بررسی کامل سرویس غذاخوری شیشه‌ای 24 پارچه پیکوک مدل 807B24

غذاخوری شیشه ای پیکوک مدل گل دار 24 پارچه
5/5 - (2 امتیاز)

سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 جزو سرویس‌ های غذاخوری شیشه‌ای با کیفیت و زیبای موجود در بازار است که می‌توانید با قیمت مناسب برای منزل خود تهیه کنید. از این سرویس می‌توانید برای پذیرایی از ۶ نفر استفاده کنید. در این بخش شما را با ویژگی‌های این سرویس خوش قیمت آشنا می‌کنیم تا در صورتی که قصد خرید سرویس‌های غذاخوری دارید این مدل را نیز در انتخاب‌هایتان قرار دهید.

سرویس غذاخوری شیشه‌ای پیکوک مدل 807B24 در یک نگاه

بررسی مشخصات سرویس غذاخوری شیشه‌ای پیکوک مدل 807 بی 24

ویژگی های سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24

قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی

یکی از مهم ترین ویژگی های سرویس غذاخوری شیشه‌ای ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 داشتن قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی است. بسیاری از ظروف با قرار گیری در ماشین ظرفشویی دچار شکستگی، ترک و یا مات شدن رنگ می‌شوند و رنگ‌های مورد استفاده روی ظروف به راحتی پاک شده و یا با هم قاطی می‌شوند. اما سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 را می‌توانید داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید تا ماشین آن‌ها را بشوید.

قابلیت استفاده روزانه

ما به صورت روزانه و هر روز در چند وعده در ظروف مختلف غذا می‌خوریم. در صورتی که این ظروف از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می‌دهند. سرویس غذاخوری شیشه‌ای ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 به طور روزانه قابل استفاده است و می‌توان به صورت روزانه و مدت‌ها در آن‌ها غذا خورد.

پیشنهاد: آیا خرید چرخ خیاطی دستی توصیه می‌شود؟

سرویس غذاخوری شیشه ای Peacock مدل 807b24

قابلیت استفاده در مهمانی ها و مجالس

سرویس غذاخوری شیشه‌ای ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 هم به صورت روزمره و خانگی قابل استفاده است و هم می‌توان آن را در مهمانی‌ها و دورهمی‌های کوچک و بزرگ بر روی سفره چید و استفاده کرد. کافی است چند بسته مختلف از این سرویس تهیه کرده تا بتوانید در مهمانی‌های شلوغ و پر جمعیت نیز از آن‌ها استفاده کنید و یک سفره‌ی زیبا و بزرگ و یک دست با این ظروف جلوی مهمان‌ها بچینید.

قابلیت شست و شوی راحت

در بسیاری از ظروف، غذاها بعد از گذشت چند ساعت به ظروف می‌چسبد و پاک کردن و شست و شو را سخت می‌کند. در بعضی از موارد، حتی پس از شستشوی ظرف‌ها متوجه می‌شوید تکه‌های غذا همچنان روی ظروف چسبیده‌اند. ظروف سرویس غذاخوری پیکوک مدل ۸۰۷B24 به خاطر جنس بدنه‌ای که دارند کمتر غذا به آنها می‌چسبد و می‌توان آن‌ها را در زمان کوتاه‌تری شست.

مقاوم در برابر ضربه

این سری از سرویس غذاخوری های پیکوک، ضد ضربه و نشکن نیستند؛ اما مقاومت نسبتاً مطلوبی دارند. این سرویس از جنس شیشه ساخته شده است و یک سرویس چینی محسوب نمی‌شود؛ اما شیشه‌ی آن ضخامت خوبی دارد. از نظر مقاومت، می‌توان آن‌ها را متوسط قلمداد کرد. یعنی نه انقدر نازک و شکننده هستند که با اندک ضربه‌ای خرد یا لب پر شوند و نه آنقدر مقاوم محسوب می‌شوند که ضربه‌های محکم را تحمل کنند. می‌توان این سرویس غذاخوری شیشه‌ای را یک سرویس دم دستی محسوب کرد. اگر چنین تقسیم بندی برای خود داشته باشید، از کیفیت آنها راضی خواهید بود. در واقع با خرید این محصول با استفاده‌ی درست می‌توانید تا سال‌ها از آن به طور روزانه استفاده کرده و ظروف آن را به طور کامل داشته باشید.

مقاوم در برابر تغییر دما

بعضی از ظروف بی‌کیفیت، در صورت استفاده‌ی متوالی از غذاهای سرد و گرم دچار ترک خوردگی و شکستگی می‌شوند. در بسیاری مواقع نیز بعد از ریختن غذای گرم داخل ظروف و گذاشتن آن داخل یخچال ظرف می‌شکند یا ترک بر می‌دارد. اما سرویس غذاخوری شیشه‌ای ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 تا حد بسیار زیادی در برابر تغییر دما مقاوم بوده و می‌توانید از آنها برای سرو انواع غذاهای مختلف سرد و گرم استفاده کنید.

قابلیت استفاده در مایکروفر

یکی دیگر از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه شیشه ای پیکوک مدل ۸۰۷B24 قابلیت استفاده آن‌ها داخل مایکروفر است. در بعضی از خانه‌ها، زن و شوهر هر دو بیرون از منزل کار می‌کنند و فرصت نمی‌کنند وعده‌ی غذایی گرم و تازه داشته باشند. در این موارد می‌توان پس از ورود به منزل، غذای داخل یخچال را در ظروف این سرویس غذاخوری قرار داد و آن را داخل مایکروفر گذاشت. این سرویس غذاخوری در برابر دماهای بالا مقاوم است و می‌توان آن را داخل ماکروفر قرار داد. علاوه بر استحکام ظروف، رنگ‌های استفاده شده برای طراحی نیز در برابر دما مقاوم بوده و با استفاده‌ی روزانه و مداوم ظروف داخل مایکروفر تغییری در کیفیت آن‌ها ایجاد نمی‌شود.

خرید اینترنتی سرویس غذاخوری شیشه ای مارک و برند پیکوک

ضمانت سلامتی

ظروف غذاخوری ابزارهایی هستند که ما با استفاده از آنها مواد غذایی و خوراکی‌ها را میل می‌کنیم. بنابراین مستقیماً‌ به سلامتی ما مرتبط هستند. می‌دانید بعضی از ظروف از جمله ظرف‌های پلاستیکی، برای ریختن و قرار دادن غذا و خوراکی گرم مناسب نیستند. زیرا گرما می‌تواند مواد شیمیایی به کار رفته داخل ظروف را تحت تاثیر قرار داده و تا حدی آن‌ها را وارد غذا کند. اما ظروف سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 با این‌که چینی نیستند؛ ولی جنس آنها طوری نیست که این مسئله در آنها اتفاق بیفتد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید برای تمامی وعده‌های غذایی، از آنها استفاده کنید.

طراحی شیک و زیبا

زیبایی امری سلیقه‌ای است. ممکن است این ظروف از دید یک شخص بسیار شیک و زیبا به نظر برسد و از نظر بیننده‌ی دیگر، این طور نباشد. بنابراین در این مورد توضیح زیادی نمی‌شود ارائه کرد. اما به نظر می‌رسد این ظروف زیبا هستند. خصوصاً از نزدیک زیباتر از عکس دیده می‌شوند. روی بدنه‌ی ظروف این سرویس طراحی‌هایی به شکل برگ و گل و با رنگ های زنده انجام شده است که حالت خوشی ایجاد می‌کند. در صورتی که از جمله خانم‌هایی هستید که زیبایی میز ناهار خوری‌تان بسیار مهم است و اگر این ظروف را زیبا می‌دانید، سرویس غذاخوری شیشه‌ای ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 می‌تواند یک انتخاب و خرید ایده آل برای شما باشد.

اندازه و ابعاد مناسب

مسئله‌ی دیگری که خانم‌ها هنگام خرید ظروف مختلف به آن توجه می‌کنند، اندازه و سایز ظروف است. ظروف بزرگ‌تر از حد معمول ظاهر میز ناهار خوری را به هم ریخته و همچنین به طور غیر ارادی، افراد را پرخورتر می‌کنند! از طرفی، ظروف زیادی کوچک نیز معمولاً جلوه‌ی خوبی در میز و سفره ندارند. ظروف این سرویس غذاخوری ساخت شرکت پیکوک سایز و ابعاد استاندارد و متناسبی دارند.

وزن مناسب

وزن مناسب ظروف، نکته و ویژگی دیگری است که هنگام خرید ظروف غذاخوری به آن توجه می‌شود. ظروف غذا خوری باید وزن مناسبی داشته باشند تا جابجایی آن‌ها، قرار دادن آن‌ها روی هم داخل کمد و یا داخل ماشین ظرفشویی مشکل ساز نشود. وزن بسته بندی کامل سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه پیکوک، کمتر از 7 کیلوگرم بوده و هر کدام از ظروف جداگانه نیز وزنی مناسب دارند. وزن این ظروف به قدری است که به راحتی می‌توانید چیدن میز ناهار خوری خود را به کوچک‌ترها بسپارید و مطمئن باشید به راحتی از پس آن بر می‌آیند!

بررسی تخصصی سرویس غذاخوری 24 پارچه پیکوک شیشه ای

ظروف سرویس غذاخوری شیشه‌ای ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24

ظروف این سرویس غذاخوری شامل موارد زیر است:

  • ۶ عدد بشقاب غذا خوری با ابعاد ۲۵ سانتی متر قطر و ۱٫۷ سانتی متر ارتفاع
  • شش بشقاب خورش خوری یک اندازه با ابعاد ۲۱ سانتی متر قطر و ۳ سانتی متر ارتفاع
  • ۶ عدد پیش دستی با ۱۹ سانتی متر قطر و ۱٫۷ سانتی متر ارتفاع
  • ۶ عدد پیاله با ابعاد ۱۴٫۲ سانتی متر قطر و ۳٫۷ سانتی متر ارتفاع

    قیمت سرویس غذاخوری شیشه‌ای پیکوک

    یکی از مهم ترین ویژگی های سرویس غذاخوری شیشه‌ای ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 داشتن قیمت مناسب است. این ظروف غذاخوری را می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

    اگر مایلید سایر سرویس های غذاخوری را مشاهده کنید، روی لینک زیر کلیک کنید:

    جمع بندی

    سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه پیکوک مدل ۸۰۷B24 یکی از مدل‌های ظروف غذایی شیشه‌ای موجود در بازار است که ویژگی‌های نسبتاً مطلوب و خوبی دارد. این سرویس با قابلیت استفاده در مایکروفر، قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی، کیفیت و سلامت، ماندگاری طرح و رنگ، طراحی و در عین حال داشتن قیمتی مناسب می‌تواند یک انتخاب خوب در این بازه قیمتی تلقی شود.

    5/5 - (2 امتیاز)