بررسی ریمل اسنس مدل I Love Extreme (مشکی و صورتی) + فرق اصلی و فیک

بررسی تخصصی ریمل حجم دهنده اکستریم از برند essence
5/5 - (5 امتیاز)

اگر قصد خرید ریمل دارید با ما همراه شوید تا با ویژگی‌های ریمل حجم دهنده اسنس مدل  I Love Extreme Volume بیشتر آشنا شویم. همچنین در انتهای مطلب چند نکته‌ی جالب و خواندنی در تفاوت و فرق ریمل اسنس اصل با فیک و تقلبی و غیر اصلی بیان خواهیم کرد.

ریمل‌ها در مدل‌های مختلف حجم دهنده و بلند کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند. ریمل حجم دهنده اسنس مدل  I Love Extreme Volume یکی از پرفروش‌ترین ریمل‌های اسنس است که با داشتن ویژگی‌های خوب و قیمت مناسب، هر خانمی را برای خرید راغب می‌کند. ریمل یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایش خانم‌ها است؛ چرا که زیبایی چشم تأثیر زیادی در زیبایی صورت دارد. ریمل مناسب آرایش‌های ساده تا حرفه‌ای است. مثلاً زمانی که وقت کافی برای آرایش ندارید و می‌خواهید آرایش ساده و شیکی داشته باشید، ریمل می‌تواند چشمان شما را زیبا و جلوه‌گر کند.

ویژگی‌های ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

رنگ دانه‌های مشکی

ریمل‌های حجم دهنده تنها برای بلند کردن و یا پر پشت کردن مژه‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بلکه باید دارای رنگ قوی باشند تا به مژه‌ها رنگ داده و چشم‌ها را زیباتر نشان دهند. یک خانم را تصور کنید که مژه‌های بلند و پرپشت؛ اما بسیار کم رنگی دارد! این گونه مژه‌ها نه تنها صورت را زیباتر نمی‌کنند، بلکه به چشم و صورت، حالت بی‌حالی و بی‌روحی می‌دهند.

ریمل حجم دهنده Essence مدل  I Love Extreme Volume با داشتن رنگ دانه‌های فوق العاده مشکی و طبیعی باعث می‌شود مژه‌ها در عین پر پشت شدن، رنگ مشکی زیبا و جذاب به خود بگیرند. این رنگ زیبا در کنار حجیم شدن مژه‌ها حالت جذابی به چشمان شما می‌دهد.

پیشنهاد: ظروف چدنی سالم ترین ظرف‌های آشپزخانه از دید طب سنتی

بررسی تخصصی ریمل حجم دهنده اسنس essence آی لاو اکستریم ولوم

بُرس فیبری

برس یکی از مهم‌ترین بخش‌های مورد استفاده در ریمل است که کیفیت آن باعث رضایت استفاده کننده خواهد بود. برس خوب می‌تواند به مژه‌ها شما حالت ببخشد و آن‌ها را زیباتر کند. برس فیبری از بهترین مدل‌های برس مورد استفاده در ریمل است که به راحتی به مژه‌ها حالت می‌دهد و آن‌ها را حجیم و زیباتر می‌کند. برس فیبری ریمل حجم دهنده اسنس مدل  I Love Extreme Volume دارای دو لبه‌ی شکاف‌دار است که کمک می‌کند در هر بار استفاده، ماده‌ی ریمل بیشتری با مژه‌ها تماس پیدا کرده و مژه‌ها سریع‌تر حالت بگیرند.

وجود فرچه‌های کوچک‌تر

در اغلب چشم‌ها سایز و میزان بلندی مژه‌ها یکسان نیست و بعضی از مژه‌ها بلند و بعضی کوتاه‌تر هستند. بنابراین باید از ریملی استفاده کنید که سایز فرچه‌های برس آن به شکلی باشد که تمام مژه‌ها را درگیر کرده و آن‌ها را شکل دهد. برس فیبری ریمل حجم دهنده اسنس مدلI Love Extreme Volume دارای فرچه‌هایی با سایز کوچک و بزرگ است. فرچه‌های با سایز کوچک ریمل حجم دهنده Essence مدل آی لاو اکستریم والیوم سبب می‌شوند کوتاه‌ترین مژه‌های چشم نیز رنگدانه گرفته و با حرکت فرچه حالت‌دار شوند.

ریمل اسنس مدل extreme love Essence با برس و فرچه های ریز و درشت

پاک شدن ساده

این ریمل ضد آب نیست؛ این موضوع هم حسن محسوب می‌شود و هم عیب. ریمل ضد آب به راحتی با آب پاک نمی‌شود و نیاز به پاک‌کننده‌های آرایشی دارد. اما ریملی که ضد آب نباشد، با تعریق، اشک ریختن یا بارش باران ممکن است زیر چشم بریزد. حُسن این موضوع آن است که زمانی که می‌خواهید چشمان خود را بشویید، ریمل و مواد آن به راحتی از روی چشم پاک می‌شوند. البته این موضوع به کیفیت ریمل نیز بستگی دارد. یعنی بعضی از ریمل‌هایی که ضد آب هم نیستند، موقع پاک کردن و شست و شو به شدت به مژه می‌چسبند و به سختی از مژه جدا می‌شوند؛ به طوری که ممکن است موقع شست و شو تعدادی از مژه‌ها از چشم جدا شوند! اما ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume را به راحتی با آب می‌توانید به طور کامل پاک کنید و روز بعد، هیچ اثری از سیاهی دور چشم (که معمولاً به خاطر استفاده از ریمل روی مژه‌ها باقی می‌ماند) نخواهد بود.

دارای الیاف مصنوعی

در ریمل حجم دهنده اسنس مدل  آی لاو اکستریم ولوم، الیاف مصنوعی یا مواد نایلونی حجم دهنده استفاده شده است. این مواد تا حدی باعث بلند شدن مژه‌ها می شوند. بسیاری از خانم ها دوست دارند علاوه بر داشتن مژه‌هایی پرپشت و خوش رنگ، مژه‌هایشان بلند نیز باشد. استفاده از ریمل حجم دهنده اسنس مدل  I Love Extreme Volume علاوه بر حجم دهندگی، تا حدی مژه‌ها را بلند می‌کند و باعث زیباتر شدن چشم‌ها می‌شود.

خرید اینترنتی ریمل های اسنس

مواد مقوی برای مژه

استفاده از ریمل‌های بی کیفیت و نامرغوب به مرور زمان باعث خشک شدن مژه‌ها و بی‌رنگ شدن آن‌ها می‌شود. بنابراین زیبایی و سلامت خود را فدای قیمت‌های ارزان نکنید. در مایع ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume موادی به کار رفته است که باعث نرم شدن و تقویت مژه می‌شود.

جدا شدن مژه‌ها از هم

پس از استفاده از بعضی ریمل‌ها، مژه‌ها به هم می‌چسبند که باعث می‌شود چشم‌ها ظاهری نامرتب و نه چندان زیبا داشته باشند. معمولاً خانم‌ها دنبال خرید و استفاده از ریمل‌هایی هستند که در عین بلند کردن و حجیم کردن مژه‌ها، از چسباندن آن‌ها به هم جلوگیری کند. مواد و فرچه‌های استفاده شده در ریمل حجم دهنده Essence مدل I Love Extreme Volume به گونه‌ای است که دو مژه را به هم نمی‌چسباند.

ماندگاری بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و فاکتورهای انتخاب لوازم آرایشی، میزان ماندگاری آن‌ها روی پوست است. مطمئناً هیچ خانمی دوست ندارد تنها یک ساعت بعد از آرایش و زمانی که هنوز در مهمانی است، آرایشش پاک شود. یکی از ویژگی‌های ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume ماندگاری بالای آن است و چندین ساعت بر روی مژه‌ها حالت خود را حفظ می‌کند.

مشخصات کامل و بررسی تخصصی برای خرید ریمل اسنس love extreme

عدم ریزش مواد زیر چشم

یکی از رایج ترین مشکلات بسیاری از ریمل‌ها آن است که پس از چند ساعت استفاده، مواد ریمل زیر چشم می‌ریزد و جلوه‌ای ناخوشایند و زشت در صورت ایجاد می‌کند. مواد استفاده شده در ریمل حجم دهنده اسنس اصل و اورجینال مدل  I Love Extreme Volume تا چند ساعت بعد از استفاده حفظ می‌شود و این اتفاق کمتر در آن رخ می‌دهد.

از آرایش ساده تا حرفه ای

از دیگر ویژگی‌های ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume آن است که می‌توانید آن را برای هر دو نوع آرایش ساده و حرفه‌ای استفاده کنید. بنابراین چه زمانی که آرایش بیشتری دارید و مثلاً می‌خواهید به مراسم عروسی یا یک مهمانی بروید و چه موقعی که تنها بخواهید یک آرایش ساده داشته باشید، این ریمل انتخاب مناسبی است.

حجم مناسب

این ریمل به اندازه‌ی کافی و مناسبی مواد دارد و تا چند ماه، بدون نگرانی از تمام شدن، می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیر خشک شدن

یکی از ضعف‌های ریمل‌ها آن است که تنها چند هفته بعد از استفاده، ریمل کاملاً خشک می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد. ریمل‌هایی که کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز نسبت به ریمل‌های پراستفاده، سریع‌تر خشک خواهند شد. ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume کارایی و کیفیت خود را حفظ می کند و ماندگاری خوبی دارد.

کدوم ریمل اسنس بهتره؟

مشخصات و ویژگی‌ها

قابلیت‌ها

  • نوع: حجم دهنده
  • رنگ: فوق العاده مشکی
  • ضد آب: خیر
  • دارای برس فیبری بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ها

نقاط ضعف

یکی از نقاط ضعف ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume آن است که اگر بعد از یک بار استفاده، مجدداً از آن روی مژه‌ها استفاده کنید، مژه‌ها کمی به هم می‌چسبند. بنابراین سعی کنید در استفاده‌ی اول، مژه‌هایتان را به مدل دلخواه خود درآورید تا مجبور نشوید بعد از خشک شدن مواد ریمل روی چشم، مجدداً از ریمل استفاده کنید.

جمع بندی

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume در این بازه‌ی قیمتی یکی از بهترین ریمل‌ها است و جزو پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شود و با داشتن ویژگی‌هایی مانند حجم دهندگی، قیمت مناسب، عدم ریزش مواد زیر چشم و… انتخاب مطلوب و مناسبی برای خانم‌ها است.

ریمل اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

معرفی ریمل اکستریم کریزی صورتی

خوب است به یک مدل دیگر از ریمل‌های Essence اشاره کنیم. ریمل اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume هم جزو ریمل‌های بسیار پرفروش این شرکت است که با ظاهر صورتی تولید شده است. (ریمل بالا عنوان Volume و ظاهر مشکی داشت و این ریمل عنوان Crazy Volume و ظاهر صورتی دارد.)

تفاوت قابل توجه ریمل صورتی اسنس با ریمل مشکی اسنس این است که خاصیت بلندکنندگی مژه را بیشتر در خود دارد. در واقع ریمل صورتی اسنس بیشتر ریمل بلند کننده محسوب می‌شود تا حجم دهنده. (گرچه در برخی سایت‌ها عنوان آن را حجم دهنده نوشته باشند!) اگر مژه‌های کم پشت و کم حجمی دارید، ریمل اسنس مشکی بهترین گزینه است. اگر مژه‌های کوتاه و کم ارتفاع دارید، ریمل اسنس صورتی برای شما پیشنهاد مناسب‌تری است.

روش‌های تشخیص و تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی

تمام مزایا و قابلیت‌هایی که برای ریمل‌های اسنس بیان کردیم در مورد ریمل اصل بود! طبیعی است که ممکن است ریمل فیک و تقلبی یا اصطلاحاً های کپی، آن خصوصیات را نداشته باشد. برای این که بهتر بتوانید ریمل اسنس اصلی و فیک و تقلبی را از هم تشخیص دهید نکات زیر را بخوانید و عکس‌های پس از آن را ببینید.

  • بر خلاف تصور عموم، ریمل اصلی اسنس فاقد کارتن و باکس است! فقط یک کاور پلاستیکی در اطراف درب و کناره‌های آن وجود دارد که برای پلمپ بودن ریمل است.
  • برس ریمل اسنس به رنگ سُرمه‌ای نیست و معمولاً اغلب ریمل‌­های اسنس تقلبی، برس سورمه‌ای رنگ دارند.
  • به لوگوی برند اسنس روی ریمل توجه کنید. (عکس‌های زیر را ببینید.) در نمونه‌های فیک و غیراصل، دور لوگوی محصول، دایره‌ای به کار رفته که نمونه‌ی اصلی فاقد آن است. حرف e در لوگوی نسخه‌ی اصل درشت‌تر دیده می‌شود.
  • کف ریمل اصل تنها یک تورفتگی کوچک دارد؛ اما ریمل تقلبی و فیک، کف کاملاً صاف یا برعکس، حفره‌های عجیب و غریب دارد!
  • در ورژن غیراصل شاهد وجود یک برآمدگی دور درب ریمل هستیم. اما ورژن واقعی و اصل ریمل اسنس، فاقد این برآمدگی در نزدیکی درب ریمل است.
  • قیمت بیش از حد پایین ریمل، احتمال تقلبی بودن آن را بیشتر می‌کند.
  • بارکد روی ریمل را با بارکدخوان گوشی چک کنید و در اینترنت جست‌وجو کنید.
  • ظاهراً هایلایت در ریمل اصل بر روی عنوان Volume قرار گرفته نه بر روی Mascara. تصاویر بالا را در همین صفحه ببینید تا متوجه تفاوت شوید. البته این مورد نیاز به بررسی بیشتر دارد و در مورد آن مطمئن نیستیم.
  • آخرین روش، تست ریمل و بعد از خرید است! اگر ریمل فاقد قابلیت‌هایی که در این صفحه به آن اشاره کردیم باشد، باید بدانید ریمل اسنسی که استفاده کرده‌اید، تقلبی است.

فرق ریمل اصلی و فیک به صورت تصویری

بر روی نشانگر چپ و راست بزنید و بقیه‌ی عکس‌ها را ببینید:

خرید ریمل های اسنس از دیجی کالا

روش‌های تشخیص ریمل اصل و فیک را به طور کامل توضیح دادیم. اما در خریدهای اینترنتی به محصول دسترسی نداریم و نمی‌توانیم آن را از نزدیک بررسی کنیم. بنابراین در صورتی که قصد دارید این ریمل‌ها را در سایت دیجی کالا خرید کنید، باید توجه داشته باشید فروشنده‌های مختلفی آن‌ها را عرضه کرده‌اند. اولاً دقت کنید فروشنده معتبر باشد و مشتریان قبلی درصد رضایت بالایی از محصولات آن داشته باشند. ثانیاً نظرات خوانندگان را بررسی کنید و ببینید ریمل کدام فروشنده باکیفیت و اصل بوده است.

5/5 - (5 امتیاز)