انتخاب و معرفی بهترین مدل و برند سشوار خانگی و حرفه ای 2021

معرفی بهترین مدل و برند و مارک سشوار خانگی و حرفه ای
5/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند پس از استحمام از سشوار برای خشک کردن مو استفاده کنند. هرچند از بسیاری از سشوارها برای حالت دادن به مو نیز می‌توان استفاده کرد و صرفاً موضوع خشک کردن در میان نیست. در این مطلب چند مدل از پرفروش ترین و بهترین مارک و برند و مدل‌های سشوار را به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین سشوار سال

چنان‌چه تصمیم به خرید بهترین سشوار سال 2021 گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های این صفحه را مشاهده کنید و توضیحات آن‌ها را بخوانید. البته انتخاب بهترین ها، به سادگی و بدون در نظر گرفتن قیمت ممکن نیست. در واقع بهتر این است که بررسی بهترین‌ها در رده‌ی قیمتی خاصی صورت بگیرد. اما به طور کلی می‌توان بعضی از مدل‌های با کیفیت با قیمت نسبتاً مناسب را معرفی کرد و از بین آن‌ها دست به انتخاب و خرید زد.

به دلیل استفاده از سشوار در طول چندین سال، خرید آن به نوعی یک تصمیم بلند مدت به شمار می‌آید و لازم است با کمی دقت و گاهی هزینه بیشتر، محصولی مناسب و با کیفیت را انتخاب و خریداری کنید. فراموش نکنید که زیبایی و نظافت و فرم موهای شما می‌تواند به کیفیت و نوع سشوار شما بستگی داشته باشد.

پیشنهاد: آیا چرخ خیاطی دستی کاربرد دارد؟

معرفی انواع سشوار

سشوارها را از لحاظ کاربرد و بر اساس توان و ویژگی‌هایی که دارند به سه نوع خانگی، نیمه حرفه‌ای و حرفه ای تقسیم می‌کنند. انتخاب نوع سشوار بسته به نیازی که دارید و قیمتی که می‌خواهید برای خرید آن صرف کنید، متفاوت است.

  • سشوار‌های خانگی عموماً دارای توان، سرعت و حرارت کمتری نسبت به دو مدل بعدی بوده و تنظیمات ساده‌تری نیز دارند و معمولاً کاربردشان به منظور خشک کردن موها است.
  • سشوارهای مدل نیمه حرفه‌ای نیز دارای سرعت و حرارت متوسطی بوده و تنظیمات آن‌ها اندکی بیشتر از مدل‌های خانگی است و رنج قیمت متوسطی نیز دارند.
  • و اما یک سشوار حرفه ای به طور ویژه‌تری می‌تواند به آراستگی و حالت دادن موها بپردازد و بسیاری از آرایشگرها از این نوع سشوار استفاده می‌کنند. سشوار حرفه ای در کمترین زمان ممکن و به سهولت موها را خوش حالت می‌کند و می‌توان با لوازم جانبی متنوعی که دارد همچون یک آرایشگر حرفه‌ای و کاربلد موها را سشوار کشیده و زیبا کرد.

 معرفی بهترین برند و مارک و مدل های سشوار 2021

در این بخش با 6 مدل سشوار با کیفیت و خوش قیمت آشنا می شویم:

سشوار حرفه ای پرومکس مدل ۷۲۰۰

قیمت خرید سشوار حرفه ای پرومکس

سشواری حرفه‌ای پرومکس مدل ۷۲۰۰ موتوری ۲۰۰۰ واتی داشته و از سه متمرکز کننده هوا و همچنین دکمه‌ی فناوری تولید یون برخوردار است. این سشوار که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین سشوار های سال 2021 معرفی گردد، موتوری از نوع AC دارد که مختص سشوارهای استفاده شده در آرایشگاه‌ها است.

سرعت نسبتاً زیاد باد این سشوار به منظور براشینگ موها بسیار مناسب است. در قسمت بالای دسته‌ی پرومکس ۷۲۰۰، دکمه‌‌ای برای تولید یون تعبیه شده که با فشار دادن آن یون‌های منفی همراه با باد سشوار از آن خارج می‌شوند. با برخورد این یون‌ها به موهایتان، الکتریسیته‌ی ساکن موجود در آن‌ها کاملاً از بین رفته و موهای وزی نخواهید داشت و حالت دهی به موها بسیار راحت‌تر خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سشوار می‌توان به داشتن سیم ۳ متری و حلقه‌ی آویز آن اشاره نمود که به منظور کاربرد در مکان‌هایی نظیر سالن‌های زیبایی امری ضروری است. این سشوار که یکی از پرفروش ترین سشوارهای موجود در بازار است دارای دو حالت سرعت، دو فیلتر هوای قابل‌ تعویض و نیز سه حالت دما نیز هست.

87 درصد از خریداران این سشوار، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

سشوار نیمه حرفه ای سایونا مدل SY-1300

خرید اینترنتی سشوار نیمه حرفه ای سایونا

سایونا از جمله برندهای معتبر و نام آشنا در تولید انواع محصولات برقی با کیفیت است. از جمله این محصولات می‌توان به سشوار سایونا مدل SY-1300 با موتور۲۰۰۰ واتی اشاره کرد. این محصول با دارا بودن موتور AC از قدرت پرتاب باد بالایی برخوردار است و در گروه سشوارهای نیمه حرفه‌ای جای می‌گیرد.

بر روی دسته این سشوار ۳ دکمه جهت تنظیم حرارت و سرعت دمیدن باد تعبیه شده است که یکی از این سه دکمه به منظور تولید باد سرد به صورت لحظه‌ای بوده، دکمه‌ی دیگر ۳ وضعیت بدون حرارت، کم حرارت و حرارت زیاد را کنترل می‌کند و نهایتاً دکمه سوم نیز تنظیم ۳ حالت سرعت کم، زیاد و باد خاموش را بر عهده دارد. همچنین درون بسته بندی این سشوار دو سری متمرکز کننده وجود دارد.

91 درصد از خریداران این سشوار، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

سشوار حرفه ای بورین مدل BR-2033

قیمت سشوار حرفه ای بورین

سشوار بورین مدل BR-2033 برای آن دسته افرادی مناسب است که کیفیت کالا برایشان در اولویت قرار دارد. این سشوار دارای موتوری با توان ۵۰۰۰ وات است که قدرت بالا و چشمگیری به شمار می‌دهد و یک سشوار حرفه‌ای تمام عیار و از جمله گزینه‌های بهترین سشوار سال 2021 است.

از ویژگی‌های بارز این محصول وزن نسبتاً کم آن است و به گونه‌ای طراحی شده که به هنگام استفاده از آن دستانتان خسته نشوند. کمپانی بورین برای این مدل از سشوارهای خود امکاناتی را فراهم کرده است تا عملکرد بهتری را ارائه دهد. بورین BR-2033 قابل تنظیم در ۲ حالت سرعت و ۳ حالت حرارت است. این سشوار افزون بر باد گرم، دارای باد سرد نیز هست. توجه داشته باشید که باد سرد سشوار برای آن دسته افرادی که پوست سرشان به حرارت زیاد حساسیت دارد، بسیار مناسب است.

کابل برق این مدل سشوار دارای ۱٫۵۱ متر طول است و می‌تواند برای زمان‌هایی که از پریز برق فاصله دارید و یا قصد حرکت و چرخش دور سر مشتری در سالن‌های آرایشی را دارید، کاربردی باشد. سشوار بورین مدل BR-2033  حلقه آویز نیز دارد. در حالت کلی می‌توان گفت که این مدل سشوار جهت مصارف خانگی و حرفه‌ای گزینه‌ای مناسب و با کیفیت است.

سشوار حرفه ای روزیا مدل HC8301

خرید پستی سشوار حرفه ای روزیا

سشوار روزیا مدل HC8301 که در زمره سشوارهای حرفه ای قرار می‌گیرد دارای موتور AC پر قدرت 2 هزار واتی و دو متمرکز کننده‌ی هوا است. بیشتر سشوارها حالتی برای باد سرد دارند که در صورت فعال بودن آن ممکن است المنت سشوار از کار بیفتد و آسیب ببیند، اما در این بین سشوارهایی نظیر روزیا HC8301 هستند که در آن‌ها برای حالت باد سرد دکمه‌‌ای فنری تعبیه شده است و به صورت لحظه‌ای با فشار دادن آن دکمه، حالت باد سرد فعال و با برداشتن دست از روی آن دوباره باد گرم تولید می‌شود.

این سشوار که یکی دیگر از گزینه‌های بهترین سشوار سال 2021 است دارای قدرت موتوری با سرعت پرتاب باد ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت بوده و به منظور براشینگ کردن موها بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید برای خشک کردن و حالت دادن به موهای خود، میزان حرارت و سرعت باد را بر روی مقدار دلخواهتان تنظیم نمایید. به منظور انجام این کار لازم است که از دکمه‌های تعبیه شده بر روی دسته سشوار استفاده کنید که می‌توانند دو حالت حرارت داغ و ملایم و نیز دو حالت سرعت متوسط و زیاد را فعال کنند.

از دیگر ویژگی‌ها و نقاط قوت این سشوار نیز می‌توان به قابلیت تولید یون جهت حالت گرفتن بهتر و ممانعت از وز شدن موها اشاره کرد. داشتن سیم ۲ متری و حلقه‌ی آویز نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌روند.

85 درصد از خریداران این سشوار، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC8002 Keratin Protect

خرید آنلاین بهترین سشوار حرفه ای رمینگتون

سشوار رمینگتون مدل AC8002 Keratin Protect به عنوان یکی از بهترین سشوار های این صفحه، دارای موتوری پر قدرت با توان بالا است که در حالت کلی می‌توان گفت به منظور مصارف خانگی و نیمه حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. موتور این محصول از نوع AC بوده و با قدرتی به میزان حداکثر 2000 وات کار می‌کند.

از جمله مزایا و ویژگی‌های بارز این سشوار نیز می‌توان به قابلیت تولید یون اشاره کرد که درصد وز شدن موها را به حداقل مقدار ممکن می‌رساند. این سشوار توانایی محافظت از کراتین مو را نیز دارد و طول کابل آن چیزی حدود ۱٫۸ متر است. همچنین این سشوار مجهز به ایجاد باد سرد نیز هست.

به علاوه اینکه می‌توانید دمای باد خروجی این سشوار را در ۳ حالت و همینطور سرعت باد را در ۲ حالت تنظیم کنید. سشوار مدل AC8002 Keratin Protect  دارای دیفیوزرهایی است که گزینه‌ای مناسب برای افراد با موهای فر است.

84 درصد از خریداران این سشوار، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

سشوار حرفه ای جیمی مدل GM130

قیمت سشوار جیمی حرفه ای در ایران

در صورتی که در فکر خرید یک سشوار مناسب برای سالن آرایشی خود هستید، یا اگر در منزل خود به یک سشوار حرفه‌ای و با کیفیت نیاز دارید که از طول عمر و عملکرد آن خیالتان آسوده باشد، بایستی به هنگام خرید آن به چند نکته اساسی توجه نمایید. سشوار جیمی مدل GM130 با موتور DC 2200 واتی خود و مجهز بودن به کلید باد سرد و مناسب برای استفاده در منزل و سالن آرایشی این نکات اساسی را در خود داشته و به عنوان یکی از بهترین سشوار ها به فروش می‌رسد. داشتن حلقه‌ی آویز و کابل حدودا ۱٫۵ متری هم سبب شده است که استفاده از این سشوار بسیار راحت ‌تر گردد. حلقه‌ی آویز موجب می‌شود که فرد آرایشگر سشوار را همواره در دسترس خود آویزان کرده و کار خود را راحت کند. لازم به ذکر است که این محصول به همراه یک سری متمرکز کننده به بازار لوازم برقی عرضه شده است.

78 درصد از خریداران این سشوار، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

قیمت پرفروش ترین سشوار ها

اگر بخواهید قیمت سشوار ها را بر اساس سه بازه و رده‌ی مختلف ببینید، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

5/5 - (1 امتیاز)