نقد و بررسی و معرفی شارژر همراه انکر ارزان مدل PowerCore Select A1223

شارژر همراه یا پاوربانک ارزان ساخت انکر anker مدل a1223 پاور کور
5/5 - (2 امتیاز)

انکر Anker یکی از پرفروش ترین و معتبرترین برندها در عرضه و تولید لوازم جانبی است و شارژر همراه انکر مدل PowerCore Select A1223 یکی از پاوربانک های پرفروش و محبوب و ارزان قیمت ساخت این برند است. این پاوربانک با مجهز بودن به ۲ درگاه خروجی و یک درگاه ورودی، همراهی مطمئن برای گوشی های موبایل شما خواهد بود و باتری اکثر گوشی‌های هوشمند را با سرعت نسبتاً خوب و امنیت بالا شارژ می‌کند. این پاوربانک، ضمن داشتن کیفیت مطلوب و راضی کننده، بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت محسوب می‌شود.

شارژر همراه انکر مدل پاور کور سِلِکت A1223 در یک نگاه

شارژر همراه انکر مدل A1223 ظرفیت اسمی برابر با ۱0۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت داشته و با برخورداری از فناوری اختصاصی انکر یعنی  Power IQ وسیله‌ای بسیار مناسب و با قیمت ارزان برای شارژ انواع گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌، دوربین‌های دیجیتالی و دستگاه‌های پخش کننده موزیک همراه و سایر گجت‌‌ها است.

باتری پاور بانک انکر مدل powercore select A1223 از نوع لیتیومی بوده و ولتاژ ورودی و خروجی برابر با ۵٫۰ ولت را دارا است. این پاوربانک شدت‌ جریان خروجی ۲ آمپر دارد. چنان‌چه دو گوشی موبایل را بخواهید همزمان شارژ کنید، این شارژر دارای ۲ درگاه خروجی USB بوده و آن‌ دو را هم ‌زمان شارژ خواهد کرد و به این صورت، به میزان خوبی در وقت و هزینه‌‌تان صرفه‌جویی خواهید کرد.

بررسی تخصصی شارژر همراه انکر ارزان قیمت پاور کور سلکت مدل آ 1223

85 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را به دیگران توصیه کرده اند.

معرفی و بررسی امکانات شارژر همراه انکر مدل پاور کور سلکت a1223 ارزان قیمت

کاربرد و قابلیت اصلی پاوربانک

یکی از اصلی ترین معیارهای کاربران در انتخاب گوشی تلفن همراه عمر باتری آن است. اما بعضی از کاربران گوشی‌هایی را خریداری می‌کنند که به آن علاقه دارند، حتی اگر این گوشی موبایل، ظرفیت باتری مناسبی نداشته باشد! با قدرتمندتر شدن پردازنده‌‌ی گجت‌های هوشمند در چند سال اخیر و همچنین با بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش موبایل‌ها، مصرف باتری یکی از دغدغه‌‌های اصلی کاربران شده است.

اگر یک کاربر گوشی موبایل یا تبلت، بخواهد در طول روز، چند ساعت از اینترنت استفاده کند، فیلم و عکس ببیند و یا به موسیقی گوش کند و… قطعاً با کاهش قابل توجه میزان شارژ باتری روبه‌رو خواهد شد. گاهی ممکن است دسترسی به برق برای شارژ امکان پذیر نباشد، در صورتی که شارژر وسیله کم باشد و کاربر کار فوری با آن داشته باشد، باید در صورتی که به یک گوشه از دیوار تکیه داده است، در کنار گوشی یا تبلتی که با کابل شارژر به پریز برق متصل شده است، بماند! البته در کل، استفاده از گوشی همراه یا سایر ابزارهای الکترونیکی، همزمان با شارژ شدن توصیه نمی‌شود؛ ولی گاهی اوقات شخص مجبور است کاری ضروری را به سرانجام برساند و در کنار گوشی متصل به شارژر، کارش را انجام می‌دهد.

در چنین شرایطی است که یک شارژر همراه با ظرفیت اسمی مناسب می‌تواند تمام این مسائل را رفع و آسودگی و آرامش بیشتری را برای کاربر فراهم کند. بنابراین به لطف پیدایش شارژرهای همراه یا پاوربانک‌ها، کاربران دیگر نگران کاهش شارژ گوشی‌های همراه خود و مصرف بالای انرژی در آن نیستند. شما می‌توانید با خرید یک شارژر همراه انکر مدل PowerCore Select A1223 که اتفافاً با قیمت ارزان و مناسبی عرضه شده، نیازتان به شارژر موبایل را به کمترین زمان ممکن برسانید و باقی کار را به پاوربانک بسپارید!

ویدیوی معرفی شارژر همراه انکر ارزان A1223

با تماشای ویدیوی زیر قطعاً آشنایی بیشتری با این شارژر همراه قیمت مناسب و ارزان پیدا خواهید کرد:

ویژگی های شارژر همراه انکر PowerCore Select مدل A1223

بدنه و کیفیت ساخت

بدنه‌ی شارژر همراه انکر مدل powercore Select A1223 از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و در مقابل خط و خش دوام بالایی از خود نشان می‌دهد. انکر در بعضی از پاوربانک‌های خود همراه با بسته بندی، یک عدد کیف توری یا کیسه حمل ارائه می‌کند که می‌تواند برای جلوگیری از کثیفی یا خط و خش برداشتن پاوربانک به صاحب آن کمک کند؛ اما در این مدل چنین مسئله‌ای وجود ندارد.

ولی در کل کیفیت ساخت این پاوربانک، مطلوب و قابل قبول است و از این نظر، مشکل خاصی هنگام استفاده از این پاوربانک وجود نخواهد داشت.

طراحی شارژر همراه انکر پاور کور A1223

شارژر همراه انکر پاور کور سلکت مدل A1223 به صورت مستطیلی طراحی شده است و لبه‌های جانبی آن به شکل خمیده و گرد هستند تا در دست گرفتن و استفاده از آن برای کاربر راحت‌تر باشد. این نکته، هم به خوش دستی و هم به زیبایی آن افزوده است.

این شارژر همراه ارزان قیمت، اندازه و ابعاد بسیار کوچکی دارد و می‌توان آن را یک پاوربانک جیبی نامید! چرا که به اندازه‌ی نصف یک دست طول دارد و به راحتی در جیب نیز جا می شود! این محصول، یک پاوربانک فانتزی محسوب نمی‌شود و طراحی ساده‌ای دارد؛ اما واقعاً زیبا است و خصوصیات خود را دارد.

چهار چراغ نشانگر LED بر روی دکمه‌ی خاموش/روشن آن وجود دارد که نشان دهنده وضعیت شارژ باتری است. روشن بودن هر یک از این نشانگرهای LED به منظور اعلام وضعیت شارژ باتری پاوربانک است. البته این کار را به صورت عدد و دیجیتالی انجام نمی‌دهد. یعنی صفحه نمایشی در کار نیست و فقط 4 عدد چراغ LED در کنار هم تعبیه شده که هر یک نشان دهنده‌ی ۲۵ درصد شارژ پاوربانک است.

همه‌ی درگاه‌های ورودی و خروجی در یک سمت پاوربانک قرار گرفته‌اند و چنان‌چه در خروجی پاوربانک از تکنولوژی Power IQ بهره گرفته شده باشد، نشان IQ در کنار این درگاه به چشم می‌خورد. (در این شارژر همراه این امکان وجود دارد.)

شارژدهی پاوربانک انکر A1223

این پاوربانک 10000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و قابلیت آن را دارد که به‌صورت هم‌زمان دو دستگاه شما را شارژ کند. شدت جریان خروجی آن 2 آمپر است؛ اما انکر اشاره کرده است که این شارژر همراه می‌تواند تا 2.4 آمپر نیز جریان خروجی را افزایش دهد. شارژ شدن مجدد این پاوربانک توسط کابل USB-A به Micro-USB و شارژر ۱۰ واتی، حدود پنج ساعت و نیم طول می‌کشد. لازم به ذکر است که توان ورودی Micro-USB این محصول ۱۰ وات، توان خروجی USB-A ۱۲ وات و همچنین توان خروجی کلی آن نیز ۱۲ وات است.

باتری پاوربانک انکر مدل A1223

امروزه باتری‌های به کار رفته در دستگاه‌های دیجیتال، عمدتاً از دو گروه باتری‌های لیتیوم-یونی و باتری‌های لیتیوم-پلیمری هستند. باتری‌های لیتیوم یونی در گستره‌ی دمای ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهند، اما باتری‌های لیتیوم پلیمری محدوده‌ی دمایی گسترده‌تری را پوشش می‌دهند و در دماهای بسیار بالا یا حتی بسیار پایین نیز به صورت عادی انرژی دستگاه را تأمین می‌کنند.

اما جالب است بدانید که اصلی‌ترین مزیت باتری‌های لیتیوم پلیمری که پاور بانک انکر مدل powercore A1223 هم به آن مجهز است، وزن آن‌ها است. در صورتی که دو پاوربانک با ظرفیت‌های اسمی‌ برابر و بدنه مشابه را با یکدیگر مقایسه کنیم، می‌بینیم پاوربانکی که از باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند دارای وزن کمتری است. ثانیاً این دو نوع باتری طول عمر متفاوتی نیز دارند، باتری‌های لیتیوم پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به لیتیوم یونی‌ها دارند و از این رو، طول عمر آن‌ها بیشتر از باتری‌های لیتیوم یونی است.

بررسی شارژر همراه ارزان انکر با فناوری power IQ

تکنولوژی های استفاده شده در شارژر همراه انکر مدل A1223

فن آوری VoltageBoost

در خیلی از پاوربانک‌ها درصد ولتاژ به دلیل مقاومت کابل کاهش می‌یابد. اما با استفاده از فناوری Voltage Boost که شارژر همراه انکر ارزان مدل A1223 نیز به آن مجهز است این ولتاژ تلف شده، تا حد زیادی جبران می‌شود و به این صورت، سرعت شارژ به شکل ثابتی ادامه خواهد داشت و چه بسا که سرعت آن در بیشترین حالت ممکن خود باقی بماند.

پیشنهاد: لیست بهترین فلش مموری های بازار

فن آوری MultiProtect

این روزها که بسیاری از کاربران نگران سلامت موبایل خود در خصوص اتصال آن به پاوربانک هستند، این محصول از گواهی ایمنی Multi Protect برخوردار است و به نوعی سلامت گوشی کاربران را در هنگام شارژ شدن تضمین می‌کند. به این صورت که سخت‌افزار شارژر همراه انکر مدل powercore A1223 با استفاده از قابلیت محافظت چندمنظوره (Multi Protect) از بروز اتصال کوتاه جلوگیری کرده و شارژی ایمن و بدون آسیب به دستگاه و پاوربانک را فراهم می‌آورد. همچنین در مقابل افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان و دما نیز مقاوم است.

فن آوری PowerIQ

فناوری بعدی استفاده شده در این پاوربانک، Power IQ است. انکر با استفاده از این فن‌آوری اختصاصی و ترکیب آن با Voltage Boost سعی می‌کند سریع‌ترین شارژ ممکن را برای دستگاه مقصد (یا دو دستگاه مقصد) فراهم کند. البته به این تکنولوژی نمی‌توان نام شارژ سریع یا Fast charging لقب داد. دقیق‌تر آن است که بگوییم توانایی این پاور بانک، چیزی بین شارژ معمولی و فست شارژ است.

خرید اینترنتی شارژر همراه انکر با قیمت ارزان مدل a1223

مزیت استفاده از شارژر همراه انکر مدل PowerCore Select A1223

در حال حاضر برندهای گوناگونی از پاوربانک ها و شارژرهای همراه در دنیا وجود دارد که شما می‌توانید بدن نگرانی از کاهش شارژ موبایلتان از آنها استفاده کنید. استفاده از پاوربانک به طور کلی مزایایی دارد. در پاور بانک انکر مدل PowerCore Select A1223 نیز مزیت‌هایی دیده می‌شود که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

همواره شارژ خواهید داشت

10 سال پیش به دلیل عدم وجود شارژرهای همراه، یکی از استرس‌های صاحبان موبایل این بود که جایی که نباید، شارژر گوشی موبایلشان تمام شود. اما در چند سال اخیر، با حضور پر رنگ پاوربانک‌ها از جمله این شارژر همراه انکر، همه چیز تغییر کرده و این استرس و نگرانی دیگر معنایی ندارد. زمانی که با خانواده یا دوستان خود در مسافرت به سر می‌برید و یا با قطعی برق در دفاتر و محل کار خود مواجه شده‌اید، پاور بانک Anker مدل powercore select A1223 شما و دوستان و خانواده‌تان را نا امید نخواهد کرد.

قابلیت حمل

همه‌ی پاوربانک ها قابل حمل هستند، اما شارژر همراه انکر مدل powercore A1223 با وزن کم و طراحی جالبی که دارد، حمل آسان‌تری دارد و حتی در جیب جا می‌شود. این پاوربانک فقط 177 گرم وزن دارد که واقعاً عدد جالبی است. از نظر اندازه و ابعاد نیز اشاره کردیم که بسیار کوچک است و در کف دست جا می‌گیرد. بنابراین می‌توان به سهولت در هر موقعیت و مکانی از آن استفاده کرد، چرا که دیگر به پریزهای برق نیازی نخواهید داشت و می‌توانید تلفن همراه خود را حتی زمانی که در سفر یا تعطیلات، در جنگل و کنار دریا و… هستید، شارژ کنید.

کار در طرح جهانی

شارژر همراه Anker مدل پاور کور سلکت A1223 فقط به مدل خاصی از تلفن های همراه محدود نمی‌شود. بنا به تفکرات و طراحی توسط مهندسان انکر، می‌توان انواع دستگاه های دیجیتال و تلفن های همراه از جمله آن‌هایی که از اندروید، iOS، ویندوزفون و… استفاده می‌کنند و با هر برند و سیستم عاملی را به سهولت شارژ کرد. مثلاً چه گوشی سامسونگ گلکسی باشد و چه آیفون XS Max و هر نوع گوشی دیگر، با استفاده از دو درگاه خروجی USB آن قابل شارژ هستند. البته برای هر گوشی باید کابل مناسب آن استفاده شود.

مقرون به صرفه بودن

این پاوربانک با وجود 10 هزار میلی آمپر ساعت بودن و کیفیت ساخت خوب و فن‌آوری‌های به کار برده شده در آن، جزو شارژر همراه‌های ارزان قیمت و مناسب و مقرون به صرفه محسوب می‌شود و به همین دلیل در این صفحه به آن پرداخته‌ایم. بنابراین این مدل پاوربانک در مقابل کیفیتی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی دارد. فروشگاه های متعددی هستند که پاور بانک Anker مدل PowerCore Select A1223 را در ایران به فروش می‌رسانند که می‌توانید از فروشگاهی معتبر آن را با قیمتی خوب تهیه کنید.

مشخصات فنی

امکانات و قابلیت ها

  • ظرفیت اسمی: 10000 میلی آمپر ساعت
  • کلاس وزنی: سبک | ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • ابعاد: 104 در 64 در 25 میلی متر
  • تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
  • شدت جریان خروجی: 2 آمپر
  • جنس بدنه: پلاستیک مقاوم
  • وزن: 177 گرم
  • ولتاژ ورودی و خروجی: 5 ولت
  • ورودی Micro-USB: 10 وات
  • خروجی USB-A: 12 وات

معایب و نقطه ضعف ها

بزرگ ترین نقص و ضعف این پاوربانک نداشتن پورت و درگاه USB Type-C است. به دلیل قدیمی بودن کابل micro USB‌ ممکن است این کابل کمتر دور و برتان پیدا شود. اما برای شارژ کردن این پاوربانک مجبور هستید از چنین کابلی استفاده کنید. گرچه همراه با بسته‌بندی آن یک عدد از این کابل نیز ارائه می‌شود.

نظرات خریداران پاوربانک انکر Anker مدل A1223

اندازه ش با بقیه فرق داره و کمی اندازه یه قالب صابونه. اول گفتم شاید این سایز و ابعاد رو نپسندم اما بعد دیدم جالبه.

به نظر با کیفیت میاد. ۴ ساعت طول کشید تا شارژش کامل بشه. گوشی من را یک ساعته شارژ میکنه و ۴ بار میتونه شارژ کنه.

فست نیست ولی به نظرم اینطوری بهتره. به گوشی آسیب نمیزنه. باتری ۴۰۰۰ آمپر رو تو دو ساعت و بیست دقیقه شارژ میکنه. کابل خوب بگیرید.

کوچکه سایزش و‌ از پاکت سیگار کوچکتر بود‌ و‌ روش خش نمیفته. خیلی جالب و‌ تر و تمیز و‌شیکه.

به نظرم نسبت به قیمتش پاور بانک خوبیه. تبلت 7000 میلی آمپری رو یک بار و نصفی شارژ می کنه. فست شارژ نیست معمولی شارژ می کنه.

با یه بار شارژ کامل تونستم فقط همزمان یه گوشی ۴۰۰۰ آمپری و یه گوشی ۱۹۶۰ آمپری رو شارژ کنم، شارژ پاور تمام شد.

اگه دنبال کوچیکترین پاوربانک ۱۰۰۰۰ هستید و زیبایی و سرعت شارژ واستون مهمه اصلا از دستش ندین. فوق العادس!

من حدود ۶ ساعت تو شارژ زدم فقط سه تا از چراغاش پر شده. خود پاوربانک خیلی دیر شارژ میشه ولی تعریف برندش رو خیلی شنیدم.

در یک کلام عالیه. جمع و جور و سبکه. متریال با کیفیت داره. خودش سریع شارژ می شه. نقطه ضعفی ازش ندیدم.

زمان شارژ خود پاور بانک حداکثر ۶ ساعت طول می کشه. کیفیت بدنه عالی داره، من قبلا هم از محصولات انکر استفاده کردم و کاملا راضی بودم. نکته منفی نداره جز نداشتن کیف توری که البته برای من خیلی مهم نیست.

دو مدل دیگه انکر گرفته بودم هر دوتاشون کابل شارژ خود پاور بلندتر بود و کاور توری داشتن اما این نداشت. در ضمن نمیتونه همزمان هم شارژ بشه و هم شارژ کنه.

این پاور بانک نسبت به پاور بانک های دیگه شارژ را بهتر نگه می‌دارد و سرعت شارژش هم فست نیست ولی خوبه. دوستان توجه داشته باشید داخل جعبه فقط کابل شارژر موجود هست و آداپتور رو جداگانه باید تهیه بفرمایید.

خیلی کوچک و خوش دسته. یک بار شارژ کاملش کردم، تا به حال سه بار گوشیم را شارژ کرده و هنوز یکبار دیگه شارژ داره. نسبت به قیمت خوب کارایی داره. البته در حد استفاده معمولی و با توجه به سایز باطری گوشی که نباید خیلی بزرگ باشد.

قیمت و خرید اینترنتی شارژر همراه انکر مدل A1223

توجه داشته باشید ممکن است نمونه های تقلبی و غیر اصل پاوربانک های انکر با قیمت‌های بسیار پایین تر در بازار وجود داشته باشند و حتی متأسفانه در بعضی موارد، این پاوربانک ها را به نام پاوربانک اصل و با قیمت یک شارژر همراه اورجینال به کاربران ارائه می‌دهند! شما می‌توانید پاور بانک های اصل و اورجینال انکر را با خیالی آسوده از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تهیه کنید.

جمع بندی

شارژر همراه انکر مدل A1223  با دارا بودن ظرفیت اسمی برابر با ۱0۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، گزینه‌ ی ارزان و بسیار مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن و به صورت همزمان دو دستگاه الکترونیکی خود را شارژ کنند. شارژ ایمن، تکنولوژی شارژ نسبتاً سریع و یکنواخت و بدنه خوش‌ دست با طراحی زیبا و جمع و جور و مجهز بودن به پورت های USB متعدد، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا با اطمینان خاطر عنوان کنیم شارژر همراه مدل A1223 محصولی با کیفیت و در عین حال خوش قیمت از برند انکر/Anker است که می‌تواند انتخاب مناسبی در این رده قیمتی محسوب شود.

5/5 - (2 امتیاز)