بهترین ساعت های مچی عقربه ای شیک مردانه

لیست معرفی بهترین ساعت های مچی مردانه عقربه ای و آنالوگ
5/5 - (1 امتیاز)

ساعت مچی یکی از مهم‌ترین اکسسوری و پوشیدنی‌هایی است که هیچ وقت کهنه و از مد افتاده نمی‌شود و انتخاب و خرید آن همیشه برای افراد شیک پوش اهمیت دارد. ساعت مچی در ظاهر افراد مؤثر است و صرفاً کاربرد نمایش زمان را ندارد. شما می‌توانید با لباس‌های معمولی اما یک ساعت بسیار شیک و زیبا، جذابیت خود را بیشتر کنید. در واقع ساعت مچی تا حدی، زیبایی استایل و سلیقه‌ی شخصی شما را نشان می‌دهد، پس بایستی در انتخاب آن دقت کنید. انتخاب بهترین ساعت مچی عقربه ای مردانه، کاری است که در این صفحه مایل به انجام آن هستیم!

معرفی بهترین ساعت مچی های مردانه عقربه ای

در این بخش قصد داریم شما را با پرفروش ترین و بهترین ساعت مچی های مردانه تا سال 2020 آشنا کنیم تا اگر قصد خرید دارید بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

ساعت مردانه مچی کاسیو جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR

ساعت مچی مردانه کاسیو جی شاک اصل

بدون شک یکی از بهترین ساعت های مچی مردانه که می‌توانید با قیمتی نسبتاً مناسب تهیه کنید، ساعت مچی کاسیو جی شاک مدل GWN-Q1000MC-1A2DR است. این مدل ساعت یکی از حرفه‌ای‌ترین و کامل‌ترین ساعت های مچی ساخت برند کاسیو است که در سری ساعت‌های دریانوردی قرار می‌گیرد. این ساعت دارای چهار سنسور جداگانه و بسیار پرکاربرد است که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. این سنسورها عبارت‌اند از دماسنج، فشار سنج/ارتفاع سنج، جهت یابی مغناطیسی و سنسور تعیین عمق آب. این مدل ساعت کاسیو قابی به عرض ۴۸ میلی متر دارد که می‌تواند برای آقایانی که به ساعت‌های صفحه بزرگ علاقه دارند مناسب باشد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت مکانیزم خورشیدی آن است. این مکانیزم باعث می‌شود که انرژی خورشیدی و انرژی نور فلورسنت به انرژی الکتریک تبدیل شده و میزان مصرف انرژی ساعت تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

عقربه های ساعت کاسیو جی شاک با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در صفحه نمایش آن به چشم می‌خورد. همچنین ترکیب رنگ مشکی و آبی این ساعت مچی باعث شده است جز زیباترین و بهترین ساعت های مردانه عقربه ای قرار بگیرد. این ساعت مچی همانند سایر مدل ساعت های کاسیو دریانوردی در مقابل شوک و ضربه مقاوم بوده و کاملاً ضد آب است. در این مدل ساعت کاسیو از یک شیشه ضد خش از جنس یاقوت مصنوعی یا سافایر استفاده شده است که سخت‌ترین برخوردها نیز در آن خراشی ایجاد نمی‌کند. در تنظیمات ساعت می‌توانید به راحتی از قابلیت فعال کردن نور پس زمینه و رنگ آن، تنظیم پنج آلارم، نمایشگر وضعیت باتری استفاده کنید. قابلیت ضد آب بودن این ساعت تنها مربوط به استفاده روزانه نمی‌شود؛ بلکه می‌تواند تا فشار ۲۰ تا ۲۰۰ متر زیر آب نیز هیچ گونه آسیبی نبیند و بنابراین آب به داخل ساعت نفوذ نمی‌کند.

با این توضیحات روشن می‌شود با این مدل ساعت می‌توانید حتی وارد استخرهای شنای عمیق شده یا در دریا شنا کنید! سیستم قطب نما مورد استفاده در این ساعت نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است که علاوه بر نشان دادن جهت‌های جغرافیایی، زاویه دقیق را نیز در صفحه دیجیتال خود نشان می‌دهد.

ساعت مچی مردانه بالمن مدل ۰۷۴٫۱۳۲۵٫۳۲٫۶۲ Balmain

ساعت مچی بالمن مردانه کلاسیک

این مدل ساعت مچی کلاسیک بالمن یکی از لاکچری ترین و بهترین ساعت های مردانه عقربه ای است که می‌توانید با خرید آن، شیک و منحصر به فرد باشید. شیشه و بدنه استیل این ساعت کاملاً ضد خش بوده و ساعت را در برابر تمام ضربه‌های ممکن محافظت می‌کند. این مسئله طول عمر ساعت را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد؛ به طوری که سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

پیشنهاد: بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

کافی است این ساعت را در دست بگیرید تا طراحی فوق العاده و شیک آن را به چشم ببینید. روی قاب آن نگین‌های اتمی بسیار زیبا و ظریفی استفاده شده است که ضمن حفظ ظاهر مردانه، ساعت را بسیار شیک و زیبا کرده است. این ساعت مچی را می‌توانید به طور روزمره هنگام شست و شو یا زیر باران استفاده کنید. خاصیت ضد آب این ساعت مچی مردانه عقربه ای کلاسیک بالمن، باعث شده است در مقابل نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد. این ساعت برای آقایانی که به ساعت هایی با بند چرمی علاقه مند هستند، می‌تواند انتخاب مناسب و ایده آلی باشد. بدنه چرمی ساعت دوختی بسیار زیبا، ظریف و محکم دارد که زیبایی ساعت را دو چندان کرده است.

ساعت مچی مردانه کاسیو سری ادیفایس مدل EFR-546BKG-1AVUDF

ساعت مچی مردانه عقربه ای کاسیو ادیفایس

اگر به دنبال خرید یک ساعت بسیار شیک و لاکچری هستید که بخواهید سال‌ها در نهایت کیفیت از آن استفاده کنید، ساعت مردانه مچی کاسیو مدل EFR-546BKG-1AVUDF بدون شک یکی از بهترین ساعت های مردانه و جزو برترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این محصول در کنار داشتن تمام ویژگی‌های ساعت‌های سطح بالا و عالی مانند کرنومتر، آلارم، قابلیت جذب انرژی، تقویم اتوماتیک، نمایشگاه روز و شب و غیره دارای امکانات مدرن و جدید دیگری نیز هست.

به عنوان نمونه اگر در شرکت‌های بین المللی کار می‌کنید و یا سفرهای کاری زیادی می‌روید، ویژگی Smart Phone Link باعث می‌شود در صورت جابه‌جایی یا به خواست خود، با دسترسی به شبکه‌های زمانی جهانی و با تلفیق اطلاعات زمانی از تلفن همراه، به طور خودکار ساعت دقیق کشور مورد نظر و مقصد سفر را تعیین کنید. این ویژگی شما را از محاسبه اختلاف ساعت‌های جهانی بی‌نیاز می‌کند. این ساعت بسیار زیبا دارای دسته فلزی و قاب مشکی بسیار منحصر به فردی است که زیبایی ساعت را بیشتر کرده است.

بدنه این ساعت مچی کاملاً ضد خش و ضد آب است؛ به طوری که در تمام شرایط جوی مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر شما کوهنورد هستید یا همیشه در حال گشت و گذار در طبیعت هستید، این ساعت می‌تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد. ظاهر این ساعت مچی مردانه عقربه‌ای با برخورداری از تکنولوژی‌های مدرن و متفاوت بسیار شیک و لاکچری است. خطوط منحنی و صاف به صورت سه بعدی در قاب ساعت باعث شده است سطح ساعت عمیق‌تر به نظر رسیده و ظاهری بسیار متفاوت نسبت به ساعت‌های مچی موجود در بازار داشته باشد.

ساختار بدنه این ساعت نیز بسیار محکم و متفاوت است. بدنه این ساعت ترکیبی از دو لایه گود بسیار محکم و در عین حال ظریف بوده که به وسیله حلقه‌های آلومینیومی با یکدیگر تلفیق شده‌اند. کاسیو این ساعت منحصر به فرد خود را تا یک سال ضمانت کرده است. بنابراین با اطمینان کامل از کیفیت این ساعت آن را خریداری کنید. ساعت مچی مردانه کاسیو سری ادیفایس مدل EFR-546BKG-1AVUDF با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و عالی می‌تواند جزو انتخاب‌های شما باشد و با صرف هزینه نسبتاً بالا می‌توانید آن را تهیه کنید.

ساعت مچی مردانه عقربه ای کومونو مدل Lewis Cigar

ساعت مچی کومونو مردانه عقربه دار مدل لویس سیگار

ساعت مچی عقربه ای مردانه کومونو مدل Lewis Cigar دارای بند چرمی اصل و بسیار خوش دوخت و زیبا است که گزینه بسیار مناسبی برای آقایان جوان و خوش پوش به حساب می‌آید. یکی از ویژگی‌های این ساعت که آن را در شمار بهترین ساعت های مچی مردانه 2020 قرار داده است، زیبایی فوق العاده و متفاوت آن است. در کنار بند چرمی و قهوه‌ای رنگ، قاب ساعت فلزی بوده و صفحه خاکستری رنگ بسیار زیبایی دارد. اعداد و نشانگرها به شکل بسیار ظریف و موزونی در اطراف قاب قرار گرفته‌اند که علاوه بر داشتن استایلی مردانه و اسپرت، آن را بسیار شیک و شکیل کرده است.

بند چرمی این ساعت طراحی ایتالیایی داشته که آن را نسبت به بسیاری از ساعت‌های بند چرمی موجود در بازار متمایز کرده است. عقربه‌های اصلی ساعت به رنگ نقره‌ای و ثانیه شمار آن نارنجی است. در واقع در طراحی و انتخاب رنگ‌ها نیز نهایت ظرافت و دقت به کار رفته است تا ساعت ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد داشته باشد. صفحه ساعت نیز دارای خاصیت ضد خش بوده و می‌توانید سال‌ها بدون تغییر شکل از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت مچی شیک مردانه می‌توان به خاصیت ضد آب بودن بسیار قوی آن اشاره کرد. ساعت مردانه کومونو مدل Lewis Cigar علاوه بر مقاومت در برابر استفاده‌های آبی روزانه مانند شست و شو یا زیر باران، می‌تواند فشار آب را  تا ۵۰ متر تحمل کرده و خاصیت ضد آب بودن خود را حفظ کند.

ساعت مردانه مچی امگا اسپید مستر Omega Speed Master

خرید ساعت مچی امگا مدل اسپید مستر اورجینال

اگر به دنبال خرید یک ساعت لاکچری مردانه هستید و مشکلی از لحاظ پرداخت هزینه ندارید، ساعت مردانه مچی عقربه ای امگا اسپید مستر Omega Speed Master می‌تواند بهترین گزینه انتخابی برای شما باشد؛ این ساعت مچی مردانه می‌تواند یک انتخاب بسیار شیک و لاکچری برای آقایان در هر سن و با هر نوع پوشش اسپرت یا رسمی باشد. در واقع با خرید این ساعت قادر خواهید بود آن را با هر لباسی کت و شلوار یا تیپ اسپرت بپوشید.

بدنه این ساعت بسیار زیبا و ضد خش است. خاصیت ضد خش این ساعت بسیار قوی است؛ به طوری که هرگونه ضربه و یا افتادن از دست شما هیچ گونه خراشی روی ساعت به وجود نمی‌آورد. این ساعت به صورت کاملاً ضد آب طراحی شده است که می‌توانید به راحتی و به طور روزانه از آن استفاده کنید. خاصیت ضد آب این ساعت به گونه‌ای است که تا عمق ۳۰۰ متری آب نیز مقاوم بوده و آب نمی‌تواند به درون آن نفوذ کند. یکی از ویژگی‌های این ساعت طراحی زیبای آن است که شامل صفحه سورمه‌ای بسیار شکیل و زیبایی است. عقربه‌های اصلی این ساعت سایز نسبتاً بزرگی نسبت به ساعت‌های معمولی دارند؛ اما بزرگی عقربه‌ها ظاهری بسیار متفاوت و زیبا به این ساعت داده است.

ساعت مچی مردانه عقربه ای گنت مدل GW11004

قیمت ساعت گنت مردانه مچی شیک مدل 11004

در معرفی بهترین ساعت های مردانه مچی عقربه ای 2020، ساعت مچی گنت مدل GW11004 نیز جای می‌گیرد. این ساعت نیز جزو ساعت های با کیفیت و بسیار شیک است که می‌توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید. ظاهر زیبا و متفاوت صفحه این ساعت مچی می‌تواند سخت پسندترین افراد را نیز راغب به خرید کند. بدنه ساعت در دو قسمت بالا و پایین به صورت پرانتزی طراحی شده است که جلوه زیبا و متفاوتی روی مچ دست ایجاد می‌کند. قاب این ساعت نیز حدود ۴۵ میلی متر عرض دارد که جزو ساعت مچی های با سایز متناسب و معمولی به حساب می‌آید.

پیشنهاد: معرفی و مقایسه بهترین کفش های کوهنوردی ایرانی

انتخاب رنگ زرد برای عقربه هایی که روی صفحه سبز یشمی قرار می‌گیرد، یکی دیگر از جلوه‌های زیبایی شناسی به کار رفته در طراحی این ساعت است. ساعت مچی مردانه گنت عقربه ای مدل GW11004 صفحه سبز رنگ بسیار زیبا و متفاوتی داشته و ترکیب آن با بند سیلیکونی و بدنه استیل آن را زیباتر کرده است. از آیکون‌های این ساعت مردانه می‌توان به تاریخ شمار آن اشاره کرد که شما می‌توانید آن را در ۲۴ ساعت یا به صورت ۱۲ ساعته و PM و AM مورد استفاده قرار دهید.

همچنین در کنار این تاریخ شمار دو شمارشگر دیگر برای زمان نیز طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت مچی، مقاومت در برابر آب تا عمق صد متری است. همچنین بدنه استیل و صفحه‌ی ساعت کاملاً ضد خش بوده و در مقابل ضربه مقاوم هستند. خاصیت ضد خش و ضد آب ساعت مردانه گنت مدل GW11004 باعث می‌شود تا سال‌ها بتوانید از این ساعت در نهایت کیفیت و زیبایی استفاده کنید.

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل ناویهاک Citizen Navihawk

خرید ساعت مچی سیتی زن مردانه آنالوگ مدل ناویاک

ساعت مچی سیتی زن مدل ناویهاک Citizen Navihawk از دیگر ساعت های مردانه بسیار شیک و لاکچری است که البته قیمت بالایی هم دارد. ساعت مچی سیتیزن مدل ناویاک Citizen Navihawk نیز ساعتی آنالوگ و غیر هوشمند است؛ اما کیفیت ساخت عالی دارد و به همین جهت در لیست بهترین های ساعت مچی این صفحه قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی های این ساعت مچی مردانه، بدنه بسیار متفاوت و زیبای آن است که مناسب آقایان جوان با تیپ اسپرت است. این ساعت صفحه نمایش زیبایی داشته که با کریستال ضد خش مینرال محافظت می‌شود. بدنه آن نیز از استیل ضد زنگ تیره رنگی ساخته شده است که قرارگیری آن کنار صفحه نمایش سیاه رنگ و عقربه های سفید آن را بسیار جذاب و زیبا کرده است.

ساعت مچی سیتی زن مدل ناویهاک Citizen Navihawk یکی از مقاوم ترین ساعت‌ها در مقابل آب بوده و تا عمق ۲۰۰ متری، آب توانایی نفوذ به داخل آن را ندارد. اگر می‌خواهید با خرید یک ساعت بسیار شیک و لاکچری ظاهر خود را متفاوت و منحصر به فرد کنید بدون شک خرید این ساعت مردانه مچی عقربه ای، گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

ساعت مردانه مچی کاسیو مدل EFR-303L-1AVUDF

خرید ساعت های کاسیو برای آقایان و پسران

ساعت مردانه کاسیو مدل EFR-303L-1AVUDF از آن جمله ساعت‌هایی است که آقایان شیک پوش به خرید آن تمایل دارند. این ساعت دارای ظاهری بسیار شیک و لاکچری بوده و چرم مورد استفاده برای دسته‌ها کاملاً طبیعی، ظریف و خوش دوخت است. ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی با ثانیه شمار آبی رنگ آن ظاهری بسیار متفاوت و لاکچری به ساعت داده است.

قاب ساعت از مواد ضد حساسیت و ضد زنگ ساخته شده که تا سال‌ها می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این ساعت مجهز بودن به سیستم ساعت جهانی است که آن را برای افرادی که در رفت و آمد بوده یا تجارت جهانی دارند، بسیار مناسب است. مقاومت این ساعت در برابر آب تا عمق صد متری بوده و در استفاده روزانه آب به هیچ وجه وارد ساعت نمی‌شود. علاوه بر آلارم قابل تنظیم، از دیگر ویژگی‌های این ساعت که آن را در لیست بهترین ساعت های مچی مردانه قرار داده است، آلارم تعویض باتری است.

این ساعت به طور هوشمند زمانی که به درصدهای پایانی عمر مفید خود برسد به شما هشدار داده تا قبل از از کار افتادن ساعت باتری آن را تعویض کنید. عمر مفید باتری ساعت مچی مردانه کاسیو مدل EFR-303L-1AVUDF به صورتی است که بدون نیاز به تعویض باتری می‌توانید تا حدود ۳ سال از ساعت استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)