معرفی بهترین لپ تاپ های برند Dell – دل 2020

انتخاب بهترین لپ تاپ دل از لیست 2020
5/5 - (2 امتیاز)

کمپانی دل شهرتی جهانی برای خود دست و پا کرده و سال‌ها است در زمینه فروش لپ تاپ جزو پرفروش ترین‌ها قرار می‌گیرد. طبیعی است که این شرکت هر سال لپ تاپ های جدیدش را به بازار عرضه کند. در لیست زیر چندین نمونه از این محصولات را به عنوان بهترین لپ تاپ های دل در سال ۲۰۲۰ به شما معرفی می‌کنیم. با شناسور همراه باشید تا پس از مقایسه محصولات این صفحه، بتوانید به انتخاب گزینه‌ای درست و به جا جهت خرید لپ تاپ دل دست پیدا کنید. اگر قصد خرید لپ تاپ دل دارید، امیدواریم خواندن مطلب زیر بتواند برای شما مفید و مثمر ثمر واقع شود و لپ تاپ خوبی را برای کار و رفع نیازهای خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید لپ تاپ اقتصادی

لپ تاپ یکی از وسایل پرکاربرد الکترونیکی است که افراد زیادی برای کارهای مختلف از آن استفاده می کنند. اغلب دانشجویان، محققین و اساتید دانشگاه از لپ تاپ برای انجام کارهای دانشگاهی و پروژه‌های پژوهشی خود استفاده می‌کنند. اینکه شما لپ تاپی با چه ویژگی‌هایی بخرید رابطه مستقیمی با کاربرد شما دارد. برای مثال در صورتی که برای پروژه‌های کاری و درسی خود نرم افزارهای سنگینی روی سیستم خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کنید، نیاز به خرید لپ تاپی با CPU قوی‌تر هستید. در حالی‌که اگر استفاده شما از لپ تاپ به دیدن فیلم یا آفیس محدود می‌شود می‌توانید لپ تاپ‌هایی با قیمت پایین‌تر و کارایی کم‌تر تهیه کنید.

در کل خرید لپتاپ امری تخصصی محسوب می‌شود؛ بنابراین بدون داشتن اطلاعات و پیش زمینه‌ی ذهنی نمی‌شود به سراغ خرید آن رفت. نگران نباشید! ما پیش از این، در یک مطلب کامل و جامع، تمام اطلاعات لازم برای خرید بهترین و مناسب‌ترین لپتاپ را در یک صفحه عرضه کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم برای تهیه یک دستگاه لپ تاپ، راهنمای خرید لپ تاپ سایت شناسور را بخوانید.

معرفی برند و مارک شرکت دل – Dell

آشنایی با کمپانی دل

کمپانی دل از نخستین استارتاپ‌های آمریکایی بود که در عصر اوج بازار تکنولوژی و فناوری پا به میدان رقابت گذاشت و تاکنون نیز اعتبار خود را در میان طرفداران تکنولوژی حفظ نموده و چندین مدل لپ تاپ فوق العاده به عنوان بهترین لپ تاپ دل (Dell) 2020 را روانه بازار کرده است.

شرکت دل شرکتی آمریکایی است که مرکز آن در راند راک تگزاس واقع شده است. این کمپانی پرآوازه درحال حاضر در زمینه‌های فروش، تعمیر، پشتیبانی و توسعه سیستم‌های کامپیوتری و خدماتی مشابه فعالیت دارد. برند Dell از نام مؤسس و بنیان ‌گذار آن یعنی مایکل دل برگرفته شده است و اکنون یکی از بزرگ ‌ترین و مشهورترین شرکت‌های دنیای تکنولوژی و فن‌آوری است.

عمده فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت دل

شرکت Dell محصولات گسترده و متنوعی از جمله کامپیوترهای شخصی، تجهیزات سخت افزاری، سرور، نرم افزارهای متعدد، سوئیچ‌های شبکه، لوازم جانبی کامپیوتری، دوربین دیجیتال، پرینتر، پخش‌ کننده‌ی موزیک و بسیاری از محصولات الکترونیکی گوناگون ساخته ‌شده توسط سایر شرکت‌ها را به ‌فروش می‌رساند. در اصل کمپانی دل، بیش از طراحی و تولید محصولات، به‌ دلیل ابداع و نوآوری‌های فراوان خود یکی از نام‌های معتبر و ماندگار در بازار تجارت الکترونیک به شمار می‌آید.

یکی از نقاط برجسته و حائز ‌توجه در تاریخ نوآوری‌های شرکت Dell در فروش لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی، آماده‌سازی آن‌ها مطابق با سفارش مشتری است. این سبک و روش فروش، تا سال‌های سال dell را به یکی از بهترین فروشنده‌های PC در جهان تبدیل کرده بود.

صاحبان این شرکت معتبر تا سال ۲۰۰۹ تنها به فروش سخت‌افزار بسنده کرده بودند تا این‌که با خرید Perot Systems به عرضه‌ی خدمات نرم افزاری و IT  نیز پرداختند. بزرگ ‌ترین فعالیت خرید و ادغام Dell در سال ۲۰۱۶ و با خرید غول جهان فناوری یعنی EMC  اتفاق افتاد. هم اکنون هولدینگ جدید شامل این دو شرکت بزرگ بوده و Dell Technologies  نام گرفته است.

شرکت Dell همواره از خود به عنوان یک شرکت بازاریابی و سخت‌افزاری نام برده است. نیروهای فروش این کمپانی، نقش فوق العاده مهم و تأثیرگذاری درموفقیت آن داشته ‌اند. آن‌ها قبل از عضویت نهایی در شرکت دل، حدود ۵ الی ۶ هفته دوره‌ی آموزشی حرفه‌ای را می‌گذارنند.

نیروهای فروش کمپانی دل علاوه ‌بر فروش و عرضه محصولات و نظرسنجی از میزان رضایت مشتریان، وظیفه‌ تبلیغات برای سایر  محصولات شرکت را برعهده داشتند. آن‌ها مشتریان خود را در شخصی سازی کردن سفارش‌های خود کمک می‌کنند. به طور مثال در سال‌های در حال پیشرفت این شرکت، پیشنهاد حافظه‌ی رم بیشتر یا مودم داخلی به مشتریان خود، همواره برای آن‌ها کارساز بود.

میزان فروش و درآمد Dell

طبق آخرین آمار ارائه‌ شده در رابطه با هولدینگ Dell، درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۸ قریب به ۷۸ میلیارد دلار تخمین زده شد که البته ضرر ۳.۷ میلیارد دلاری را نیز در پی داشت. تعداد کارکنان و پرسنل این شرکت در حال حاضر حدود ۱۳۸ هزار نفر است.

مایکل دل نیز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت مشغول به فعالیت است و برند Dell اکنون در رتبه‌ی ۹۹ ارزشمندترین برندهای رسانه‌ی فوربز جای دارد.

پیشنهاد: بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس زیر 30 میلیون تومان

معرفی بهترین لپ تاپ دل (Dell) 2020

با معرفی 10 مدل از بهترین لپ تاپ های ساخت شرکت دل با ما همراه باشید:

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل Dell INSPIRON 15-5567

لپ تاپ دل مدل 5567  سری اینسپیرون

لپ ‌تاپ های برند Dell تنوع و گستردگی فراوانی دارند. در مجموعه سری ۵۰۰۰‌ حرفه ای و نیمه حرفه ای این لپ تاپ، می‌توان از مدل ۵۵۶۷ به عنوان نمونه‌ای از بهترین لپ تاپ دل (Dell) 2020 اشاره کرد که جایگاه خوبی از دید طراحی و قابلیت‌های فنی دارد.

این لپ تاپ دارای بدنه‌ای صاف، براق‌ و صیقلی بوده و در عین حال فوق العاده زیبا و مشتری پسند ارائه شده است و در دو رنگ مشکی و خاکستری به بازار عرضه شده است. این دستگاه با آخرین متد روز دنیای تکنولوژی طراحی شده است و از آخرین پردازنده قدرتمند نسل هفتم (‌کبی لیک‌) یعنی اینتل بهره می‌گیرد.

صفحه نمایش این دستگاه مات بوده و در ابعادی حدودا ۱۵٫۶ اینچی و از نوع Full HD است. این مدل لپ تاپ Dell به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت گرافیک ATI برای انجام امور مالتی مدیا و گرافیکی فوق العاده کاربردی است. وزن این دستگاه ۲۳۰۰ گرم است. این نمونه از لپ تاپ دل را در حالت کلی می‌توان از جمله ‌لپ تاپ‌های نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای این برند معروف عنوان کرد که رضایت اکثر کاربران را به خود جلب کرده است.

سری پردازنده : Core i7

ظرفیت حافظه RAM : هشت گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

دقت صفحه نمایش : Full HD | 1920 x1080

طبقه‌بندی : باریک و سبک، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل G5 15- 5587 – A

قیمت خرید لپ تاپ دل مدل جدید 5587

سری لپ ‌تاپ‌های G که توسط شرکت دل وارد بازار رقابت جهانی شده‌اند برای گیمینگ و کارهای حرفه‌ای گرافیکی و تدوین بسیار مناسب هستند. این لپ تاپ نیز که یکی از کاندیداهای بهترین لپ تاپ دل (Dell) 2020 است با صفحه‌‌ نمایش با کیفیت خود، نمونه‌ای فوق العاده ایده‌آل برای گیمرها به شمار می‌آید که می‌توانند ساعت‌های طولانی بدون خستگی چشم به آن نگاه کنند.

نقاط قوت:

  • سخت افزارهای قوی
  • قابلیت گیمینگ حرفه ای
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • پردازنده مرکزی قدرتمند

سخت‌افزارهای فوق العاده قوی و امکانات متنوعی که در این سری از لپ تاپ‌های دل به کار رفته است، برای کاربری‌های حرفه ‌ای طراحی شده‌اند. به کارگیری تکنولوژی‌های مدرن و پردازنده قدرتمند و کارت‌های گرافیکی قوی مجزا در این سری از لپ تاپ‌های Dell، تجربه یک بازی فوق العاده هیجان انگیز را برای گیمرهای حرفه ای رقم خواهد زد. یکی از مدل‌های این سری G5 15- 5587 – A نام دارد و همان‌طورکه از نام آن آشکار است صفحه نمایش آن یک مدل ۱۵ اینچی است.

سری پردازنده : Core i7

ظرفیت حافظه RAM : شانزده گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA

دقت صفحه نمایش : Full HD | 1920 x1080

طبقه‌بندی : مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری صنعتی، کاربری عمومی

لپ تاپ ۱۱ اینچی دل مدل Inspiron 3185-A

خرید آنلاین لپ تاپ دل اینسپیرون 3185

لپ تاپ ۱۱ اینچی دل مدل Inspiron 3185-A از سری پرطرفدار لپ تاپ های دل اینسپایرون است که به عنوان نمونه‌ای از بهترین لپ تاپ دل 2020 به بازار عرضه شده است. برند Dell سال‌ها است که در تولید لپ تاپ هایی با سخت افزارها و سیستم‌های گوناگون فعالیت می‌کند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از ویژگی‌های این لپ تاپ، پشتیبانی از درگاه‌های HDMI و دارا بودن پورت نسل سوم USB است.

نقاط قوت:

  • قدرت و کیفیت بالای ساخت
  • پردازنده ی قدرتمند
  • صفحه نمایش لمسی HD Touch و استفاده از آن به شکل تبلت.

سری پردازنده : Stoney Ridge

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 500 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی، باریک و سبک، با صفحه‌نمایش لمسی، تبدیل‌پذیر

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Inspiron 5480 – B

خرید اینترنتی لپ تاپ دل اینسپایرون 5480

لپ تاپ Dell Inspiron 5480 از لپ تاپ های جدید، قدرتمند و تا حدودی کوچک گروه اینسپایرون و از سری ۵۰۰۰  شرکت بزرگ دل است. بدنه این مدل نیز بسیار براق، صاف و صیقلی است که بسیار مشتری پسند و زیبا و نازک و سبک طراحی شده است.

این لپ تاپ که محصولی دیگر از بهترین لپ تاپ های دل (Dell) است، با رنگ‌ نقره‌ای به بازار عرضه شده و خودش را در زمینه رفع نیاز و سلیقه اکثر کاربران و مدیرانی که دنبال سیستمی با وزن کم هستند، ثابت کرده است. این سیستم با جدیدترین متد روز طراحی شده و از پردازنده‌ای قدرتمند، یعنی اینتل نسل هشتم Core i5-8265U با ۶MB Cache برخوردار است. صفحه نمایش این دستگاه مات و در ابعاد ۱۴ اینچ از نوع Full HD مات و IPS بوده که جهت انجام امور و فعالیت‌های گرافیکی و مالتی مدیا کاربرد فراوان دارد.

سری پردازنده : Core i5

ظرفیت حافظه RAM : هشت گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 256 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA

دقت صفحه نمایش : Full HD | 1920 x1080

طبقه‌بندی : کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی، باریک و سبک

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Inspiron 5481 – K

خرید پستی لپ تاپ دل اینسپایرون 5481 اصل

شرکت دل با طراحی و ساخت مدل‌های دو در یک، عمده نیازهای بازرگانان، مدیران و کسانی که پیوسته در حال سفر و جابجایی هستند و به استفاده از لپ تاپ و تبلت به طور همزمان نیاز یا علاقه دارند را رفع کرده است. از جمله محصولات جدید اینسپایرون دل که در لیست بهترین لپ تاپ Dell قرار می‌گیرد، مدل ۵۴۸۱ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی، بدنه‌ای مقاوم، نازک و با وزن اندک است که نظر طرفداران و علاقه‌مندان فراوانی را به خود جلب کرده است.

صفحه نمایش این لپ تاپ به‌ شکل لمسی بوده و دارای مشخصات ۱۴inch HD (1366 x 768) LED Backlit Touch Display است و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای را دارد و به عنوان تبلت هم قابل استفاده است. دکمه یا شستی پاور در قسمت بالای کیبورد جای گرفته و در قسمت راست آن یک درگاه USB 2.0 و قفل لپ تاپ و شیار کارت خوان و در سمت دیگر آن پورت HDMI، سوکت شارژ و دو پورت USB 3.1 G1 و میکروفون و جک هدفون قرار گرفته‌اند. نکته دیگر اینکه این نسخه دارای ویندوز ۱۰ اورجینال است.

سری پردازنده : Core i5

ظرفیت حافظه RAM : هشت گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : Intel

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی، باریک و سبک، با صفحه‌نمایش لمسی، تبدیل‌پذیر

لپ تاپ ۱۳٫۳ اینچی دل مدل Latitude 3390 -A

خرید لپتاپ دل جدید مدل لاتیتود 3390

این لپ تاپ از جمله جدید ترین محصولات تخصصی و پروفشیونال کمپانی مشهور DELL است و لپ تاپی فوق العاده قدرتمند، ظریف و حرفه‌ای است. بدنه باریک، فلزی و سبک و نیمه نظامی دل مدل Latitude 3390 -A با صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی لمسی از جمله مدل‌های سری ۲in1 شرکت دل بوده که به منظور کاربری‌های مهندسی، حرفه ای، بیزینسی و تخصصی، کارایی رضایت بخشی دارد و برای افراد حرفه ای که پیوسته در سفر و یا جابه‌جایی در شرایط گوناگون آب و هوایی و استفاده طولانی مدت هستند، مناسب است.

پیشنهاد: برترین مارک فلش مموری + بهترین برند هارد اکسترنال

بدنه این لپ ‌تاپ بسیار مقاوم بوده و وزنی حدود ۱٫۶ کیلوگرم دارد و از دیدگاه طراحی و کیفیت بدنه در مقابل ضربه و فشار مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد. همچنین از تکنولوژی نوین خنک کننده دل در این لپ تاپ استفاده شده است.

نقاط قوت:

  • ·        بدنه مستحکم و مقاومت در برابر ضربه و فشار
  • ·        مناسب برای کاربردها و موقعیت های گوناگون
  • ·        استفاده از تکنولوژی های نوین ساخت

لپ تاپ ۱۱ اینچی دل مدل Inspiron 3195-A

قیمت لپ تاپ 3195 سری اینسپایرون دل

از جمله نمونه‌های میان رده و مقرون به صرفه لپ تاپ های DELL با صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی را می‌توان مدل اینسپایرون 3195 دانست که جهت استفاده و کاربری‌های سبک و متداول روزانه قابل استفاده است. پردازنده‌ای که اینسپایرون 3195 از آن برخوردار است، از سری اینتل (AMD) مدل A9-9420e Processor بوده و با سرعت پردازشی در محدوده ۱٫۸ تا ۲٫۷ GHz است.

حافظه داخلی این سیستم ۱۲۸ گیگا بایت و از نوع SSD و رم آن ۴ گیگابایت و از نوع SDRAM است که به قدرت این لپ تاپ می‌افزاید. اگر شما نیز به دنبال بهترین لپ تاپ دل (Dell) در سال 2020 که ظریف و سبک بوده و دارای قابلیت‌های صفحه نمایش لمسی و چرخش ۳۶۰ درجه ای هستید، بی‌تردید لپ تاپ Dell Inspiron 3195 می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

سری پردازنده : Stoney Ridge

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 128 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : تبدیل‌پذیر، باریک و سبک، کاربری مالتی‌مدیا، با صفحه‌نمایش لمسی، کاربری عمومی

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل Inspiron 5583 –A

فروش اینترنتی لپ تاپ Dell مدل Inspiron 5583

لپ تاپ Dell Inspiron 5583 از خانواده معروف و قدرتمند اینسپایرون کمپانی بزرگ دل است. بدنه این لپ تاپ صاف و براق است و بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده و تغییرات فراوانی با نسخه‌های قبلی خود دارد.

این لپ تاپ در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شده و توانسته است نیاز و سلیقه سیل عظیمی از کاربران را برطرف نماید. وزن این لپ تاپ ۲۱۰۰ گرم است. در این لپ تاپ شما با نرم افزار Dell Mobile Connect این امکان را خواهید داشت که مکالمه‌ای برقرار و یا متن پیامی دریافت یا ارسال نمایید. در حالت کلّی می‌توان این مدل از لپ ‌تاپ‌ دل را یک سیستم حرفه‌ای و زیبا برای برند دل و در واقع جزو بهترین لپ تاپ های این شرکت دانست که نظر و رضایت بسیاری از کاربران را جذب خود کرده است.

سری پردازنده : Core i7

ظرفیت حافظه RAM : هشت گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA

دقت صفحه نمایش : Full HD | 1920 x1080

طبقه‌بندی : کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل G3 15-3579 – W

خرید ویژه لپ تاپ دل مدل G3

سری لپ‌ تاپ‌های G شرکت Dell برای گیمرها و افراد حرفه ای در زمینه‌های گرافیکی و تدوین بسیار مناسب و کارآمد هستند. سیستم سخت ‌افزاری فوق العاده قدرتمند و امکانات فراوانی که در این سری به کار رفته و بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و قوی‌ترین مدل‌های پردازنده و کارت گرافیکی مجزا در این لپ تاپ‌ها، تجربه بازی را برای گیمرهای حرفه ای بسیار مهیج ساخته است.

صفحه‌ نمایش این لپ تاپ ابعاد دقیق ۱۵٫۶ اینچی داشته و به پنل IPS با کیفیت FULL HD در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و روکشی مات تجهیز یافته است. این صفحه ‌‌نمایش فوق العاده باکیفیت، نمونه‌ای کاربردی و ایده‌آل برای گیمرها به شمار می‌آید که می‌توانند ساعت‌ها بدون خستگی چشم به آن خیره شوند.

این لپ‌تاپ با ضخامتی تقریباً ۲۲ میلی‌متری و وزنی ۲٫۵ کیلوگرمی، اندازه‌ی کاملاً معقول و خوبی در مقایسه با رقبای خود دارد که به منظور جابه‌جایی دائمی هم بسیار مناسب است. حافظه‌ی داخلی این لپ تاپ شامل یک هارد دیسک با ظرفیت یک ترابایت است.

باتری این لپ‌تاپ نیز چهار سلولی و با گنجایش ۵۶ وات ساعت است که بنا به ادعای شرکت دل تا تقریباً ۷ ساعت روشن ‌ماندن لپ تاپ را در موقعیت وبگردی با اتصال WiFi فراهم می‌کند. در مجموع این لپ ‌تاپ برای کسانی که به گیمینگ و یا کارهای سنگین گرافیکی و مهندسی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

سری پردازنده : Core i7

ظرفیت حافظه RAM : هشت گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA

دقت صفحه نمایش : Full HD | 1920 x1080

طبقه‌بندی : کاربری صنعتی، مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی، باریک و سبک

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل XPS 7590-A

فروش پستی بهترین لپ تاپ های دل

هنگامی که نام کمپانی «دل» را می‌شنوید، کارایی و کیفیت خوب و سرسختی سیستم‌هایش به ذهنتان می‌آید. این شرکت با تنوع گسترده محصولاتش از لپ‌تاپ‌های پایین‌ رده، میان رده تا قوی ‌ترین سیستم‌ها به عنوان بهترین لپ تاپ های دل، نیاز تمامی کاربران خود را رفع می‌کند و با دقت و هوشمندی بالا در تولیداتش سرپا مانده است.

یکی از جذاب‌ترین تولیدات دل، لپ تاپ مدل XPS 15 است که به ادعای این کمپانی، کوچک ‌ترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی در دنیا است و برای نخستین بار صفحه‌ نمایشی را طراحی نموده که در آن قاب اطراف صفحه نمایش و حاشیه‌ها به کمترین مقدار خود رسیده است که در اصطلاح Borderless گفته می‌شود. نکته دیگر اینکه این سیستم با سخت‌افزار قدرتمند خود از پس هر کار و نیاز شما برآمده و به منظور مصارف اداری و فنی مهندسی بسیار مناسب است.

ابعاد و وزن این دستگاه به نوعی طراحی شده است که می‌‌توان آن را همواره و در هر موقعیتی به همراه داشت و نیازی به تهیه یک کیف جداگانه برای آن نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت آن را در کیف خود بگذارید. ابعاد مناسب و ظرافت و زیبایی همراه با دوام و استحکام بالا از جمله ویژگی‌ها و نقاط قوت بارز این لپ تاپ محسوب می‌شوند. بدنه‌ی این دستگاه از جنس آلومینیوم ماشین ‌کاری ‌شده است که هم استحکام و مقاومت لپ تاپ را بالا می‌برد و هم موجب زیبایی و صاف و براق بودن بدنه آن می‌شود. این دستگاه در دو رنگ نقره‌ای و رزگلد عرضه شده است.

سری پردازنده : Core i7

ظرفیت حافظه RAM : شانزده گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 256 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA

دقت صفحه نمایش : UHD | 3840×2160

طبقه‌بندی : مخصوص بازی، باریک و سبک، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

بهترین لپ تاپ های زیر 5 میلیون تومان از مارک و برندهای مختلف

در بخش بالا صرفاً به بررسی مدل‌های بسیار تاپ و با کیفیت Dell پرداختیم که عموماً گران قیمت نیز محسوب می‌شوند. اما همه افراد به لپ تاپ‌هایی با قدرت پردازشی و گرافیکی بالا نیاز ندارند. لپ تاپ های موجود در بازار با توجه به برند و کارایی که دارند از ۳ میلیون به بالا قیمت دارند که شما می‌توانید بهترین لپ تاپ متناسب با نیاز و هزینه خود تهیه کنید.

در این بخش قصد داریم بهترین لپ تاپ های زیر ۵ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. بهتر است قبل از خرید مشخص کنید که از لپ تاپ خود چه خواسته‌هایی دارید تا بتوانید بهترین مدل را با بهترین قیمت برای استفاده خود تهیه کنید.

پیشنهاد: بهترین لنز دوربین دیجیتال 2020

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Vivo Book X540YA-B

خرید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک از اینترنت

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل Vivo Book X540YA-B بدون شک یکی از بهترین لپ تاپ های زیر ۵ میلیون تومان است که کیفیت بالا و کاربری آن باعث شده است طرفداران زیادی به دست آورد. این لپ تاپ دارای وزن نسبتاً مناسب ۲ کیلوگرمی است که جابجایی آن را بسیار راحت می‌کند. علاوه بر داشتن صفحه مات در مانیتور این لپ تاپ از تکنولوژی‌های مخصوص محافظ چشم مانند Eye Care و Splendid استفاده شده است تا استفاده طولانی مدت از لپ تاپ نیز چشم را اذیت نکند.

یکی از ویژگی‌های این لپ تاپ تنوع رابط های پر سرعت آن است که علاوه بر USB.2، USB.3، LAN، VGA یک پورت جدید USB Type-c Gen 1 نیز در آن استفاده شده است که به ندرت در لپ تاپ های میان رده به کار می‌رود. باتری این لپ تاپ از نوع لیتیومی و سه سلولی بوده که می‌تواند تا بیش از ۵ ساعت بدون وصل به برق لپ تاپ را روشن نگه دارد. پردازشگر گرافیکی مناسب، ۵۰۰ گیگا بایت حافظه داخلی و ۴ گیگا بایت حافظه رم از دیگر خصوصیات این لپ تاپ است.

سری پردازنده : Carrizo

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 500 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

دقت صفحه نمایش : Full HD | 1920 x1080

طبقه‌بندی : کاربری عمومی

ابعاد : ۲۷٫۲ × ۲۵۱٫۵ × ۳۸۱٫۴ میلی‌متر
وزن : ۲٫۰ کیلوگرم

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad- 330 E

لپ تاپ لنوو مدل آیدیا پد 330 ای

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های زیر ۵ میلیون تومان، لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad- 330 E است که برای استفاده عمومی و روزمره بسیار مناسب است. قدرت نرم افزاری این لپ تاپ به قدری است که علاوه بر استفاده ساده، می‌توانید نرم افزارهای تخصصی نه چندان سنگین را روی آن نصب کرده و با سرعت قابل قبولی از آن استفاده کنید. باتری این لپ تاپ نیز دو سلولی و ۳۰ وات بر ساعت است که می‌توانید از صد تا صفر حدود ۶ ساعت از آن استفاده کنید. این لپ تاپ ۲۲۰۰ گرم وزن داشته که جابجایی آن را برای شما نسبتاً ساده کرده است.

اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ و کیفیت آن اچ‌دی است و می‌تواند لذت تماشای فیلم را به شما هدیه کند. تاچ پد به کار رفته در این لپ تاپ مجهز به کلیک‌های جداگانه بوده که از دقت بالایی نیز برخوردار است. ۴ گیگا بایت رم، ۱ ترابایت حافظه داخلی و پردازنده مرکزی Celeron N4000 از ویژگی‌های دیگر قابل اشاره در آیدیا پد 330 ای لنوو است.

سری پردازنده : Celeron

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : Intel

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : باریک و سبک، کاربری عمومی

ابعاد : ۲۲٫۹ × ۲۶۰ × ۳۷۸ میلی‌متر
وزن : ۲٫۲ کیلوگرم

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل inspiron 3552- B

لپ تاپ دل ایسپیرون 3552

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل inspiron 3552- B توانسته است تا حدود ۸۰ درصد رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد. یکی از ویژگی‌های این لپ تاپ بدنه تمام پلاستیک با کیفیت و مشکی آن است که ظاهر آن را بسیار شیک کرده و از طرف دیگر وزن آن تا حدود ۲٫۱۴ کیلوگرم کاهش داده است. پردازنده این لپ تاپ از نوع اینتل بوده و می‌تواند علاوه بر استفاده‌های عمومی، نرم افزارهای تخصصی سبک را نیز با سرعت مطلوب اجرا کند.

این لپ تاپ دارای تنوع زیادی در پورت‌های اتصالی خود بوده و دو پورت USB.2 و یک پورت USB.3، یک پورت HDMI و یک پورت کارت خوان در آن تعبیه شده است. البته این لپ تاپ فاقد پورت های VGA و LAN است. صفحه نمایش این لپ تاپ نیز بزرگ و ۱۵٫۶ اینچی بوده که دارای وضوح HD، پنل TFT و روکش براق است. باتری به کار رفته در آن ۴ سلولی و ۴۰ وات بر ساعت است که قابلیت استفاده مداوم تا بیش از ۶ ساعت را دارد. پردازشگر گرافیکی آن‌بُرد اینتل، ۴ گیگا بایت رم، ۵۰۰ گیگا بایت حافظه داخلی و پردازنده مرکزی Celeron N3060 این لپ تاپ را نیز در شمار بهترین لپ تاپ های زیر ۵ میلیون تومان قرار داده است.

سری پردازنده : Celeron

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 500 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : Intel

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : کاربری عمومی

ابعاد : ۲۱٫۷ × ۲۶۰ × ۳۸۰ میلی‌متر
وزن : ۲٫۱۴ کیلوگرم

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل ideapad 330- B

لپ تاپ lenovo لنوو آیدیا پد 330 بی

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های زیر ۵ میلیون تومان، لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل ideapad 330- B که توانسته است حدود ۸۵ درصد رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد. ظاهر این لپ تاپ ساده و در عین حال شیک بوده و لکه و اثر انگشت کمتر روی آن باقی می‌ماند. صفحه نمایش آن ۱۵٫۶ اینچی با کیفیت HD بوده و روکش مات آن باعث می‌شود هنگام کار با آن چشمانتان چندان خسته نشود. علاوه بر پورت‌های USB.2 و USB.3 در این لپ تاپ، یکی از پورت‌های نسل جدید یعنی USB Type c به کار رفته است که سرعت انتقال را در آن تا حد زیادی افزایش داده است.

پردازنده مرکزی سه هسته ای ۲٫۴ گیگا هرتزی یکی از مزیت‌های این لپ تاپ محسوب شده که به شما کمک می‌کند علاوه بر کارهای روزانه نرم افزارهای خاصی نیز روی آن نصب کنید. باتری این لپ تاپ دو هسته ای، از نوع لیتیومی و دارای ظرفیت ۳۰ وات بر ساعت است که به شما این امکان را می‌دهد که حدود ۶ ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنید.

سری پردازنده : Core i3

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : یک ترابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : Intel

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : باریک و سبک، کاربری عمومی

ابعاد : ۲۲٫۹ × ۲۶۰ × ۳۷۸ میلی‌متر
وزن : ۲٫۲ کیلوگرم

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Aspire A315-21G-47PW

لپ تاپ ایسر اسپایر آ 315

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Aspire A315-21G-47PW از سری اسپایر حدود ۸۰ درصد از خریداران را از خود راضی نگه داشته است. پردازنده مرکزی این لپ تاپ از نوع دو هسته ای بوده و در فرکانس‌های بین ۲٫۲ تا ۲٫۴۵ کار می‌کند. این پردازشگر می‌تواند تمام استفاده‌های روزمره و عمومی را با سرعت نسبتاً خوبی انجام دهد. پردازشگر گرافیکی این لپ تاپ مدل Radeon 520 بوده و باعث می‌شود بتوانید فیلم‌ها و بسیاری از بازی‌های کامپیوتری معمولی را با کیفیت بالا ببینید.

پیشنهاد: آشنایی با اسپیکر بلوتوث شگفت انگیز JBL 6

وجود پورت‌های USB.2 و USB.3 و HDMI نیز باعث می‌شود بتوانید همزمان وسایل جانبی متنوعی به سیستم خود وصل کنید. باتری این مدل لپ تاپ دو سلولی و از نوع لیتیوم پلیمری است که می‌تواند حدود ۶ ساعت برای شما کار کند. ابعاد و وزن مناسب، ۵۰۰ گیگا بایت حافظه داخلی، ۴ گیگا بایت حافظه رم و ظاهری بسیار شیک و زیبا این لپ تاپ را نیز در شمار بهترین لپ تاپ های زیر ۵ میلیون تومان قرار داده است که می‌توانید به صورت اینترنتی برای استفاده روزانه آن را تهیه کنید.

سری پردازنده : Dual Core

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 500 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

ابعاد : ۲۱٫۶ × ۲۵۹ × ۳۸۱٫۶ میلی‌متر
وزن : ۲٫۱ کیلوگرم

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310-R

خرید لپ تاپ lenovo از سری ideapad

در معرفی آخرین مدل از بهترین لپ تاپ های زیر ۵ میلیون تومان به لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310-R می‌رسیم که بدون شک یکی از پر کاربردترین لپ تاپ ها با قیمتی مناسب است. پردازنده مرکزی به کار رفته در این لپ تاپ از نسل ششم شرکت اینتل بهره برده و با داشتن فرکانس کاری ۲٫۱ گیگا هرتز سرعت عملکرد قابل قبولی دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ نیز ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن HD است که صفحه مات آن باعث شده است انعکاس نور حین کار کردن با آن به چشم خیلی فشار وارد نکند.

از ویژگی‌های دیگر این لپ‌تاپ، وجود درایور نوری، وب کم یک مگا پیکسلی با رزولوشن خوب و بلندگوهای قوی است. باتری به کار رفته در این لپ تاپ ۴ سلولی بوده و می‌تواند بیش از ۶ ساعت روشن بماند. پردازنده گرافیکی آن‌بورد و با کیفیت، رم ۴ گیگا بایتی از نوع DDR3، ظاهری زیبا و متفاوت، وزن و ابعاد مناسب و ۵۰۰ گیگا بایت حافظه داخلی را نیز به قابلیت‌های این لپ تاپ لنوو اضافه کنید.

سری پردازنده : Pentium

ظرفیت حافظه RAM : چهار گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی : 500 گیگابایت

سازنده پردازنده گرافیکی : Intel

دقت صفحه نمایش : HD | 1366×768

طبقه‌بندی : کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی

ابعاد : ۲۲٫۹ × ۲۶۰ × ۳۷۹ میلی‌متر
وزن : ۲٫۱ کیلوگرم

5/5 - (2 امتیاز)