معرفی ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Delegate

قیمت خرید ادکلن ادو پرفیوم زنانه emper امپر مدل دلیگیت
5/5 - (2 امتیاز)

عطرها و ادو پرفیوم ها معمولاً از رایحه‌های طبیعی مانند گیاهان، گل ها و میوه‌ها تولید می‌شوند. انسان در طول تاریخ و طی سالیان بسیار زیاد با انواع عطرها و رایحه ها آشنا بوده و از آن‌ها برای خوشبو کردن محیط، لباس و بدن خود استفاده می‌کرده است. ادکلن زنانه امپر یا در اصل، ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Delegate با رایحه‌ای خوش و دل‌نشین، ادکلنی مناسب و جذاب تولید شده برای خانم‌ها است. در این مطلب این محصول را حتی الامکان معرفی می‌کنیم و به بررسی ویژگی‌های بارز آن می‌پردازیم.

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Delegate در یک نگاه

قیمت ادو پرفیوم زنانه امپر مدل دلیگیت در اینترنت
خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه امپر مدل دلیگیت

75 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران پیشنهاد کرده اند.

تفاوت ادکلن و ادو پرفیوم

پرفیوم یا عطر، ادو پرفیوم، ادو تویلت و ادکلن با هم تفاوت دارند. از بین این 4 نوع، ادکلن کم‌ترین غلظت و ماندگاری بو را دارد و به ترتیب از چپ به راست، غلظت و ماندگاری افزایش می‌یابد تا به پرفیوم می‌رسد.

در این صفحه، گاهی اوقات برای توضیح این محصول، تسامحاً از واژه‌ی ادکلن استفاده کرده‌ایم، ولی صحیح آن ادوپرفیوم است. این مدل محصول شرکت امپر مدل Delegate یک ادو پرفیوم محسوب می‌شود نه ادکلن. یعنی غلظت و ماندگاری بسیاری بیشتری نسبت به ادکلن معمولی دارد.

بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه

در این صفحه یک مدل از عطرهای زنانه معرفی شده است. اما در مطلب معرفی بهترین عطر و ادکلن های مردانه و زنانه می‌توانید 5 مدل عطر مردانه و 7 مدل ادو پرفیوم زنانه باکیفیت را ببینید.

خرید آنلاین ادو پرفیوم امپر Emper برای خانم ها و بانوان

ویژگی های ادکلن زنانه امپر مدل Delegate

ادکلن زنانه امپر مدل Delegate با غلظت ادو پرفیوم تهیه شده و با بوی خوش و دلنشین خود می‌تواند عطر مناسبی برای مصارف روزمره به ویژه در فصل های گرم سال باشد. استفاده از این ادکلن بر روی نبض دست یا گردن، تجربه‌ی یک بوی اصیل و روح نواز زنانه را به همراه خواهد داشت.

ترکیبی از رایحه گیاهان معطر، گل ها و میوه ها

ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Delegate دارای رایحه ای بسیار خنک و شیرین و بویی لطیف است که در دسته‌ی رایحه های مرکبات و گلدار جای می‌گیرد. ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Delegate با رایحه‌ای روح نواز و خوشبو از مرکبات آغاز شده و پس از گذشت اندکی زمان، بوی گل های سفید نیز به خود می‌گیرد و ترکیبی کلاسیک و بسیار دلنشین ایجاد می‌کند. البته پس از دقایقی رایحه‌ی مشک و عنبر نیز اضافه می‌شوند و رایحه‌ی نهایی ادکلن زنانه امپر مدل Delegate را به شیرینی متمایل می‌سازند.

مناسب برای فصول گرم سال

می‌توان این عطر را یک عطر تابستانی خنک و مناسب فصوم گرم دانست که طراوت و شادابی را در روزهای گرم تابستانی برای شما به ارمغان می‌آورد. ترجیحاً بهتر است برای فصول سرد سال از عطرهای قوی و تند استفاده کنید؛ چرا که سرما تا حدودی شدت عطر را کم می‌کند و برعکس در تابستان‌، از عطرهای خنک و ملایم نظیر ادکلن زنانه امپر مدل Delegate استفاده کنید.

آرامش و حال خوب

اگر تحقیقات علمی را کنار بگذاریم، تجربه‌های شخصی نیز نشان می‌دهد که استفاده از عطر و ادکلن می‌تواند روحیه‌ی افراد را تا حدود زیادی تقویت کرده و آرامش خاصی را به همراه داشته باشد. به ویژه برای خانم‌هایی که به روحیات و احساسات خود ارزش ویژه‌ای قائل هستند، پیشنهاد می‌کنیم تجربه‌ی شیرین استفاده از ادکلن زنانه امپر مدل Delegate را از دست ندهند. این ادو پرفیوم به دلیل استفاده از رایحه‌های مرکبات، میوه و گل‌ها می‌تواند اثر آرامش بخشی داشته باشد و ذهن فرد را آرام کند.

رابطه عطر با روحیات افراد بسیار نزدیک است. به طور مثال شما می‌توانید از عطر خاصی برای ابراز حال فعلی خود استفاده کنید؛ مثلا اگر حس شاد بودن دارید بهتر است با یک عطر شاد، این احساس را منتقل کنید و یا چنان‌چه احساس شاخص بودن یا جذابیت دارید بهتر است عطر متناسب با این روحیه را برگزیده و استفاده نمایید. همواره سعی کنید ادکلن خود را بر اساس موقعیتی که قرار است در آن حضور یابید، انتخاب کنید. طبیعتاً ادکلن مخصوص برای مهمانی و عطرهای اسپورت و روزمره تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت.

معرفی و بررسی تخصصی ادکلن زنانه emper امپر مدل دلیگیت

نظر خریداران درباره ادو پرفیوم زنانه Emper مدل Delegate

من راضی ام، بوی خوبی داره، همسرم بهم کادو داد، ماندگاریش نصف روزه.

اگه عطرای میوه ای دوس دارین ازش خوشتون میاد من که زدم فقط توت فرنگی اومد تو ذهنم. اصلا یه شیرینی بی انتهاس. خیلی شیرینه. زیاد و به سلیقه من نمی خوره. بوش خیلی می مونه.

بوی خوبی داره یکم شبیه آدامس هست بوش ولی در کل برای هدیه گرفتم و خوب بود .

این عطرو من هدیه گرفتم والان تبدیل به عطر اصلیم شده و بوش رو خیلی دوست داشتم. مرتب با خودم مسافرت می‌برم نه درش باز می‌شه و نه نشتی داره. بوی شیرین و ملایمی داره.

ماندگاری نداره و بوی شیرین واسه این خوبه بوی محیط رو لحظه ای عوض کنی.

من واسه خواهرم دوبار سفارش دادم. واسه استفاده دم دستی و تو کیف و ماشین عالیه. قیمتش مناسبه نگران مصرف زیادش نمی‌شین. بوش هم واقعا شیکه.

ادکلن با قیمت مناسب برای خانومایی که عطر میوه و مرکبات دوس دارن؛ ولی باید بگم از پخش بو و ماندگاری خبری نیست.

پخش بو و ماندگاریش تعریفی نداره. برای یه مهمانی دو ساعته خوبه. ولی بوی خیلی خوبی داره.

خیلی عطر خوشبویی هست. موندگاری خوبی داره. برای استفاده ی روزمره به نظرم گزینه ی عالی هست. هم قیمت مناسبی داره و هم موندگاریش روی لباس تقریبا 2 روزه. به هر حال عطر خیلی سلیقه ای هست و بهتره قبل از انتخاب هر عطری گروه مورد علاقه تون رو مشخص کنید.

واقعا نسبت به قیمت هم بوی ماندگاری داره هم خیلی خوش بو هست. من از بوی شیرین خوشم نمیاد، با اینکه کمی شیرینه اما بوش آدم رو اذیت نمی‌کنه و بسیار بوی شیکی داره، یه هفته است بوش رو شالم مونده.

خیلی بوی شیرینی داره و از وقتی زدم سر درد گرفتم. شاید به درد کمد لباس بخوره ولی برای مصرف روزانه برای اونایی که بوی شیرین دوست ندارن مناسب نیست.

خریدش واقعا به صرفه ست. رایحش که به نظر من خوبه. ولی خب این سلیقه ایه. در مورد ماندگاریش هم تقریبا 12 تا 15 ساعت راحت می‌مونه (روی لباس) که روی پوست یه کم کمتره.

بوش رو خیلی دوست دارم. چند نفرم ازم پرسیدن عطرت چیه. ولی پخش بو و ماندگاری زیادی نداره. باید بیای جلو لباس رو بو کنی تا متوجهش بشی. درکل واسه مصرف روزانه خوبه.

پخش بوی اولیه خوبه اما نهایتا دو یا سه ساعت ماندگاری داره. بیشتر از اینم توقع نداشتم. بوی میوه ای داره بسیار بوش دخترونه ست. بوی شیکی داره. خدایش رده سنی بین 20 تا 30 سال شاید بهتر بپسندنش. بسته بندی شیکی داره. شیشه با کیفیته. جنس پلاستیک درب هم با کیفیت هست. خلاصه بد نیست.

قیمت و خرید ادو پرفیوم زنانه امپر مدل delegate اورجینال و اصل

قیمت

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا عطر و ادکلن زنانه امپر مدل Delegate را با قیمتی مناسب برای شما فراهم نموده است تا با خرید و استفاده از این ادکلن شیرین و اصیل زنانه لذت ببرید.

جمع بندی

ادو پرفیوم زنانه Emper مدل Delegate ترکیبی از رایحه‌ی گیاهان معطر، گل ها و میوه ها است که بوی خوشی را به مخاطب هدیه می‌دهد. این عطر زنانه از نوع عطرهای شیرین و خنک به حساب می‌آید که حجم آن ۱۰۰ میلی لیتر است. نت آغازی در این عطر مرکبات، نت میانی از گل‌های مختلف و نت پایانی از مشک و عنبر تشکیل شده است. این عطر ماندگاری نسبتاً خوب و ظاهر شکیلی دارد و برای هدیه دادن بسیار مناسب است. اگر به دنبال عطرهای شیرین هستید و یا می‌خواهید عطر زنانه هدیه دهید، این ادو پرفیوم می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید شما محسوب شود.

5/5 - (2 امتیاز)