بررسی بهترین جارو برقی های خانگی 2021

معرفی بهترین جارو برقی خانگی برای خرید اینترنتی
5/5 - (1 امتیاز)

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی بسیار پر مصرف و مورد نیاز در همه منازل است که به دلیل استفاده‌ی تقریباً هر روزه، باید دارای کیفیت و طول عمر بالایی باشد. در این بخش قصد داریم شما را با بهترین جارو برقی های خانگی عرضه شده در سال 2021 آشنا کنیم تا اگر قصد تهیه این دستگاه را دارید با شناخت بیشتری اقدام به خرید کنید.

جارو برقی ها در دو نوع پاکت دار و بدون پاکت موجود بوده که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. جارو برقی ها را با توجه به داشتن فیلترهای بهداشتی، قدرت مکش، سَری‌های مختلف برای تمیز کردن نقاط کور، انعطاف پذیری لوله و… با یکدیگر مقایسه می‌کنند. با ما همراه باشید تا مدل‌های مختلف و بهترین جارو برقی ها را همراه با ویژگی‌ها و قیمت‌شان برای شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین جارو برقی های خانگی ایرانی و خارجی 2021

جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR

قیمت جارو برقی خانگی بوش مدل BGL8PRO5IR

یکی از بهترین جارو برقی های سال 2021 ساخت بوش مدل BGL8PRO5IR است که در مدت کوتاه ورودش به بازار توانست از میزان فروش بسیار بالایی بهره‌مند شده و رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد. این جاروبرقی از نوع کیسه دار بوده و تنها ۷٫۸ کیلوگرم وزن دارد.

سایز و اندازه‌ی این جارو برقی نیز بسیار مناسب بوده و دارای ابعادی با سایزهای ۴۸۰*۳۲۰*۲۸۰ میلی متر است. یکی از ویژگی‌های این جارو برقی خانگی، موتور قوی آن با قدرت ۱۸۰۰ وات است که می‌تواند تا حد خوبی ذرات موجود در محیط را به خوبی جذب خود کرده و همه جا را تمیز کند.

طول کابل این جاروبرقی نیز ۱۳ متر و شعاع عملکرد آن ۱۵ متر است. این طول بسیار مناسب، به شما قدرت مانور زیادی داده و می‌توانید بدون آن که مجبور باشید به طور مداوم پریز برق را عوض کنید، یک فضای بزرگ را جارو کنید. لوله جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR از نوع تلسکوپی بوده و در نتیجه شما می‌توانید به راحتی با هر قدی که دارید فضای منزل خود را نظافت کرده و دچار مشکل نشوید.

از دیگر ویژگی های این جارو برقی میزان صدای تولیدی کم آن است که حدود ۷۴ دسی بل بوده و باعث می‌شود هنگام استفاده اذیت نشوید و آلودگی صوتی کمتری در منزل ایجاد شود و صدای آن برای شما آزار دهنده نباشد. همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد این جارو برقی از نوع پاکت دار بوده و گنجایش مخزن آن ۵ لیتر است. این مخزن بزرگ باعث می‌شود که جارو برقی مدت زیادی نیاز به تعویض پاکت نداشته باشد.

فیلتر بهداشتی HEPA به کار رفته در این جارو برقی، باعث جذب ذرات ریز آلرژی‌زای بسیاری شده و محیط را تا حد ممکن استرلیزه می‌کند. این جاروبرقی دارای سری‌های مخصوص نظافت مبلمان، اثاثیه و درزها است که می‌توانید به راحتی با آن تمام وسایل منزل خود را نیز تمیز کنید.

جارو برقی فیلیپس مدل FC9170/01

خرید آنلاین جارو برقی خانگی فیلیپس 9170

در معرفی دومین مدل از لیست بهترین جارو برقی خانگی سال 2021 به جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/01 می‌رسیم که توانسته است حدود ۹۰ درصد رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد. یکی از ویژگی‌های این مدل از جارو برقی، طراحی ارگونومیک و بسیار مناسب آن برای استفاده است.

برای مثال دستگیره جاروبرقی به شکلی طراحی شده است که شما برای جابه‌جایی و بلند کردن آن به کم‌ترین نیرو نیاز داشته باشید. لوله تلسکوپی این جاروبرقی دارای قابلیت تغییر طول بوده و هر فردی با هر قد به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. از دیگر قابلیت‌های ویژه در این مدل از جارو برقی فیلیپس آن است که بدنه آن در برابر نشت هوا کاملاً عایق طراحی شده است؛ بنابراین عملکرد دستگاه در نهایت کیفیت خواهد بود.

پیشنهاد: بررسی ماشین اصلاح صورت Philips مدل AT890

این جارو برقی نیز مانند دیگر جاروبرقی های پیشرفته دارای فیلتر بهداشتی بوده تا هوای خروجی از دستگاه، ذرات ریز و آلودگی نداشته باشد. پیچ تنظیم قدرت نیز روی بدنه جارو برقی قرار داده شده است تا هنگام استفاده از آن به راحتی بتوانید قدرت دستگاه را تغییر دهید. این جاروبرقی از نوع پاکت دار بوده و با داشتن قدرت موتور ۲۲۰۰ وات یکی از قوی‌ترین جاروبرقی هایی است که می‌توانید خریداری کنید.

این جارو برقی دارای اقلام جانبی بسیاری مانند سری مخصوص شکاف‌ها، نازل کوچک، برس چند کاره، شانه مثلثی کوچک و سری مثلثی است، بنابراین می‌توانید با استفاده از آن، کورترین نقطه منزلتان را نیز تمیز کنید. در ضمن طول کابل این جاروبرقی ۹ متر بوده و گنجایش مخزن آن ۴ لیتر است.

جارو برقی بوش مدل BSGL5PRO5

خرید پستی جارو برقی بوش اصل

یکی دیگر از بهترین جارو برقی های خانگی سال 2021، جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5 است که ویژگی های کاربردی زیادی دارد. این جارو برقی نیز از نوع پاکت‌دار بوده و گنجایش مخزن آن ۴٫۵ لیتر است. بنابراین تا مدت‌ها بدون نیاز به تعویض پاکت جاروبرقی می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های این جارو برقی آن است که دارای چرخ‌های کوچک اما بسیار کارآمد زیر دستگاه است. این چرخ‌ها کمک می‌کند هنگام استفاده به راحتی و با کم‌ترین نیرو بتوانید جارو برقی را جابجا کنید و حرکت دهید. دسته جاروبرقی و لوله آن نیز کاملاً ارگونومیک بوده و هنگام کار با دستگاه حداقل فشار به گردن و دست‌های شما وارد می‌شود.

خرطومی این جارو برقی به صورت کنفی و با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است. این ویژگی در عین حال که طول عمر و کیفیت دستگاه را بالا می‌برد، باعث می‌شود لوله به راحتی له نشده و یا تغییر شکل ندهد. این جاروبرقی دارای فناوری PowerProtect است؛ این فن‌آوری باعث می‌شود حتی زمانی که مخزن دستگاه پر شده است دستگاه قدرت مکش خود را حفظ کند. در این جارو برقی خانگی نیز یک فیلتر هوا قرار داده شده است تا ذرات ریز گرد و غبار حین جمع شدن در دستگاه در فضا پخش نشده و باعث بروز بیماری‌های تنفسی نشوند. این جاروبرقی بوش هنگام استفاده تنها ۷۴ دسی بل صدا تولید کرده و در نتیجه شما را آزار نمی‌دهد.

جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-18

خرید اینترنتی جارو برقی سامسونگ خانگی مدل ملکه کوئین

جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18 ویژگی‌های کاربردی بسیار و قیمت نسبتاً مناسبی دارد. این جارو برقی نیز از نوع کیسه‌دار بوده و پاکت‌های آن از نوع یک بار مصرف اما با کیفیت بالا هستند. این جاروبرقی به عنوان یکی از بهترین جارو برقی های خانگی در سال 2021، دارای نشانگر پر بودن مخزن است. بنابراین شما به راحتی می‌توانید متوجه پر شدن مخزن شده و نگرانی بابت چک کردن مداوم آن نداشته باشید. لوله خرطومی این جاروبرقی علاوه بر قابلیت تغییر ارتفاع که آن را بسیار پرکاربرد کرده است، دارای توانایی چرخش ۳۶۰ درجه‌ای است و به راحتی با استفاده از آن می‌توانید تمام مکان‌های مورد نظرتان را جارو کنید.

یکی دیگر از منحصر به فرد ترین ویژگی ‌های جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18 داشتن ۴ فیلتر مجزا برای جذب ذرات مختلف گرد و غبار است. بنابراین هنگام استفاده از این مدل جارو برقی تمام ذرات ریز موجود در فضا جذب دستگاه شده و از بروز حساسیت‌های تنفسی و آلرژی جلوگیری می‌شود. قدرت موتور این جاروبرقی ۱۸۰۰ وات بوده و توان مکش آن ۴۰۰ وات است. طول کابل این جارو برقی ۷ و شعاع عملکرد آن ۱۰٫۵ متر است که می‌توانید تا محدوده‌های نسبتاً زیادی را با آن جارو کنید.

جاروبرقی بوش مدل BSGL32500

جارو برقی خانگی بوش آلمان

یکی دیگر از بهترین جارو برقی های خانگی که می‌توانید برای منزل خود تهیه کنید، جاروبرقی بوش مدل BSGL32500 است. این جاروبرقی از برند بوش دارای یکی از قدرتمند ترین موتورهای جارو برقی بوده که توان ۲۵۰۰ وات دارد. این ویژگی باعث می‌شود دستگاه بتواند ریزترین ذرات چسبیده به فرش و موکت را نیز جذب کند. این جارو برقی از نوع پاکت دار بوده و گنجایش مخزن آن ۴ لیتر است. نشانگر هشدار پر بودن مخزن تعبیه شده در جاروبرقی باعث می‌شود که قبل از پر شدن کامل مخزن، از آن باخبر شده و عملکرد دستگاه دچار افت نشود.

در این مدل از جاروبرقی نیز فیلتر بهداشتی برای جذب ذرات ریز و گرد و غبار به کار رفته است. جارو برقی بوش مدل BSGL32500 دارای برس‌های مختلف پارویی، گردگیری و لوله مخصوص درز و شکاف بوده و با استفاده از آن می‌توانید تمام بخش‌های خانه خود را به راحتی جارو کنید. طول کابل این جاروبرقی، ۸ متر و شعاع عملکرد آن ۱۰ متر است که به شما قدرت مانور زیادی هنگام جارو زدن را می‌دهد. لوله این جاروبرقی از نوع تلسکوپی بوده و افراد با قدهای مختلف به راحتی می‌توانند ارتفاع آن را تغییر داده و از جارو استفاده کنند.

جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18

جارو برقی سامسونگ مدل پادشاه کینگ

در معرفی مدل دیگری از بهترین جارو برقی خانگی در این صفحه، به معرفی و بررسی جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18 می‌رسیم که قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بسیار بالایی دارد. لوله تلسکوپی این جاروبرقی به راحتی قابلیت تغییر ارتفاع داده و خرطومی آن توانایی چرخش ۳۶۰ درجه دارد. این دو ویژگی استفاده از جاروبرقی را برای همه افراد بسیار آسان کرده است.

تنظیم قدرت موتور در این جاروبرقی به صورت کشویی بوده و شما می‌توانید در ۴ قدرت و حالت مختلف از جارو استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این جاروبرقی، داشتن سری‌های مختلف برای جارو کردن بخش‌ها و وسایل مختلف است. همراه با این جارو برقی سری‌های مختلف مبل، سری برس‌دار و سری مخصوص درزها و گوشه‌ها ارائه شده است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به لوله وصل کرده و تمام بخش‌هایی از خانه را که مایل هستید، جارو کنید.

طول سیم در جارو برقی سامسونگ مدل KING-18 هفت متر بوده و دارای شعاع عملکرد ۱۰ متر است. بنابراین بدون نیاز به تعویض مداوم پریز برق، می‌توانید فضای نسبتاً خوبی را جارو کنید. فیلتر بهداشتی مورد استفاده در این دستگاه نیز تمامی ذرات ریز موجود را جذب خود کرده و از پخش شدن آن‌ها در فضا جلوگیری می‌کند.

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

عرضه اینترنتی جارو برقی خارنگی پارس خزر مدل کمپرسور

در معرفی آخرین مدل از بهترین جارو برقی خانگی سال 2021 به جارو برقی ایرانی با کیفیت پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W  می‌رسیم. این جارو برقی دارای قابلیت کنترل از روی دسته است؛ بنابراین هنگامی که مشغول جارو زدن با آن هستید به راحتی می‌توانید مکش را تغییر داده و یا دستگاه را خاموش و روشن کنید.

پیشنهاد: آیا اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 برای خرید مناسب است؟

این جاروبرقی نیز از نوع پاکت‌دار است و دارای پاکت‌های دائمی، ضد باکتری و کاغذی است. در این مدل از جارو برقی نیز فیلتر هوا به کار رفته در دستگاه، از پخش شدن ذرات گرد و غبار در هوا و آلوده شدن آن جلوگیری می‌کند. این دستگاه نیز دارای لوله خرطومی با قابلیت تغییر ارتفاع است که هر فردی به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند.

جارو برقی پارس خزر دارای ویژگی‌های دیگری مانند لوله جمع کن، چرخش ۳۶۰ درجه خرطومی، سری‌های مختلف، قدرت مکش بسیار بالا (2500 وات)، ظاهر زیبا و… بوده و می‌توانید آن را با قیمت مناسبی از طریق لینک زیر به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)