معرفی 10 پاوربانک عجیب و فانتزی و طرح‌دار برای خرید اینترنتی (2022)

خرید پستی پاوربانک فانتزی با طرح شکلک و ایموجی خنده
4.8/5 - (5 امتیاز)

کمتر کسی است که نداند پاوربانک چیست و چه کاربردی دارد. البته بعضی از افراد از این وسیله استفاده نمی‌کنند؛ ولی به طور خلاصه کاربرد آن را می‌دانند. به غیر از پاوربانک‌های اولیه در حال حاضر پاوربانک فانتزی و طرح دار نیز تولید می‌شود.

تولید پاوربانک در دنیا عمر و سابقه‌ی زیادی ندارد. اولین بار در سال ۲۰۱۱ و در نمایشگاه بین المللی مصرف کنندگان تجهیزات الکترونیکی در لاس وگاس، پاوربانک به عنوان اختراعی نوین به دنیا معرفی شد. ۲-۳ سال بعد از آن در ایران کم کم استفاده از آن بر سر زبان‌ها افتاد تا امروز که کاملاً یک وسیله‌ی جاافتاده محسوب می‌شود و خیلی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

با توجه به سیری ناپذیری انسان و میل به تکامل او، در هر موضوعی شاهد رشد و به‌روز شدن هستیم. طبیعی است که ابزارهای دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نیستند و پاوربانک هم یک نمونه از آن است. از زمانی که پاوربانک در دنیا متولد و عرضه شد، تمرکز تنها بر روی ظرفیت نگهداری آن و میزان شارژ کردن گوشی موبایل و تبلت بود. اما به مرور ظرافت‌های دیگر از جمله شکل ظاهری هم در تولید پاوربانک‌ها به کار گرفته شدند.

پیش از ادامه‌ی مطلب گوشزد می‌کنیم لیست موجود در این صفحه کمی قدیمی‌تر است و ممکن است بعضی از محصولات آن موجود نباشد. می‌توانید از لیست جدیدتر با عنوان شارژر همراه فانتزی و بامزه دیدن کنید.

لیست عجیب ترین پاوربانک های فانتزی موجود در بازار

پاوربانک دیگر به شکل یک استوانه یا مکعب مستطیل ساده نیست؛ امروزه شکل‌های عجیب و غریبی را در پاوربانک‌ها مشاهده می‌کنیم. به دلیل همین تصمیم گرفتیم ۱۰ مورد از عجیب ترین پاوربانک‌هایی که به صورت فانتزی و شکل دار ساخته شده‌اند را در این صفحه با هم مرور کنیم. ترتیب بندی پاوربانک‌های فانتزی را به صورتی انجام داده‌ایم که موارد ابتدایی، قرابت بیش‌تری به ابزار و لوازم دیجیتال داشته باشد و هر چه جلوتر برویم علاوه بر شکل‌های جالب و عجیب، نوع ظاهر پاوربانک هم به گونه‌ای باشد که کاملاً از یک وسیله‌ی دیجیتال جدا به نظر بیاید و با دیدن آن، کسی تصور نکند که این شیء یک شارژر همراه است!

پاور بانک به شکل دوربین عکاسی

  • ظرفیت: ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت | برند: Remax

خیلی با مورد عجیبی طرف نیستیم ولی هرچه هست واقعاً ظاهر زیبایی دارد. این پاوربانک با دقت و ظرافت خاصی به شکل یک دوربین عکاسی طراحی شده و می‌توان به عنوان یک شیء کوچک دکوری نیز به آن نگاه کرد.

شارژر همراه شبیه چراغ مطالعه

  • ظرفیت: ۷۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت | برند: TCL

این پاوربانک یک فرق عمده با برخی شارژرهای همراه فانتزی دارد. در بسیاری از پاوربانک‌ها تنها با یک شکل ظاهری مواجه هستیم که صرفاً نمایش است و به غیر از شارژر بودن، کارایی دیگری ندارد. مثلاً در نمونه‌ی بالا، پاوربانک با ظاهر دوربین ساخته شده بود؛ ولی امکان عکس‌برداری نداشت! اما این پاوربانک که به شکل چراغ مطالعه طراحی شده، واقعاً قابلیت نوردهی را دارد!

پاور بانک با امکان چراغ قوه

  • ظرفیت: ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت | برند: kikkerland

این پاوربانک فانتزی و طرح‌دار هم مثل نمونه‌ی بالا، هم پاوربانک است و هم چراغ قوه و همین مسئله یک مزیت مضاعف برای این ابزار کاربردی فراهم کرده است. به صورت کلی، پاوربانک‌ها برای جایی ساخته شده‌اند که دسترسی به پریز برق وجود ندارد. به همین دلیل در ایران به آن‌ها شارژر همراه گفته می‌شود. حالا تصور کنید در مسافرت و در بیابان و جنگل هستید، هم نیاز به نور دارید تا محوطه‌ی اطراف شما روشن شود و هم گوشی موبایلتان شارژ ندارد! این جاست که این پاوربانک کیکرلند به کار می‌آید.

شارژر همراه شکل دار شبیه قوطی اسپری

دو پاوربانکی که تصویرشان را مشاهده می‌کنید حدوداً ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت اسمی دارند و برند یکی از آن‌ها ریمکس و دیگری متفرقه است. چیزی که باعث شد این دو را در کنار هم قرار دهیم، ظاهر استوانه‌ای شکلشان است که طرح یک اسپری خوشبو کننده را به یاد می‌آورد. البته هیچ کدام از این دو، بر رویشان کلمه اسپری یا ادکلن درج نشده و فاقد درب هستند؛ ولی از نظر ظاهری در نگاه اول شبیه اسپری به نظر می‌رسند.

پاور بانک طرح دار شبیه کیف پول

عکس‌های بالا کیف پول هستند یا پاوربانک؟! واقعیت این است که هر دو مورد کیف پول هم هستند! خصوصاً پاوربانک برند Nomad را عملاً می‌توان به عنوان کیف پول و جاکارتی استفاده کرد! یا می‌توان آن را کیف پول پاوربانکی نامید! برای مشاهده ظرفیت شارژ و سایر مشخصات این پاوربانک‌ها، می‌توانید بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

شارژر همراه فانتزی مدل اتوبوس لندن و ماشین مسابقه‌ای

پاوربانک ماشین مسابقه‌ای با ظرفیت ۶۵۰۰ mAh و شارژر همراه طرح اتوبوس با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت تولید شده‌اند. از نظر میزان ظرفیت و نحوه کارکرد و آمپر خروجی، مثل بقیه‌ی پاوربانک‌ها هستند و تنها چیزی که آن‌ها را متمایز می‌کند ظاهر بسیار متفاوت و خاص آن‌ها است. در نگاه اول تصور می‌کنید یک اسباب بازی روی میز کامپیوترتان قرار گرفته است!

پاوربانک فانتزی به شکل کفش

  • ظرفیت: 2500 میلی‌آمپر ساعت | برند: Remax

باز هم یک پاوربانک عجیب دیگر و باز هم کاری از برند Remax. این شرکت به غیر از پاوربانک‌های معمول خود، علاقه‌ی خاصی نیز به تولید پاوربانک فانتزی دارد. این شارژر همراه از طراحی واقعاً زیبا و باکیفیتی بهره می‌برد؛ ولی متأسفانه ظرفیت آن تنها ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که نقطه‌ی ضعف بزرگی برای آن محسوب می‌شود.

شارژر همراه فست فودی!

فرض کنید در یک مغازه‌ی فست فودی از این پاوربانک‌ها ببینید. ایده‌ی جالبی به نظر می‌رسد. هر دوی این پاورها از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند، هر دو برند متفرقه دارند و هر دو 8800 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند.

پاوربانکی به شکل یک آناناس

کم کم به پاوربانک‌های پرت و پلا بیش‌تر نزدیک می‌شویم. پاوربانک‌هایی که باید خیلی به مغزمان فشار بیاوریم تا دلیل ساخته شدنشان را متوجه بشویم! البته طرح آناناس برای یک پاوربانک، هنوز به درجه‌ی بالایی از پرتی و فضاحت نرسیده است و می‌توان برای آن توجیه‌هایی آورد. دست کم می‌توان به عنوان یک شیء دکوری به آن نگاه کرد. ظرفیت این پاور بانک 8800 میلی آمپر ساعت است.

شارژر همراه با ظاهر نارنجک

  • ظرفیت: 5000 میلی‌آمپر ساعت | برند: Remax

چرا ریمکس، شارژ کردن موبایل و تبلت را با میدان جنگ و تیر و ترقه در کردن، اشتباه گرفته است؟! این دیگر چه جور طراحی است؟! مگر جنگ است؟!
این پاوربانک قلچماق با ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعت ارائه شده که ظرفیت متوسطی به حساب می‌آید؛ اما نکته‌ی قابل اتکا در این وسیله،‌ طراحی بسیار جالب آن است. همچنین از حلقه‌ی ضامن آن می‌توان به عنوان آویز استفاده کرد. فراموش نکنید از این دستگاه برای شوخی کردن با دوستانتان استفاده نکنید؛ چون احتمال سکته کردن آن‌ها می‌رود!

پاوربانک عجیب با طرح بادمجان!

بادمجان؟! میوه‌ای شکیل تر، قیمتی‌تر، باکلاس‌تر نبود؟! شاید اگر بادمجان می‌دانست روزی به این صورت او را تحویل می‌گیرند، حتماً روی قیافه و ظاهرش بیش‌تر کار می‌کرد! آناناس را با ارفاق به عنوان پاوربانک پذیرفتیم؛ ولی بادمجان را کجای دلمان بگذاریم؟! البته آناناس برای خودش قیمت و ابهتی دارد، ولی بادنجان نه هیچ وقت گران می‌شود، نه قبل از پخت مزه‌ای دارد و نه هیچ کس به آن توجهی می‌کند! تصور کنید این پاوربانک را خریده‌اید و به دوستتان اعلام می‌کنید که به تازگی شارژر همراه تهیه کرده‌اید. از شما می‌پرسد با چه طرحی؟! شما با افتخار اعلام می‌کنید بادمجان!! پاوربانک بادنجان شکل، با ظرفیت 8800 میلی آمپر ساعت ارائه شده است.

عجیب ترین طرح پاور بانک!

و در نهایت می‌رسیم به عجیب ترین پاوربانک فانتزی که در بازار ایران به فروش می‌رسد! پاوربانکی با طرح مدفوع انسان!! واقعاً مشخص نیست ایده‌ی سازندگان این پاوربانک چه بوده و در چه شرایط جسمی و روحی به سر می‌برده‌اند که دست به چنین ابتکار مضحکی زده‌اند! و حتی نمی‌توانیم تصور کنیم به چه دلیل باید چنین وسیله‌ای خریداری شود! جالب اینجا است که شرکت‌های مختلفی این طرح را تولید کرده‌اند؛ لابد طرفداران چنین چیزهایی در دنیا زیاد شده‌اند! باز هم پای شبکه‌های اجتماعی و ایموجی‌های زرد در میان است! اگر روزی این پاوربانک خراب شد و دیگر قادر به استفاده از آن نبودید، کافی است آن را در دستشویی بیندازید و سیفون را بکشید!!

پاوربانک هایی با طرح ایموجی و شکلک، صورت حیوانات و…

لیست عجیب ترین‌ها تمام شد! ولی مدل‌‌های پاوربانک فانتزی فقط به همین چند مورد ختم نمی‌شوند. به عنوان مثال می‌توان پاوربانک‌های ایموجی و شکلک‌های شبکه‌های اجتماعی را مثال زد (البته بعضی از موارد بالا هم جزو همین ایموجی‌ها بودند) که نمی‌توان به آن‌ها برچسب عجیب زد؛ ولی دارای طرح‌های جالب و متنوعی هستند. یا پاوربانک‌هایی که با طرح های جذاب حیوانات ساخته می‌شوند یا پاوربانک های رنگارنگ و دخترانه و…

4.8/5 - (5 امتیاز)