صفحه نمایش را از دسته جدا کرده و از آن برای گوش دادن به موسیقی و یا پاسخ دادن به تماس‌های ورودیتان استفاده کنید.

فرم صفحه نمایش این مچ بند مستطیلی بوده و بدنه آن پلاستیکی است. پلاستیک به کار رفته در بدنه این مچ بند از نوع بسیار با کیفیت بوده و استفاده مداوم از آن هیچ گونه حساسیتی در شما ایجاد نمی‌کند. این مچ بند در کنار ویژگی‌های ذکر شده، قابلیت تنظیم آلارم و نمایش تاریخ و زمان را نیز دارد و می‌توانید با استفاده از آن برای انجام کارهای خود برنامه ریزی کنید.

همانند دیگر مچ‌بندهای هوشمند موجود، Jakcom B3 نیز قابلیت اندازه گیری مسافت طی شده، تعداد گام‌های برداشته شده، ضربان قلب، میزان کالری مصرفی را داشته و می‌توانید برای استفاده روزمره و فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده کنید. این دستبند هوشمند مچی صفحه نمایشی از نوع LCD دارد و کیفیت نمایش آن قابل قبول و مناسب است.

5/5 - (2 امتیاز)