انتخاب بهترین کرم های آرایشی و بهداشتی زنانه (ضد آفتاب، دور چشم، کرم پودر، موبر)

معرفی و بررسی بهترین کرم های آرایشی و بهداشتی برای خانم ها و زنان
5/5 - (1 امتیاز)

فهرست مطالب

معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب سال

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

پیش از معرفی چند مدل از بهترین کرم های ضد آفتاب، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید کرم ضد آفتاب سایت شناسور را مطالعه کنید تا اطلاعات کافی برای خرید ضد آفتاب‌ها را به دست بیاورید.

در ادامه با چند نمونه از کرم های ضد آفتاب باکیفیت موجود در بازار آشنا خواهیم شد:

کرم ضد آفتاب سینره SPF50 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سینره برای پوست های چرب

پوست یکی از اعضای حساس و همچنین سپر دفاعی بدن است و باید به ‌خوبی از آن محافظت شود. عوامل مختلفی باعث آسیب رساندن به پوست می‌شوند که یکی از این عوامل، تابش بیش ‌از حد نور آفتاب است که به ‌وسیله‌ی کرم‌های ضد آفتاب می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد. کرم ضد آفتاب سینره SPF50 یکی از این محصولات است. این محصول برای پوست‌های چرب مناسب بوده و دارای محفظه تیوپی است. این کرم می‌تواند به ‌خوبی پوست شما را در برابر اشعه UV ( UVA، UVB) محافظت نماید. این کرم همچنین می‌تواند پوست شما را در برابر پیری زودرس و ایجاد لکه‌های پوستی مقاوم سازد.

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex Beige SPF60 حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی مدل پریم SPF 60

کرم ضدآفتاب رنگی SPF60 یکی از محصولات کارخانه‌ی ایرانی «پرایم» یا پریم بوده که به نام «Tinted Sunscreen Cream SPF60» نیز شناخته می‌شود و محصولی با کیفیت بالا در کنار رقبای خارجی است. این محصول محافظی قوی برای پوست در برابر اشعه‌های UVA، UVB، IR به‌ شمار می‌رود و با قابلیت کنترل ترشح سبوم و برخورداری از خاصیت ضد آکنه‌ بودن، مهار کننده‌ی قوی باکتری‌های مولد آکنه و جوش به ‌شمار می‌رود.

پیشنهاد: روش های تشخیص ریمل اسنس فیک و تقلبی از اصل

این محصول مات ‌کننده و فاقد چربی به رنگ بژ ارائه شده است و می‌تواند انواع لک و جای جوش را بپوشاند. بهترین روش مصرف این کرم ضد آفتاب پوشاندن پوست با مقدار کافی از کرم و ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است.

کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی الارو مدل پرطرفدار با spf30

مدل «Haute Protection» کرم ضدآفتاب برند «الارو» (Ellaro) سری «Foundation Effect» همان‌طور که از نامش پیدا است دارای اثر کرم ‌پودری است که می‌تواند هم از پوستتان در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کند و هم کاربردی مشابه کرم ‌پودر و آرایشی داشته باشد. رنگ کرم الارو بژ روشن است که برای افرادی که پوستی روشن و حتی گندمی دارند مناسب خواهد بود. ماندگاری ضدآفتاب کرم ‌پودری الارو بالا است و این کرم فاقد پارابن و چربی است و استفاده از آن به افرادی که پوست‌های چرب و مستعد جوش دارند توصیه می‌شود. الارو با دارا بودن SPF30 از پوست صورت در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند و مانع از آفتاب سوختگی پوست می‌شود.

کرم ضد آفتاب بیودرما مدل Photoderm Max حجم ۴۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتابی بایودرما ساخت فرانسه

حجم : ۴۰ میلی لیتر

مناسب برای : پوست‌های خشک

میزان SPF: 50

نوع محفظه نگه دارنده: تیوپی

جنس محفظه نگه دارنده: پلاستیک

محافظت کننده در برابر اشعه UVA: دارد

محافظت کننده در برابر اشعه UVB: دارد

عصاره : ندارد

کشور مبدا برند : فرانسه

رنگی : خیر

معرفی بهترین کرم دور چشم سال

راهنمای خرید کرم دور چشم

پیش از این، در مطلب کاملی با عنوان راهنمای خرید کرم دور چشم به نکات و اطلاعات مفیدی درباره نحوه خرید و انتخاب این گونه کرم‌ها پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن صفحه را مطالعه کنید.

حالا می‌توانید لیست بهترین کرم های دور چشم ارائه شده در این بخش را مشاهده کنید:

کرم دور چشم سینره حجم ۳۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره با به کارگیری مواد طبیعی و فن آوری بیوتکنولوژی علاوه بر این‌که قدرت جلوگیری در مقابله با چین و چروک دارد باعث از بین رفتن هاله سیاه دور چشم می‌شود. مواد مؤثر موجود در این کرم علاوه بر افزایش میزان کلاژن و الاستین، باعث تقویت غشای مویرگی رگ‌های پوست شده که در نتیجه‌ی آن تغذیه پوست بهتر و رنگی شفاف پیدا می‌کند و شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. این کرم ترکیبی بسیار سبک دارد که به طور قابل توجهی حلقه‌های دور چشم را برطرف می‌کند و باعث کاهش تورم و پف زیر چشم می‌شود. با استفاده از کرم دور چشم سینره چروک‌های دور چشم به مرور محو شده و از بروز خط‌های جدید جلوگیری می‌شود. کرم دور چشم سینره باعث تسریع ساخت پروتئین‌های رشته‌ای پوست می‌شود.

کرم ضد تیرگی و التیام بخش دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark

کرم دور چشم و التیام بخش درمالیفت
  • حجم: ۲۵ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده: پمپی
  • جنس محفظه نگه دارنده: پلاستیک
  • ویتامین: دارد
  • نوع ویتامین : ویتامین K
  • SPF: ندارد

سایر توضیحات محصول: 

کاهش دهنده حلقه‌های تیره دور چشم، ضد التهاب و التیام بخش پوست دور چشم، رفع کننده کبودی دورچشم، افزایش دهنده گردش خون پوست دور چشم، دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضد پیری، حاوی کمپلکسی انکپسوله از ویتامین‌های مؤثر در رفع تیرگی دور چشم

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1

ژل کرم سفت کننده دور چشم پرایم ساخت ایران
  • حجم: ۲۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده: تیوپی
  • جنس محفظه نگه دارنده: پلاستیک
  • ویتامین: دارد
  • نوع ویتامین: ویتامین C
  • SPF: ندارد

سایر توضیحات محصول:

از بین برنده خطوط یا چروک پنجه‌کلاغی دور چشم (Crow’s Feet Wrinkles)، مناسب استفاده برای صبح و شب، بالابرنده پلک بالایی، از بین برنده پف و سیاهی دور چشم، تأثیرگذاری قوی و سریع

معرفی بهترین کرم پودر سال

راهنمای خرید کرم پودر

در صورتی که اطلاعات زیادی نسبت به کرم پودر ندارید و قصد دارید پیش از خرید این گونه از لوازم آرایشی، درباره‌ی آن بیشتر بدانید، کافی است بر روی لینک راهنمای خرید کرم پودر کلیک کنید و اطلاعات کافی را دریافت کنید.

در ادامه چند مدل از بهترین کرم پودر های حال حاضر را معرفی خواهیم کرد:

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix مدل Dark Beige 55 حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم پودر بورژوا از سری هلثی میکس

شرکت بورژوآ کرم پودر سری «Healty Mix» را به بازار عرضه کرده است که از پوشانندگی بالایی برخوردار است و تمام عیوب پوستتان را پوشش می‌دهد. این نوع کرم‌پودر برای آن دسته از افرادی که از پوست خشکی دارند بهترین گزینه است. بورژوآ در فرمولاسیون این نوع کرم ‌پودر از میوه‌های طبیعی نظیر سیب، زردآلو و طالبی استفاده کرده است که هر کدام اثرات مفیدی را روی پوست اعمال می‌کنند. به‌عبارتی تأمین‌کننده نیاز پوست هستند. عصاره‌ی سیب موجود در این محصول به پوست طراوت داده، همچنین از زردآلو برای شفاف کردن پوست استفاده کرده و در نهایت طالبی حکم آبرسان پوست را ایفا می‌کند. این نوع کرم‌پودر با ماندگاری بالای ۱۶ ساعت دارای پوشش‌دهی بالایی است که استفاده از آن در طول روز ماسیدگی به همراه نخواهد داشت.

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup شماره ۰۴

خرید کرم پودر مای سری بلک دایموند یا الماس سیاه

ویژگی های محصول:

بر اساس رنگ پوست: تیره، متوسط

فاقد چربی: بله

SPF: دارد

نوع محفظه نگه دارنده: تیوپی

سایر توضیحات:  فاقد چربی – مناسب برای پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه – ایجاد جلوهای کاملاً طبیعی، مات، یکدست و یکنواخت – پایه رنگ: قهوه ای

کرم پودر شون سری Smoothing Matt شماره S03

خرید اینترنتی کرم پودر شون schon

ویژگی های محصول:

بر اساس رنگ پوست: گندمی

فاقد چربی: بله

SPF: دارد

نوع محفظه نگه دارنده: تیوپی

سایر توضیحات:

 حاوی روغن جوانه گندم – محافظ ضد آفتاب

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Beige 04 حجم ۳۰ میلی لیتر

قیمت خرید پستی کرم پودر آرایشی بورژوا ایر مات

کرم‌پودر حاضر توسط کمپانی بورژوآ تولید شده و در سری «Air Mat» شناخته شده است. این کرم پودر آرایشی ماندگاری ۲۴ ساعته روی پوست شما خواهد داشت و از SPF نیز برخوردار است. کرم‌ پودر بورژوآ هماهنگ با رنگ پوست است و از آن به‌عنوان یک زیرساز می‌توانید استفاده کنید.

پیشنهاد: بهترین سشوار خانگی و حرفه ای 2021

این کرم ‌پودر ضمن محافظت از پوست شما در مقابل اشعه‌ی مضر نور خورشید از ماندگاری بالایی برخوردار بوده که تا ۲۴ ساعت اثر آن روی پوست شما خواهد ماند. کرم‌پودر تیوپی بورژوآ با حجم ۳۰ میلی‌لیتر ارائه شده و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. داشتن بافت سبک این محصول باعث شده که استفاده از آن به‌مدت طولانی احساس سنگینی را به همراه نداشته باشد.

کرم پودر لورآل مدل Rose Beige شماره ۱۳

خرید آنلاین کرم پودر لورال

کرم پودر «لورآل» (Loreal) سری (Infallible 24H Matte) مدل (Rose Natural) کرم پودری مایع و مات است و ۳۵ میلی‌لیتر حجم دارد. ماندگاری بالای این کرم پودر از ویژگی‌های آن است. کرم پودر مایع لورآل خاصیت ضد آب بودن آن باعث می‌شود در برابر تعریق هم مقاوم باشد. این کرم پودر برای پوست‌های چرب مناسب است و چربی پوست را کنترل و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. محفظه نگهدارنده‌ی کرم پودر لورآل تیوپی و پلاستیکی است. شماره ۱۳ این کرم پودر رنگی بژ دارد.

معرفی بهترین کرم موبر سال

می توان گفت بهترین و معتبرترین برندهای سازنده کرم موبر شرکت‌های زیر محسوب می‌شوند:

  • سینره (Cinere)
  • ویت (Veet)
  • بیوتال (Biotal)
  • سی‌ گل (Sea Gull)
  • باله‌ آ (Balea)

می‌توانید با مطالعه بخش زیر، انواع کرم موبر صورت و بدن مختص آقایان و بانوان را مشاهده کنید و پس از تحقیق و کسب اطلاعات دقیق و کامل از مشخصات و ویژگی‌های کرم موبر مورد نظر، از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با قیمتی مناسب و رقابتی سفارش دهید. در ادامه به معرفی این چند مدل از بهترین کرم های موبر در بازار می‌پردازیم:

کرم موبر سینره (Cinere)

سفارش اینترنتی کرم موبر سینره

سینره یکی از معروف ترین برند های کرم موبر برای صورت و بدن  است که در عین کیفیت و کارایی بالا و تأثیرگذاری در کمترین زمان ممکن، باعث ایجاد تحریک، حساسیت و سوزش بر روی پوست نمی‌شود. ترکیبات و فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد این کرم طوری است که موهای زائد بدن را از بین برده و صدمه و آسیبی به پوست نمی‌زند.

نقاط قوت

  • مو زدایی کامل در ۵ دقیقه
  • حاوی عصاره پاپایا جهت تضعیف موهای زائد
  • دارای روغن گل همیشه بهار و آلوئه ورا جهت پیشگیری از التهاب
  • ایجاد نرمی و لطافت در پوست پس از موزدایی
  • استفاده آسان

راهنمای استفاده

جهت اطمینان بیشتر توصیه می‌شود قبل از مصرف تست گردد. مقداری از کرم را روی سطح کوچکی از ناحیه مورد نظر قرارداده و پس از ۵ دقیقه پاک کنید. اگر تا ۲۴ ساعت التهاب یا حساسیتی دیده نشد، با اطمینان می‌توانید به شرح زیر مصرف کنید:

کرم را بر روی پوست قرار داده، به صورتی که کاملاً روی موها را بپوشاند. کرم را بر روی پوست مالش ندهید. پس از ۵-۳ دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک نمایید. در صورت زدایش موها، به آرامی کرم را در خلاف جهت موها از روی پوست بردارید وسپس با آب سرد بشویید. همچنین می‌توان از یک پارچه نرم یا پنبه نم دار برای برداشتن کرم استفاده نمود. پس از استفاده، از شستشو با صابون خودداری نمایید.

کرم موبر ویت (Veet)

کرم موبر خارجی ویت veet

با این که همه خانم ها نرمی و لطافت پوست بدن خود را پس از اپیلاسیون بسیار دوست دارند، اما طبیعتاً درد این روش، برای بسیاری از افراد غیر قابل تحمل و عذاب آور است. علاوه بر این، اپیلاسیون باعث ماندن موها در زیر پوست و التهاب و جوش زدن پوست هم می‌شود. اما استفاده از کرم موبر یکی از کارآمد ترین و مناسبترین روش‌های برطرف نمودن موهای زائد در خانه است.

زیرا این روش علاوه بر اینکه هیچگونه دردی به همراه ندارد، اثر ماندگارتری نسبت به تیغ داشته و موجب آبرسانی به پوست بدن نیز می‌شود. استفاده از این کرم ها، التهابی نیز به همراه ندارد که این خود مزیت بزرگی نسبت به اپیلاسیون محسوب می‌شود. همچنین استفاده از کرم موبر، از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

نقاط قوت

  • بدون درد
  • حذف کامل و آسان مو
  • بدون التهاب و قرمزی

راهنمای استفاده

کرم موبر ویت را روی پوست کاملاً خشک و قبل از حمام استفاده کنید و پس از ۳ دقیقه، قسمتی از موضع را با کاردک موجود در جعبه پاک کنید، اگر موها کنده شدند با آب ولرم پوست را شستشو دهید. در غیر این صورت برای ۲ تا ۳ دقیقه دیگر به آن فرصت دهید. در صورت داشتن پوست بسیار حساس، بهتر است قبل از استفاده روی قسمتی از بدن تست شود.

کرم موبر بیوتال (Biotal)

مشخصات کرم موبر بایوتال یا بیوتال

اگر شما نیز جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که طرفدار تمیزی و  اصلاح موهای زاید بدن خود از ریشه و بدون داشتن کمترین درد هستید و می‌خواهید تا مدت‌ها پوست صاف و بدون مویی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از کرم موبر محصول کمپانی بیوتال استفاده نمایید. این کرم با خاصیت استفاده آسان و سریع، موهای زائد را در حداقل زمان ممکن زدوده و پوستی صاف و یک دست را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کمپانی بیوتال برای پوست‌های حساس که فوراً عکس العمل منفی در برابر هر نوع اصلاحی از خود نشان می‌دهند، کرم موبر مخصوصی را عرضه کرده که بدون ایجاد درد، التهاب و بوی نامطبوع موها را رفع کرده و تا چندین هفته پوستی زیبا و نرم را به مصرف کننده هدیه می‌دهد. کرم موبر مخصوص پوست‌های حساس بیوتال دارای ویتامین E بوده و موجب نرمی و لطافت پوست بدن و صورت می‌شود.

این شرکت به منظور تکمیل و افزایش کیفیت محصولات خود از عصاره‌های گیاهی و طبیعی فراوانی در ساخت محصولاتش استفاده می‌کند. در ترکیب کرم موبر بیوتال نیز از عصاره‌ی بابونه استفاده شده است که این عصاره موجب تسکین پوست و کاهش التهابات آن می‌شود. در بسته بندی کرم موبر ۱۰۰ میلی لیتری بیوتال کاردک مخصوصی نیز وجود دارد که به آسانی کرم را روی پوست گذاشته و کامل سطح موها را می‌پوشاند.

راهنمای استفاده

با کاردک مخصوص، کرم را به طور مساوی بر روی پوست پخش کنید تا همه موها را به طور کامل بپوشاند. کرم را در جهت رشد مو پهن کرده و موقع پاک کردن، در خلاف جهت رشد مو عملیات انجام شود. پنج دقیقه صبر کنید، سپس به آرامی با سر کاردک یک منطقه کوچک را تست کنید. اگر موها به آسانی جدا شدند، بقیه کرم را از روی پوست خود بردارید، در غیر این صورت، حداکثر تا ۱۰ دقیقه صبر کرده و سپس آن را پاک کنید.

کرم موبر سی‌ گل (Sea Gull)

کرم موبر سی گل

کرم موبر سی گل با داشتن فرمولاسیون اختصاصی، موهای زاید و ناخواسته بدن را خیلی سریع، بدون درد و مؤثر رفع می‌کند. این نوع کرم موبر با به کارگیری مواد مرطوب کننده، ترمیم‌گر و تسکین دهنده، پوستی نرم و لطیف را پس از اصلاح به مصرف کننده می‌بخشد. این کرم نیز همچون موارد ذکر شده در بالا حاوی تیوگلیکولات است؛ از این رو توصیه می‌کنیم از تماس کرم موبر با چشم و غشای مخاطی خود جداً خودداری کنید و در صورت تماس غیر عمدی، فوراً چشم خود را با آب فراوان شستشو دهید.

چنانچه پوست شما حساس است و سوزش و درد شدیدی را در حین استعمال کرم موبر بر روی پوست خود احساس می‌کنید، پوستتان را اول با آب سرد و بعد در صورت نیاز با اسید بوریک ۳% بشویید.

راهنمای استفاده

با کاردک همراه محصول، کرم موبر بدن سی گل را روی قسمت‌های مورد نظر پخش کرده و پس از سپری شدن زمان لازم، کرم را از روی پوست برداشته و با آب فراوان پوست را شستشو دهید. کرم موبر بدن سی گل را روی زخم‌های باز و پوست ملتهب استفاده ننمایید.

کرم موبر باله‌ آ (Balea)

کرم موبر باله آ برای خانم ها و آقایان

کرم موبر باله آ با شل کردن ریشه مو، موهای زاید را از ناحیه‌ای تقریباً عمیق‌تر از سطح پوست از بین می‌برد و به همین دلیل مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا موها مجدداً رشد کرده و بیرون بزنند. ماد‌ه‌ی مؤثر کرم موبر باله آ، به داخل ساقه موها نفوذ یافته و سبب از بین رفتن ساختار مو می‌‌گردد؛ به طوری که موها به راحتی و سریعا پس از مدت معینی از سطح پوست جدا می‌گردند. با استفاده از کرم های موبر باله آ می‌توانید به راحتی و برای یک زمان طولانی از شر موهای زائد خود خلاصی یابید.

در نهایت می‌توان گفت که امروزه استفاده از بهترین کرم های موبر در میان خانم‌ها و آقایان رواج زیاده پیدا کرده است. با مطالعه مطالب ذکر شده در این صفحه، به عنوان یک راهنمای خرید کرم موبر می‌توانید انتخابی درست و با کیفیت داشته و از هر بار استفاده از این کرم و داشتن پوستی نرم و لطیف لذت ببرید.

فراموش نکنید که قبل از استفاده حتماً بروشور موجود در بسته محصول را مطالعه نموده و مطابق با دستور مصرف و مدت زمان مشخص شده بر روی آن، کرم موبر را استعمال کنید تا نتیجه مطلوب‌تر و ایده‌آل تری را کسب نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)