آشنایی با بهترین مدل های اسکوتر برقی 2021

لیست بهترین اسکوتر های برقی برای نوجوانان و جوانان و بزرگسالان
5/5 - (1 امتیاز)

اسکوتر برقی یکی از وسایل جدید بازی است که نوجوانان و کودکان بسیاری به خرید آن علاقه زیادی نشان می‌دهند. این وسیله نوعی موتور سیکلت کوچک و مینی محسوب می‌شود که در مدل‌های برقی و غیر برقی طراحی و ساخته شده‌اند. از این وسیله بازی می‌توانید در پارک‌ها و محیط های باز مانند سالن‌های بازی استفاده کنید. البته اسکوتر برقی در ابتدای عرضه‌ی خود، وسیله‌ای صرفاً تفریحی بود که افراد زیادی را به سبب جدید بودن به سمت خود می‌کشاند؛ اما کم‌کم راه خود را به‌عنوان ابزار و وسیله‌ای کارآمد نیز پیدا کرد و به همین دلیل روزبه‌روز از این وسیله استقبال بیشتری می‌شود. در این بخش شما را با اسکوتر و انواع آن آشنا کرده و سپس تعدادی از بهترین مدل های اسکوتر برقی 2021 را به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با اسکوتر و انواع آن

ایده ساخت اسکوتر تا حد زیادی مانند دوچرخه و سه چرخه بوده و در ابتدا از یک تکه چوب و دو یا سه چرخ زیر آن ساخته شد. در مدل‌های اولیه، فرد یک پای خود را روی تخته چوب قرار داده و به وسیله پای دیگر حرکت، سرعت و جهت آن را کنترل می‌کرد.

به تدریج مدل‌های پیشرفته‌تری مانند اسکوتر برقی یا شارژی، جایگزین مدل‌های قدیمی شد. برای استفاده از اسکوتر برقی، برخلاف اسکوترهای معمولی، شما هر دو پایتان را روی تخته قرار می‌دهید و با حرکات بدن خود تعادل خود را حفظ می‌کنید. استفاده از اسکوتر برقی در ابتدا از سال ۲۰۱۴ و در کشور چین آغاز شده و به مرور در کشورهای دیگر نیز رواج پیدا کرد.

در حال حاضر حداقل سن برای استفاده از اسکوتر برقی ۱۲ سال است؛ زیرا حفظ تعادل بدون دسته روی اسکوتر برای افراد کم سن و سال کمی سخت است. علاوه بر تفریح و استفاده در پارک‌ها و محیط‌های بیرونی، از اسکوتر در محیط‌های بزرگ مانند کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و جاهایی که نیاز به سرکشی مداوم دارند نیز می‌توانید استفاده کنید.

اسکوتر برقی یک پورت شارژ داشته و به راحتی می‌توانید آن را برای استفاده شارژ کنید. بعد از آشنایی مختصر با اسکوتر، حالا با ما همراه شوید تا بهترین مدل های اسکوتر برقی 2021 را به شما معرفی کنیم.

به دلیل این‌که محصولات زیر دیگر در بازار موجود نیستند، لینک خرید آن‌ها را حذف کردیم. می‌توانید برای مشاهده و خرید اسکوترهای برقی به لینک زیر مراجعه کنید:

بهترین مدل های اسکوتر برقی موجود در بازار

در این بخش با 9 مدل از بهترین اسکوتر های برقی ارائه شده تا سال 2021 آشنا می‌شویم:

اسکوتر برقی ناین بات مدل E Plus

خرید اسکوتر ناین بات از اینترنت

یکی از بهترین مدل های اسکوتر برقی که ویژگی‌های خوبی دارد، اسکوتر برقی ناین بات مدل E Plus است. یکی از قابلیت‌های پر کاربرد این اسکوتر برقی، داشتن موتور قوی است که می‌تواند تا سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. بدنه این اسکوتر از آلیاژ منیزیم ضد پوسیدگی بسیار مقاومی ساخته شده که در برابر ضربه و تصادفات بسیار مستحکم است.

از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر داشتن توان مصرفی بسیار پایین است؛ به طوری که در هر کیلومتر تنها ۱ درصد از شارژ آن کم می‌شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت ساعت‌ها و کیلومترها را با استفاده از آن طی کنید. یک سیستم حفظ تعادل خودکار نیز در این مدل از اسکوتر برقی به کار رفته است که هم هنگام سوار شدن و آغاز حرکت و هم در طول مسیر بتوانید به راحتی و بخوبی تعادل خود را حفظ کنید.

پیشنهاد: 10 مدل پاوربانک فانتزی و شکل دار بامزه

این اسکوتر علاوه بر ویژگی‌های کاربردی، ظاهری بسیار شیک و زیبا داشته و به راحتی می‌توانید در زمان حرکت برای حفظ تعادل و تغییر مسیر از دسته‌های آن استفاده کنید. چراغ‌های LED نیز روی بدنه اسکوتر تعبیه شده است تا اگر در شب و محیط های تاریک از آن استفاده می‌کنید، بتوانید به راحتی تا چند متر جلوتر از مسیر خود را ببینید.

طراحی چرخ‌های این مدل به صورتی است که تا حد ممکن از زمین فاصله دارد؛ بنابراین سطح‌های ناهموار کمترین تأثیر را روی حرکت شما می‌گذارند. جالب است بدانید به وسیله این اسکوتر می‌توانید زمانی که در طبیعت هستید با استفاده از کابل USB، تلفن همراه خود را نیز شارژ کنید!

اسکوتر برقی شیائومی مینی مدل Ninebot Mini

خرید پستی اسکوتر برقی مینی شیائومی ناین بات

اسکوتر برقی شیائومی مدل Ninebot Mini یکی دیگر از بهترین مدل های اسکوتر برقی است که کودکان و حتی بزرگسالان می‌توانند به راحتی و به شکل ایمن از آن استفاده کنند. استفاده از این اسکوتر، بسیار ساده و آسان است. شرکت سازنده شیائومی در تبلیغات این مدل بیان کرده است که تنها در کمتر از ۳ دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید و آن را راه بیندازید.

حفظ تعادل این اسکوتر به خاطر طراحی اصولی و بسیار مناسب بسیار ساده است و شما در اولین تجربه، می‌توانید تعادل خود را حین حرکت حفظ کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار پر کاربرد این اسکوتر، داشتن یک باتری قوی است که تنها ۴ ساعت نیاز دارد تا از حالت صفر تا صد شارژ شود؛ اما می‌تواند تا ۲۲ کیلومتر متوالی برای شما کار کند.

سرعت حرکت این وسیله برقی تا ۱۶ کیلومتر در ساعت قابل افزایش است و شما به راحتی می‌توانید مسیرهای داخل شهری را با آن طی کنید. به دلیل داشتن دسته، حفظ تعادل و حرکت با آن مانند چرخیدن بسیار ساده است و به زودی می‌توانید کار با آن را یاد بگیرید و با آن مانند حرفه‌ای‌ها سواری کنید.

این اسکوتر برقی از جمله اسکوترهایی است که قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه را دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید گوشی هوشمند خود را به آن وصل کرده و اسکوتر را به وسیله‌ی اسمارت فون خود کنترل کنید. بدنه و رینگ این اسکوتر از آلیاژ آلومینیومی بسیار زیبا و مقاومی ساخته شده است که علاوه بر استحکام در برابر ضربه، ظاهری بسیار شیک و زیبا به آن داده است. این مدل در کنار داشتن ویژگی‌هایی عالی، قیمت نسبتاً مناسبی نیز دارد.

اسکوتر برقی ناین بات مدل Mini Pro

خرید اینترنتی اسکوتر برقی ناین بات مینی پرو

اسکوتر برقی ناین بات مدل Mini Pro از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و چرخ‌هایی از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت دارد. جنس بدنه و پلاستیک به کار رفته شده، اسکوتر را در برابر ساییدگی، ضربه و پوسیدگی محافظت کرده و باعث می‌شود تا سال‌ها بتوانید با کیفیت عالی از آن استفاده کنید. می‌توانید این اسکوتر را برای محل کار و یا برای کودکان‌تان تهیه کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی و پر کاربرد در این اسکوتر برقی، سرعت آن است که در صورتی که بخواهید تا ۱۸ کیلومتر در ساعت می‌تواند افزایش پیدا کند. در واقع در صورتی که شما بخواهید یک مسیر نه چندان کوتاه و یا طولانی را داخل شهر طی کنید، این اسکوتر می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

این اسکوتر مانند بسیاری از مدل‌های دیگر، قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند را داشته و با استفاده از فرمان‌های کنترلی می‌توانید کارهای مختلفی مانند خاموش و روشن کردن اسکوتر را به وسیله گوشی موبایل خود انجام دهید. یک نکته قابل توجه و مناسب در این اسکوتر، داشتن حالت تازه کار است. یعنی در صورتی که شما مرتبه‌ی اولی است که از دستگاه استفاده می کنید و حفظ تعادل و کنترل آن برایتان سخت است می‌توانید حالت تازه کار دستگاه را فعال کرده تا دستگاه تعادل بیشتری داشته و شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

باتری قوی این مدل به عنوان یکی از بهترین اسکوتر برقی های 2021 تنها ظرف ۴ ساعت شارژ می‌شود؛ اما می‌تواند مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر را بدون وقفه طی کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این اسکوتر، توانایی حرکت روی مسیرهای شیب‌دار تا شیب ۱۵ درجه است که به شما کمک می‌کند نه تنها مسیرهای صاف بلکه مسیرهایی همراه با پستی و بلندی را نیز با آن طی کنید. این اسکوتر برقی دارای استاندارد IP54 است. این استاندارد ضمانت می‌کند که دستگاه در برابر آب بسیار مقاوم بوده و استفاده از آن در هوای بارانی آسیبی به دستگاه نمی‌رساند.

اسکوتر برقی اسمارت بالانس طرح بی ام و – BMW

تهیه اینترنتی اسکوتر برقی اسمارت بالانس طرح بی ام دبلیو bmw

اسکوتر برقی اسمارت بالانس طرح بی ام و یکی دیگر از بهترین مدل های اسکوتر برقی موجود در بازار است که کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند. می‌توانید از این اسکوتر برای محیط های کاری بزرگ مانند سرکشی در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و یا برای بازی کودکان در پارک‌ها استفاده کنید.

یکی از محدودیت‌هایی که بسیاری از مدل‌های اسکوتر برقی دارند، حداکثر وزنی است که می‌توانند تحمل کرده و با آن حرکت کنند. اما این اسکوتر این مسئله را حل کرده و توانایی تحمل وزن افراد تا ۱۵۰ کیلوگرم را دارد. در واقع حتی سنگین وزن‌ترین افراد نیز می‌توانند با خیال راحت از این اسکوتر برقی برای جابه جایی و یا بازی و تفریح استفاده کنند.

قطر چرخ‌های این اسکوتر برقی، ۲۵ سانتی متر بوده و به شما به حفظ تعادل بسیار کمک می‌کند. زیرا همان‌طور که می‌دانید هرچه ارتفاع اسکوتر از سطح زمین بالاتر باشد، ناهمواری‌های زمین روی حرکت تأثیر کم‌تری داشته و فرد بیشتر می‌تواند تعادل خود را حفظ کند. موتور مورد استفاده در این اسکوتر برقی نیز قوی است و با داشتن توان ۴۵۰ وات می‌تواند شما را در سخت‌ترین مسیرهای قابل عبور همراهی کند.

در صورتی که مسیرهای حرکت شما همواره مسیرهای صاف و یکنواخت نیست، اسکوتر برقی اسمارت بالانس طرح بی‌ام‌دبلیو می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد؛ زیرا دستگاه می‌تواند تا شیب ۳۰ درجه نیز تعادل خود را حفظ کرده و حرکت کند. اندازه این اسکوتر نیز بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید هر زمان که نیاز داشته باشید آن را به دست بگیرید یا داخل ماشینتان قرار دهید.

اسکوتر برقی پلی فکتوری مدل Levante

خرید آنلاین اسکوتر برقی پلی فکتوری مدل لوانته

از اسکوتر برقی پلی فکتوری مدل Levante نیز تمامی افراد در سنین مختلف می‌توانند استفاده کنند. این اسکوتر برقی از نوع مدل‌های بدون دسته بوده که حرکت و حفظ تعادل در ابتدا کمی دشوار است و شما بعد از چند بار استفاده می‌توانید با آن حرکت کنید.

وزن اسکوتر برقی ۱۰ کیلوگرم بوده و می‌تواند وزن افراد تا ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کند. بنابراین افرادی که تا حدی اضافه وزن دارند نیز به راحتی می‌توانند از این اسکوتر استفاده کنند. جنس بدنه این دستگاه به عنوان یکی از بهترین مدل های اسکوتر برقی، پلاستیک ABS و PC بوده که علاوه بر داشتن طول عمر مناسب و عالی در برابر ضربه و ساییدگی بسیار مقاوم است.

پیشنهاد: بهترین کفش های کوهنوردی ایرانی را بشناسید

باتری این دستگاه لیتیومی بوده و در صورتی که به طور کامل شارژ شده باشد، می‌توانید حداکثر تا ۲۰ کیلومتر را به طور متوالی با آن حرکت کنید. روی این اسکوتر برقی چند LED به کار رفته است که یک گروه از آن‌ها میزان شارژ باقی مانده باتری را به شما نشان داده و تعدادی دیگر برای روشن کردن مسیرهای تاریک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حداکثر سرعتی که با این اسکوتر برقی می‌توانید حرکت کنید با توجه به وزن فرد بین ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت متغیر است. این اسکوتر برقی در بازار قیمتی بسیار مناسب دارد و می‌توانید به صورت آنلاین نیز آن را تهیه کنید.

اسکوتر برقی آفرود مدل Borna Off Road Handle HANROX-Black

اسکوتر برنا آفرود هندل هانروکس مشکی رنگ

اسکوتر برقی برنا آفرود مدل Borna Off Road Handle HANROX-Black از دیگر مدل‌های اسکوتر برقی است که می‌توانید به راحتی از آن برای حرکت در محیط‌های جنگلی و همراه با دست انداز استفاده کنید. این اسکوتر برقی دارای سیستم حفظ تعادل هوشمند و خودکار است که به شما کمک می‌کند بتوانید به راحتی تعادل خود را روی دستگاه حتی در مسیرهای ناهموار نیز حفظ کنید.

از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر برقی، قابلیت تحمل وزن تا ۱۱۰ کیلوگرم است که حتی افراد سنگین وزن نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. طراحی جالب این اسکوتر به گونه‌ای است که دارای دو LED پرنور در جلو و دو چراغ در عقب است که تمام مسیر حرکتی شما را روشن می‌کند. یکی از قابلیت‌های عالی این مدل به عنوان نمونه‌ای از بهترین اسکوتر برقی، داشتن بلوتوث و اسپیکر است. یعنی شما به راحتی می‌توانید هنگام حرکت روی دستگاه، آهنگ مورد علاقه خود را پخش کرده و به وسیله بلوتوث به انتقال داده بپردازید.

از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر برقی، توانایی حرکت در مسیرهای ناهموار تا شیب ۲۰ درجه است که کاربری آن را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است. در طراحی این اسکوتر یک دسته تلسکوپی استفاده شده است تا به راحتی بتوانید آن را با خود حمل و جابجا کنید. حداکثر سرعت در این اسکوتر ۱۰ کیلومتر در ساعت بوده که برای جابه‌جایی در مسیرهای داخل شهری بسیار مناسب و عالی است. این اسکوتر عالی را می‌توانید برای خود یا فرزندتان تهیه کنید.

اسکوتر برقی اف اسپید مدل D2R

اسکوتر قیمت مناسب اف اسپید

اگر به دنبال خرید یکی دیگر از بهترین مدل های اسکوتر برقی 2021 با قیمت مناسب هستید، اسکوتر اف اسپید مدل D2R یک انتخاب بسیار عالی و مناسب برای شما خواهد بود. این اسکوتر بدون شک یکی از زیباترین اسکوترهای برقی موجود در بازار است که علاوه بر زیبایی ظاهر، بدنه‌ای بسیار مقاوم و مستحکم دارد که باعث می‌شود سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی درباره این مدل از اسکوتر، داشتن استاندارد IP54 است. این استاندارد نشان می‌دهد که دستگاه در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و شما می‌توانید به راحتی در هوای بارانی و مرطوب نیز از آن استفاده کنید. وزن قابل تحمل در این مدل اسکوتر برقی، ۱۲۰ کیلوگرم است و تقریباً تمامی افراد با وزن نرمال می‌توانند از آن استفاده کنند. حداکثر سرعت در اسکوتر اف‌اسپید، ۱۲ کیلومتر بر ساعت بوده و توانایی حرکت در محیط های ناهموار تا ۱۵ درجه شیب را نیز دارد.

این مدل از اسکوتر بدون دسته نیز دارای ویژگی سیستم حفظ تعادل هوشمند است که به فرد کمک می‌کند بتواند در شرایط مختلف تعادل خود را حفظ کند. زمان شارژ صفر تا صد این اسکوتر تنها ۱ ساعت و نیم است و بعد از شارژ کامل می‌توانید تا ۲۵ کیلومتر را با آن حرکت کنید.

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل ۸BRAuHL4

اسکوتر اسمارت بالانس رنگارنگ

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل ۸BRAuHL4 با داشتن موتور قدرتمند با توان ۷۰۰ وات به شما این امکان را می‌دهد که از آن در محیط‌های ناهموار که شیبی تا ۳۰ درجه دارند نیز استفاده کنید.

چرخ‌های این اسکوتر برقی، پلاستیکی و توپر هستند. این ویژگی باعث می‌شود که لاستیک آن هیچ گاه پنچر نشده و یا نیازی به باد کردن نداشته باشد. این اسکوتر از طراحی زیبایی بهره برده است و در عین حال، بدنه‌ای مقاوم و با کیفیت دارد و در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است.

در طراحی بدنه این اسکوتر از یک دسته استفاده شده است تا جابجایی و حمل آن برای افراد بسیار ساده شود. اسکوتر اسمارت ویل توانایی تحمل وزن افراد تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد و تقریباً تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. باتری قوی این دستگاه باعث می‌شود بعد از شارژ کامل بتوانید تا ۲۵ کیلومتر را به صورت متوالی با اسکوتر جابجا شده و نگرانی بابت تمام شدن شارژ آن نداشته باشید.

این اسکوتر برقی نیز دارای بلوتوث و اسپیکر داخلی بوده که می‌توانید هنگام استفاده از آن آهنگ مورد علاقه خود را نیز گوش دهید. همچنین این مدل به عنوان یکی از بهترین اسکوتر های برقی، دارای ریموت کنترل بوده و شما به راحتی می‌توانید از راه دور آن را روشن و یا خاموش کنید.

اسکوتر برقی هپی گیت مدل ۶٫۵NAul2

فروش اینترنتی اسکوتر هپی گیت

در معرفی آخرین مدل از بهترین اسکوتر های برقی 2021، به اسکوتر برقی هپی گیت مدل ۶٫۵NAul2 می‌رسیم. این اسکوتر چرخ‌های پلاستیکی توپر دارد که به این ترتیب نیازی به باد کردن آن ندارید. از طرفی توپر بودن و جنس پلاستیک عالی آن باعث می‌شود چرخ‌ها هیچ گاه پنچر نشوند. بنابراین نگرانی بابت استفاده از اسکوتر در محیط های ناهموار که ممکن است چرخ‌ها را پنچر و کم‌باد کنند ندارید.

موتور مورد استفاده در این مدل از اسکوتر برقی، ۷۰۰ وات توان داشته و به شما کمک می‌کند مسیرهای سخت تا شیب حدود ۳۰ درجه را با آن طی کنید. این اسکوتر علاوه بر led های جلویی، دو چراغ ایمنی در قسمت عقبی خود دارد که کل مسیر را برای شما روشن می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب این مدل از اسکوتر، داشتن بوق اخطار باتری است که شما را در زمان‌های پایانی شارژ مطلع می‌کند.

اسکوتر هپی گیت نزدیک 11 کیلوگرم وزن داشته و می‌تواند وزن افراد تا ۱۰۰ کیلوگرم را روی خود تحمل کند. حداکثر سرعت حرکت دستگاه با توجه به وزن افراد بین ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر بر ساعت است که برای مسیرهای داخل شهری بسیار مناسب است. بعد از هر بار شارژ کامل اسکوتر برقی می‌توانید با آن تا حدود ۲۰ کیلومتر را به طور متوالی طی کنید و نگرانی بابت تمام شدن شارژ نداشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)