پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM ضامن شارژ 24 ساعته باتری

خرید اینترنتی پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM
5/5 - (3 امتیاز)

پاوربانک از جمله وسایل الکترونیکی است که چند سالی است مورد استفاده‌ی افراد زیادی قرار می‌گیرد. پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM یکی از تولیدات شرکت شیاومی است که با استفاده از آن، به راحتی و در زمان کوتاهی می‌توانید تلفن همراه و یا تبلت خود را شارژ کنید و دیگر نگران خاموش شدن و تمام شدن شارژ آن‌ها نباشید. در ادامه با این شارژر همراه شیائومی و ویژگی‌هایش بیشتر آشنا می‌شویم؛ پس با شناسور همراه باشید.

پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM در یک نگاه

شارژر همراه شیاومی مدل PLM09ZM به شکل مستطیل و با ابعاد ۱۴۷ میلی متر طول، ۷۱ میلی متر عرض و ۱۴٫۲ میلی متر ارتفاع طراحی و ساخته شده است. این اندازه، یک سایز ایده‌آل و مناسب به نظر می‌رسد و می‌توان آن را راحت در دست گرفت یا در کیف گذاشت. این محصول تنها ۲۴۳ گرم وزن دارد که باعث می شود هنگام جابه‌جایی و استفاده از آن اصلاً اذیت نشوید. به همراه بسته بندی پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، یک کابل USB به خریدار تحویل داده می شود. از این کابل USB می‌توانید هم پاوربانک خود را شارژ کنید و هم از آن برای انتقال داده بین وسایل الکترونیکی مختلف مانند گوشی، تلویزیون و لپ تاپ با سرعت بالا استفاده کنید.

خرید پستی پاوربانک و شارژر همراه شیاومی جدید

85 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده‌اند.

بررسی ویژگی های پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM

استفاده از باتری لیتیوم پلیمری

باتری‌های لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی هر دو نسل جدید باتری‌ها محسوب می‌شوند و هر دو بسیار پرطرفدار هستند و در محصولات دیجیتالی بسیاری استفاده می‌شوند؛ اما با هم تفاوت‌هایی نیز دارند. باتری لیتیوم پلیمری در ساختار خود از دو الکترود مثبت و منفی و یک الکترولیت استفاده می‌کند. استفاده از این نوع باتری‌ها باعث می‌شود باتری بعد از شارژ شدن، در دماهای بالا و پایین، بازدهی عالی و نرخ دشارژ کاملاً یکنواختی داشته باشد. از مزایای باتری لیتیوم پلیمری می‌توان به سبک بودن آن و سطح بسیار پایین خود دشارژی اشاره کرد. در صورت استفاده‌ی درست از این باتری‌ها می‌توانید چندین سال آن‌ها را در وضعیت مطلوب و باکیفیت داشته باشید. باتری لیتیوم پلیمری به کار رفته در پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰میلی آمپر ساعت دارد که می‌توانید در طول روز، چند بار از آن برای شارژ کردن گوشی و تبلت خود استفاده کنید.

محدوده ظرفیت خروجی ۱٫۲، ۱٫۶ و ۲ آمپر

یکی از مواردی که هنگام شارژ گوشی و یا تبلت خود باید به آن دقت کنید، نسبت جریان خروجی شارژر و وسیله‌ای است که قصد شارژ کردن آن را دارید. برای مثال جهت شارژ گوشی باید از یک شارژر با جریان خروجی حداقل یک آمپر استفاده کنید. در حالی‌که حداقل جریان خروجی برای شارژ تبلت باید ۲ آمپر باشد. توجه نکردن به این مسئله طول عمر و کارایی باتری را کاهش می‌دهد. با خرید پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، به دلیل استفاده از چندین جریان و ولتاژ خروجی، می‌توانید انواع گوشی، تبلت و وسایل دیگر را شارژ کنید و خیالتان بابت مطابقت جریان‌های خروجی آسوده باشد.

استفاده از LED نشان دهنده وضعیت باتری

در پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، یک LED استفاده شده است که در هر لحظه، وضعیت باتری را نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانید ببینید باتری تا چه اندازه شارژ دارد و زمان باقی مانده‌ای که می‌توان از آن استفاده کرد را به طور تقریبی حدس بزنید.

دو عدد درگاه خروجی

بسیاری از پاوربانک ها و شارژرهای همراه، تنها توانایی شارژ کردن یک وسیله را دارند، اما با استفاده از پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM می‌توانید به طور همزمان دو گوشی و یا تبلت را به آن وصل کنید و آن‌ها را شارژ کنید. چون دو پورت یا درگاه خروجی بر روی آن تعبیه شده است. نکته‌ی جالب توجه آن است که استفاده‌ی همزمان دو وسیله برای شارژ شدن، تأثیر منفی بر عملکرد، سرعت و کیفیت شارژ ندارد.

شارژ ایمن Multi Protect

در صورتی که از یک شارژر همراه غیر استاندارد برای شارژ باتری گوشی یا تبلت خود استفاده کنید، به طور حتم باتری، پس از مدتی کیفیت اولیه‌ی خود را از دست می‌دهد. عواملی مانند اضافه ولتاژ، بیش از حد شارژ شدن، شدت جریان بیش از اندازه، تولید گرمای زیاد و … عواملی هستند که می‌توانند تأثیرات مخربی بر باتری بگذارند. اما در شارژر همراه شیاومی مدل PLM09ZM از تکنولوژی شارژ ایمن استفاده شده که تمام مواردی را که ممکن است به باتری آسیب برساند در نظرگرفته و آن‌ها را حذف و بهینه کرده است. بنابراین با خیال آسوده می‌توانید از پاور بانک شیاومی مدل PLM09ZM برای شارژ گوشی و تبلت خود استفاده کنید و نگران آسیب دیدن باتری آن‌ها نباشید.

شارژ سریع پاوربانک شیاومی

از ویژگی‌هایی که هنگام خرید و انتخاب پاوربانک باید به آن توجه کنید، مقدار زمان شارژ شدن خود پاوربانک است. مطمئناً هرچه این زمان کوتاه‌تر باشد، ارزش خرید پاور بانک نیز بیشتر است. پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، قابلیت شارژ سریع را دارا است و در زمان نسبتاً قابل قبولی از صفر تا صد شارژ خواهد شد. معمولاً زمانی که شارژ کامل این پاوربانک طول می‌کشد، چیزی بین ۴ تا ۵ ساعت است که زمان خوب و استانداردی است.

خرید شارژر همراه شیاومی مدل PLM09ZM

کیفیت طراحی و ساخت

از جذاب‌ترین ویژگی‌های پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM می‌توان به کیفیت بدنه و ساخت آن اشاره کرد. این پاوربانک از یک آلیاژ آلومینیومی با کیفیت ساخته شده که علاوه بر زیبایی و ظرافت بدنه، باعث افزایش طول عمر فیزیکی محصول نیز شده است.

تکنولوژی Quick Charge 2.0

در پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، از فن‌آوری و تکنولوژی Quick Charge 2.0 برای کاهش زمان شارژ دستگاه مقصد استفاده شده است. این تکنولوژی زمان شارژ شدن گوشی و تبلت را کاهش می‌دهد و نیازی نیست مدت زمان زیادی را منتظر بمانید تا وسیله‌ی مورد نظرتان شارژ شود.

پیشنهاد: بهترین هارد اکسترنال کدام است؟

مقاومت در برابر ضربه

بدنه‌ی محکم و با کیفیت پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، سبب می‌شود این پاوربانک در مقابل ضربه مقاوم باشد. معمولاً چون پاوربانک وسیله‌ای است که دائما آن را با خود جابه‌جا می‌کنیم و در مسافرت و محیط های باز مانند پارک و خیابان که دسترسی به پریز برق ممکن نیست، از آن برای شارژ گوشی خود استفاده می‌کنیم؛ داشتن استحکام و ضد ضربه بودن بدنه از ویژگی‌های مهمی است که هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه کنیم.

محافظ در برابر نوسانات برق

از دیگر خصوصیات پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، استفاده از سیستم محافظ در برابر نوسانات برق است. این ویژگی باعث می‌شود قطع و وصلی‌های ناگهانی برق و نوسانات آن، اثر مخربی بر پاوربانک و وسیله‌ای که در حال شارژ است، نداشته باشد.

قابلیت نصب قاب محافظ روی آن

در بعضی از پاوربانک‌ها نمی‌توانید از قاب‌های مختلف برای تنوع و زیبایی و محافظت بیشتر بدنه استفاده کنید. اما از نکات مثبت پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM آن است که بعد از خرید آن، می‌توانید از قاب و کاورهای متنوع و زیبای موجود در بازار برای آن استفاده کنید، تا هم مقاومت بدنه‌ی آن را بالاتر ببرید و هم تنوعی در ظاهر پاور بانک خود ایجاد کنید.

رضایت خریداران از پاوربانک شیاومی ارزان 10 هزار میلی آمپر ساعت

میزان رضایت خریداران

برای اطمینان خاطر از خرید پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، به این مساله توجه کنید که این پاوربانک توانسته است تا ۹۰ درصد میزان رضایت خریداران خود را به دست آورد که این رقم بالا نشان دهنده کیفیت و کارایی قابل قبول آن است.

مزایا و معایب پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM

مزیت ها

  • سرعت شارژ بالا و شارژ همزمان دو دستگاه
  • طراحی زیبا و بدنه ضد ضربه
  • سبک و خوش دست بودن
  • داغ نکردن و استفاده از محافظ نوسان برق
  • قابلیت چندین بار استفاده

نقاط ضعف و عیب ها

  • داشتن تنها دو رنگ نقره ای و سرمه ای
  • جذب لک و کثیف شدن بدنه در رنگ نقره ای
  • عدم تعبیه درگاه یواس‌بی Type C

قیمت پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM

پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM از نظر قیمت و کیفیت، یکی از مناسب‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار است که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید. این پاوربانک همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل داده می‌شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید آن را برطرف کنید و در کمال اطمینان آن را خریداری کنید.

اگر به دنبال پاوربانک های ارزان تری می‌گردید، لینک زیر را ببینید:

جمع بندی و سخن آخر

پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM، با داشتن ویژگی‌های مثبت مانند شارژ سریع، قابلیت استفاده چند باره، سیستم محافظ در برابر نوسانات برق، ظرفیت خروجی بالا، طراحی زیبا و کیفیت عالی می‌تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای خرید پاوربانک باشد. می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیرهای مختلف و وسایل برقی از این قبیل را در مدت کوتاهی با آن شارژ کنید.

5/5 - (3 امتیاز)