10 مدل از بهترین و ارزان ترین ماشین های اصلاح صورت

بررسی بهترین و ارزان ترین ماشین اصلاح صورت و ریش تراش آقایان
4/5 - (3 امتیاز)

استفاده از ماشین اصلاح و یا ریش تراش، در مجموع نسبت به تیغ و ژیلت، روش بهتر و کاربردی‌تری به شمار می‌رود و برای سلامت پوست نیز مضرات کمتری دارد. بسیاری از آقایان تصمیم به خرید ابزار اصلاح صورت و ریش می‌گیرند؛ اما انتخاب بهترین ماشین ریش تراش و اصلاح صورت، در بین طیف گسترده‌ای از مدل‌های موجود در بازار کار چندان آسانی نیست.

ماشین‌های اصلاح صورت و ریش تراش‌های برقی، ویژگی‌ها و خصوصیات مختلفی از جمله تعداد سر تراش‌های متعدد، سرهای خنک‌کننده، سنسورهای مختلف اصلاح و… دارند. برای خرید این نوع دستگاه، قبل از هر چیزی باید نیازهای خود را ارزیابی کنید. مثلاً باید ببینید چند بار در ماه از ریش تراش استفاده می‌کنید یا این‌که قابلیت حمل و جابه‌جایی آن برای شما اهمیت دارد یا خیر و… بنابراین برای این که یک خرید بدون نقص داشته باشید، بهتر است نیازهای خود را در کنار ویژگی‌های هر یک از دستگاه‌های اصلاح قرار دهید و با سبک سنگین کردن موارد مختلف، نسبت به خرید محصول اقدام کنید.

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح صورت

پیش از این که به خرید ماشین موزن و ریش تراش برقی اقدام کنید، بد نیست راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت را در سایت شناسور مطالعه کنید تا با دید بازتری بتوانید انتخاب و مقایسه بین محصولات مختلف را انجام دهید.

پیشنهاد: بررسی بهترین عطر و ادکلن های مردانه

ارزان ترین ماشین های اصلاح صورت

بعضی از مدل های ریش تراش برقی، قیمت ارزان و مناسب‌تری دارند. در این بخش، 5 مدل از ارزان ترین ماشین های اصلاح صورت را که کیفیت خوبی نیز داشته باشند، معرفی می‌کنیم. به ترتیب از اول تا پنجم، قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد. اولین مدل ارزان ترین و مدل پنجم بیش‌ترین قیمت را در این دسته دارد.

ماشین اصلاح موی صورت جیمی مدل GM-595

ماشین اصلاح صورت چند کاره جیمی ارزان

ماشین اصلاح صورت «جیمی» مدل (GM-595) ارزان ترین ماشین ریش تراش و اصلاح صورت در این صفحه محسوب می‌شود. عرضه یک ماشین اصلاح صورت چند کاره با این قیمت، بسیار عجیب به نظر می‌رسد. در صورتی که فقط چند کیلوگرم میوه بخرید یا یکی دو فنجان قهوه در کافه مصرف کنید، معادل با خرید این ماشین سه کاره است!

این ماشین اصلاح جزو سری حرفه‌ای خانواده‌ی جیمی است و دارای سه سری مختلف است و برای کسانی که موهای صورت خود را در حد شماره‌ی صفر اصلاح می‌کنند مناسب خواهد بود. این ماشین اصلاح به یک خط زن و یک سَری اصلاح موی بینی (موزن بینی) نیز مجهز شده است. خط زن بیشتر برای مرتب کردن خط ریش یا قسمت‌های دیگر موهای صورت کاربرد دارد.

جیمی مدل GM-595 کیفیت ساخت قابل قبولی دارد؛ ظاهر آن نیز زیبا و خوش دست است؛ از نظر کارکرد نیز همه‌ی سَری‌های آن به درستی کار می‌کنند؛ اما مسئله در ماندگاری آن است. از چنین ریش تراشی با این قیمت، شاید نباید انتظار کارکرد چند ساله و طول عمر خیلی بالا داشت. اما در مجموع بسیار مقرون به صرفه است و واقعاً نسبت به قیمت آن ارزش خرید بالایی دارد.

این ریش تراش خوش قیمت، ظرف مدت ۴۸۰ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود و پس از آن می‌توان ۶۰ دقیقه از آن استفاده کرد. (تقریباً دو تا سه بار اصلاح) بدیهی است که این ریش تراش را نمی‌توان در آب شست و صرفاً سری‌های آن در حالت جدا از برق، قابل شست‌وشو و تمیز کردن هستند. اگر ریش شما کوتاه باشد این دستگاه می‌تواند در حد نزدیک به صفر، صورت را اصلاح کند و حتی موهای زیر گردن را نیز بردارد.

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب: خیر
  • مدت زمان شارژ: 480 دقیقه
  • مدت زمان کارکرد: ۶۰ دقیقه
  • اندازه اصلاح: 9-0
  • اقلام همراه: سه عدد سری مختلف و شانه، برس تمیز کننده، روغن

75 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5017

ماشین اصلاح صورت و سر کیمی ارزان

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017 نیز جزو ارزان قیمت ترین ماشین های اصلاح صورت است. این محصول نسبت به محصول اول معرفی شده، برای اصلاح مو و بدن قدرت بیش‌تری دارد و صرفاً برای اصلاح صورت نیست. همان‌طور که در تصویر می‌بینید از نظر ظاهری نیز زیبا و ارگونومیک به نظر می‌رسد و به خاطر وزن کمی که دارد دست را خسته نمی‌کند.

به طور کلی، این ماشین اصلاح (کیمی) و ماشین نمونه‌ی اول (جیمی) برای افرادی مناسب هستند که قصد ندارند هزینه‌ی بالایی برای خرید ریش تراش و اصلاح پرداخت کنند و از طرفی در صورت خرابی یا گم شدن در سفر، نگران از دست رفتن پول زیاد پرداختی نیستند. مثلاً یک دانشجو یا یک سرباز که در خوابگاه یا استراحتگاه پادگان، به هر دلیل نمی‌تواند از ماشین اصلاح گران قیمت استفاده کند، خرید این محصولات برای او گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. البته این جمله به معنای مناسب نبودن این دو دستگاه برای سایر افراد نیست.

ماشین اصلاح صورت و موی سر کیمی مدل KM-5017 دارای قدرت خوبی است و علی‌رغم ظاهر کوچک و قیمت کم، قابلیت اصلاح سر و صورت و بدن را دارا است. این محصول همراه با ۴ عدد شانه مجزا ارائه شده که جداگانه روی تیغه به صورت کشویی نصب می‌شوند به شما این امکان را می‌دهند که اصلاحی یکدست را متناسب با اندازه شانه انتخاب شده (3، 6، 9 و 12 میلی متر) را تجربه کنید.

این ماشین ریش تراش حتی می‌تواند برای اصلاح موی کودکان هم مورد استفاده قرار گیرد؛ چون حساسیتی روی پوست و مو ایجاد نمی‌کند. در ضمن بیشتر برای افرادی مناسب است که ته ریش دارند و قصد کوتاه کردن آن را دارند. ریش خیلی کوتاه را اصلاح نمی‌کند و در کل صفر زن به معنای شبیه ژیلت نیست و خط زن هم ندارد.

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب: خیر
  • مدت زمان شارژ: 120 دقیقه
  • مدت زمان کارکرد: 45 دقیقه
  • اندازه اصلاح: ۰.۵
  • اقلام همراه: ۴ عدد شانه اصلاح

88 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1121/41

قیمت خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس S1121/41

ماشین اصلاح صورت «فیلیپس» (Philips) مدل «S1121/41» یکی از خوش قیمت‌های این شرکت است. با معرفی این محصول، کمی از ریش تراش‌های بسیار ارزان قیمت فاصله می‌گیریم و یک محصول کمی حرفه‌ای‌تر و اسم و رسم‌دارتر را شاهد هستیم. البته همچنان این ماشین اصلاح را نیز می‌توان ارزان قیمت دانست.

این ماشین اصلاح صورت یا شیور (shaver)، دارای باتری قابل شارژ است و ضد آب نیز هست. (البته مستقیماً زیاد آن را زیر آب و دوش نگیرید بهتر است) تیغه‌های باکیفیت که از نوع خودتیزشونده هستند و عمر طولانی‌تری نسبت به تیغه‌های معمولی دارند را نیز به ویژگی‌های این دستگاه اضافه کنید. طراحی پوشش فلزی روی تیغه‌ها به‌گونه‌ای است که کمترین فاصله را با پوست حفظ می‌کند تا بتوانید اصلاحی از ته داشته باشید. هنگام استفاده از دستگاه، تیغه‌ها با حرکت روی یکدیگر باعث تیزشدن هم می‌شوند و می‌توان به مدت طولانی از اصلاح بی‌نقص و سریع این تیغه‌ها لذت برد. سه عدد تیغه‌ی ماشین اصلاح، به شکل جداگانه قابلیت حرکت دارند و به اصطلاح شناور هستند. به این معنی که با حرکت سر ریش تراش روی صورت، تیغه‌ها نسبت به صورت تغییر موقعیت می‌دهند و با شکل صورت هماهنگ می‌شوند.

این دستگاه برای افرادی مناسب است که زیاد به اصلاح صورت خود می‌پردازند. در واقع ریش اگر از حدی بلندتر باشد این ماشین قادر به کوتاه کردن آن نیست. اما هر روزه یا یکی دو روز در میان می‌توان با این ماشین ریش را در حد نزدیک به تیغ و ژیلت کوتاه کرد. نکته‌ی منفی در این دستگاه، نداشتن خط زن یا خط گیر است.

  • تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: ۸ ساعت
  • مدت زمان کارکرد: 40 دقیقه

80 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل qp6530

شیور و تریمر فیلیپس ارزان قیمت مدل qp6530

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل QP6530 را می‌توان یک ست ماشین اصلاح کامل دانست که یکی از بهترین های ارائه شده در بخش ماشین های اصلاح صورت نسبتاً ارزان قیمت است. این ریش تراش یک تیغه دو طرفه از جنس تیتانیوم دارد که به همراه یک عدد شانه تنظیم نمره ارائه می‌شود. تنظیم نمره شانه این ریش تراش، به کمک پیچ چرخشی تعبیه شده بر روی آن انجام می‌گیرد.

شما می‌توانید از ریش تراش فیلیپس مدل QP6530 هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب استفاده کنید؛ چرا که قابلیت ضد آب دارد. به خاطر وجود سَری تنظیم کننده با قابلیت تنظیم در ۱۲ حالت، این دستگاه هم قابل استفاده برای اصلاح صورت در عدد صفر و هم برای کوتاه کردن و اصلاح موی سر و بدن کاربرد دارد.

توجه داشته باشید همین مدل، با اندکی تفاوت با اسم برند Norelco (فیلیپس تحت سفارش آمریکا) با قیمتی 3 تا 4 برابر از این مدل به فروش می‌رسد که اصلاً نیازی به خرید آن نیست و همین مدل به خوبی جوابگوی نیاز مصرف کننده خواهد بود.

  • تکنولوژی اصلاح: تریمر
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: 1 ساعت
  • مدت زمان کارکرد: 1 ساعت
  • اقلام همراه: برس تمیز کننده

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25

خرید آنلاین شیور و ماشین اصلاح پاناسونیک لمدش

ماشین اصلاح پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25 گران ترین دستگاه در بین ارزان ترین ماشین های اصلاح صورت این بخش است! این ماشین شیور صورت، ظاهر بسیار زیبا و جوان پسندانه دارد و اصلاحی نرم بدون جوش و حساسیت را به ارمغان می‌آورد. این ماشین نیز مانند محصول فیلیپس، ضد آب است و می‌توانید همراه با فوم و کف و خمیر و ژل به اصلاح بپردازید.

یکی از دغدغه‌های اکثر آقایان ‌هنگام استفاده از ماشین اصلاح، آسیب ناشی از تماس بیش از حد تیغه‌های آن با صورت است. ماشین اصلاح «ES-ST25» از سَری‌هایی با تکنولوژی خاص استفاده می‌کند که به‌هنگام کوتاه‌کردن موهای صورت، کمترین فشار را در مقایسه با مدل‌های مشابه‌ وارد می‌کند. سری این ماشین اصلاح یک سنسور دارد که با توجه به حجم موها در نقاط مختلف صورت، میزان قدرت موتور را کاهش یا افزایش می‌دهد. با توجه به این ویژگی، فرد فشار کمتری را روی پوست احساس کرده و در نتیجه میزان آسیب به پوست کاهش می‌یابد.

در سری مدل ES-ST25 یک حسگر کار گذاشته شده است که میزان تراکم موهای صورت را تشخیص می‌دهد و با توجه به آن، قدرت و سرعت موتور را تنظیم می‌کند. در این حالت جاهایی که موهای صورت تراکم بیشتری دارند، سرعت موتور افزایش می‌یابد و جاهایی از صورت که تراکم مو کمتر است، سرعت موتور کاهش پیدا می‌کند.

پشت ماشین اصلاح پاناسونیک لمدش ST25 یک خط‌‌ زن تعبیه شده که برای مرتب کردن خط ریش و آنکادر کردن ریش کاربرد دارد. در کل ماشین صفر زن خوش قیمت و با کیفیتی است و ایرادی که می‌توان به آن گرفت نحوه شارژ شدن آن است که حتماً می‌بایست بر روی استند قرار بگیرد.

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: آلیاژ نقره
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: 120 دقیقه
  • مدت زمان کارکرد: 45 دقیقه
  • اقلام همراه: روغن

86 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

پیشنهاد: بررسی بهترین کفش های کوهنوردی مردانه

بهترین ماشین های اصلاح صورت

حالا نوبت به معرفی 5 ماشین اصلاح صورت یا ریش تراش با کیفیت‌تر و طبیعتاً گران‌تر است. در این بخش به بررسی و آشنایی با برخی از بهترین مدل های ماشین اصلاح صورت موجود در بازار می‌پردازیم:

ماشین اصلاح موی سر و صورت فیلیپس مدل MG7770

ماشین اصلاح صورت و مو و بدن فیلیپس mg7770

اگر بخواهیم این دستگاه را در دو کلمه خلاصه کنیم؛ «زیبایی» و «استحکام» را می‌توان برای آن عنوان کرد. زیبایی در ساخت ماشین اصلاح، زیبایی در بسته بندی، زیبایی در کیف همراه؛ به علاوه کیفیت مطلوب و دقت به ریزه کاری‌ها برای راضی کردن مشتری.

به دلیل وجود سری‌ها و شانه‌های مختلف، این دستگاه را می‌توان یک محصول چند کاره دانست که هم با آن می‌شود صورت را مثل ژیلت در حد صفر اصلاح کرد و هم از آن برای اصلاح و کوتاه کردن موی سر استفاده کرد و هم برای اصلاح بدن و موزن بینی و… کاربرد دارد. ماشین اصلاح موی سر و صورت فیلیپس سری Multigroom 9000 مدل MG7770 جزو بهترین ماشین های اصلاح صورت و مو در این صفحه است و می‌توان از کیفیت آن اطمینان داشت.

معمولاً در ریش تراش‌ها مدت زمان عملکرد باتری در زمان استفاده، بسیار پایین‌تر از میزانی است که آن را به شارژ می‌زنیم؛ اما در این ماشین اصلاح ماجرا برعکس است! یعنی با مدت زمان شارژ کم، می‌توان کارکرد چند برابری را از آن دریافت کرد. تنها با یک شارژ یکی دو ساعته، می‌توان 6 ساعت از آن کار کشید! یعنی بارها می‌تواند کار اصلاح را بدون اتمام باتری انجام دهد که مزیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.

  • تکنولوژی اصلاح: تریمر
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: 2 ساعت
  • مدت زمان کارکرد: 6 ساعت
  • اندازه اصلاح: ۰.۲ به بالا
  • اقلام همراه: 25 قطعه شامل برس تمیز کننده، آداپتور، شانه‌ها و سری‌های مختلف

83 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

قیمت ماشین اصلاح صورت با خط زن فیلیپس مدل AT890

ماشین‌های اصلاح سری «AquaTouch» شرکت «فیلیپس» (Philips) از بهترین و محبوب‌ترین و پرفروش ترین ریش تراش و ماشین های اصلاح صورت این برند معروف هستند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها ضد آب بودن است. «AT890/20» نیز متعلق به همین سری بوده و تیغه‌‌های دولبه و سر متحرک دارد؛ همچنین قابل استفاده به شکل خشک و مرطوب است.

فلزی که روی تیغه‌های این ماشین اصلاح قرار دارد، به شکل انحنادار طراحی شده است تا به‌راحتی روی پوست حرکت کند و کمترین تماس را با پوست داشته باشد؛ در نتیجه التهاب و قرمزشدن بعد از اصلاح به کمترین حد ممکن برسد. پوشش روی تیغه‌ها هم شناور هستند و با حرکت روی صورت، شکل انحناهای صورت را به خود می‌گیرند؛ بنابراین احتیاجی به فشار بیش از حد سر ریش‌تراش روی صورت نیست. خود تیغه‌ها هم به شکل دولبه طراحی شده‌اند که یک لبه مو را بلند کرده و لبه‌ی دیگر، آن را قطع می‌کند.

این ماشین اصلاح صفر زن است و خط زن ریش نیز دارد که در پشت آن قرار گرفته است. از این اصلاح کننده و شیور صورت، می‌توانید هم به صورت خشک و هم در حالت مرطوب و همراه با کف و ژل و خمیر استفاده کنید.

پیش از این در یک بررسی تخصصی و ویژه، به معرفی کامل و مفصل این مدل از ماشین اصلاح، همراه با قابلیت‌ها و مزایا و معایب آن پرداختیم که پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر، حتماً آن صفحه را (نقد و بررسی کامل ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890_20) مطالعه کنید.

  • تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: 60 دقیقه
  • مدت زمان کارکرد: 50 دقیقه
  • اقلام همراه: شارژر، برس تمیزکننده، کیف نگهداری

83 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S9502/83

خرید اینترنتی شیور فیلیپس سری 9000 جدید مدل s9502

یکی از با کیفیت ترین و بهترین های سری 9000 فیلیپس در ماشین های اصلاح صورت و شیور پیش روی شما است. البته خوبی این مدل این است که کمتر آپشن‌های بی‌مورد که صرفاً قیمت دستگاه را بیش از حد گران کند دارد و در بین محصولات سری 9000 که جدیدترین ارائه فیلیپس است، یک مدل نسبتاً اقتصادی خوب و البته به‌روز محسوب می‌شود. این توضیح به این معنا است که در این سری فیلیپس، محصولات بسیار گران‌تر نیز یافت می‌شوند که به نظر ما نیازی به تهیه آن‌ها نیست.

ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S9502/83 از پیشرفته ترین تیغه شرکت فیلیپس Dual Steel Precision بهره برده و دارای 72 ریز تیغه خود تیزشونده است که در هر دقیقه تا 150000 تار مو را اصلاح می‌کند. سنسورهای جالب و متنوعی در این شیور philips استفاده شده است؛ سنسور کنترل حرکت، سنسور اصلاح هوشمند، سنسور اسکن صورت، سنسور تشخیص تراکم مو برای افزایش یا کاهش دور موتور، سنسور ردیابی برای تشخیص ایده‌آل ترین راه حرکت تیغه روی صورت و…

از طرفی نمایشگر این دستگاه نشانگرهای فراوانی مانند نشانگر نظافت، نشانگر میزان تمیزی، نشانگر فعال بودن تکنولوژی SenseIQ، نشانگر تأیید حرکت صحیح ریش تراش روی صورت، نشانگر اتصال به گوشی هوشمند، نشانگر اتصال به برق، نشانگر قفل مسافرتی و نشانگر میزان باتری دارد.

  • تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی
  • جنس تیغه: استیل پیشرفته
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: 60 دقیقه
  • مدت زمان کارکرد: 60 دقیقه
  • اقلام همراه: شارژر، برس تمیزکننده، دفترچه راهنما

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل 7899CC

قیمت خرید اینترنتی شیور صورت و ماشین اصلاح براون جدید

ریش تراش سری 7 براون مدل 7899cc نیز جزو بهترین ماشین های اصلاح صورت برقی و شیور با کیفیت معرفی شده در این مطلب است. ریش تراش های سری 7 براون برای حساس ترین پوست‌ها طراحی شده‌اند و بهترین نمونه از یک ریش تراش فویلی هستند که از تکنولوژی اصلاح نبضی یا ارتعاشی بهره می‌برند. ریش تراش براون مدل 7899 در هر دقیقه 30000 بار اقدام به برش مو ها از روی صورت می‌کند و توانایی برداشتن سطح وسیعی از مو را با یک بار حرکت بر روی پوست دارد.

این مدل خط زن نیز دارد که به صورت مخفی در سطح جلوی دستگاه تعبیه شده است. صفر زنی و استفاده در حالت خشک و مربوط نیز از دیگر خصوصیت‌های آن است و در کل یک ماشین ضد آب واقعی است. (قابل استفاده زیر دوش) تعداد حالت‌های انتخاب سرعت این ریش تراش براون، پنج حالت اصلاح از حساس به توربو است که با توجه به میزان حساسیت پوست صورت مصرف کننده قابل تنظیم است. ماشین اصلاح براون مدل 7899cc نمایشگر ندارد؛ اما نشانگر میزان شارژ باتری در آن وجود دارد.

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: 60 دقیقه
  • مدت زمان کارکرد: 50 دقیقه
  • اقلام همراه: شارژر، برس تمیزکننده، کیف همراه

ماشین اصلاح صورت براون مدل ۹۲۴۰s

بهترین ماشین اصلاح براون آلمانی

یکی دیگر از بهترین ماشین های اصلاح صورت این صفحه که نسبت به سایر مدل‌ها گران قیمت‌تر نیز هست، ماشین اصلاح صورت براون مدل ۹۲۴۰s نام دارد. ریش تراش سری 9 براون مدل 9240s از هر حیث یک ریش تراش عالی و با کیفیت با سرعت اصلاح بالا و سازگاری با انواع پوست صورت است.

فناوری ثبت اختراع شده SyncroSonic براون در حین اصلاح، 160 بار در ثانیه ریش شما را ثبت می‌کند و با آن سازگار می‌شود و در صورت نیاز، قدرت بیشتری را برای کارآمدترین تجربه اصلاح ارائه می‌دهد. تکنولوژی ثبت اختراع براون با 5 تیغه برش تخصصی، تولید شده با فناوری Sonic، تعداد 40000 عمل مقطعی در دقیقه را ارائه می‌دهد.

شرکت «براون» (Braun) با تولید ماشین‌های اصلاح سری ۹ خود، علاوه بر قابلیت حرکت تیغه‌ها، قابلیت حرکت کلی سر ماشین اصلاح را نیز فراهم آورده تا حرکت ماشین اصلاح روی صورت با انحناهای صورت هماهنگ شده و اصلاح نقاطی مانند زیر گردن راحت‌تر انجام شود. ضد آب بودن، دارای خط زن ریش یا خط گیر، صفر زنی، طراحی ارگونومیک و زیبا و مدرن و کارکرد مناسب باتری از دیگر مزیت‌های آن است.

  • تکنولوژی اصلاح: فویلی
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • ضد آب: بله
  • مدت زمان شارژ: 60 دقیقه
  • مدت زمان کارکرد: 50 دقیقه
  • اقلام همراه: شارژر، برس تمیزکننده، کیف همراه، استند شارژ

جمع بندی: از نظر ما ماشین های اصلاح صورت ارائه شده در بخش ارزان ترین‌ها، برای خرید مناسب هستند و نیازی به خرید ریش تراش گران‌تر وجود ندارد. در واقع در ماشین‌های گران‌تر عملکرد ایجاد شده تفاوت آن چنانی ایجاد نمی‌کند که شایسته هزینه‌های سنگین باشد. در نهایت اگر کسی از مدل‌های ارائه شده در بخش ارزان‌ها رضایت نداشت، خرید اولین یا دومین مورد معرفی شده در بخش بهترین‌ها، کفایت می‌کند. لزوماً ریش تراش گران‌تر، به معنای بهترین ماشین اصلاح صورت نیست.

جست و جوی اخیر کاربران برای ورود به این صفحه

  • خريد دستكاه شيور سه تيغ باكيفيت و ارزان
4/5 - (3 امتیاز)