بهترین مدل های قهوه ساز و چای ساز خانگی سال 2021

خرید بهترین چایی ساز و قهوه ساز های موجود در بازار ایران
5/5 - (1 امتیاز)

افراد بسیاری در سرتاسر دنیا به نوشیدن قهوه علاقه خاصی دارند و ترجیح می‌دهند یک قهوه ساز خوب در خانه و یا محل کار خود داشته باشند تا هر موقع از کار روزمره خسته شدند، بتوانند یک قهوه داغ آماده میل کنند. انتخاب یک قهوه ساز خوب از بین برندهای مختلف، به دلیل ویژگی و امکاناتی که دارند می‌تواند کار دشواری باشد. ولی ما پیش از شما این کار را انجام داده‌ایم و در این صفحه می‌توانید لیستی از بهترین قهوه ساز های خانگی را مشاهده کنید.

از طرفی چای (یا چایی در گفتار عامیانه) نیز از جمله نوشیدنی‌هایی است که دهه‌ها است محبوب‌ترین نوشیدنی گرم در میان ایرانی‌ها به شمار می‌رود. بسیاری از افراد، در طول روز قطعاً حداقل یک الی دو بار چای می‌نوشند و برای درست کردنش وقت می‌گذارند. چای ساز یکی از وسایلی است که برای تهیه کردن این نوشیدنی گرم به ما کمک می‌کند.

راهنمای انتخاب و خرید قهوه ساز خانگی

قبل از معرفی بهترین قهوه ساز های خانگی موجود در بازار ایران، مایلیم کمی درباره خواص قهوه صحبت کنیم. در ادامه با شناسور همراه باشید.

خواص و ویژگی های قهوه برای بدن انسان

شاید شما هم جزو افرادی هستید (یا بودید) که در شب‌های امتحان برای این که بتوانید تا صبح بیدار بمانید و درس بخوانید، اولین چیزی که به فکرتان می‌رسد مصرف یک فنجان قهوه است. قهوه به غیر از این‌که باعث می‌شود کمتر خوابمان بگیرد خواص دیگری نیز برای سلامت بدن ما دارد که در ادامه شما را با چند مورد از این خاصیت‌ها آشنا می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم اول یک فنجان قهوه برای خود درست کنید و بعد ادامه این مقاله را مطالعه کنید!

خاصیت‌ها و مزیت‌های قهوه برای سلامتی

قهوه یک نوشیدنی سالم و بسیار پرطرفدار خصوصاً در میان جوان‌ها است. قهوه سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌‌ها و مواد غذایی مفیدی است که می‌توانند به سلامتی شما کمک کنند. قهوه می‌تواند انرژی و همچنین هوشیاری شما را بالا ببرد. این نوشیدنی فوق العاده به دلیل داشتن کافئین باعث می‌شود کمتر احساس خستگی کنید. همچنین قهوه به دلیل داشتن کافئین، می‌تواند چربی سوزی را در افراد چاق حدود ۱۰ درصد و در افراد لاغر حدود ۲۹ درصد افزایش دهد.

یکی دیگر از خواص قهوه این است که عملکرد فیزیکی بدن شما را 10 الی ۱۲ درصد بالا می‌برد. این مزیت هنگام استفاده قهوه، پیش از خروج از منزل، سبب افزایش تحرک و انرژی بدن می‌شود. قهوه حاوی مواد غذایی متعددی است؛ از جمله: ریبوفلاوین (ویتامین B2)، پانتوتنیک اسید (ویتامین B5)، منگنز و پتاسیم، منیزیوم و نیاسین (ویتامین ‌B3).

یکی دیگر از خواص مهم قهوه این است که دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد. دیابت نوع ۲ یک بیماری بسیار خطرناک و شایع است که در حال حاضر حدود ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان به آن مبتلا هستند. تحقیقات نشان می‌دهد خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ در افرادی که قهوه مصرف می‌کنند پایین‌تر است.

اگر می‌خواهید بعد از سن ۶۵ سالگی به بیماری آلزایمر دچار نشوید، قهوه مصرف کنید. تحقیقات نشان می‌دهد برای اینکه از این بیماری در امان باشید، حتماً تغذیه سالم، ورزش، عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و البته نوشیدن قهوه را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

معایب و مضرات نوشیدن قهوه

با وجود خواصی که برای قهوه برشمردیم، مصرف هر روزه‌ی آن برای سلامتی مشکلاتی را ایجاد می‌کند. اگر به صورت روزانه و بیش از حد از قهوه استفاده کنید، احتمال ابتلا به کم خونی و افت فشار خون در شما وجود دارد. در صورتی که در طول فعالیت‌های روزانه به ناگاه احساس کردید که نمی‌توانید تعادل بدن خود را حفظ کنید و احساس سرگیجه دارید، احتمالاً به دلیل مصرف بیش از حد قهوه بوده است.

پیشنهاد: آیا محصولات چدنی سالم ترین ظروف آشپزخانه هستند؟

قهوه ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که می‌دانید به وسیله‌ای که بتوان با آن قهوه را برای نوشیدن آماده کرد، قهوه ساز می‌گویند. به طور کلّی، قهوه سازها به دو نوع برقی و دستی تقسیم می‌شوند. در ادامه با چند مدل از بهترین قهوه ساز های برقی آشنا خواهیم شد تا شما با مقایسه ویژگی‌های آنها بتوانید قهوه ساز مناسبی را برای منزل و یا دفتر کار خود تهیه کنید.

معرفی بهترین مدل های قهوه ساز خانگی در بازار ایران

در این بخش با 6 مدل از بهترین قهوه ساز های خانگی 2021 آشنا می‌شوید:

قهوه ساز خانگی متئو مدل MCM 60

خرید اینترنتی قهوه ساز متئو

قهوه ساز خانگی متئو MCM 60 دستگاهی کوچک ولی بسیار کاربردی برای آن‌هایی است که به دنبال بهترین قهوه ساز اقتصادی هستند. این قهوه ساز را به کسانی که دوست دارند بهترین طعم قهوه را در زمانی کوتاه تجربه کنند، پیشنهاد می‌کنیم. بدنه‌ی اصلی دستگاه از جنس پلاستیک و سبک‌وزن است. قوری شیشه‌ای مقاوم به حرارت نیز همراه آن عرضه شده است. قرارگیری مخزن آب مدرج در قسمت پشتی دستگاه و فیلتر دائمی مجهز به صفحه گرم نگهدارنده قهوه نیز از دیگر ویژگی‌های آن است.

پس از قراردادن فیلتر داخل مخزن، قهوه درون آن ریخته شده و دستگاه روشن می‌شود. آب پس از جوش آمدن به مخزن قهوه منتقل شده و قهوه را عمل می‌آورد و در نهایت نوشیدنی نهایی وارد قوری می‌شود. سطح زیرین قوری هم گرم می‌شود تا قهوه‌ی آماده شده را گرم نگه دارد. تهیه‌ی قهوه با قهوه ساز متئو مدل MCM 60 بسیار آسان است و سریع هم انجام می‌شود. به این ترتیب تهیه‌ی نوشیدنی دلخواهی که قادر است خستگی را در منازل، ادارات، مغازه‌ها و خوابگاه‌ها از بین ببرد، به همین راحتی انجام می‌شود.

قهوه ساز خانگی فلر مدل CMT 90

دستگاه درست کردن قهوه به صورت برقی مدل فلر

قهوه ساز فلر Feller مدل CMT 90 محصولی با دوام از این برند محبوب است که با توجه به امکانات مورد نیاز کاربران طراحی شده است. این قهوه ساز شامل یک مخزن مخصوص درست کردن قهوه و یک مخزن آب‌جوش جداگانه است. قسمت خروجی آب‌جوش، گنجایش قراردادن یک لیوان را دارد؛ همچنین قوری همراه این قهوه ساز زیر قسمت خروجی قهوه قرار می‌‎‌‌گیرد. ابعاد آن ۲۵۰ × ۲۵۵ × ۳۰۸ میلی‌متر بوده و با وزن ۱٫۸کیلویی طراحی شده است.

از ویژگی‌های این قهوه ساز برقی خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاموش شدن خودکار بعد از آماده شدن قهوه یا رسیدن به دمای جوش
  • جلوگیری از سرد شدن قهوه به کمک صفحه‌ی گرم نگه‌دارنده قهوه
  • داشتن فیلتر دائم و قابل شست و شو
  • امکان آماده سازی ۱٫۲۵ لیتر قهوه در هر بار استفاده

پیشنهاد می کنیم جنس لیوانی که برای این قهوه ساز استفاده می‌کنید، شیشه‌ای یا سرامیکی باشد. مخزن قهوه ساز فلر CMT 90 سطح آب موجود را نمایش می‌دهد؛ همچنین این محصول به کنترل مکانیکی پنل مجهز است و امکان تنظیمات را به صورت دستی فراهم می‌کند.

قهوه ساز خانگی رنکارد مدل RAN791

قهوه ساز جدید رنکارد

دستگاه قهوه ساز رنکارد مدل RAN971، یک قهوه ساز دو نفره و سبک به حساب می‌آید. بدنه این دستگاه از بهترین مواد پلاستیکی فشرده ساخته شده که برای این قهوه ساز خانگی با دوام و با کیفیت، مناسب است. این دستگاه از چند بخش کلی تشکیل شده است: بدنه دستگاه، دو عدد فنجان سرامیکی، فیلتر قهوه، قیف فیلتر و…

این دستگاه قهوه ساز خانگی بسیار سبک بوده و برای آن دسته از افرادی که عادت به خوردن قهوه دارند و دائماً در مسافرت هستند مفید است. این اشخاص می‌توانند با داشتن این دستگاه قهوه ساز و جا به جا کردن آن در مکان‌های مختلف نیاز خود را برطرف کنند. دستگاه قهوه ساز رنکارد جای کمی را اشغال می‌کند، پس در اماکنی نظیر خانه، محل کار و جاهای مختلف دیگرمی‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. آن دسته از کارمندانی که در محل کارشان دستگاه قهوه وجود ندارد نیز می‌توانند از این دستگاه برای محل کار خود استفاده کنند و با نوشیدن قهوه خستگی یک روز کاری را برطرف کنند.

قهوه ساز خانگی ویداس مدل VIR-2336

بهترین قهوه ساز ویداس

اسپرسو ساز قهوه ساز ویداس VIR 2336 یک دستگاه کاربردی برای استفاده دو منظوره یعنی هم تهیه قهوه و هم اسپرسو است. این دستگاه دارای توان مصرفی ۸۰۰ وات و فشار ۵ بار است.

  • دارای نازل قهوه که امکان تهیه اسپرسو را در قوری مخصوص ایجاد می‌کند.
  • قابل تعویض بودن فیلتر دستگاه
  • وزن سبک

جنس بدنه قهوه ساز برقی ویداس مدل VIR-2336 از استیل ضد زنگ و پلاستیک است که مقاومت بالایی داشته و وزن سبک آن هم امکان استفاده در مکان‌های مختلف را به شما خواهد داد.

قهوه ساز خانگی فیلیپس مدل HD7447

فروش اینترنتی قهوه ساز برقی فیلیپس

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447 یکی از بهترین قهوه ساز های برقی باکیفیت و کارآمد ساخت این شرکت مشهور است. این دستگاه وسیله‌ای مناسب برای دم کردن قهوه با استفاده از پودر قهوه است. این قهوه ساز دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم و بادوام است که با قوری شیشه‌ای همراه شده است.

موتور قهوه ساز philips در قسمت پایه‌ی آن قرار گرفته است و با توان ۹۲۰ وات کار می‌کند و می‌تواند در زمانی کوتاه آب را جوش بیاورد. زمان لازم برای دم کشیدن قهوه درون قوری، ده دقیقه است. برای روشن و خاموش کردن دستگاه کافی است دکمه‌ی تعبیه‌شده روی قسمت جلوی بدنه را بفشارید. این دکمه مجهز به چراغ LED داخلی است که در حالت کار دستگاه روشن می‌شود. سیم قهوه ساز طول ۸۵ سانتی‌متر را دارد و برای استفاده از دستگاه باید آن را در فاصله‌ی نسبتاً نزدیک به پریز برق قرار دهید.

برای تهیه‌ی قهوه در دستگاه باید از پودر آماده‌ی قهوه استفاده کنید. فیلتر مورد استفاده برای این دستگاه از نوع قابل شست‌وشو است. ابتدا فیلتر را در قسمت مخصوص قهوه قرار دهید و سپس میزان مورد نظر قهوه را داخل آن بریزید، محفظه‌ی آب دستگاه را پر کنید و دکمه‌ی روشن کردن را بفشارید. قهوه‌‌ی آماده‌شده پس از آن به تدریج وارد قوری و آماده‌ی مصرف می‌شود.

دستگاه فیلیپس مدل HD7447 ابزاری خوش‌ساخت و پرکاربرد برای تولید قهوه است. این دستگاه قیمتی به صرفه و عملکردی رضایت بخش دارد و به کسانی که به این نوشیدنی محبوب و دوست داشتنی علاقه‌مند هستند توصیه می‌شود.

قهوه‌ساز خانگی بوش مدل TKA6A041

قهوه ساز خانگی برقی بوش

بوش (Bosch) یک شرکت بزرگ آلمانی است که از سال ۱۸۸۶ میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت ابزار و موتور‌های صنعتی، سامانه‌های امنیتی، لوازم برقی خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. قهوه ساز بوش TKA6A041 یک محصول زیبا و ساده در زمره بهترین قهوه ساز های خانگی 2021 است که با وجود ابعاد کوچکش، کار کردن با آن بسیار ساده است. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دکمه‌ی Aroma+ برای انتخاب رایحه‌ی قهوه
  • سیستم قطع کن خودکار با امکان انتخاب زمان مورد نظر
  • فیلتر قابل تعویض
  • پارچ شیشه ای با قابلیت حفظ عطر قهوه
  • ظرفیت مخزن آب ۱٫۲۵ لیتری که می‌تواند برای ۱۰ تا ۱۵ فنجان قهوه مناسب باشد
  • سیستم ضد چکه

این محصول که وزن آن به ۱.۸ کیلوگرم می‌رسد، می‌تواند به سرعت یک قهوه‌ی مناسب با کیفیت بالا برای کاربران فراهم کند. همچنین برنامه‌ای به نام EasyDescale 3 دارد که رسوب‌زدایی می‌کند و می‌توان میزان سختی آب را انتخاب کرد. گفتنی است که محفظه‌ی اصلی این قهوه ساز قابل جدا شدن است. این محصول نگهداری آسانی هم دارد و دارای محفظه‌ی مخصوص برای جمع کردن سریع کابل است.

راهنمای انتخاب و خرید چای ساز خانگی

در سال‌های اخیر چای ساز های مختلف برقی و غیر برقی طراحی و تولید شده‌اند که بسته به نوع سلیقه و میزان بودجه، می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید. برخی از این دستگاه‌ها به صورت ایستاده طراحی می‌شوند؛ به صورتی که قوری روی کتری قرار می‌گیرد و از طریق بخار و گرمای کتری گرم می‌شود. در مدل‌های دیگر، قوری به صورت جداگانه روی یک سطح داغ قرار می‌گیرد که سبب دم کشیدن چای درون قوری می‌شود. این روش بدون نیاز به این‌که آب به طور دائم در حال جوشیدن باشد، اتفاق می‌افتد.

دستگاه هایی که دارای ظرفیت بالا هستند بیشتر مناسب کسانی هستند که چای زیادی می‌نوشند و یا خانواده‌ی بزرگی دارند. ظرفیت کتری انواع چای ساز ها ۱،۲ لیتر تا ۳ لیتر است. اینکه آب به چه سرعتی به جوش بیاید به توان مصرفی چای ساز بستگی دارد که البته هر چقدر اندازه‌ی کتری کوچک تر باشد، آبی که درون کتری است، زودتر به جوش می‌آید.

برند های چای ساز هایی مثل فلر، بوش، تفال، فیلیپس، دلونگی، هاردستون و… از جمله برند ها و مارک های خاص و پر طرفدار هستند. همچنین انواع مدل چای ساز ها مثل شیشه‌ای، استیل و چای ساز به همراه قوری سرامیکی آماده برای سفارش دادن هستند. شما می‌توانید انواع مدل‌ها و قیمت های چای ساز ها را انتخاب نموده و با یک کلیک ساده، محصول مورد نظر خود را درب منزل خود تحویل بگیرید.

معرفی بهترین مدل های چای ساز خانگی در بازار ایران

امروزه به دلیل دغدغه های کاری زیاد بین مردم، سرعت عمل در انجام کارهای گوناگون اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین چای‌سازها به مرور در آشپزخانه‌ی بسیاری از منازل جایگاه ویژه‌ای یافتند تا بتوانند در زمان کم، یک چای خوشمزه و خوش رنگ دم کرده را تحویل دهند. در ادامه 8 مدل از بهترین چای ساز های خانگی 2021 را معرفی می‌کنیم:

چای ساز خانگی فلر مدل TS 117

معرفی بهترین مدل های چای ساز فلر

چای‌ساز فلر مدل TS 117 یک محصول کارآمد و هوشمند با طراحی بسیار زیبا است که برای آماده‌سازی چای و سایر نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. توان این دستگاه ۲۰۰۰-۱۸۵۰ وات است. چای‌ساز فلر مدل TS 117 دارای یک سنسور الکترونیکی سوئیچ از حالت جوش به گرم‌‌نگهدارنده است. گنجایش کتری این چای‌ساز ۱٫۷ لیتر و گنجایش قوری آن یک لیتر است.

جنس محفظه‌ی کتری شیشه و پلاستیک فاقد مواد BPA است و قوری آن از شیشه مقاوم به حرارت ساخته شده است. این دستگاه همچنین مجهز به سیستم گرم ‌نگه‌دارنده‌ی هوشمند است و توان گرم‌نگه‌داری آن ۱۲۰-۸۰ وات است. گفتنی است که این دستگاه طوری طراحی شده که تنها با فشار یک دکمه روشن می‌شود و پس از جوشیدن آب به طور خودکار به حالت گرم نگه‌دارنده می‌رود.

چراغ نشانگر کتری در حالت جوش ‌آوردن آب به رنگ قرمز و در حالت گرم ‌نگه داشتن به رنگ آبی در می‌آید و شما را از وضعیت عملکرد دستگاه با خبر می‌کند. ترموستات ایمنی که برای این چای ‌ساز در نظر گرفته شده در حالت بدون آب یا در صورت روشن ‌بودن پیوسته به مدت سه ساعت به طور خودکار دستگاه را خاموش می‌کند. سیم چای‌ساز به پایه متصل است و به این ترتیب می‌توان به قابلیت جداسازی کتری از پایه و استفاده از آن به صورت بدون سیم اشاره کرد. امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌ی کتری روی پایه نیز از دیگر مزایای این مدل است.

  • تنظیم‌گر دیجیتالی دما در عملکرد کتری
  • عملکرد خاموش شدن خودکار در صورت اتمام آب کتری و پس از ۳ ساعت
  • عملکرد خودکار رفتن به حالت گرم نگه دارنده پس از جوشیدن آب
  • کتری بدون سیم با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • صافی قوری از جنس استیل ضد زنگ
  • دارای کفی دیجیتالی کنترل دما
  • توان گرم نگه داری ۱۲۰-۸۰ وات

چای ساز خانگی تفال مدل BK511

خرید اینترنتی دستگاه چای ساز تفال 511

چای ساز «تفال» مدل «BK511» یکی از بهترین چای ساز های خانگی شرکت تفال (Tefal) است که شما را در تهیه سریع و آسان یک چای دلپذیر یاری می‌کند. این چای‌ساز از قابلیت گرم‌نگهدارنده نیز بهره می‌برد تا چای خوش‌عطر و طعم شما را به‌منظور استفاده‌های بعدی یا استفاده توسط دیگر اعضای خانواده برای ساعت‌ها گرم نگه دارد. کتری این چای‌ساز از جنس استیل ضد زنگ و با طراحی زیبایی تولید شده است. قوری مدرج این چای‌ساز هم از گنجایشی قابل‌توجه برخوردار است.

المنت این چای‌ساز یکپارچه و تمام‌استیل بوده که نشان از کیفیت ساخت و عملکرد دستگاه دارد. بهره‌مندی از المنت یکپارچه، نظافت داخل کتری را نیز بسیار آسان‌تر و ایمن کرده است. چراغ نشانگر روی کتری و خاموش شدن خودکار دستگاه پس از جوش آمدن آب هم موجب می‌گردد مصرف‌کننده به‌راحتی از جوش آمدن آب مطلع گردد.

دسته‌های عایق حرارت چای‌ساز و توری بلند و فلزی داخل قوری از دیگر مشخصاتی است که استفاده از چای‌ساز را ساده‌تر کرده است. برای قابلیت گرم‌نگهدارنده هم یک صفحه ویژه برای قرارگیری قوری تعبیه شده است و برای استفاده از آن کافی است از کلید روی پایه استفاده شود. درمجموع این چای‌ساز نه‌تنها ابزاری کارآمد برای هر خانواده‌ای محسوب می‌گردد، بلکه می‌تواند با طراحی زیبا و باکیفیت خود آشپزخانه شما را مزین کند.

  • محدوده ظرفیت کتری: ۱٫۵ تا ۲٫۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری: ۱٫۰ تا ۱٫۵ لیتر
  • محدوده توان مصرفی: ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • قوری چای: دارد
  • جنس قوری: شیشه
  • صفحه گرم نگه دارنده کتری: بله
  • محل قرارگیری قوری: کنار هم
  • جنس بدنه‌ی کتری: استیل
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه: دارد

چای ساز خانگی پارس خزر مدل چای نوش

چای ساز ایرانی پارس خزر مدل چایی نوش

چای نوش یکی از زیباترین و باکیفیت ترین ساخته های «پارس خزر» است. این مدل که در گروه دم آورها قرار دارد در بخش کتری به بدنه‌ای از جنس استیل مجهز شده و جهت دم آوری به بهترین شکل ممکن، از یک قوری چینی به همراه آن استفاده کرده است. این قوری را می‌توان درون ماشین ظرفشویی نیز قرار داد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

کیفیت ساخت در مدل چای نوش مناسب ارزیابی می‌شود و کیفیت نوشیدنی‌های تهیه شده با آن نیز بسیار قابل قبول است و طعمی طبیعی و دلچسب را از آن‌ها دریافت خواهید کرد. این طعم دلچسب به دلیل حرارت دهی قوری به وسیله بخار خارج شده از کتری خواهد بود.

پیشنهاد: مزایا و معایب اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

  • دارای قوری چینی جهت دم کردن بهتر چای و انواع دم نوش ها (نعناع، گل گاوزبان و…)
  • دارای کتری استیل براق
  • دارای ترموستات (مصرف انرژی کم)
  • دارای قابلیت نگه داشتن اتوماتیک دما در حالت جوش ملایم جهت دم کشیدن چای بعد از جوش آوردن آب
  • قابلیت شستشوی قوری چینی با ماشین ظرفشویی
  • دارای گواهینامه استاندارد محصول

چای ساز خانگی تیفیل مدل TF-208

چای درست کن تیفیل برند متفرقه و های کپی

این مدل چای ساز، یک برند متفرقه محسوب می‌شود و تلاش داشته است حتی در عنوان برند خود از تفال تقلید کند! اما این‌که چرا آن را در این لیست قرار دادیم به دلیل کیفیت متوسط رو به خوب آن و خوش قیمتی این مدل است.

  • محدوده ظرفیت کتری: ۱٫۵ تا ۲٫۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری: ۱٫۰ تا ۱٫۵ لیتر
  • محدوده توان مصرفی: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • قوری چای: دارد
  • جنس قوری: شیشه
  • محل قرارگیری قوری: کنار هم
  • جنس بدنه‌ی کتری: استیل
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه: دارد

چای ساز خانگی تکنو مدل TE985

چایی ساز و چای جوش برقی تکنو 985

چای‌ساز «تکنو» مدل «TE985» از جمله دستگاه‌های خوش‌ساخت این شرکت است که از کتری استیل و قوری شیشه‌ای ساخته شده است. کتری ۱٫۷ لیتری و قوری مدرج که گنجایش ۱٫۲ لیتر دارد، در کنار هم و روی صفحه‌ی اصلی دستگاه قرار می‌گیرند. صافی داخلی قوری برگ چای را از نوشیدنی جدا می‌کند. گفتنی است موتور این چای‌ساز با توان ۱۸۵۰ وات کار می‌کند و در مدت زمانی کوتاه آب را به دمای جوش می‌رساند.

  • محدوده ظرفیت کتری: ۱٫۵ تا ۲٫۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری: ۱٫۰ تا ۱٫۵ لیتر
  • محدوده توان مصرفی: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • قوری چای: دارد
  • جنس قوری: شیشه
  • صفحه گرم نگه دارنده کتری: بله
  • محل قرارگیری قوری: کنار هم
  • جنس بدنه‌ی کتری: استیل
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه: دارد

چای ساز خانگی فلر مدل TS 286

فروش آنلاین چای ساز برقی فلر 286

چای‌ساز مدل «TS 286» محصولی کارآمد و خوش‌ساخت از شرکت «فلر» است و جزو بهترین چای ساز های خانگی 2021 قرار می‌گیرد. کتری و قوری چای‌ساز طراحی شفافی دارند و از جنس شیشه ساخته شده‌اند. به این ترتیب به راحتی می‌توانید از میزان آب باقیمانده در دستگاه مطلع شوید. ظرفیت کتری چای‌ساز ۲ لیتر است و گنجایش قوری آن به ۸۰۰میلی‌لیتر می‌رسد. فیلتر قوری از جنس استیل ساخته شده و تفاله چای یا دم‌نوش را از نوشیدنی جدا می‌کند.

با جداکردن فیلتر از قوری می‌توانید به راحتی قطعات دستگاه را تمیز کنید. با توجه به این که سیم دستگاه به پایه‌ی آن متصل است امکان جابه‌جایی راحت و آزادانه‌ی کتری وجود دارد. همچنین نوع طراحی دستگاه اجازه‌ی چرخش ۳۶۰ درجه‌ی کتری را روی پایه می‌دهد و به این ترتیب افراد چپ‌دست هم در استفاده از دستگاه مشکلی نخواهند داشت. چای‌ساز مدل TS 286 به سیستم ایمنی مجهز است که در صورت اتمام آب داخل کتری، عملکرد دستگاه را متوقف می‌کند و به این ترتیب مانع از آسیب‌دیدن قطعات دستگاه می‌شود.

این چای‌ساز مجهز به چراغ‌ نشانگر است که وضعیت کار دستگاه را به شما اطلاع می‌دهد. چراغ نشانگر در زمان جوش‌آوردن آب به رنگ قرمز و در وضعیت دم‌آوردن به رنگ آبی روشن می‌شود. فضای مخصوصی برای جمع‌آوری سیم زیر پایه‌ی کتری در نظر گرفته شده است که نگهداری دستگاه و جمع‌آوری آن را آسان‌تر کرده است.

  • محدوده ظرفیت کتری: ۱٫۵ تا ۲٫۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری: ۰٫۷ تا ۱٫۰ لیتر
  • محدوده توان مصرفی: ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • قوری چای: دارد
  • جنس قوری: شیشه
  • صفحه گرم نگه دارنده کتری: خیر
  • محل قرارگیری قوری: روی هم
  • جنس بدنه‌ی کتری: شیشه
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه: دارد

چای ساز خانگی فلر مدل TS 070 WP

چای ساز برقی خانگی زیبای فلر مدل 070

چای ساز «فلر» مدل «TS 070 WP» یکی از زیباترین مدل چای ‌سازهای شرکت فلر است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است. کتری با حجم حدود ۲٫۵ لیتر ارائه می‌شود و بر روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با وجود این طراحی، نیاز نیست کتری به صورت مستقیم به برق متصل شود و قابل جابه‌جایی بدون محدودیت است. مسلماً بدون سیم بودن به معنی شارژی بودن نیست؛ بلکه به این معنی است که پایه با سیم برق به پریز متصل شده و کتری روی آن قرار می‌گیرد.

پس از برداشتن کتری از روی پایه، عملکرد دستگاه قطع می‌شود. بدنه کتری ترکیبی از شیشه مقاوم به حرارت و پلاستیک است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به ‌سرعت به جوش می‌آورند. قوری از جنس چینی است و روی کتری قرار می‌گیرد. قوری مدل TS 070 WP دارای صافی توری بزرگ است و ظرفیتی کمتر از یک لیتر دارد. بدین ترتیب امکان تهیه و دم کردن چای با حجم بالا برای تعداد زیاد افراد نیز ممکن است. هنگامی که چای را در قوری برای دم کشیدن قرار می‌دهید کتری در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد تا برگ چای برای دم کشیدن زمان کافی داشته باشد.

شرکت فلر، یک برند آلمانی در زمینه تولید و عرضه لوازم‌ خانگی است. محصولات این شرکت، طیف گسترده‌ای از لوازم‌ خانگی را در برمی‌گیرد: «ماکروویو، آون برقی، چای‌ساز، قهوه ‌ساز، کباب‌پز، ساندویچ ‌ساز، پلوپز، آرام‌پز، سرخ‌کن، چرخ‌گوشت، غذا ساز، جاروبرقی، اتو و…» مراکز گسترده خدمات پس از فروش و شبکه وسیع عرضه محصولات و نیز قیمت مناسب کالاها، از امتیازات ویژه محصولات فلر محسوب می‌شوند.

  • محدوده ظرفیت کتری: ۲٫۰ تا ۲٫۵ لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری: ۰٫۷ تا ۱٫۰ لیتر
  • محدوده توان مصرفی: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • قوری چای: دارد
  • جنس قوری: چینی
  • محل قرارگیری قوری: روی هم
  • جنس بدنه‌ی کتری: شیشه
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه: دارد

چای ساز خانگی گوسونیک مدل HST-874

چای ساز خانگی برقی گوسونیک مدل HST-874

چای‌ساز «گوسونیک» مدل «HST-874» چای‌ساز ساده، با کیفیت و ارزان ‌قیمتی است که در میان بهترین چای ساز های خانگی 2021 قرار گرفته است. این دستگاه از یک سیستم ایمنی با ۳ سطح کارکردی بهره می‌برد: زمانی که آب جوش می‌آید، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. دوم این‌که دستگاه کنترل‌کننده‌ی سرامیکی، در صورت خشک ‌شدن آب کتری، از دستگاه محافظت می‌کند و دیگری این‌که در صورت داغ‌ شدن بیش از اندازه‌، محافظ دستگاه به کار می‌افتد.

حجم کتری این دستگاه ۱٫۵ لیتر و حجم قوری آن ۱٫۲ لیتر است و جنس کتری از استیل و جنس قوری از شیشه بوده و سینی این دستگاه از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است. کف این دستگاه از جنس پلاستیک است؛ اما این مزیت را دارد که دیگر نگران شکستن بر اثر گرم و سرد شدن یا ضربه ‌خوردن اشیا به آن نباشید.

صفحه‌ی این دستگاه به ‌راحتی و با هر پارچه‌ای تمیز می‌شود. در کل با توجه به ویژگی‌های کاربردی چای‌ساز گوسونیک مدل HST-874 می‌توان آن را یک گزینه‌ی مناسب برای هر خانه‌ای به ‌شمار آورد.

  • محدوده ظرفیت کتری: ۱٫۲ تا ۱٫۵ لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری: ۰٫۷ تا ۱٫۰ لیتر
  • محدوده توان مصرفی: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • قوری چای: دارد
  • جنس قوری: شیشه
  • صفحه گرم نگه دارنده کتری: بله
  • محل قرارگیری قوری: کنار هم
  • جنس بدنه‌ی کتری: استیل
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه: دارد
5/5 - (1 امتیاز)