معرفی بهترین فلش مموری با ظرفیت و حافظه متوسط

معرفی بهترین و پر فروش ترین فلش مموری های بازار اینترنتی ایران
5/5 - (2 امتیاز)

فلش مموری چیست؟

فلش مموری یکی از کاربردی ترین وسیله‌های جانبی برای لپ تاپ، گوشی یا کامپیوتر خانگی یا حتی ضبط ماشین است که با استفاده از آن می‌توان به ذخیره سازی موقت فیلم‌ها، عکس‌ها، موسیقی، اطلاعات کاری و یا پروژه‌های دانشگاهی پرداخت. این ابزارها به دلیل کوچک بودن و وزن کم و سبکی، به راحتی قابل حمل هستند و می‌توان آن‌ها را حتی در جیب پیراهن یا کیف پول قرار داد! در این مطلب قصد داریم شما را با پرفروش ترین و بهترین فلش مموری های موجود در بازار با ظرفیت متوسط (16GB، 32GB، 64GB) آشنا کنیم.

در ایران و به زبان فارسی به این دستگاه فلش مموری و یا به صورت مختصر فلش گفته می شود؛ ولی در زبان انگلیسی باید به آن کلمه USB و یا Drive را به آن اضافه کنیم. به طور مثال برای جستجو این ابزار در گوگل باید به صورت USB Flash Memory و یا  Flash Memory Drive نوشته شود.

تاریخچه ورود فلش مموری به بازار

البته در خاطر داریم که این ابزارهای کاربردی از اواسط دهه‌ی هشتاد شمسی تولید و وارد بازار شدند. تا پیش از آن جابه‌جایی اطلاعات بین دو کامپیوتر کار بسیار سختی بود. خیلی از کامپیوترها CD Drive نداشتند و حتی اگر داشتند رایت فایل‌ها بر روی سی‌دی هزینه‌بر بود. به دلیل این‌که سی‌دی فقط قابلیت افزودن فایل را داشت و چیزی به عنوان حذف فایل از CD ممکن نبود. پس یک بار خریداری می‌شد و فقط یک بار روی آن فایل‌ها قرار می‌گرفتند. گزینه‌ی دیگر، استفاده از Floppy Disk بود که تنها 1 مگا بایت ظرفیت داشت و این مقدار حتی همان زمان نیز بسیار کم و محدود بود. در حال حاضر چنین حافظه‌ای مضحک و خنده‌دار به نظر می‌رسد. روش دیگری نیز ممکن بود و آن ارتباط دو کامپیوتر با استفاده از کابل بود که کاری سخت و طاقت فرسا و با سرعت پایین بود.

اما با ورود فلش مموری‌ها ورق برگشت و حالا حافظه‌هایی داشتیم که اولاً ظرفیت بالایی داشتند و حدود 256 مگابایت یا 512 مگابایت را در خود ذخیره می‌کردند. ثانیاً قابلیت حذف و اضافه فایل‌ها و فولدرها را به میزان نامحدود داشتند. بعدها ظرفیت فلش مموری‌ها افزایش قابل توجهی پیدا کرد و چندین گیگابایت را می‌توانستند در خود ذخیره سازی کنند.

ویژگی های یک فلش مموری خوب چیست؟

در بازار انواع مختلف Flash Memory Drive وجود دارد. سؤال مهمی که پیش می‌آید این است که یک فلش مموری خوب چه قابلیت‌هایی باید داشته باشد؟ در جواب این پرسش به طور خلاصه باید گفت یک فلش مموری خوب باید فضای ذخیره سازی بالایی داشته باشد تا بتوان فایل‌های حجیم را نیز در آن ذخیره کرد و همچنین سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در آن بالا باشد تا سبب اتلاف وقت نشود.

علاوه بر دو ویژگی گفته شده، مقاوم بودن و کیفیت ساخت آن باید مورد توجه قرار بگیرد. از طرفی برخی نکات مثل ضد آب بودن و مقاومت در برابر گرد و غبار نیز جزو مزیت‌های یک فلش مموری خوب است.

پیشنهاد: معرفی بهترین لپ تاپ زیر 30 میلیون تومان

معرفی و بررسی بهترین و پرفروش ترین فلش مموری ها

در این صفحه لیستی از 14 مدل از بهترین فلش مموری های با ظرفیت متوسط (16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت) را ارائه کرده‌ایم:

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

قیمت فلش مموری usb سن دیسک کروزر بلید

کروزر بلید CZ50 یک فلش مموری ساده با بدنه‌ای به رنگ مشکی-قرمز مات است که توسط کمپانی سن دیسک طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه‌ی مات این ابزار ذخیره سازی باعث شده که اثر انگشت و لک به راحتی روی آن باقی نماند. ظرفیت این فلش مموری ۶۴ گیگابایت است.

ترکیب رنگ مشکی و قرمز همراه با طراحی منحنی شکل، زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. Flash Memory Drive کروزر بلید CZ50 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد؛ البته این محصول با رابط قدیمی‌تر USB 1.1 نیز سازگاری کامل دارد؛ اما متأسفانه از رابط پرسرعت USB 3.0 پشتیبانی نمی‌کند.

طراحی بدون درپوش، نگرانی گم‌شدن درپوش را از بین می‌برد؛ ولی باید کمی بیشتر مراقب باشید تا گردو غبار داخل شیار رابط USB آن نشود. اگر به قسمت انتهایی این فلش مموری نگاه کنید، می‌توانید شیاری را که برای اتصال بند طراحی شده است، بیابید.

این شیار به شما در حمل و نقل محصول کمک زیادی می‌کند و همچنین امکان اتصال فلش مموری را به کوله‌پشتی، دسته کلید و… فراهم می‌سازد تا ضریب گم‌شدن آن کمتر شود. شرکت سن دیسک به فکر افرادی هم بوده است که می‌خواهند روی این فلش مموری اطلاعات شخصی و مهم‌شان را ذخیره کنند؛ به همین منظور یک نرم‌افزار امنیتی برای این محصول در نظر گرفته است که با نصب کردن آن می‌توان برای اطلاعات مهم رمز گذاشت.

در هر صورت شکی در آن نیست که کروزر بلید CZ50 یک محصول شیک و ساده با قیمتی مناسب است. این محصول برای افرادی که به یک ابزار ساده و مطمئن برای جابه‌جایی اطلاعات نیاز دارند که قابلیت گذاشتن رمز (از طریق نرم‌افزار) هم داشته باشد؛ اما به سرعت بسیار زیاد نیاز ندارند، یک انتخاب مناسب است. شما می‌توانید از این USB Flash Memory برای پخش آهنگ در خودرو و ماشین خود استفاده کنید.

فلش مموری ای دیتا مدل C906 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

قیمت فلش مموری ای دیتا برای ضبط ماشین

C906 یک فلش مموری با ظاهر کلاسیک و شیک با ظرفیت ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت است که در دو رنگ سفید و مشکی و توسط کمپانی ای دیتا طراحی و ساخته شده است. بالای 80 درصد از خریداران این محصول از خرید خود رضایت کامل داشته و این محصول را نیز به بقیه کاربران پیش نهاد داده‌اند و یکی از بهترین فلش مموری ها در این رده قیمتی است.

C906 با گوشه‌های گرد طراحی شده و دارای بدنه‌ای براق است که باعث شده است ظاهر آن زیباتر شود، همچنین طراحی با درپوش آن به صورتی است که می‌توانید برای اینکه مانع گم کردن درپوش شوید، آن را در انتهای فلش قرار دهید. C906 در ظرفیت‌های ۲ تا ۳۲ گیگابایت تولید شده و می‌توان آن را وسیله‌ی مناسبی برای پاسخ‌گویی به نیاز سطح وسیعی از کاربران دانست.

توانایی C906 برای ذخیره‌سازی، حمل و انتقال انواع فایل‌های شما، از طریق رابط USB 2.0 آن را تبدیل به وسیله‌ای می‌سازد که باید همیشه به همراه داشته باشید. البته این فلش مموری از رابط USB 1.1 نیز پشتیبانی می‌کند. فلش مموری های شرکت Adata نرم‌افزارهای با ارزشی را نیز به همراه دارند.

ابزار OS to GO به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید DVD مثلاً ویندوز ۷ خود را از روی دیسک به دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل Adata منتقل نمایید. به این شکل شما به راحتی قادر به نصب Windows با استفاده از قابلیت بوت نمودن کامپیوتر خود از طریق پورت USB بدون نیاز به درایو نوری هستید.

نرم‌افزار UFD to Go، ابزار قدرتمندی است که شما را برای هماهنگ کردن یا یکسان‌سازی اطلاعات (Synchronization)، ایمیل‌ها و لینک‌های مورد علاقه (Favorites) کمک نموده و به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را همیشه به همراه داشته باشید.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T01 ظرفیت ۶۴ گیگابایت

خرید اینترنتی فلش مموری سیلیکون پاور مدل تاچ

سیلیکون پاور مدل Touch T01 یک فلش مموری ۶۴ گیگابایتی زیبا و مقاوم است. هنگامی که Touch T01 به پورت USB متصل می‌گردد تنها ۱٫۳ سانتی متر از طول آن در دید قرار می‌گیرد. این به معنای آن است که لپ تاپ یا تبلت متصل به این فلش مموری را بدون بیرون آوردن فلش، می‌توان جابه‌جا کرد و نگرانی از گیر کردن فلش مموری به دیگر وسایل نداریم.

به دلیل بهره بردن از تکنولوژی COB، فلش مموری Silicon Power Touch T01 ضد آب، ضد شوک و لرزش و در برابر گرد و غبار مقاوم است. Touch T01 به شکلی فشرده طراحی شده که زیبایی آن را نشان می‌دهد. سطح زبر این محصول مانع به جای ماندن اثر انگشت و لکه می شود. طراحی بدون قاب این فلش مموری بسیار کاربرپسند است و بیش از 86 درصد خریداران آن رضایت کامل از آن داشته‌اند.

این محصول مجهز به یک زنجیر کارآمد است که احتمال گم شدن آن را کاهش می‌دهد. Touch T01 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و قادر است سرعت نسبتاً مطلوبی به شما ارائه دهد. این محصول با اغلب سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و می‌توان از آن در هر دستگاه مجهز به پورت USB استفاده کرد. در نهایت اگر به دنبال یک ابزار ذخیره سازی امن و مطمئن برای انتقال اطلاعات با ارزش خود هستید سیلیکون پاور Touch T01 انتخاب مناسبی است.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 64 گیگابایت

فلش سن دیسک آلترا دوال درایو ام3 با قیمت مناسب

Ultra Dual Drive M3.0 محصولی از شرکت سن دیسک است که از دو رابط USB 3.0 و Micro USB به رایانه یا تلفن همراه شما متصل می‌شود. این فلش مموری دارای ظرفیت 64 گیگابایت است که مقدار در دسترس کاربر مانند همه‌ی فلش مموری‌ها، کم‌تر از ظرفیت اعلام‌شده است.

جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک است که مقاومت خوبی در برابر صدمات روزمره دارد. ظرفیت 64GB آن برای کاربرانی که اطلاعات نسبتاً زیادی برای ذخیره‌سازی و انتقال دارند، مناسب است.

بسیاری از کاربران تمایل دارند که بتوانند بهترین اطلاعات موجود در فلش مموری خود را به راحتی به تلفن همراه شان انتقال دهند. فلش مموری Ultra Dual Drive M3.0 از یک درگاه micro USB برای اتصال به تلفن همراه هوشمند یا تبلت بهره می‌برد؛ البته باید به این نکته توجه کرد که تلفن همراه یا تبلت شما هم باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند.

برای مقاومت فلش مموری در برابر نفوذ گرد و غبار یک درپوش برای آن در نظر گرفته شده است. ابعاد مناسب فلش مموری Ultra Dual Drive M3.0 باعث شده است که به راحتی بتوان آن را در جیب لباس قرار داد و همیشه با خود همراه داشت.

فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U202 ظرفیت ۱۶ گیگابایت برای ضبط ماشین

خرید فلش مموری توشیبا برای ضبط ماشین

فلش مموری TransMemory U202 شرکت توشیبا (Toshiba)، یک ابزار کوچک ذخیره‌سازی است که می‌توان صدها فایل صوتی و تصویری و عکس را در آن ذخیره کرد و با دیگران و سایر دوستان به اشتراک گذاشت. TransMemory U202 از درگاه USB 2.0 پشتیبانی می‌کند که می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۸ مگابایت بر ثانیه در حالت خواندن و سرعت ۵ مگابایت بر ثانیه در حالت نوشتن اطلاعات را انتقال دهد.

بدنه‌ی محصول از جنس پلاستیک فشرده است و وزن آن بسیار سبک است. این بدنه‌ی پلاستیکی به دلیل فشردگی مقاومت مناسبی دارد؛ ولی نمی‌توانید از آن انتظار ضد ضربه بودن داشته باشید. این محصول با ظرفیت 16 گیگ و با قیمتی به صرفه تولید شده ‌است.

برای پخش موسیقی در ضبط خودرو و ماشین معمولاً از فلش‌هایی استفاده می‌شود که ظرفیت بالایی ندارند و همچنین نیازی به سرعت بالای خواندن اطلاعات در آنها نیست. بنابراین از این فلش می‌توان برای استفاده در ضبط ماشین بهره برد.

توشیبا، مدل TransMemory U202 را در رنگ‌های متنوعی تولید کرده ‌است و می‌توان در هر یک از ظرفیت‌های آن، از میان چندین رنگ دست به انتخاب زد. با خرید اینترنتی این فلش مموری می‌توانید همواره یک نسخه از اطلاعات مهمتان را به همراه داشته ‌باشید تا در زمان نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

معرفی بهترین فلش مموری های سن دیسک ارزان

CZ73 Ultra Flair یک فلش مموری ساده و کوچک با ظاهری شیک و زیبا است که شرکت سن دیسک آن را طراحی و تولید کرده است. سن دیسک یک شرکت فعال در حوزه‌ی تولید انواع فلش مموری و مموری کارت است که در سال ۱۹۸۸ در آمریکا تاسیس شد و از سال ۲۰۱۵ به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت وسترن دیجیتال (Western Digital) فعالیت می‌کند.

سن دیسک مدل Cruzer CZ73 Ultra Flair دارای بدنه‌ای فلزی و شیک است که در همان نگاه اول شما را مجذوب خود می‌کند. این فلش مموری SanDisk از پورت USB 3.0 بهره می‌برد؛ بنابراین یک فلش مموری بسیار سریع و مطمئن برای جابه‌جایی و ذخیره‌سازی فایل‌های مهم شما است که با پورت‌ USB 2.0 هم سازگاری کامل دارد. این محصول در ظرفیت‌های ۱۶, ۳۲, ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ساخته شده که لینک خرید نسخه‌ی 32 گیگابایتی آن در زیر قرار داده شده است.

فلش مموری کینگستون مدل Data Traveler SE9 ظرفیت ۳۲ گیگا بایت

کینگستون اس ای9 فلش مموری 32 گیگی

فلش مموری کینگستون مدل Data Traveler SE9 ظرفیت ۳۲ گیگا بایت، علاوه بر داشتن کیفیت و حافظه‌ی خوب، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. بدنه‌ی این فلش از یک فلز براق و در عین حال محکم ساخته شده است که به طور کامل آن را در مقابل ضربه، افتادن از ارتفاع و شوک های ناگهانی محافظت می‌کند.

پیشنهاد: 10 مدل پاوربانک فانتزی و طرح دار

این فلش به شکل بسیار ظریف و زیبایی طراحی شده که به شما این امکان را می‌دهد در لپ تاپ‌هایی که پورت‌های USB فشرده و نزدیک به هم دارند، از آن به همراه مموری های دیگر استفاده کنید. در یک سمت این فلش یک حلقه گرد تو خالی زیبا طراحی شده است که اگر از جاکلیدی استفاده می‌کنید، می‌توانید این فلش مموری را نیز در کنار کلیدها به آن وصل کنید تا مطمئن باشد همیشه همراهتان بوده و سایز کوچک آن باعث گم شدنش نخواهد شد.

کیفیت بالا و طول عمر فوق العاده این فلش به شما این امکان را می‌دهد که قبل از آن که اطلاعات کاری، شخصی و تحصیلی‌تان را به یک سیستم بزرگتر مانند هارد اکسترنال و یا کامپیوتر انتقال دهید، یک پشتیبان مطمئن از آن‌ها داشته باشید.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0 ظرفیت 32 گیگابایت

خرید آنلاین بهترین فلش های سن دیسک sandisk

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual USB Drive 3.0 یکی از بهترین فلش مموری هایی است که در این بازه‌ی قیمتی می‌توانید برای انتقال داده‌های خود تهیه و استفاده کنید. در این فلش مموری دو رابط USB سایز کامل و Micro USB طراحی و تعبیه شده است، البته نوع دسترسی به این دو پورت به این صورت است که با استفاده از هر کدام از پورت‌ها، پورت دیگر قابل دسترسی نخواهد بود.

با استفاده از کانکتور Micro USB آن می‌توانید به تبلت‌های مجهز به OTG و گوشی‌های هوشمند وصل شده و به انتقال داده بین فلش و دستگاه اندرویدی بپردازید. طراحی کشویی این فلش، ظاهری شیک و مدرن به آن داده است و نیمی از بدنه‌ی آن از یک پلاستیک براق و نیمه دیگر از یک پلاستیک سیلیکونی مات ساخته شده است.

این فلش در ابعاد و وزنی بسیار مناسب طراحی شده است؛ به طوری که حدود ۱۱ میلی متر ارتفاع و ۲۰ میلی متر عرض دارد. این فلش مموری از میزان سرعت و خواندن قابل قبولی نیز برخوردار است. میانگین سرعت خواندن در آن به طور میانگین ۱۱۰ و در حالت حداکثر ۱۳۰ مگا بایت بر ثانیه است.

سرعت نوشتن در آن نیز ۳۲ مگابایت بر ثانیه است که در زمان قابل قبولی می‌توانید اطلاعات مورد نیازتان را روی آن بریزید. برای جلوگیری از گم شدن و نگه داری از فلش، در قسمت میانی بدنه‌ی آن یک میله فلزی طراحی شده است که از آن می‌توانید برای اتصال بند آویز استفاده کنید.

فلش مموری USB3.0 سن دیسک مدل CZ48 ظرفیت ۱۶ گیگابایت

فلش 16 گیگی سن دیسک اورجینال و اصل

فلش مموری USB3.0 سن دیسک مدل CZ48 ظرفیت ۱۶ گیگابایت نیز می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید فلش مموری باشد. از آن جا که این فلش از طریق رابط USB3.0 به انتقال دیتا می‌پردازد، سرعت عمل بسیار بیش‌تری نسبت به سایر فلش‌ها دارد، البته از USB 2.0 هم می‌توانید برای انتقال دیتا استفاده کنید.

این فلش مموری جیبی ابعاد بسیار مناسبی دارد که می توانید همواره آن را داخل کیف پول خود بگذارید. ابعاد آن ۱۰.۸ × ۲۱.۳ × ۵۶.۸ میلی‌متر است. حداکثر سرعت انتقال داده در این فلش 100 مگابایت بر ثانیه است که زمان انتقال داده را تا حد مطلوبی کاهش داده است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این فلش سازگاری آن با سیستم های عامل مختلف به خصوص نسخه‌های مختلف و به روز سیستم عامل ویندوز است.

در طراحی و ساخت این فلش نیز نهایت ظرافت و زیبایی به کار برده شده است. این فلش مموری از طراحی کشویی و باریک و زیبا بهره می‌برد؛ به این صورت که هنگامی ‌که با آن کاری نداشته باشید رابط USB به صورت کشویی در داخل بدنه فلش قرار بگیرد تا آسیبی نبیند و در هنگامی ‌که شما به فلش مموری نیاز داشتید به راحتی می‌توانید آن را به صورت کشویی به حالت استفاده دربیاورید. در انتهای این فلش مموری یک شیار طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا یک بند به انتهای فلش مموری متصل کنید تا حمل و نقل آن آسان‌تر شود و ضریب گم شدن آن نیز کمتر شود.

فلش مموری سن دیسک CZ48 توانسته است حدود 85 درصد رضایت خاطر مشتریان و خریداران خود را به دست آورد که نشان دهنده کیفیت و کارایی قابل قبول آن است.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Ultima II i-Series ظرفیت 16 گیگابایت

قیمت فلش سیلیکون پاور آلتیما 2 محبوب و پرفروش

نمی‌شود فهرست بهترین فلش مموری های موجود در بازار را بیان کنیم و نامی از فلش مموری سیلیکون پاور مدل Ultima II i-Series نیاوریم. این مدل از سیلیکون پاور جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فلش‌های چند سال اخیر است. به احتمال زیاد پیش از این، تصویر این فلش مموری را دیده‌اید و شاید یک مدل از آن را خریده باشید. این فلش گرچه قدیمی است اما کاربری و کیفیت خوبی دارد و بسیاری از خریداران آن، از چند سال پیش از آن استفاده می‌کنند و به سراغ فلش دیگری نرفته‌اند.

این فلش مموری با اغلب سیستم عامل‌ها مانند ویندوز ۸ ، ۸٫۱ ،۷، ویندوز xp، لینوکس ۲٫۴ و بسیاری از سیستم های عامل مورد استفاده هماهنگی دارد و می‌توانید آن را به لپ تاپ‌ها و سیستم‌های خانگی وصل کنید.

فلش مموری سیلیکون پاور آلتیما 2 سایز بسیار مناسبی دارد و می‌توانید آن را به راحتی در جیب یا کیف پول خود بگذارید تا همیشه همراه‌تان باشد. از ویژگی‌های خاص این فلش، بدنه آلومینیومی زیبای آن است که فلش را در مقابل خش محافظت می‌کند. بدنه ضد اثر انگشت این فلش، باعث می‌شود استفاده مداوم از آن باعث کثیف و لکه دار شدن بدنه آن نشود.

این فلش ابعادی با اندازه‌های ۸٫۱*۱۸*۶۰٫۶ میلی متر و وزن حدود ۱۰ گرم دارد و در رنگ های مشکی و نقره‌ای در بازار موجود است. این فلش از رابط USB2.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند که می‌تواند اطلاعات را با سرعت نسبتاً مطلوب انتقال دهد.

پیشنهاد: بهترین هارد اکسترنال موجود در بازار

درپوش نداشتن بسیاری از فلش‌ها باعث می‌شود ذرات گرد و غبار ریز به مرور وارد شیارهای فلش شوند، اما فلش سیلیکون پاور Ultima II i-Series از یک درب زیبا استفاده کرده است تا از فلش در مقابل بروز این مسائل جلوگیری کند. از دیگر خصوصیات این فلش استفاده از یک LED هنگام انتقال اطلاعات است که نشان می‌دهد فلش به سیستم متصل شده است.

فلش مموری پتریوت مدل Push Plus ظرفیت 32 گیگابایت

فلش مموری patriot پاتریوت اصل

فلش مموری پتریوت مدل Push Plus ظرفیت 32 گیگابایت یکی از جدیدترین فلش مموری های موجود در بازار است که نهایت سرعت در انتقال داده را به شما هدیه می‌کند. استفاده از رابط ۳٫2  در این فلش باعث شده است سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در آن بالا باشد. این فلش مموری ابعاد بسیار مناسب ۶۰x۲۱x۸ میلی‌متر و وزن 10 گرم دارد و نشانگر این است که به آسانی قابل حمل و جابه‌جایی است. این فلش طراحی ساده و البته زیبایی دارد و در رنگ مشکی ارائه شده است.

فلش مموری وریتی مدل V813 ظرفیت ۱۶ گیگابایت 

قیمت فلش مموری های وریتی

فلش مموری وریتی مدل V813 ظرفیت ۱۶ گیگابایت، یکی دیگر از فلش مموری های محبوب موجود در بازار است که به خاطر ویژگی‌های مثبتش، آن را در لیست بهترین فلش مموری ها قرار داده‌ایم. سرعت انتقال اطلاعات و سرعت نوشتن و خواندن دیتا در فلش یکی از فاکتورهای مهم در بررسی کارایی آن است. این فلش می‌تواند با حداکثر ۱۵۰ مگابایت اطلاعات را بخواند و با حداکثر ۸۰ مگابایت دیتا های مورد نظر را بنویسید که سرعت قابل قبول و مناسبی است.

از ویژگی های مثبت این فلش طراحی جمع و جور آن است که علاوه بر ظاهر زیبا شبیه استیل، به صورت یک قفل طراحی شده است و یک انحنای تو خالی در بالای آن باعث می‌شود بتوانید آن را به جاکلیدی، کوله پشتی و دیگر وسایل مورد نظرتان وصل کنید. فلش مموری وریتی وی813 با ابعاد ۵*۱۰*۲۰ میلی متر اندازه‌ی مناسبی دارد و با وزنی حدود ۵ گرم یکی از سبک‌ترین فلش‌ها است. ارزش خرید این فلش در برابر قیمت آن بسیار مناسب است و می‌توانید با خیال آسوده آن را خریداری کنید.

فلش مموری وریتی مدل V-819 ظرفیت 64 گیگابایت

فلش ساخت وریتی 64 گیگی

با استفاده از فلش مموری وریتی مدل V819 با ظرفیت 64 گیگا بایت، می‌توان حجم نسبتاً خوبی از اطلاعات مورد نظر را جابه‌جا کرد. البته مانند سایر فلش‌ها کمتر از این عدد حافظه‌ی واقعی دارد. (حدود 58 گیگابایت) این فلش برای انتقال اطلاعات از رابط  USB2.0 استفاده می‌کند که سرعت متوسط و مطلوبی دارد.

اگر در دستگاه خاصی از این فلش استفاده کردید و اطلاعاتی به شما نشان نداد، به معنی این است که فرمت آن را نمی‌شناسد. آن را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ به NTFS یا Fat32 فرمت کنید و مجدداً امتحان کنید. (توجه داشته باشید فرمت کردن، کلیه‌ی اطلاعات داخل فلش را از بین می‌برد.)

بدنه این فلش مموری به شکلی طراحی شده است که ضد خش است و ظاهر زیبای خود را تا حفظ خواهد کرد. از حلقه توخالی بالای فلش مموری وریتی مدل V819 می‌توانید برای اتصال به جاکلیدی نیز استفاده کنید.

فلش مموری اچ پی مدل X306W USB3.2 ظرفیت 64 گیگابایت

فلش HP اچ پی مدل ایکس 360 دبلیو استیل

فلش مموری اچ پی مدل X360W ظرفیت 64 گیگابایت، یکی دیگر از بهترین فلش مموری هایی است که می توانید با قیمت مناسب  کیفیت بالا تهیه کنید. پورت رابط در این فلش USB3.2 و با سرعت خواندن 120 مگابایت در ثانیه است. برند اچ پی از جمله برندهای معروف و شناخته شده در سراسر دنیا است که کیفیت و طول عمر محصولات آن کاملاً برای همه آشکار است.

طراحی این مموری نیز بسیار زیبا و ظریف است و مانند اغلب فلش های کوچک، دارای بخش خالی برای اتصال به جاکلیدی است. این فلش مموری تنها 5 گرم وزن دارد که به راحتی می‌توانید آن را در جیب یا کیف پول خودتان بگذارید یا به جاسوئیچی وصل کنید.

5/5 - (2 امتیاز)